Je was zo aan het hunten he.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is deze![]()
Ik had net een dikke mindtrick in de OP gezet waarmee ik mensen kon beïnvloeden
Binnenkort als in over 2 jaar?quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Voor straf zie ik jou binnenkort voor een flinke dosis billenkoek
Met je pener?quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Voor straf zie ik jou binnenkort voor een flinke dosis billenkoek
Denken dat je nog zolang de drang kan weerstaan om naar Groningen te komenquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je was zo aan het hunten he.
[..]
Binnenkort als in over 2 jaar?
Ik denk het wel, maar of ik het doe is iets andersquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat je nog zolang de drang kan weerstaan om naar Groningen te komen
quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar of ik het doe is iets anders
Hier begint de stad pas echt vol te lopen tussen 1 en 2quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:48 schreef kingtoppie het volgende:
Uitgaan was niet super ofzo, man man man..
Als het te druk is voor vrouwen gaan ze in een klap allemaal weg na 1 uur en sta je in een halve gay tent
Ik bedoel dus eigenlijk... Nadat het vol is...quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hier begint de stad pas echt vol te lopen tussen 1 en 2
Ik bedoelde dat er in die tijd nog gruwelijk veel nieuwe aanwas komtquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik bedoel dus eigenlijk... Nadat het vol is...
(Dus 1 uur ongeveer hier omdat sluitingstijd op maandag om 1 uur is)
Dus om 2 uur waren er nauwelijks nog vrouwen te bekennen.
Tis hier overvol daarom gaan ze denk ik weg.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er in die tijd nog gruwelijk veel nieuwe aanwas komt
Het is de schuld van de rabobankquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:56 schreef screwloose het volgende:
Sjonge jonge wat een file. ANWB: 157km. Geenfile.nl: 667km. Wat klopt hier niet?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is de schuld van de rabobank
Single represent. Hoe gaat het?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
Hai! Ik kwam even informeren wie het nu met wie doet en wie nog single is etc?
goed hoor! En met jou?quote:
Best redelijk. Ik denk dat ik wel wat vooruitgang maak, al gaat alles langzaam. Een relatie zal waarschijnlijk nog wel even durenquote:
even wat wijsheid van mijn oma: alles dat de moeite waard is moet je moeite voor doenquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Best redelijk. Ik denk dat ik wel wat vooruitgange maak, al gaat alles langzaam. Een relatie zal waarschijnlijk nog wel even duren
Kijk van de voornemens die ik had lukken er enkele redelijk goed. Ik sport al meer, maar nog niet heel veel door wat drukte. Ik onderhoud ook wat beter contact met vrienden. En ook de balans tussen studie en leuke dingen gaat redelijk. Maar of mijn persoon nou zo veel leuker is geworden durf ik niet te zeggenquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
even wat wijsheid van mijn oma: alles dat de moeite waard is moet je moeite voor doen
Maar klinkt goed!
Want je wilt weten uit welke singles je keus hebt?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij is Rhubarbje een jaar of 30; iets voor jou ook_gek?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Want je wilt weten uit welke singles je keus hebt?
oh maar jouw persoonlijkheid was al leuk vond ik!quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kijk van de voornemens die ik had lukken er enkele redelijk goed. Ik sport al meer, maar nog niet heel veel door wat drukte. Ik onderhoud ook wat beter contact met vrienden. En ook de balans tussen studie en leuke dingen gaat redelijk. Maar of mijn persoon nou zo veel leuker is geworden durf ik niet te zeggen
nee ik wou gewoon even een updatequote:Op dinsdag 24 april 2012 10:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Want je wilt weten uit welke singles je keus hebt?
28 dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh maar jouw persoonlijkheid was al leuk vond ik!
Hoewel dat neem ik terug als je denkt dat ik 30 ben!
dat bedoel ik!quote:
Deze week kan ik niet, maar je kan een afspraak maken bij mijn sercretaresse.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik wou gewoon even een update![]()
ik ben nog steeds bezet
hoewel een minaar/minares moet nog wel in te plannen zijn
Daarom ook voor de hopeloze vrouw. Mannen kan je hier afhalenquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh joy, de mannen die verder niemand wil hebben. Inderdaad een echt Walhalla.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in schatje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar jij hoort hier ook helemaal niet, geile neukbeer van me.
beetje goed zoeken wie weet kom je dan wel thuis met een pareltje!quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
True, ze zitten er vast wel tussen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beetje goed zoeken wie weet kom je dan wel thuis met een pareltje!
Soort marktplaats shoppen
owja...quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
True, ze zitten er vast wel tussen.
Marktplaats is weer anders, marktplaats is al gebruikt, deze zijn allemaal nieuw en vers en maagdelijk.
Exact!quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja...
Outlet shoppe dan! Halen de 'gewone' markten iet door kleine foutjes maar je kint een fantastische deal vinden
Niet veel spelen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Exact!
Hier zitten enkel wat schroefjes los aan de binnenkant, wat niet zo'n probleem is als je er niet te veel mee speelt.
Ik speel weer hard to get he, maar eigenlijk wil ik je.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:56 schreef twi het volgende:
Oh, Myra komt zaterdag ook. Top, kan ik hoi zeggen tegen een vrouw.
Pas maar op met me, want als ik dat eenmaal door heb dan ga ik door totdat je écht weg moet rennen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik speel weer hard to get he, maar eigenlijk wil ik je.
Oeh, spannend.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:57 schreef twi het volgende:
[..]
Pas maar op met me, want als ik dat eenmaal door heb dan ga ik door totdat je écht weg moet rennen.
Geeft niet, ik val niet op jonge vrouwen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:08 schreef Casie het volgende:
Ik word oudEen nacht doorhalen om een deadline te halen en kan nu alleen maar aan slapen denken.
Oude fiets.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik val niet op jonge vrouwen.
Gelukkig kan ik al een tijdje fietsen, dus vrouwen hoeven niet bang te zijn dat ze me bij het handje hoeven te nemen.quote:
InB4 foute HJ-opmerking.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig kan ik al een tijdje fietsen, dus vrouwen hoeven niet bang te zijn dat ze me bij het handje hoeven te nemen.
Geef ik een mooi voorzetje, kop je hem niet in...quote:
Vanaf dat punt kan je alleen maar omhoog kijken, Twiquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:26 schreef twi het volgende:
Gaan we nou verdomme de rollen opdraaien, KT?
Neuh, ik vind dat je gewoon vaker uit moet gaan dan boeit het steeds minder dat je iemand niet aanspreekt... (Volgende keer beterquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:26 schreef twi het volgende:
Gaan we nou verdomme de rollen opdraaien, KT?
Je mag het me zaterdag laten zienquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, ik vind dat je gewoon vaker uit moet gaan dan boeit het steeds minder dat je iemand niet aanspreekt... (Volgende keer beter)
Single, maar ben d'r mee bezig. Geduldquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
Geef mij je stemquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:12 schreef screwloose het volgende:
Screw gaat niet naar de stembus drom.
Jij bent gewoon de volgende die aan de vrouw raakt, ik weet het.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Single, maar ben d'r mee bezig. Geduld
Ik ben een berichtje aan het typen naar iemand op RPquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de volgende die aan de vrouw raakt, ik weet het.
Dat kan natuurlijk een plus zijn. Beetje informeren bij wederzijdse kennisen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben een berichtje aan het typen naar iemand op RP
Een vage bekende ook nog eens...
Berichtje is verzondenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk een plus zijn. Beetje informeren bij wederzijdse kennisen.
Informeren naar? Ik vind het altijd een beetje kansloos, al vlucht ik hier ook altijd in wanneer ik dingen niet meer weet. Dingen vragen over een ander.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk een plus zijn. Beetje informeren bij wederzijdse kennisen.
Krijg je daar geen bericht van in je email?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Berichtje is verzonden
Nu is ze alleen een maand niet online geweest.... dus hoop dat ze het nog leest...
Als ik een berichtje krijg van iemand die ik vaag ken met de vraag of ik af wil spreken, ga ik wel informeren hoe ze een beetje is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:02 schreef twi het volgende:
[..]
Informeren naar? Ik vind het altijd een beetje kansloos, al vlucht ik hier ook altijd in wanneer ik dingen niet meer weet. Dingen vragen over een ander.
Ik probeer het te vermijden. Ik ken wel een paar mensen die haar kennen....quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:02 schreef twi het volgende:
[..]
Informeren naar? Ik vind het altijd een beetje kansloos, al vlucht ik hier ook altijd in wanneer ik dingen niet meer weet. Dingen vragen over een ander.
Geen idee of ik een leesbevestiging krijg.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg je daar geen bericht van in je email?
Ik bedoel of zij geen email krijg met een melding dat ze een berichtje heeft gekregen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee of ik een leesbevestiging krijg.
Normaal wel, maar ik kan me voorstellen dat zij minstens 10 mailtjes per dag krijgt, dus ik vind het wat vreemd dat ze een maand niet online is geweest...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel of zij geen email krijg met een melding dat ze een berichtje heeft gekregen.
dus je bent dan in het wild te bewonderen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:15 schreef Myraela het volgende:
En op indian summer festival, Defqon, red hot chili peppers, rock in park, mysteryland en coldplay.En dreamfields reserve, dus misschien ook.
Ik zal het meisje met bier zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:23 schreef dawg het volgende:
[..]
dus je bent dan in het wild te bewonderen?
Dat dan weer niet volgens mij.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:28 schreef dawg het volgende:
[..]
bier is goed. meisjes ook meestal. ook nog dichtbij het zonnige zuiden?
Oeh.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe zaterdag m'n vanille luchtje op
Ben je al gebeld?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef heloef het volgende:
In bed luisteren naar het crisisdebat. Fun fun fun.
Wacht wat?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben je al gebeld?
Als je ook op lowlands moet werken, zeg dan ook dat je een voorkeur hebt voor de late shifts.
Doe likeur 43 in een shaker. Goede scheut koffiemelk, rest bij vullen met verse jus. Berg ijsklontjes er in en lekker shaken!quote:
Splitjes.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doe likeur 43 in een shaker. Goede scheut koffiemelk, rest bij vullen met verse jus. Berg ijsklontjes er in en lekker shaken!
Top shotje onder de naam, splitje
Heb je op de website aangegeven dat je beschikbaar bent?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Wacht wat?
Ik ga huilen als ik daar niet heen mag.
Bestaan die nog?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:56 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat oranje waterijs rond de split smerig, maar dat roomijs in het midden goddelijk.
Ja Lowlands heb ik aangevinkt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je op de website aangegeven dat je beschikbaar bent?
Sommige evenementen waren al vol, maar lowlands zochten ze nog mensen.
Even kijken dan maar van de week.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja!
Weetje wat ik laatst voor het eerst in lange tijd op had. Een Solero.Ook kei lekker.
Denk dat ze je nog wel bellen dan, ze zeiden op de training wel dat je ook zelf mag bellen als je graag naar een evenement wilt. Maar jij hebt de training maandag pas he?quote:
Ze gaan het na die training met me bespreken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denk dat ze je nog wel bellen dan, ze zeiden op de training wel dat je ook zelf mag bellen als je graag naar een evenement wilt. Maar jij hebt de training maandag pas he?
Aan de andere kant, ze hebben je ook al voor Haarlem gedaan, dus je zou best kunnen bellen.
Okay tof. Dan komt het vast wel goed.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze gaan het na die training met me bespreken.
die nieuwe magnum van de reclame zag er ook wel nice uit trouwens.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja!
Weetje wat ik laatst voor het eerst in lange tijd op had. Een Solero.Ook kei lekker.
Die heb ik ook al op, is ook wel okay.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
die nieuwe magnum van de reclame zag er ook wel nice uit trouwens.![]()
[ afbeelding ]
En ik niet op oude mannenquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik val niet op jonge vrouwen.
Daar gaat het dus fout he, je moet jezelf niet aanbieden.quote:
in mijn ervaring roepen ze dat wel, dat ze niet op ouder vallen, maar willen ze daarna niet meer anders.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben ook niet oud. Jullie zijn gewoon zo jong
Ow,quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar gaat het dus fout he, je moet jezelf niet aanbieden.
Is dat caramel?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
die nieuwe magnum van de reclame zag er ook wel nice uit trouwens.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit zoveel naar je gesmacht.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ow,
Update:
Ik ben niet beschikbaar.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ow,
Update:
Ik ben niet beschikbaar.
De eerste natte plekken in beginnen te ontstaan KT.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel naar je gesmacht.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier moet ik nog even op reageren:quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:12 schreef screwloose het volgende:
Screw gaat niet naar de stembus drom.
Mensen die blanco stemmen dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:47 schreef Casie het volgende:
[..]
Hier moet ik nog even op reageren:
Mensen die niet stemmen
wat ga jij stemmen? d66 of vvd, zomaar een gokje?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:47 schreef Casie het volgende:
[..]
Mensen die niet stemmen
Blanco hier.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:47 schreef Casie het volgende:
[..]
Mensen die niet stemmen
Bah bah.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
De eerste natte plekken in beginnen te ontstaan KT.
Dat gok ik ook bij Casie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:48 schreef dawg het volgende:
[..]
wat ga jij stemmen? vvd, zomaar een gokje?
Sowieso niet PVV, dat was in ieder geval duidelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:48 schreef dawg het volgende:
[..]
wat ga jij stemmen? d66 of vvd, zomaar een gokje?
Tjah, tis wat, sorry, niet beschikbaarquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, tis wat, sorry, niet beschikbaar
sowieso, mensen die nu nog steeds vvd of cda stemmen begrijp ik niet. ken je parlementaire historie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sowieso niet PVV, dat was in ieder geval duidelijk.
Eerste keer dat ik jou iets dergelijks zie posten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:50 schreef dawg het volgende:
[..]
beetje jammer wel.
maar goed. daten? water en vuur staat garant voor spanning heh.
hoezo?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik jou iets dergelijks zie posten.verbazend wel.
CDA met z'n vaste achterban...al is dat nu wel een stuk minder.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:50 schreef dawg het volgende:
[..]
sowieso, mensen die nu nog steeds vvd of cda stemmen begrijp ik niet. ken je parlementaire historie.
oh wacht. ik bedoel, lees je in.
Ik denk niet dat je gaat winnen met je parlementaire historie gezien mijn studiequote:Op dinsdag 24 april 2012 16:50 schreef dawg het volgende:
[..]
sowieso, mensen die nu nog steeds vvd of cda stemmen begrijp ik niet. ken je parlementaire historie.
oh wacht. ik bedoel, lees je in.
Ik wou even melden dat ik ook heel onbeschikbaar ben.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:52 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je gaat winnen met je parlementaire historie gezien mijn studie![]()
Vroeger stemde ik cda (stemmen voor je ouders altijd leuk)
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:51 schreef dawg het volgende:
[..]
hoezo?
ik herken me soms weleens in jou gek genoeg. toen ik jonger was deed ik niet veel anders dan 'chickies hosselen' op fok, lekker makkelijk.
ik deed dat altijd subtiel en discreet. op fok dan. irl heb ik het niet over.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Omdat ik jou nooit zie "hosselen" op Fok!.
Overigens post ik voornamelijk onzin op FOK!, afgezien van de bitchfights dan.
Hosselen doe ik niet zozeer op fok.
Hoe kan dat nou, je had toch geen leuke meisjes meer op je FB?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou even melden dat ik ook heel onbeschikbaar ben.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:57 schreef dawg het volgende:
[..]
ik deed dat altijd subtiel en discreet. op fok dan. irl heb ik het niet over.
ik ben soms serieus, soms niet, direct altijd, en hou wel van wat stoken en de boel opnaaien.
Opzoeken is iets anders dan begrijpen, ook al vind ik het al goed als mensen uberhaupt de standpunten van de partijen lezenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:54 schreef dawg het volgende:
[..]
diezelfde historie staat gewoon vast hoor. kan iedereen opzoeken en daar heb je geen studie voor nodig, arrogantje.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef Casie het volgende:
[..]
Opzoeken is iets anders dan begrijpen, ook al vind ik het al goed als mensen uberhaupt de standpunten van de partijen lezen
Geheugen van een olifant.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, je had toch geen leuke meisjes meer op je FB?
ik heb nog wel plek in bed.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:00 schreef Casie het volgende:
Vage zin, misschien toch maar een uurtje gaan slapen
Alle ins en outs zal je nooit weten maar je kan heel goed je mening baseren op de informatie die bekend is. Door het nieuws te volgens zal ook een simpele ziel een weloverwogen keuze kunnen maken. En soms stem je niet op iemand omdat de kop je niet aanstaat. Dat heb ik dan weer met de sp, ook al zou ik inhoudelijk ook niet op ze stemmen maar hij maakt het al helemaal een no-go.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:00 schreef dawg het volgende:
[..]
als we zo gaan beginnen zou niemand moeten stemmen aangezien de materie die bijvoorbeeld een minister van financiën behandelt vrij ingewikkeld is, en de gewone man sowieso nooit alle informatie tot zijn beschikking heeft en dus nooit een weloverwogen keuze kan maken.
standpunten zeggen niet alles, wat een politicus doet verschilt nogal eens van hetgeen hij verkondigt.
Vraag maar aan KT wat de reden was.quote:
Rutte heeft het voor mij helemaal verneukt door zijn debatten, echt 0.0 vertrouwen in hem... Ga ook geen vvd stemmen zolang rutte daar voorman van is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:05 schreef Casie het volgende:
Zolang je maar niet stemt 'omdat die wel leuk over kwam tijdens het debat' ben ik blij
politiek is de laatste 10 jaar oppervlakkig geworden. iedereen zegt hetzelfde maar niemand is concreet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:04 schreef Casie het volgende:
[..]
Alle ins en outs zal je nooit weten maar je kan heel goed je mening baseren op de informatie die bekend is. Door het nieuws te volgens zal ook een simpele ziel een weloverwogen keuze kunnen maken. En soms stem je niet op iemand omdat de kop je niet aanstaat. Dat heb ik dan weer met de sp, ook al zou ik inhoudelijk ook niet op ze stemmen maar hij maakt het al helemaal een no-go.
Zoveel DM's zul je toch ook alweer niet hebben dat je dat niet meer kan teruglezen.quote:
Mwah ik vind juist dat er afgelopen twee jaar een verschuiving komt in politiekland. Wel goed voor Den-Haag.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:06 schreef dawg het volgende:
[..]
politiek is de laatste 10 jaar oppervlakkig geworden. iedereen zegt hetzelfde maar niemand is concreet.
dat emotie bij mensen meespeelt bij hun keus lijkt me logisch. we zijn geen robots die altijd en overal rationeel handelen.
Ik vond hem wel oke, slechter dan Femke Halsema kan het toch nooit meer worden. Maar dat is waarschijnlijk niet te zo te vergelijken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rutte heeft het voor mij helemaal verneukt door zijn debatten, echt 0.0 vertrouwen in hem... Ga ook geen vvd stemmen zolang rutte daar voorman van is.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:08 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik vond hem wel oke, slechter dan Femke Halsema kan het toch nooit meer worden. Maar dat is waarschijnlijk niet te zo te vergelijken.
ik niet. ik zie al jarenlang hetzelfde. rechts die links de schuld geeft van alles, op angst inspeelt, maar verreweg de langste periode de regie in handen hebben gehad.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:07 schreef Casie het volgende:
[..]
Mwah ik vind juist dat er afgelopen twee jaar een verschuiving komt in politiekland. Wel goed voor Den-Haag.
Tjah... Ergens wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:10 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
halsema was een van de betere debaters die dit land gekend heeft, of je het nu met haar eens bent of niet.
Van wie? Van jou?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoveel DM's zul je toch ook alweer niet hebben dat je dat niet meer kan teruglezen.
Klopt, maar ook eentje met een voorkeurspositie. Twee debats gezien waar anderen werden afgekapt, en dan echt afgekapt, en waar zij soort van werd afgekapt en maar iets door moest zetten om voor mijn gevoel 80% van de tijd te mogen praten (natuurlijk wat overdreven genomen).quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:10 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
halsema was een van de betere debaters die dit land gekend heeft, of je het nu met haar eens bent of niet.
En jij hebt daarin zeker gelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:14 schreef Casie het volgende:
[..]
Klopt, maar ook eentje met een voorkeurspositie. Twee debats gezien waar anderen werden afgekapt, en dan echt afgekapt, en waar zij soort van werd afgekapt en maar iets door moest zetten om voor mijn gevoel 80% van de tijd te mogen praten (natuurlijk wat overdreven genomen).
Sindsdien was mijn irritatielevel bij haar zo groot dat ik niet eens meer naar haar standpunten kon luisteren. Hou niet van voorkeursposities. Heb er nog een paper over geschreven dit jaar
niet echt objectief dus.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:14 schreef Casie het volgende:
[..]
Klopt, maar ook eentje met een voorkeurspositie. Twee debats gezien waar anderen werden afgekapt, en dan echt afgekapt, en waar zij soort van werd afgekapt en maar iets door moest zetten om voor mijn gevoel 80% van de tijd te mogen praten (natuurlijk wat overdreven genomen).
Sindsdien was mijn irritatielevel bij haar zo groot dat ik niet eens meer naar haar standpunten kon luisteren. Hou niet van voorkeursposities. Heb er nog een paper over geschreven dit jaar
Ja van jou ja, ik zei dat ik geen leuke meisjes op Facebook had.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Van wie? Van jou?
Ik weet niet waar het over gaat.
Meh, ze is wel erg overheersend hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:16 schreef dawg het volgende:
[..]
niet echt objectief dus.vrouwen en emoties.
O, ja, vond ik leukquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja van jou ja, ik zei dat ik geen leuke meisjes op Facebook had.
Toen ging jij mijn vriendenlijst doorspitten.
Wat prima is want dat is je taak als politicus, maar dat moet bij zo'n debat niet zo toegelaten worden. Niet in zulke grote mate.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meh, ze is wel erg overheersend hoor.
kleine partij met een vrouw als lijsttrekker. dan moet je wel je profileren. zeker tegenover al die christenen daaro.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meh, ze is wel erg overheersend hoor.
Valt me van je tegen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:14 schreef Casie het volgende:
Sindsdien was mijn irritatielevel bij haar zo groot dat ik niet eens meer naar haar standpunten kon luisteren.
Ik vind niet dat dat je taak is als politicus, ik vind dat je taak is om je standpunten duidelijk over te brengen op je kiezers, zodat je meer zetels krijgt zodat je meer macht krijgt in de 2e kamer om vervolgens daarmee het land te verbeteren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:17 schreef Casie het volgende:
[..]
Wat prima is want dat is je taak als politicus, maar dat moet bij zo'n debat niet zo toegelaten worden. Niet in zulke grote mate.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:20 schreef Faxie het volgende:
Ik stem waarschijnlijk wederom voor de PvdD.
Maar nu eerst naar m'n ouders, biefstuk eten
Mwah ik erken heel zeker haar goeie kwaliteiten maar vond deze mindere kant sterker aanwezig. Stiekem ben ik nog steeds een typische vrouw en trots op een sterke vrouw in de politiekquote:
Hoe breng je die over in dit klimaat waar zoveel partijen zijn? Door duidelijk te zijn en op te vallen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind niet dat dat je taak is als politicus, ik vind dat je taak is om je standpunten duidelijk over te brengen op je kiezers, zodat je meer zetels krijgt zodat je meer macht krijgt in de 2e kamer om vervolgens daarmee het land te verbeteren.
Maar met jouw opleiding en interesses zou je daar toch zo doorheen moeten kunnen prikken, en toch het debat en haar punten moeten volgen, ipv je als je eerste de beste jan lul laten irriteren en dan verder niet meer opletten?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:22 schreef Casie het volgende:
[..]
Mwah ik erken heel zeker haar goeie kwaliteiten maar vond deze mindere kant sterker aanwezig. Stiekem ben ik nog steeds een typische vrouw en trots op een sterke vrouw in de politiek
waarom is er geen gebroken hart smiley?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:51 schreef dawg het volgende:
[..]
hoezo?
ik herken me soms weleens in jou gek genoeg. toen ik jonger was deed ik niet veel anders dan 'chickies hosselen' op fok, lekker makkelijk.
Dat is zo, maar dat kan toch gewoon hand in hand met elkaar gaan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:23 schreef Casie het volgende:
[..]
Hoe breng je die over in dit klimaat waar zoveel partijen zijn? Door duidelijk te zijn en op te vallen.
Met alleen droge praatjes kom je er niet, hoe goed de inhoud ook is.
hoe meer partijen hoe meer versplintering. ergens vind ik het dan ook jammer dat we pas in september verkiezingen krijgen. hebben we straks weer een onmogelijke uitslag en een maandenlange formatie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:23 schreef Casie het volgende:
[..]
Hoe breng je die over in dit klimaat waar zoveel partijen zijn? Door duidelijk te zijn en op te vallen.
Met alleen droge praatjes kom je er niet, hoe goed de inhoud ook is.
ze is een vrouw.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar met jouw opleiding en interesses zou je daar toch zo doorheen moeten kunnen prikken, en toch het debat en haar punten moeten volgen, ipv je als je eerste de beste jan lul laten irriteren en dan verder niet meer opletten?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom is er geen gebroken hart smiley?![]()
Ik heb elke keer toch weer hoop dat er een vrouw is die de vooroordelen niet tot feit maakt.quote:
Als hij ook net zo knap is, en volwassener dan ik, dan zou ik er uit alle macht opduiken en nooit meer laten gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom is er geen gebroken hart smiley?![]()
hahahaquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als hij ook net zo knap is, en nu iets volwassener, dan zou ik er uit alle macht opduiken en nooit meer laten gaan.
True story.
Okeoke, ik heb natuurlijk wel haar standpunten gevolgd en zoals ik aangaf zou ik ondanks mijn irritatie anders ook niet op haar hebben gestemd. Sorry dat ik hier niet zo met nuances werk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar met jouw opleiding en interesses zou je daar toch zo doorheen moeten kunnen prikken, en toch het debat en haar punten moeten volgen, ipv je als je eerste de beste jan lul laten irriteren en dan verder niet meer opletten?
een weloverwogen keuze van een simpele ziel is nog steeds inhoudelijk meestal nergens op gebasseerdquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:04 schreef Casie het volgende:
[..]
Alle ins en outs zal je nooit weten maar je kan heel goed je mening baseren op de informatie die bekend is. Door het nieuws te volgens zal ook een simpele ziel een weloverwogen keuze kunnen maken. En soms stem je niet op iemand omdat de kop je niet aanstaat. Dat heb ik dan weer met de sp, ook al zou ik inhoudelijk ook niet op ze stemmen maar hij maakt het al helemaal een no-go.
True story.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
hahaha![]()
man ik was toen ook al volwassen hoor. al heel lang.
en knap. ik kijk graag in de spiegel maar wat anderen vinden interesseert me niet zo.
Daar ben ik het 100% mee eens. Men moet het ijzer smeden wanneer het nog heet is. Komt de meest 'eerlijke' uitslag van.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe meer partijen hoe meer versplintering. ergens vind ik het dan ook jammer dat we pas in september verkiezingen krijgen. hebben we straks weer een onmogelijke uitslag en een maandenlange formatie.
Ok, ik snap wel dat het een afknapper is, maar om dan gelijk niet meer op de punten te kunnen letten getuigt niet echt van inzicht namelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:29 schreef Casie het volgende:
[..]
Okeoke, ik heb natuurlijk wel haar standpunten gevolgd en zoals ik aangaf zou ik ondanks mijn irritatie anders ook niet op haar hebben gestemd. Sorry dat ik hier niet zo met nuances werk.
inderdaadquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:10 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
maar is het dan de fout van halsema of de belabberde debatleider?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:17 schreef Casie het volgende:
[..]
Wat prima is want dat is je taak als politicus, maar dat moet bij zo'n debat niet zo toegelaten worden. Niet in zulke grote mate.
Zo oppervlakkig ben ik ook weer niet, ondanks koormeisjequote:Op dinsdag 24 april 2012 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok, ik snap wel dat het een afknapper is, maar om dan gelijk niet meer op de punten te kunnen letten getuigt niet echt van inzicht namelijk.
maar ik was helaas altijd bezetquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als hij ook net zo knap is, en volwassener dan ik, dan zou ik er uit alle macht opduiken en nooit meer laten gaan.
True story.
wat voor opleiding doe je eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:29 schreef Casie het volgende:
[..]
Okeoke, ik heb natuurlijk wel haar standpunten gevolgd en zoals ik aangaf zou ik ondanks mijn irritatie anders ook niet op haar hebben gestemd. Sorry dat ik hier niet zo met nuances werk.
mwa. ik denk dat partijen gewoon eens duidelijk moeten zijn. nu hoor je iedereen hetzelfde zeggen, al jaren. 15 jaar terug was er veel meer onderscheid tussen de diverse partijen, en was het dus makkelijker om een 'echte' keuze te maken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:30 schreef Casie het volgende:
[..]
Daar ben ik het 100% mee eens. Men moet het ijzer smeden wanneer het nog heet is. Komt de meest 'eerlijke' uitslag van.
en je draagt heels.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:32 schreef Casie het volgende:
[..]
Zo oppervlakkig ben ik ook weer niet, ondanks koormeisje![]()
Was overdreven geformuleerd geef ik toe
Gelukkig dat we die nooit krijgenquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een weloverwogen keuze van een simpele ziel is nog steeds inhoudelijk meestal nergens op gebasseerd
en wel op dingen zo als iemands 'kop' inderdaad
wtf heeft dat nou te maken met iemands capaciteiten om ons land bv uit een crisis te halen?
daarom ben ik soms bijna voor een census kiesstelsel
ja, hij is lekker ad rem. ondanks dat het eigenlijk beschamend was heb ik genoten van de debatten tijdens de algemene beschouwingen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
inderdaad
net als wilders
ik vind het een vreselijke vent en ik hoop dat ie nooit echt wat te zeggen krijgt maar het is echt een briljant debater
Propedeuse hbo-rechten en communicatie gehaald en nu politicologiequote:Op dinsdag 24 april 2012 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat voor opleiding doe je eigenlijk?
Hij brengt wel leven in de brouwerij jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:35 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, hij is lekker ad rem. ondanks dat het eigenlijk beschamend was heb ik genoten van de debatten tijdens de algemene beschouwingen.
Godver, weer stemmen jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me wel nog nooit zo 'verloren' heb gevoeld
ik weet echt niet wat ik moet stemmen
gelukkig heb ik nog even tijd
Het maakt niet super veel uit als je een beetje een idee hebt...quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me wel nog nooit zo 'verloren' heb gevoeld
ik weet echt niet wat ik moet stemmen
gelukkig heb ik nog even tijd
ja tuurlijk maakt dat uitquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het maakt niet super veel uit als je een beetje een idee hebt...
CDA en PVV valt af? Groenlinks en SP valt af?
d66 of vvd... Maakt het uit op wie je dan je stem uitbrengt?
Vvd economisch gericht... Die zeggen dat ze liberaal zijn maar durven niks te hervormen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:40 schreef Casie het volgende:
D66 als je gunstige punten voor studenten wilt en vvd meer economisch gericht. Ook al zou het momenteel niet veel uitmaken nee.
het pgb afschaffen, de wietpas, en in bed gaan liggen met de sgp, heel erg liberaal inderdaad. momenteel is d66 liberaler.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vvd economisch gericht... Die zeggen dat ze liberaal zijn maar durven niks te hervormen.
wat?!?! welke studie deed je?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:40 schreef Casie het volgende:
D66 als je gunstige punten voor studenten wilt en vvd meer economisch gericht. Ook al zou het momenteel niet veel uitmaken nee.
ik wil op beide niet stemmenquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet super veel aangezien je op beide zou willen stemmen.
cda en vvd zijn ook niet verstandig gebleken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:41 schreef Casie het volgende:
Maar wel een stabiele en verstandige partij voor deze 'crisis'. Maar goed de meningen verschillen er nogal over
Meningen en politiek? Prima manier om ruzie te maken!quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:41 schreef Casie het volgende:
Maar wel een stabiele en verstandige partij voor deze 'crisis'. Maar goed de meningen verschillen er nogal over
Hehehequote:Op dinsdag 24 april 2012 17:42 schreef dawg het volgende:
[..]
cda en vvd zijn ook niet verstandig gebleken.
politiek. altijd leuk op verjaardagen.
ik zie niet zo goed hoe je op allebei zou willen stemmen want ze verschillen vreselijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In mijn voorbeeld... Ik heb het niet over jou.
Daar kun je aan denken, maar het lijkt me niet heel veel uitmaken eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zie niet zo goed hoe je op allebei zou willen stemmen want ze verschillen vreselijk
en het maakt wel degelijk uit wat je precies kiest ook al twijfel tussen bijv 2 partijen
er zijn nog steeds grote verschillen en dan heb je ook nog zoiets als tactisch stemmen
Je stem maakt toch geen reet uit uiteindelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zie niet zo goed hoe je op allebei zou willen stemmen want ze verschillen vreselijk
en het maakt wel degelijk uit wat je precies kiest ook al twijfel tussen bijv 2 partijen
er zijn nog steeds grote verschillen en dan heb je ook nog zoiets als tactisch stemmen
nou we hebben net al geconcludeerd dat er een groot verschil is tussen d66 en vvd op veel gebiedenquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar kun je aan denken, maar het lijkt me niet heel veel uitmaken eerlijk gezegd.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou we hebben net al geconcludeerd dat er een groot verschil is tussen d66 en vvd op veel gebieden
laten we nog 2 partijen 'naast elkaar' nemen
SP en GL? ja inderdaad bijna het zelfde
PVV en VVD? Pfoe waarom gaan ze niet gewoon fuseren
ik zie het echt niet
wat? ik ben bloedserieusquote:
Je bent hier sarcastisch toch?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou we hebben net al geconcludeerd dat er een groot verschil is tussen d66 en vvd op veel gebieden
laten we nog 2 partijen 'naast elkaar' nemen
SP en GL? ja inderdaad bijna het zelfde
PVV en VVD? Pfoe waarom gaan ze niet gewoon fuseren
ik zie het echt niet
Directe quote.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die weet het niet meer.![]()
Vertel het zelf maar.
Ik keek een keer naar ''zendtijd voor politieke partijen''quote:
heel goedquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:08 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik vond hem wel oke, slechter dan Femke Halsema kan het toch nooit meer worden. Maar dat is waarschijnlijk niet te zo te vergelijken.
Nee hoor ik ben lid van de VVD, dus de meeste standpunten weet ik uit me hoofdquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:27 schreef dawg het volgende:
verkiezingsprogramma incl slogans gekopieerd?
En alle topeconomen zijn het erover eens dat die hypotheekrente aftrek dingen alleen maar KAPOT maakt.quote:- Bij de VVD staat de hypotheekrenteaftrek als een huis. We zijn voor verantwoorde stimulering van eigenwoningbezit, de hypotheekrenteaftrek is daar een goed instrument voor. Afschaffing van de hypotheekrente is niets anders dan een verkapte belastingverhoging. Voor huizenbezitters betekent het een enorme stijging van de maandelijks lasten als de aftrek wordt afgeschaft. Voor starters wordt het kopen van een huis veel duurder of zelfs onbereikbaar.
ze veranderen nogal eens, weet je.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben lid van de VVD, dus de meeste standpunten weet ik uit me hoofd
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En alle topeconomen zijn het erover eens dat die hypotheekrente aftrek dingen alleen maar KAPOT maakt.
Deze punten nietquote:
hra wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als de HRA verdwijnt komen erg veel nederlanders in de problemen
[..]
Deze punten niet100% zeker, ik lees sowieso altijd de standpunten door als er weer wat gebeurd
Deze man snapt het. Echter verwacht ik PvDA, D66, VVD als meerderheidquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:30 schreef Mystikvm het volgende:
Doe mij gewoon een progressief kabinet. GL, VVD, D66. Als ze het economisch met elkaar eens kunnen worden. Hebben ze helaas PvdA nog bij nodig. Paars + klinkt mij goed in mijn oren.
Kan het eindelijk afgelopen zijn met de verbodscultuur en komt er aandacht voor kunst, privacy op internet en ondernemerschap.
typisch vvdquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben lid van de VVD, dus de meeste standpunten weet ik uit me hoofd
Gefaseerd afschaffen. Ik maak ook gebruik van HRA, maar heb ook maar een huisje van anderhalve ton. Als je een huis van 900.000 euro hebt, heb je het gewoon niet nodig. Die mensen strijken duizenden euro's per jaar op. Schandalig!quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als de HRA verdwijnt komen erg veel nederlanders in de problemen
Tuurlijk D66 heeft inderdaad een aantal goede puntenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En alle topeconomen zijn het erover eens dat die hypotheekrente aftrek dingen alleen maar KAPOT maakt.
Voor de rest ben ik het eens met de vvd... Maar ben ik het ook met veel punten eens met d66....
Ik wil dan ook een mix met deze 2 partijen.
Liever de duur en de hoogte beperken dan afschaffen voor die mensen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gefaseerd afschaffen. Ik maak ook gebruik van HRA, maar heb ook maar een huisje van anderhalve ton. Als je een huis van 900.000 euro hebt, heb je het gewoon niet nodig. Die mensen strijken duizenden euro's per jaar op. Schandalig!
dan hadden die mensen niet zo enorm veel moeten lenen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijk D66 heeft inderdaad een aantal goede punten![]()
Maar van HRA moeten ze gewoon afblijven... Als ze dat afschaffen, dan komen veel mensen in de problemen... Ik zie het in mijn omgeving.
Starters kunnen nu amper een huis kopenDat is toch belachelijk
Ik vind het bizar dat we geld weggeven aan mensen die in dure huizen wonen. Kleinbehuisden en starters moeten er gebruik van kunnen maken, op het moment dat je huizen van meer dan een half miljoen gaat kopen moet je gewoon geen aanspraak meer kunnen maken op HRA. Voor goedkopere huizen moet de uitkering omlaag. Hoe duurder je huis, hoe minder HRA tot de grens van 5 ton.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Liever de duur en de hoogte beperken dan afschaffen voor die mensen.
En dan worden de duurdere huizen helemaal niet meer verkocht? Zal goed zijn voor de huizenmarkt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gefaseerd afschaffen. Ik maak ook gebruik van HRA, maar heb ook maar een huisje van anderhalve ton. Als je een huis van 900.000 euro hebt, heb je het gewoon niet nodig. Die mensen strijken duizenden euro's per jaar op. Schandalig!
dit lijkt mij ook het beste compromisquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Liever de duur en de hoogte beperken dan afschaffen voor die mensen.
Tis gewoon onzin om het te behouden...quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar van HRA moeten ze gewoon afblijven... Als ze dat afschaffen, dan komen veel mensen in de problemen... Ik zie het in mijn omgeving.
Je zou ook kunnen stellen dat juist door de HRA, de huizenprijzen extra gestegen zijn. Een vermindering van de HRA zal ervoor zorgen dat potentiele kopers minder kunnen lenen waardoor de huizenprijzen gaan zakken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die huizenmarkt ligt toch al op zijn gat. Ik vind dat geen reden om de HRA te behouden. Beter de bittere pil nu het toch al slecht gaat in plaats van het bewaren tot de boel weer aantrekt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan worden de duurdere huizen helemaal niet meer verkocht? Zal goed zijn voor de huizenmarkt.
Ja maar de HRA is maar 30 jaar...quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
de huizenmarkt is een probleem an sichquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan worden de duurdere huizen helemaal niet meer verkocht? Zal goed zijn voor de huizenmarkt.
En zo werkt het...quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen stellen dat juist door de HRA, de huizenprijzen extra gestegen zijn. Een vermindering van de HRA zal ervoor zorgen dat potentiele kopers minder kunnen lenen waardoor de huizenprijzen gaan zakken.
De huizenprijzen zijn al idioot hard gestegen, zelfs met de HRA komen starters tegenwoordig nauwelijks nog aan de bak.
De VVD pakt niet de echte problemen aan in de woningmarkt.
Even een notitie:Ik weet niet welke partij dit probleem wel zou willen aanpakken, heb me nog niet ingelezen in de huidige politieke standpunten
De mensen die in zulke huizen wonen, hebben de HRA sowieso niet zo hard nodig als de starters.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij weet donders goed dat de huizenmarkt in elkaar in gezaktquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:33 schreef dawg het volgende:
[..]
dan hadden die mensen niet zo enorm veel moeten lenen.
maar goed, de vvd (en jij) weten het natuurlijk beter dan de diverse hoogleraren zoals arnoud bood.
Ik ben ook elders op fok actief de laatste paar maandenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En zo werkt het...
Jij leest je de laatste tijd wel veel in over economie of niet?
Ben ik met je eens, maar daar moeten mensen maar op budgetteren. Ze weten wanneer het afgeschaft wordt. Time to anticipate.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar de HRA is maar 30 jaar...
Kijk ik heb nu mijn huis 12 jaar, ik krijg nog maar 18 jaar HRA. Dus na zoveel jaar krijg je het toch al niet meer.... wat ik ook terecht vind.
Ik had een collega, die had een huis van 1 miljoen euro. Ja en die maakte zich druk om de afschaffing van de HRA... en dan had ik zo iets van... meid koop dat een huis van 5 ton ofzo
Ja die mensen vind ik irritant en die gun ik het ook niet
Maar als ze het gefaseerd gaan afschaffen, dan pak je niet alleen de mensen met het VELE geld, maar ook de gezinnen die met dat kleine beetje moeten leven. Die dan genoodzaakt zijn om hun huis te verkopen (wat overigens erg moeilijk gaatomdat starters amper een huis gefinancierd krijgen
) Dus komen de mensen alleen maar in de problemen
Dan wonen ze wel akelig scheef...quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
Maar als ze het gefaseerd gaan afschaffen, dan pak je niet alleen de mensen met het VELE geld, maar ook de gezinnen die met dat kleine beetje moeten leven. Die dan genoodzaakt zijn om hun huis te verkopen (wat overigens erg moeilijk gaatomdat starters amper een huis gefinancierd krijgen
) Dus komen de mensen alleen maar in de problemen
Jij ziet het niet he?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis gewoon onzin om het te behouden...
Ze moeten het met beleid afschaffen. Dan komt niemand in de problemen, en zijn we van dat gezeik af met die huizenmarkt.
Wel zo liberaal lijkt me dat.
Hier ben ik het mee eens. Onderwijs is gewoon een te belangrijk punt, beter wordt onderwijs zoveel mogelijk ontzien, anders kunnen straks alleen maar de mensen met veel geld nog studeren ipv diegenen met talent, ongeacht uit welke financiele achtergrond ze komen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de huizenmarkt is een probleem an sich
die kan gewoon niet door groeien en stijgen als hij deed
er moet een keer een crash komen
maar dat gezegd hebbende: liever dat probleem dan bezuinigen op onderwijs en dat soort dingen
Als ze het afschaffen waren er niet zoveel problemen met die huizen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij ziet het niet he?
Als ze het afschaffen kunnen starters helemaal geen huis meer kopen
Heb jij een koophuis?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de huizenmarkt is een probleem an sich
die kan gewoon niet door groeien en stijgen als hij deed
er moet een keer een crash komen
maar dat gezegd hebbende: liever dat probleem dan bezuinigen op onderwijs en dat soort dingen
Jawel, want dan zakken de prijzen weerquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij ziet het niet he?
Als ze het afschaffen kunnen starters helemaal geen huis meer kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |