Kreeg gister een ban van het neukertje van Tong. En die is niet eens mod hier.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sowieso, mods hier in VBL die voor dit soort dingen een ban uitdelen.
Trieste mensen.
Karina?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Kreeg gister een ban van het neukertje van Tong. En die is niet eens mod hier.
Huhquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Tong heeft sex?!!!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
nee, maar je weet wel gelijk als zij een post van mij edit en ik ben 10 minuten later gebanned wie het nsb'ertje was.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Huh
Mods kunnen toch niet bannen?
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wijf die in elk tong-topic reageert. En ook opeens mod op EK isquote:
Dat sowieso jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:06 schreef Caland het volgende:
[..]
nee, maar je weet wel gelijk als zij een post van mij edit en ik ben 10 minuten later gebanned wie het nsb'ertje was.
Vaak zijn het van die sneue figuren IRL. Dat soort mensen die hun werk veel te serieus nemen met hun nsb-acties kun je toch niet serieus nemen?quote:
Nepotisme hier op Fok!. De meeste mods zijn gewoon trieste figuren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
Dat wijf die in elk tong-topic reageert. En ook opeens mod op EK is
Denk dat dat wel meevalt joh. Al heb je ze er wel bij die het veel te serieus nemen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vaak zijn het van die sneue figuren IRL. Dat soort mensen die hun werk veel te serieus nemen kun je toch niet serieus nemen?
Mods gaan over 't algemeen nog wel. Heb meer 't idee dat de FA's hier pas echt enge figuren zijn irl op een enkeling na.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nepotisme hier op Fok!. De meeste mods zijn gewoon trieste figuren.
Iemand een ban geven vanwege die cactus-foto is gewoon triest. De mod hier in VBL die daar verantwoordelijk voor is geweest mag zich dood schamen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:09 schreef Caland het volgende:
Denk dat dat wel meevalt joh. Al heb je ze er wel bij die het veel te serieus nemen.
Ik kom wel eens thuis bij yvonne, niks mis meequote:Op dinsdag 24 april 2012 00:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mods gaan over 't algemeen nog wel. Heb meer 't idee dat de FA's hier pas echt enge figuren zijn irl op een enkeling na.
Hier op VBL valt dat wel mee vooral. Helemaal met die ouwe hooli van een Happel toen 'ie nog blauw was.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mods gaan over 't algemeen nog wel. Heb meer 't idee dat de FA's hier pas echt enge figuren zijn irl op een enkeling na.
Echt he...was helemaal niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Iemand een ban geven vanwege die cactus-foto is gewoon triest. De mod hier in VBL die daar verantwoordelijk voor is geweest mag zich dood schamen.
Google is niet erg vergevend..quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Iemand een ban geven vanwege die cactus-foto is gewoon triest. De mod hier in VBL die daar verantwoordelijk voor is geweest mag zich dood schamen.
Good for you.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kom wel eens thuis bij yvonne, niks mis mee
Dat is gewoon policy toch.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
Pas maar op dadelijk bannen ze je nog voor crew bash
Ze was hier eerder nog en wil je stoppen met sturen van foto's van jou kleine piemeltje ipv echt jojoortje.rar?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:09 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb jojoortje een tijdje niet gezien, is ze weg van FOK! sinds ik haar pics heb verstuurd aan mensen?
is al uitgeschakeld in kpdquote:
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik de meeste mods en FA's helemaal niet ken, maar je komt nog weleens van die trieste figuren tegen. Van dat soort figuren die hun kansloze leven trachten te compenseren door zich als een kleine Obersturmführer te gedragen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:09 schreef kapiteintje het volgende:
Google wil niet dat er tepels/naakt pics worden gepost op pagina's waar google ads actief is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, wat is dat verhaal precies dan?
Ik zie geen advertenties meerquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als er iets wat tegen de TOS op dezelfde pagina staat als Adsense loop je het risico op een ban. Soms.... krijg je een waarschuwing, soms meteen boem, fuck you. Nou als groot verdiener als Fok! heb je wat meer krediet maar toch.. ze waren al een keer gebanned.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoals die ene mod. Hoe heet 'ie ook alweer? Gaat ook altijd super heftig in discussie in 't Ajax-topic...quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik de meeste mods en FA's helemaal niet ken, maar je komt nog weleens van die trieste figuren tegen. Van dat soort figuren die hun kansloze leven trachten te compenseren door zich als een kleine Obersturmführer te gedragen.
ikquote:
heatwavequote:Op dinsdag 24 april 2012 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoals die ene mod. Hoe heet 'ie ook alweer? Gaat ook altijd super heftig in discussie in 't Ajax-topic...
Heatwave?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoals die ene mod. Hoe heet 'ie ook alweer? Gaat ook altijd super heftig in discussie in 't Ajax-topic...
Die gaat altijd meteen flippen als je iets over amsterdam zegtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |