abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110757755
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:27 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Rutte heeft niet 10k vermogen. Rutte heeft 4*1011 euro SCHULD. En om die schuld terug te dringen, bezuinigt hij. Vergis je niet, er is tot nu toe amper tot geen belastingverhoging doorgevoerd!

Het enige wat ik van links nu hoor, is het verhogen van de belastingen, vooral voor mensen die 80 uur per week in een eigen bedrijf gestoken hebben en daar schandalig veel belasting over betalen.
Ja maar anders is het zielug voor de uitkeringstrekker O+
pi_110758028
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:27 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Rutte heeft niet 10k vermogen. Rutte heeft 4*1011 euro SCHULD. En om die schuld terug te dringen, bezuinigt hij. Vergis je niet, er is tot nu toe amper tot geen belastingverhoging doorgevoerd!

Het enige wat ik van links nu hoor, is het verhogen van de belastingen, vooral voor mensen die 80 uur per week in een eigen bedrijf gestoken hebben en daar schandalig veel belasting over betalen.
Moet je toch wat beter opletten. Twee linkse partijen, te weten de SP en de PvdA, pleiten inderdaad voor een belastingverhoging. Maar met name de PvdA heeft wel degelijk oog voor bezuinigingen.

Overigens ben ik ook geen voorstander van een verdere belastingverhoging. Al zou ik daarbij het woord schandalig niet in de mond nemen. Het zijn immers ook de maatschappelijke omstandigheden in ons land die Nederlanders ertoe in staat stellen om een hoog bedrag te verdienen. Daar mag best wat tegenover staan. Daarom zou ik schandelig eerder vervangen door overdreven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')