Checkt.quote:Op maandag 23 april 2012 22:52 schreef kaasplankje het volgende:
lapo:
Het stickertje met de lettertjes op de buitenband moet precies op het midden bij je ventielgat zitten want anders is het niet gesoigneerd.
quote:Op maandag 23 april 2012 22:55 schreef kaasplankje het volgende:
Oja, als je de buitenband gaat verwisselen heb je ook een andere cassette nodig hé?
Ze is ook aan het mountainbiken, dat volk is nooit gesoigneerd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:03 schreef Freddeh het volgende:
1 Die helm heeft een viziertje.
2 Haar mouwen sluiten niet goed aan.
3 Die bril hoort op haar neus.
4 Wie is dat!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
1. er zijn sowieso maar weinig mountainbikesters (ik zie bij toertochten overwegend mannen, en die schijtwijven durven nooit alleen in het bos te trainen omdat achter elke boom tenslotte een verkrachter staat)quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
2 vragen:
1. Is dit representatief voor mountainbikesters?
2. Mountainbiken, is dat die sport met gemengd douchen na afloop?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
1. er zijn sowieso maar weinig mountainbikesters (ik zie bij toertochten overwegend mannen, en die schijtwijven durven nooit alleen in het bos te trainen omdat achter elke boom tenslotte een verkrachter staat)
van de paar vrouwen die meerijden is 3/4 te oud, een pot met stekeltjeshaar, of niet zo aantrekkelijk. De paar die er uitzien zoals op bovenstaande foto worden al door een horde mannelijke fietsvrienden omringd, want die kerels zien natuurlijk ook wel dat ze iets bijzonders in hun midden hebben. Dus dat wordt goed beschermd.
2. Als jij onder samen douchen verstaat met een hogedrukreiniger de modder van elkaar afspuiten, dan ja. De meeste mensen douchen gewoon thuis.
Dus jij vind oude potten met stekelhaar in sommige gevallen wel aantrekkelijk? Dudequote:Op dinsdag 24 april 2012 08:55 schreef Gripper het volgende:
van de paar vrouwen die meerijden is 3/4 te oud, een pot met stekeltjeshaar, of niet zo aantrekkelijk.
Dus er is in zekere zin een wet t-shirt festival na afloop?quote:Als jij onder samen douchen verstaat met een hogedrukreiniger de modder van elkaar afspuiten, dan ja.
Het leven is 1 grote desillusie.quote:
Om het weer een beetje goed te maken voor je: hier een vies en voor de verandering eens niet onaantrekkelijk fietsmeisje!quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Het leven is 1 grote desillusie.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:18 schreef Gripper het volgende:
Kijk Ivo, dit is nou echt een shirt voor jou!
http://www.spokeshirts.co.uk/products-page/mens-t-shirts/audax-2/
Laatst bij onze MTB tocht hadden ze helaas geen hogedruk spuitquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
1. er zijn sowieso maar weinig mountainbikesters (ik zie bij toertochten overwegend mannen, en die schijtwijven durven nooit alleen in het bos te trainen omdat achter elke boom tenslotte een verkrachter staat)
van de paar vrouwen die meerijden is 3/4 te oud, een pot met stekeltjeshaar, of niet zo aantrekkelijk. De paar die er uitzien zoals op bovenstaande foto worden al door een horde mannelijke fietsvrienden omringd, want die kerels zien natuurlijk ook wel dat ze iets bijzonders in hun midden hebben. Dus dat wordt goed beschermd.
2. Als jij onder samen douchen verstaat met een hogedrukreiniger de modder van elkaar afspuiten, dan ja. De meeste mensen douchen gewoon thuis.
Sorry to burst your bubble Captain
haha, dat plaatje had ik uiteraard ook zien staan op google afbeeldingen, maar ik mag die site niet bezoeken volgens onze internetpolitie. Daarom heb ik mn toevlucht maar genomen tot dat andere plaatje. Die kwam ik tegen omdat ik op zoek ben naar leuke casual fiets T-shirts, en die gasten van dirty girl design maken wel vette shirts, vooral voor bikemeisjes. 1 hele leuke: plaatje van een downhill mountainbikester, met de tekst "i go down on the first date"quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Laatst bij onze MTB tocht hadden ze helaas geen hogedruk spuit
[ afbeelding ]
Haha! Die met "Velovangelist"is wel geestig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
haha, dat plaatje had ik uiteraard ook zien staan op google afbeeldingen, maar ik mag die site niet bezoeken volgens onze internetpolitie. Daarom heb ik mn toevlucht maar genomen tot dat andere plaatje. Die kwam ik tegen omdat ik op zoek ben naar leuke casual fiets T-shirts, en die gasten van dirty girl design maken wel vette shirts, vooral voor bikemeisjes. 1 hele leuke: plaatje van een downhill mountainbikester, met de tekst "i go down on the first date"
Hier staan ook leuke: http://www.spokeshirts.co.uk/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |