Want?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:51 schreef AryaMehr het volgende:
Star Wars is voor die kleurloze mensen die weinig fantasie in hun leven hebben en dat gat trachten op te vullen door dat soort zwakzinnige troep te kijken.
Star Wars is tof, ik durf dat tenminste te zeggen op het internet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:51 schreef AryaMehr het volgende:
Star Wars en dat soort sci-fi films zijn voor die kleurloze mensen die weinig fantasie in hun leven hebben en dat gat trachten op te vullen door dat soort zwakzinnige troep te kijken.
Limited, your vision is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:51 schreef AryaMehr het volgende:
Star Wars en dat soort sci-fi films zijn voor die kleurloze mensen die weinig fantasie in hun leven hebben en dat gat trachten op te vullen door dat soort zwakzinnige troep te kijken.
Zal m onthoudenquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:49 schreef Cara het volgende:
[..]
Nogmaals, probeer Martyrs. Staat met stip op een qua gruwelijkheid
True. Ik merk ook altijd als ik in een stadion kom, voornamelijk De Kuip (quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:53 schreef The_Groove het volgende:
Voetbal fans zijn over het algemeen een vrij praktische volk. Weinig eigen fantasie niet lullen maar werken etc. etc. Sowieso zijn de emphatie niveau's gewoon laag in de voetballerij, je in iemand anders verplaatsen is voor veel mensen gewoon lastig.
Star Wars is overigens fucking lame.
Star wars game? Klinkt meer als Back&White.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Starwars films zijn echte slaap films.
Wel had ik er vroeger een hele toffe game van.
Je was dan god over je eigen planeet en moest dan het ecco-systeem draaiende houden. Is al een oude game maar man wat was dat tof bedacht.
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:00 schreef Smoofie het volgende:
Mass effect trology
jammer van dat kk einde.
Kan ik me bij aansluiten, lekker verstand op nul, en te keer gaanquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
True. Ik merk ook altijd als ik in een stadion kom, voornamelijk De Kuip (![]()
) dan heb ik ook altijd het gevoel dat mijn IQ met een flink aantal punten daalt. Zeker als ik dan sta te springen op ''wie niet springt die is een jood'' met mijn vrienden waarmee ik al jaren ga. Dan ben ik pissed als ze verliezen of worden genaaid. Flink met leuke ziektes schelden. Om vervolgens het OV in te stappen, nog een beetje na te balen. Dan een biertje en vervolgens lijkt de dag gewoon weer normaal.
Dan lijkt het alsof ik het gewoon afsluit.
Daar was het volgens mij een kloon van.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Star wars game? Klinkt meer als Back&White.
De ontlading toen tegen VVV (quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kan ik me bij aansluiten, lekker verstand op nul, en te keer gaan
quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:04 schreef Anonymousz het volgende:
I am your father
no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |