en hipster had ik al veranderd maar je was te snelquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:33 schreef Leandra het volgende:
Van mij kun je het iig beter hebben dan van sommige anderen
Sromme N.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:38 schreef Leandra het volgende:
Heb jij weer, is een ninja-edit zelfs op zaterdagochtend niet snel genoeg.
En allemaal de schuld van N., want die doet de kleine in bad, anders had ik het gedaan en was je ninja-edit wel snel genoeg geweest
Ja, dacht eerst even dat het wel weer iets stads zou zijn, tot ik me realiseerde dat het minder spannend was dan het leek.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
huidpakklinkt ook best eh... spannend toch?
neh... ik was in vijf minten klaar, huispak uit, spijkerbroek aan, laaRzen aan, trui over mijn kopquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dacht eerst even dat het wel weer iets stads zou zijn, tot ik me realiseerde dat het minder spannend was dan het leek.
Maar als het een huispak was dan had je het niet aan naar de supermarkt neem ik aan? Een huidpak zou weer wel kunnen, dan ben je een soort roze catwoman
Zo baby is hij niet meer hoor, als hij op z'n loopfiets (driewieler) is dan moet ik rennen om hem bij te houden...quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Sromme N.![]()
doet ie het babytje in bad? da's wel lief
OW.. Rutte had er één met zijwieltje en die is nog gevallenquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo baby is hij niet meer hoor, als hij op z'n loopfiets (driewieler) is dan moet ik rennen om hem bij te houden...
Ja, Soneal valt ook wel eens maar dat is omdat hij dan harder gaat dan hij kan...quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
OW.. Rutte had er één met zijwieltje en die is nog gevallen![]()
de lullo![]()
Rutte dan heh...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |