Je was zo aan het hunten he.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is deze![]()
Ik had net een dikke mindtrick in de OP gezet waarmee ik mensen kon beïnvloeden
Binnenkort als in over 2 jaar?quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Voor straf zie ik jou binnenkort voor een flinke dosis billenkoek
Met je pener?quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Voor straf zie ik jou binnenkort voor een flinke dosis billenkoek
Denken dat je nog zolang de drang kan weerstaan om naar Groningen te komenquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je was zo aan het hunten he.
[..]
Binnenkort als in over 2 jaar?
Ik denk het wel, maar of ik het doe is iets andersquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat je nog zolang de drang kan weerstaan om naar Groningen te komen
quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar of ik het doe is iets anders
Hier begint de stad pas echt vol te lopen tussen 1 en 2quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:48 schreef kingtoppie het volgende:
Uitgaan was niet super ofzo, man man man..
Als het te druk is voor vrouwen gaan ze in een klap allemaal weg na 1 uur en sta je in een halve gay tent
Ik bedoel dus eigenlijk... Nadat het vol is...quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hier begint de stad pas echt vol te lopen tussen 1 en 2
Ik bedoelde dat er in die tijd nog gruwelijk veel nieuwe aanwas komtquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik bedoel dus eigenlijk... Nadat het vol is...
(Dus 1 uur ongeveer hier omdat sluitingstijd op maandag om 1 uur is)
Dus om 2 uur waren er nauwelijks nog vrouwen te bekennen.
Tis hier overvol daarom gaan ze denk ik weg.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er in die tijd nog gruwelijk veel nieuwe aanwas komt
Het is de schuld van de rabobankquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:56 schreef screwloose het volgende:
Sjonge jonge wat een file. ANWB: 157km. Geenfile.nl: 667km. Wat klopt hier niet?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is de schuld van de rabobank
Single represent. Hoe gaat het?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
Hai! Ik kwam even informeren wie het nu met wie doet en wie nog single is etc?
goed hoor! En met jou?quote:
Best redelijk. Ik denk dat ik wel wat vooruitgang maak, al gaat alles langzaam. Een relatie zal waarschijnlijk nog wel even durenquote:
even wat wijsheid van mijn oma: alles dat de moeite waard is moet je moeite voor doenquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Best redelijk. Ik denk dat ik wel wat vooruitgange maak, al gaat alles langzaam. Een relatie zal waarschijnlijk nog wel even duren
Kijk van de voornemens die ik had lukken er enkele redelijk goed. Ik sport al meer, maar nog niet heel veel door wat drukte. Ik onderhoud ook wat beter contact met vrienden. En ook de balans tussen studie en leuke dingen gaat redelijk. Maar of mijn persoon nou zo veel leuker is geworden durf ik niet te zeggenquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
even wat wijsheid van mijn oma: alles dat de moeite waard is moet je moeite voor doen
Maar klinkt goed!
Want je wilt weten uit welke singles je keus hebt?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij is Rhubarbje een jaar of 30; iets voor jou ook_gek?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Want je wilt weten uit welke singles je keus hebt?
oh maar jouw persoonlijkheid was al leuk vond ik!quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kijk van de voornemens die ik had lukken er enkele redelijk goed. Ik sport al meer, maar nog niet heel veel door wat drukte. Ik onderhoud ook wat beter contact met vrienden. En ook de balans tussen studie en leuke dingen gaat redelijk. Maar of mijn persoon nou zo veel leuker is geworden durf ik niet te zeggen
nee ik wou gewoon even een updatequote:Op dinsdag 24 april 2012 10:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Want je wilt weten uit welke singles je keus hebt?
28 dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh maar jouw persoonlijkheid was al leuk vond ik!
Hoewel dat neem ik terug als je denkt dat ik 30 ben!
dat bedoel ik!quote:
Deze week kan ik niet, maar je kan een afspraak maken bij mijn sercretaresse.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik wou gewoon even een update![]()
ik ben nog steeds bezet
hoewel een minaar/minares moet nog wel in te plannen zijn
Daarom ook voor de hopeloze vrouw. Mannen kan je hier afhalenquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh joy, de mannen die verder niemand wil hebben. Inderdaad een echt Walhalla.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in schatje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar jij hoort hier ook helemaal niet, geile neukbeer van me.
beetje goed zoeken wie weet kom je dan wel thuis met een pareltje!quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
True, ze zitten er vast wel tussen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beetje goed zoeken wie weet kom je dan wel thuis met een pareltje!
Soort marktplaats shoppen
owja...quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
True, ze zitten er vast wel tussen.
Marktplaats is weer anders, marktplaats is al gebruikt, deze zijn allemaal nieuw en vers en maagdelijk.
Exact!quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja...
Outlet shoppe dan! Halen de 'gewone' markten iet door kleine foutjes maar je kint een fantastische deal vinden
Niet veel spelen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Exact!
Hier zitten enkel wat schroefjes los aan de binnenkant, wat niet zo'n probleem is als je er niet te veel mee speelt.
Ik speel weer hard to get he, maar eigenlijk wil ik je.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:56 schreef twi het volgende:
Oh, Myra komt zaterdag ook. Top, kan ik hoi zeggen tegen een vrouw.
Pas maar op met me, want als ik dat eenmaal door heb dan ga ik door totdat je écht weg moet rennen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik speel weer hard to get he, maar eigenlijk wil ik je.
Oeh, spannend.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:57 schreef twi het volgende:
[..]
Pas maar op met me, want als ik dat eenmaal door heb dan ga ik door totdat je écht weg moet rennen.
Geeft niet, ik val niet op jonge vrouwen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:08 schreef Casie het volgende:
Ik word oudEen nacht doorhalen om een deadline te halen en kan nu alleen maar aan slapen denken.
Oude fiets.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik val niet op jonge vrouwen.
Gelukkig kan ik al een tijdje fietsen, dus vrouwen hoeven niet bang te zijn dat ze me bij het handje hoeven te nemen.quote:
InB4 foute HJ-opmerking.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig kan ik al een tijdje fietsen, dus vrouwen hoeven niet bang te zijn dat ze me bij het handje hoeven te nemen.
Geef ik een mooi voorzetje, kop je hem niet in...quote:
Vanaf dat punt kan je alleen maar omhoog kijken, Twiquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:26 schreef twi het volgende:
Gaan we nou verdomme de rollen opdraaien, KT?
Neuh, ik vind dat je gewoon vaker uit moet gaan dan boeit het steeds minder dat je iemand niet aanspreekt... (Volgende keer beterquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:26 schreef twi het volgende:
Gaan we nou verdomme de rollen opdraaien, KT?
Je mag het me zaterdag laten zienquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, ik vind dat je gewoon vaker uit moet gaan dan boeit het steeds minder dat je iemand niet aanspreekt... (Volgende keer beter)
Single, maar ben d'r mee bezig. Geduldquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
Geef mij je stemquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:12 schreef screwloose het volgende:
Screw gaat niet naar de stembus drom.
Jij bent gewoon de volgende die aan de vrouw raakt, ik weet het.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Single, maar ben d'r mee bezig. Geduld
Ik ben een berichtje aan het typen naar iemand op RPquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de volgende die aan de vrouw raakt, ik weet het.
Dat kan natuurlijk een plus zijn. Beetje informeren bij wederzijdse kennisen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben een berichtje aan het typen naar iemand op RP
Een vage bekende ook nog eens...
Berichtje is verzondenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk een plus zijn. Beetje informeren bij wederzijdse kennisen.
Informeren naar? Ik vind het altijd een beetje kansloos, al vlucht ik hier ook altijd in wanneer ik dingen niet meer weet. Dingen vragen over een ander.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk een plus zijn. Beetje informeren bij wederzijdse kennisen.
Krijg je daar geen bericht van in je email?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Berichtje is verzonden
Nu is ze alleen een maand niet online geweest.... dus hoop dat ze het nog leest...
Als ik een berichtje krijg van iemand die ik vaag ken met de vraag of ik af wil spreken, ga ik wel informeren hoe ze een beetje is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:02 schreef twi het volgende:
[..]
Informeren naar? Ik vind het altijd een beetje kansloos, al vlucht ik hier ook altijd in wanneer ik dingen niet meer weet. Dingen vragen over een ander.
Ik probeer het te vermijden. Ik ken wel een paar mensen die haar kennen....quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:02 schreef twi het volgende:
[..]
Informeren naar? Ik vind het altijd een beetje kansloos, al vlucht ik hier ook altijd in wanneer ik dingen niet meer weet. Dingen vragen over een ander.
Geen idee of ik een leesbevestiging krijg.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg je daar geen bericht van in je email?
Ik bedoel of zij geen email krijg met een melding dat ze een berichtje heeft gekregen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee of ik een leesbevestiging krijg.
Normaal wel, maar ik kan me voorstellen dat zij minstens 10 mailtjes per dag krijgt, dus ik vind het wat vreemd dat ze een maand niet online is geweest...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel of zij geen email krijg met een melding dat ze een berichtje heeft gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |