photoshop een (web)design voor mijquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:50 schreef zarGon het volgende:
Ik wil eigenlijk wat photoshoppen, maar... geen zin..
Ik moet denken aan 'Kids in Sandbox'.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:48 schreef zarGon het volgende:
Voelen jullie dat ook aan je vagina? Als je het ziet of als je eraan denkt?
Ik bedoel, wanneer wij mannen een filmpje zien waar een man gewond raakt aan zijn penis en/of ballen voelen wij bij ons in dat gebied steken en krimpen we onbewust in elkaar en kijken we elkaar vol ongeloof aan.
Ice hockey.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:49 schreef Doler12 het volgende:
En de Rangers knallen er nog eentje in, vlak voor de pauze!
Hamdiloulahquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hamdiloulah broeder, zijn hoofddoek zat in de weg.
Ik?quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ej, wie heeft er daarna gewonnen?
Ik had trouwens een BSOD
Zombie mod met die lasermijnen is geniaalquote:Op dinsdag 24 april 2012 03:00 schreef Che_ het volgende:
Ik speel 1x per jaar source man. Alleen wel vaak zombie mod gespeeld.
Oh ja.quote:
Die hele sfeer eromheen is zo typisch Amerikaans. Lekker in van die overgrote ijshockey shirtjes naar het stadium om achter plexiglas mannen op schaatsen rond te zien rijden om te kijken hoe ze een kleine nauwelijks zichtbare puck in een klein goaltje proberen te schieten. En wanneer we in de pauzes ook nog eens lekker los gaan op nummers van 2 Unlimited. Voor eckte bazen inderdaad!quote:
Correct. Op het nummertje in het midden. In dit geval op de rode 4.quote:Op dinsdag 24 april 2012 03:18 schreef Che_ het volgende:
Dus als je klaar bent enkel het steentje wat overblijft in het midden leggen?
Ah, vandaar.quote:Op dinsdag 24 april 2012 03:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mwa, het lijkt het echt veel op rummy en dat speel ik al jaren
Engels dus? Lijkt mij erg moeilijk om aan de man te brengen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 04:15 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb de intentie om een website te starten dat uitsluitend is gericht op politiek. Niet enkel in Nederland, maar over de politiek dat bedreven wordt in de gehele wereld. Goed idee?
Nee, wel gewoon Nederlandstalig. Dus een groot gedeelte wat wordt besteed aan Nederlandse politiek en Europees politiek in mindere mate, een sectie politiek in het Midden-Oosten en een gedeelte over opkomende landen als China, Brazilië, India en Turkije bijvoorbeeld. Dat deel - en met name China en de ontwikkelingen die het land doormaakt - lijkt me denk ik wel interessant voor veel politiek bewusten hier in Nederland. Landen als de VS bijvoorbeeld ook niet vergeten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 04:40 schreef xaban06 het volgende:
Engels dus? Lijkt mij erg moeilijk om aan de man te brengen.
Zoiets? http://politiekdebat.nl/quote:Op dinsdag 24 april 2012 04:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, wel gewoon Nederlandstalig. Dus een groot gedeelte wat wordt besteed aan Nederlandse politiek en Europees politiek in mindere mate, een sectie politiek in het Midden-Oosten en een gedeelte over opkomende landen als China, Brazilië, India en Turkije bijvoorbeeld. Dat deel - en met name China en de ontwikkelingen die het land doormaakt - lijkt me denk ik wel interessant voor veel politiek bewusten hier in Nederland. Landen als de VS bijvoorbeeld ook niet vergeten.
Wat is een normale websitequote:Op dinsdag 24 april 2012 04:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Geen forum, gewoon een normale website.
Nieuwsartikelen inderdaad, opinies en later - mocht de website aanslaan - wellicht ook interviews met politieke kopstukken. Proberen om een aantal politieke bn'ers te strikken om wellicht eens in de zoveel tijd een opiniestuk te schrijven, etc.quote:Op dinsdag 24 april 2012 04:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat is een normale website
Je bedoelt (nieuws)artikelen?
Heel uitdagend (moeilijk) om het op gang te brengen, maar succesquote:Op dinsdag 24 april 2012 04:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nieuwsartikelen inderdaad, opinies en later - mocht de website aanslaan - wellicht ook interviews met politieke kopstukken. Proberen om een aantal politieke bn'ers te strikken om wellicht eens in de zoveel tijd een opiniestuk te schrijven, etc.
Bedankt, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd waar jij de mogelijke struikelpunten ziet?quote:Op dinsdag 24 april 2012 04:50 schreef xaban06 het volgende:
Heel uitdagend (moeilijk) om het op gang te brengen, maar succes
- Stukken schrijven, wie?quote:Op dinsdag 24 april 2012 04:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd waar jij de mogelijke struikelpunten ziet?
Ikzelf natuurlijk. En hopelijk een aantal andere vrijwilligers die puur vanwege de liefde voor de politiek ook een stuk willen schrijven. Wellicht ook een aantal Fokkers, maar ook andere mensen die een redelijke politieke bewustzijn hebben en geen moeite hebben om af en toe een stuk te schrijven of te vertalen.quote:
Reclame, actief zijn op sociale websites (media) en natuurlijk door wat bekende figuren aan te trekken.quote:- Je moet gevonden worden, hoe?
Ik hoop voor je dat je kan bereiken wat je wilt, maar moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 05:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ikzelf natuurlijk. En hopelijk een aantal andere vrijwilligers die puur vanwege de liefde voor de politiek ook een stuk willen schrijven. Wellicht ook een aantal Fokkers, maar ook andere mensen die een redelijke politieke bewustzijn hebben en geen moeite hebben om af en toe een stuk te schrijven of te vertalen.
Reclame is niet gratisquote:Reclame, actief zijn op sociale websites (media) en natuurlijk door wat bekende figuren aan te trekken.
Hosting kosten vallen wel mee, wil het je anders wel sponsoren. Succes.quote:Op dinsdag 24 april 2012 05:33 schreef AryaMehr het volgende:
Bedankt iig. Hoop er binnen een jaar mee te kunnen starten. Wel eerst even allemaal uitwerken; de struikelpunten proberen te vinden, de juiste mensen benaderen en even kijken hoe het financieel allemaal in elkaar steekt.
Bedank iig voor het aanbod. Het hosten schijnt inderdaad mee te vallen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 05:34 schreef xaban06 het volgende:
Hosting kosten vallen wel mee, wil het je anders wel sponsoren. Succes.
Welkom. Vertel eens wat meer over jezelf.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:58 schreef TurkishNinja het volgende:
Hallo jongens, ik ben nieuw op FOK!
Ik ben Turk. Ik kom uit gaziantep. Ik zit op de Havo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Welkom. Vertel eens wat meer over jezelf.
We heten je welkom.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:01 schreef TurkishNinja het volgende:
Ik ben Turk. Ik kom uit gaziantep. Ik zit op de Havo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |