Dan moet je vroeg naar huis toe, ja.quote:
Hehehe. Zoals de waard is, Faxie...quote:
ik heb t alle3quote:Op maandag 23 april 2012 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Koffie wel, maar niet dat groene spul![]()
En ook geen B&J ijs
Mij is jaloersquote:Op maandag 23 april 2012 22:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb t alle3wil niemand jaloers maken ofzo haha
Ja enorm en je bent ook nog een vrouwquote:Op maandag 23 april 2012 22:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb t alle3wil niemand jaloers maken ofzo haha
hossel jij de barman tochquote:Op maandag 23 april 2012 22:11 schreef Myraela het volgende:
Hosselbaasjes.
Straks zit ik daar forever alone terwijl iedereen aan het hosselen is.
Ja, je kent ons. Echte hosselaars.quote:Op maandag 23 april 2012 22:11 schreef Myraela het volgende:
Hosselbaasjes.
Straks zit ik daar forever alone terwijl iedereen aan het hosselen is.
Dat is altijd een optie.quote:
Inderdaad, daarom ben ik er zo bang voor.quote:Op maandag 23 april 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, je kent ons. Echte hosselaars.
Fax natuurlijk!quote:Op maandag 23 april 2012 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
Fax hosselt Myr
Kaneel hosselt C_M
Wie hosselt Snarf?
er wordt ook echt een schema gemaaktquote:Op maandag 23 april 2012 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
Fax hosselt Myr
Kaneel hosselt C_M
Wie hosselt Snarf?
Die optie is er ook nog. Belangrijker wie zou ik (tijnbrein) mogen hosselen?quote:Op maandag 23 april 2012 22:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
er wordt ook echt een schema gemaaktzou idd balen zijn als iemand van je concurerende vrienden ermee vandoor gaat ghehe
Koffie denk ik.quote:Op maandag 23 april 2012 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
Fax hosselt Myr
Kaneel hosselt C_M
Wie hosselt Snarf?
Er is in Plantage een wat ouder publiek meestal, dus daar ga ik niks van hosselen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is altijd een optie.
[..]
Inderdaad, daarom ben ik er zo bang voor.
Schema's maken het wel overzichtelijkerquote:Op maandag 23 april 2012 22:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
er wordt ook echt een schema gemaaktzou idd balen zijn als iemand van je concurerende vrienden ermee vandoor gaat ghehe
Ik doe niet meer aan FOK!kers. Straks krijg ik nog een slechte naam enzo.quote:Op maandag 23 april 2012 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
Fax hosselt Myr
Kaneel hosselt C_M
Wie hosselt Snarf?
alsof ik aan de linkerkant niet zie staan wie "ik" isquote:Op maandag 23 april 2012 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die optie is er ook nog. Belangrijker wie zou ik (tijnbrein) mogen hosselen?
quote:Op maandag 23 april 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens is C_M onhosselbaar. Dus als ik haar hossel, verdien ik wel mad props.
ik ken CM niet zo goed...quote:Op maandag 23 april 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens is C_M onhosselbaar. Dus als ik haar hossel, verdien ik wel mad props.
Sowieso.quote:Op maandag 23 april 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is geen antwoord. Maar goed ik zie dat Myr zich al terug trekt. C_M onhosselbaar is. En jij way out of my legeau bent.quote:Op maandag 23 april 2012 22:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alsof ik aan de linkerkant niet zie staan wie "ik" is
Sorry kon het niet latenquote:
Wat is er wel within your league trouwens? Datzelfde vraag ik mezelf trouwens ook afquote:Op maandag 23 april 2012 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Maar goed ik zie dat Myr zich al terug trekt. C_M onhosselbaar is. En jij way out of my legeau bent.
Wil je er nu nog inzetten waar de meet is?quote:Op maandag 23 april 2012 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die optie is er ook nog. Belangrijker wie zou ik (tijnbrein) mogen hosselen?
Dan moet je juist komen.quote:
Dan laat ik een t-shirt drukken denk ik.quote:
je had verwacht dat we ruzie gingen maken enzo omdat we allemaal door jou gehosselt willen worden...? Ik weet niet eens of ik wel eens gemeet hebtquote:Op maandag 23 april 2012 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Maar goed ik zie dat Myr zich al terug trekt. C_M onhosselbaar is. En jij way out of my legeau bent.
Ik heb godverdomme al een week niet geneukt, en toen was ik vandaag zo bij een vriend. En toen was het helemaal zo vanquote:
Je bent bij de Royco meet geweest.quote:Op maandag 23 april 2012 22:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je had verwacht dat we ruzie gingen maken enzo omdat we allemaal door jou gehosselt willen worden...? Ik weet niet eens of ik wel eens gemeet hebtonthou niet zo goed gezichten en echte namen/schermnamen.... heel slecht haha
Kom maar langs, ik heb m'n zuidwestertje al aanquote:Op maandag 23 april 2012 22:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme al een week niet geneukt, en toen was ik vandaag zo bij een vriend. En toen was het helemaal zo van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en toen moest ik zo van "NOESS Kna niet ik ben ongesteld.
"
Heb hier medelijden met mij.
* Kaneelstokje Heeft medelijdenquote:Op maandag 23 april 2012 22:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme al een week niet geneukt, en toen was ik vandaag zo bij een vriend. En toen was het helemaal zo van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ik dachr dat je zei dat je onder de verspetters zat... maar nu krijg ik een ander beeld van die vlekkenquote:Op maandag 23 april 2012 22:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
"
He gatsie Snarf!quote:Op maandag 23 april 2012 22:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik dachr dat je zei dat je onder de verspetters zat... maar nu krijg ik een ander beeld van die vlekken
Geen ideequote:Op maandag 23 april 2012 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is er wel within your league trouwens? Datzelfde vraag ik mezelf trouwens ook af
Zal ik doenquote:Op maandag 23 april 2012 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je er nu nog inzetten waar de meet is?
Cafe de Plantage Hogewoerd 168 2311 HW Leiden
Dan ben ik helemaal blij.Bedankt.
Nee ik heb jou nog nooit gemeet. Ik had gehoopt dat er opeens iemand uit het niets opsprong en ze ik wil je hosselen tijn.quote:Op maandag 23 april 2012 22:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je had verwacht dat we ruzie gingen maken enzo omdat we allemaal door jou gehosselt willen worden...? Ik weet niet eens of ik wel eens gemeet hebtonthou niet zo goed gezichten en echte namen/schermnamen.... heel slecht haha
Geen echte schipper die vriend dusquote:Op maandag 23 april 2012 22:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
"
check... maar CM weet ik me echt niet voor de geest te halen, ze zal zich vast met haar echte naam hebben voorgesteld..? (niet dak die nog weet haha) foto plaatsen jullie zeker niet... logischquote:Op maandag 23 april 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent bij de Royco meet geweest.
Dus je hebt Twi, Faxie, magnetronkoffie, Myra, C_M en mij wel eens ontmoet.
Jamaar, ongesteld! Wat is een zuidwestertje?quote:Op maandag 23 april 2012 22:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom maar langs, ik heb m'n zuidwestertje al aan
Bah.quote:Op maandag 23 april 2012 22:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik dachr dat je zei dat je onder de verspetters zat... maar nu krijg ik een ander beeld van die vlekken
Zij was dat kleine lieve meisje die samen met Kaneel Joy en Mur binnenkwamquote:Op maandag 23 april 2012 22:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
check... maar CM weet ik me echt niet voor de geest te halen, ze zal zich vast met haar echte naam hebben voorgesteld..? (niet dak die nog weet haha) foto plaatsen jullie zeker niet... logisch
Die valt dan alleen op als ze naast kaneel staat..quote:Op maandag 23 april 2012 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zij was dat kleine lieve meisje die samen met Kaneel Joy en Mur binnenkwam
klein en lief gezichtje ... was silk toch?quote:Op maandag 23 april 2012 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zij was dat kleine lieve meisje die samen met Kaneel Joy en Mur binnenkwam
die was er nietquote:Op maandag 23 april 2012 22:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klein en lief gezichtje ... was silk toch?
Er staan foto's in haar fobo geloof ik snarfquote:Op maandag 23 april 2012 22:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klein en lief gezichtje ... was silk toch?
Hoe vaak heb jij met een ongesteld meisje seks gehad?quote:Op maandag 23 april 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
Geen echte schipper die vriend dusFaal
of uberhaupt seks gehadquote:Op maandag 23 april 2012 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij met een ongesteld meisje seks gehad?
ik ga zoeken..!quote:Op maandag 23 april 2012 22:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er staan foto's in haar fobo geloof ik snarf
Nog niet maar ik zie het probleem niet zo. Maar dat kan aan mij liggenquote:Op maandag 23 april 2012 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij met een ongesteld meisje seks gehad?
Dat is zo'n schippersmuts voor de zwaarste stormenquote:Op maandag 23 april 2012 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jamaar, ongesteld! Wat is een zuidwestertje?
[..]
Bah.
Zie dm.quote:Op maandag 23 april 2012 22:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
check... maar CM weet ik me echt niet voor de geest te halen, ze zal zich vast met haar echte naam hebben voorgesteld..? (niet dak die nog weet haha) foto plaatsen jullie zeker niet... logisch
Alsof wij zo veel verschillen in grootte.quote:Op maandag 23 april 2012 22:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die valt dan alleen op als ze naast kaneel staat..
Mur en ik zijn te lang.. dan valt ze weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat heb ikquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof wij zo veel verschillen in grootte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Van de 5 dagen ongesteldheid zijn er meestal 2 waarop ik geen seks hoef te hebben, als je echt heftig bloed is het gewoon niet chill. En als je echt geil bent lost een bed en een handdoek alles wel op, maar niet op een kale harde vloer en net geschilderde muren.quote:Op maandag 23 april 2012 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog niet maar ik zie het probleem niet zo. Maar dat kan aan mij liggen
Oh, dat zou wel helpen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is zo'n schippersmuts voor de zwaarste stormen
Pff dan ben je gewoon niet geil genoegquote:Op maandag 23 april 2012 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van de 5 dagen ongesteldheid zijn er meestal 2 waarop ik geen seks hoef te hebben, als je echt heftig bloed is het gewoon niet chill. En als je echt geil bent lost een bed en een handdoek alles wel op, maar niet op een kale harde vloer en net geschilderde muren.
Oh.quote:Op maandag 23 april 2012 22:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff dan ben je gewoon niet geil genoeg
Sowieso kale harde vloerquote:Op maandag 23 april 2012 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van de 5 dagen ongesteldheid zijn er meestal 2 waarop ik geen seks hoef te hebben, als je echt heftig bloed is het gewoon niet chill. En als je echt geil bent lost een bed en een handdoek alles wel op, maar niet op een kale harde vloer en net geschilderde muren.
Nog een weekje volhoudenquote:Op maandag 23 april 2012 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh.Maar ik kan helemaal niet zo lang zonder seks normaal. Misschien is er dan iets mis met me?
hoeveel dagen?quote:Op maandag 23 april 2012 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh.Maar ik kan helemaal niet zo lang zonder seks normaal. Misschien is er dan iets mis met me?
Beetje te leuk he, dat gefokquote:Op maandag 23 april 2012 22:31 schreef marbasnarf het volgende:
oeh shit tis al half 11.... ik ga honden uitlaten en douchen... wilde heeeeeel graag nog serie kijken en anders raak ik van mn schema (stomme autist dak ben)
tja... maar ik ga douchen... en dan in de 1e reclame van serie de honden uitlatenquote:Op maandag 23 april 2012 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beetje te leuk he, dat gefok
quote:Op maandag 23 april 2012 22:31 schreef marbasnarf het volgende:
anders raak ik van mn schema (stomme autist dak ben)
Nee dat is gezond jongen.quote:
Ok. Succes.quote:Op maandag 23 april 2012 22:33 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn muur moet nog geverfd worden.
Ik leef met je mee. Oh wacht nee dat doe ik nietquote:
Ik koop ze al niet eens meer.quote:
Hoe weet jij dit soort dingen?quote:Op maandag 23 april 2012 22:33 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn muur moet nog geverfd worden.
Yeah right.quote:Op maandag 23 april 2012 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Oh wacht nee dat doe ik nietkom maar terug als het 80 dagen zijn
Ik koop geen pakken Oreo meer.quote:Op maandag 23 april 2012 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan eet je er toch minder? Problem solved
Ik dacht al.quote:
Wat nietquote:
Geen pandapunten voor jou dusquote:
Oh ja dat is waarquote:Op maandag 23 april 2012 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben student, ik heb al een punt na 1 week.
Ik voel met je mee.quote:
Hardcore.quote:
Gisteravond en vanavondquote:Op maandag 23 april 2012 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je snel gedaan man. Zat er nog wat voor je tussen?
Ja ik weet hetquote:
Dat dus.. en zoveel kans op nep profielenquote:Op maandag 23 april 2012 22:54 schreef Myraela het volgende:
Kost dat veel geld?
Vind dat echt zo zonde.
30,- minimaalquote:Op maandag 23 april 2012 22:54 schreef Myraela het volgende:
Kost dat veel geld?
Vind dat echt zo zonde.
Als je toch zoveel matches hebt kan het ook geen kwaad om eens naar buiten te gaan en irl vrouwen aan te spreken.quote:
Speeddaten is zelfs nog goedkoper.quote:Op maandag 23 april 2012 22:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als je toch zoveel matches hebt kan het ook geen kwaad om eens naar buiten te gaan en irl vrouwen aan te spreken.
weet niet of speeddaten me leuk lijkt (als t niet klikt zit je maar 5 minyten met iemadn opgezadeld) of dat t me zon gedwonge gevoel geeft, je moet immers elk tafeltje afquote:
Ik hoop dat dat op relatieplanet niet gebeurd, maarja, je weet het nooit.quote:Op maandag 23 april 2012 22:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat dus.. en zoveel kans op nep profielen
En dat is wel een abonnement, dus dan hoef je daar niet meer voor alles los te betalen?quote:
Afschuwelijk lijkt me dat.quote:Op maandag 23 april 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
weet niet of speeddaten me leuk lijkt (als t niet klikt zit je maar 5 minyten met iemadn opgezadeld) of dat t me zon gedwonge gevoel geeft, je moet immers elk tafeltje af
Ja en daar kom ik ze dus niet tegenquote:Op maandag 23 april 2012 22:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als je toch zoveel matches hebt kan het ook geen kwaad om eens naar buiten te gaan en irl vrouwen aan te spreken.
Voor mij hoeft dat ook niet neequote:Op maandag 23 april 2012 22:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afschuwelijk lijkt me dat.Telkens van die standaard 5 minuutjes.
Is er veel te beleven op maandag eigenlijk?quote:
Wat is next? Ik ken maar 1 next, maar dat lijkt me niet iets voor jou.quote:Op maandag 23 april 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
In leiden was het vorige maandag super chill.. Beter dan do vrij zaterdag... Dus...![]()
En dinsdag is het ook een goede avond in de next...
Dus ja, goede dag wel.
Okido.quote:Op maandag 23 april 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
In leiden was het vorige maandag super chill.. Beter dan do vrij zaterdag... Dus...![]()
En dinsdag is het ook een goede avond in de next...
Dus ja, goede dag wel.
Ik vind doordeweeks een paar drankjes ergens doen nog wel tof als je met een paar vrienden bent. Maar echt uitgaan is het niet.quote:Op maandag 23 april 2012 23:03 schreef heloef het volgende:
Ik ging ooit uit op een dinsdag, dat was best een faal.
Ik ging vaak uit op dinsdag, Paddy's Rotterdamquote:Op maandag 23 april 2012 23:03 schreef heloef het volgende:
Ik ging ooit uit op een dinsdag, dat was best een faal.
Paddy's kan altijd.quote:Op maandag 23 april 2012 23:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ging vaak uit op dinsdag, Paddy's Rotterdam![]()
Bier, livemuziek en bingo.
Nooit geweest volgens mij. Misschien neem ik daar een keer een vriend heen, die houd daar wel van.quote:
Paddy's, Dizzy en Rotown.quote:Op maandag 23 april 2012 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nooit geweest volgens mij. Misschien neem ik daar een keer een vriend heen, die houd daar wel van.
Ehm tja ok....quote:Op maandag 23 april 2012 23:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja over de TC, maar daar wil ik nu liever niets over horen.
De witte aap.quote:Op maandag 23 april 2012 23:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Paddy's, Dizzy en Rotown.Mijn favo's.
Ik heb 4 jaar in R'dam gewoond, maar nog nooit gehoord van De witte aap.quote:
zit in witte de withstraat toch???quote:Op maandag 23 april 2012 23:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar in R'dam gewoond, maar nog nooit gehoord van De witte aap.
Zit in de witte de withstraat. Tof plekje wel.quote:Op maandag 23 april 2012 23:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar in R'dam gewoond, maar nog nooit gehoord van De witte aap.
Ja vooral in de zomer, stom eigenlijk ik kwam wel eens in die straat.quote:Op maandag 23 april 2012 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit in de witte de withstraat. Tof plekje wel.
/brofistquote:Op maandag 23 april 2012 23:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Drommel en ik heb een speciale band. (no homo nog steeds)
oh tofquote:Op maandag 23 april 2012 23:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Drommel en ik heb een speciale band. (no homo nog steeds)
Morgen weer, ook naar de dokter trouwens. Mn voet is nog steeds kut. Hoop dat ik donderdag wel kan squattenquote:
D66 haalt waarschijnlijk maar 20 maar nog steeds ruim genoeg voor deze kabinetsformatiequote:Op dinsdag 24 april 2012 00:19 schreef Drommeldaris het volgende:
VVD: 35
CDA: 15
PVV: 20
PvdA: 27
SP: 18
D66: 23
CU: 4
SGP 2
GL: 4
Dieren: 1
Ik teken er voor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kom even melden dat het volgende kabinet zal gaan bestaan uit de PvDA, D66 en VVD.
Ongeveer met deze zetelverdeling:
[..]
D66 haalt waarschijnlijk maar 20 maar nog steeds ruim genoeg voor deze kabinetsformatie
Nu nog mensen forumwijd overtuigen van mijn visie. Zal even een topic in het verkiezingstopic openen met betrekking tot waar mensen op gaan stemmen. Links naar PvDA, liberaal naar D66 en rechts naar VVD. Progressief kabinet waar hervorming uit zullen vloeien onder druk van D66 en goede financiële maatregelen gepaard met een pro-Europese koersquote:
Welke band heb je gezien?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:30 schreef twi het volgende:
Goed optreden, verdere voorspelling kwam vrij goed uit. Behalve dat ik vroeger thuis ben.
Of Monsters And Menquote:
Ik weet nu al waar je op zal gaan stemmen als je de programma's gaat bekijken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
Ik twijfel tussen D66 en PvdA, maar ik ga me straks maar eens inlezen voordat ik een besluit maak.
d66 is momenteel zo mogelijk nog liberaler dan de vvd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn ideale kabinetsformatie is trouwens D66 (38), VVD (37). Probleem is dat we niet genoeg slimme mensen in het land hebben die op D66 stemmen(Zie ook mijn eerdere topic over dat het belachelijk is dat iedereen (evenveel) stemrecht heeft
)
D66 is liberaler dan de VVD. <--- puntquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:48 schreef dawg het volgende:
[..]
d66 is momenteel zo mogelijk nog liberaler dan de vvd.
de huidige crisis is voor een deel te wijten aan liberalisering van een aantal sectoren, ingezet begin jaren 90 door thatcher, bush sr. en in nl door lubbers.
dat is in het verleden wel anders geweest.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
D66 is liberaler dan de VVD. <--- punt
Toen was ik nog geen 18 en verdiepte ik me totaal niet in de politiek maar je zal vast gelijk hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:52 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is in het verleden wel anders geweest.
Ik hoop ook gewoon dat ze Plasterk gewoon kiezen als lijsttrekker.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:50 schreef ook_gek het volgende:
VVD en Mark Rutten mag van mij weer minister president worden! Die handeld ipv bespreken. Beslissingen worden snel genomen en klaar.
Dhr Samson is bloed bloed irritant. Errst schreeuwen dat er verkiezingen moeten komen en als ze er komen zegge, erg dit hoor heel erg! En nu in deze moeilijke tijd ook verkiezingen. Nee van mij en ons had dit niet gehoeven. Wat erg!
Paar weken geleden roepen, nooit met VVD samen regeren, en plots staat hij er voor open. Behoorlijk aanwezich ook voor iemand die niet eens partij voorzitter is.
je beticht samsom nu van hetzelfde als wat rutte 18 maanden geleden deed.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:50 schreef ook_gek het volgende:
VVD en Mark Rutten mag van mij weer minister president worden! Die handeld ipv bespreken. Beslissingen worden snel genomen en klaar.
Dhr Samson is bloed bloed irritant. Errst schreeuwen dat er verkiezingen moeten komen en als ze er komen zegge, erg dit hoor heel erg! En nu in deze moeilijke tijd ook verkiezingen. Nee van mij en ons had dit niet gehoeven. Wat erg!
Paar weken geleden roepen, nooit met VVD samen regeren, en plots staat hij er voor open. Behoorlijk aanwezich ook voor iemand die niet eens partij voorzitter is.
Volgens mij snap jij niet hoe politiek werktquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:50 schreef ook_gek het volgende:
er is nu veel minder onderscheid tussen de partijen. jammer is dat aangezien formeren er daardoor niet makkelijker op wordt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Toen was ik nog geen 18 en verdiepte ik me totaal niet in de politiek maar je zal vast gelijk hebben.
tering, die spelling is echt om te jankenquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:50 schreef ook_gek het volgende:
Zeer weinig slaap en dislecty is een slechte combo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:56 schreef screwloose het volgende:
[..]
tering, die spelling is echt om te janken
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet hoe politiek werkt
Buiten het doelloze moslim gezeik is het bizar links ja.quote:
is met alle combinaties de laatste jaren. in 12 jaar 6 kabinetten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:09 schreef heloef het volgende:
Met de PVV valt ook niet samenwerken daarom valt dit kabinet ook. Formeren moet wel hoe moet je dingen besluiten en regeren als kabinet als er binnen het kabinet continu gezeik zou zijn tussen de PvdA en PVV? Ja niet dus.
Meeste stemmen gelden. Zie het als een bv met verschillende aandeel houders.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:09 schreef heloef het volgende:
Met de PVV valt ook niet samenwerken daarom valt dit kabinet ook. Formeren moet wel hoe moet je dingen besluiten en regeren als kabinet als er binnen het kabinet continu gezeik zou zijn tussen de PvdA en PVV? Ja niet dus.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Meeste stemmen gelden. Zie het als een bv met verschillende aandeel houders.
Een heel ander punt is het bank wezen. Laat een bank maar failliet gaan. Bizar dat ze er een mega puinhoop van maken en dan miljarden injecties krijgen om weer verder te gaan waar ze gebleven waren. Als een ander bedrijf het zelfde doet gaat die gewoon failliet.
Met als toevoeging:quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet hoe politiek werkt
D66 of PvDA gaarne danquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
O leuk, verkiezingen. Altijd een boeiend onderwerp. 1 ding weet ik wel, ik ga sowieso niet VVD stemmen.
Ik vind het prima dat ze willen gaan bezuinigen. Maar helaas halen ze relatief veel bij mij weg, dus dat ga ik lekker niet doen!
Laat ze maar op een eerlijkere manier saneren
wist ik wel van jou.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
O leuk, verkiezingen. Altijd een boeiend onderwerp. 1 ding weet ik wel, ik ga sowieso niet VVD stemmen.
Ik vind het prima dat ze willen gaan bezuinigen. Maar helaas halen ze relatief veel bij mij weg, dus dat ga ik lekker niet doen!
Laat ze maar op een eerlijkere manier saneren
Ja meeste stemmen gelden. Maar daar komt het land niet meer vooruit. Dan zouden Samsom en Wilders elkaar in de haren vliegen en Rutte schoolmeester moet spelen. Dat werkt simpelweg niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Meeste stemmen gelden. Zie het als een bv met verschillende aandeel houders.
Een heel ander punt is het bank wezen. Laat een bank maar failliet gaan. Bizar dat ze er een mega puinhoop van maken en dan miljarden injecties krijgen om weer verder te gaan waar ze gebleven waren. Als een ander bedrijf het zelfde doet gaat die gewoon failliet.
Hoezo stem je geen D66 meer?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
D66 stem ik niet meer. De PvdA is vergeten dat ze de partij van de arbeiders zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:17 schreef dawg het volgende:
ik ga pvdd stemmen trouwens. de enige partij met een echte lange termijnvisie, vind ik.
Met verkiezingen hoor je maar wat vaak slap geouwehoer over waarop je het beste kan stemmen, maar uiteindelijk kiest iedereen toch voor de portemonneequote:
Want hervormingen en investeringen doorvoeren getuigen van een gebrek aan lange termijnvisiequote:Op dinsdag 24 april 2012 01:17 schreef dawg het volgende:
ik ga pvdd stemmen trouwens. de enige partij met een echte lange termijnvisie, vind ik.
Hij snapt niet denk ik dat als bijv. de ABN omvalt ik mijn centjes niet meer kan opnemen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Met als toevoeging:
Volgens mij snap jij niet hoe de economie werkt
dat slap geouwehoer horen we nu al.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met verkiezingen hoor je maar wat vaak slap geouwehoer over waarop je het beste kan stemmen, maar uiteindelijk kiest iedereen toch voor de portemonnee
Jij snapt niet dat de overheid garant zou hebben gestaan tot 100k indien de ABN was omgevallenquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij snapt niet denk ik dat als bijv. de ABN omvalt ik mijn centjes niet meer kan opnemen.
Ik vind hervormingen prima, maar niet op de manier waarop de VVD dat wilt doen. Zij willen vooral de rijkeren sparen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Want hervormingen en investeringen doorvoeren getuigen van een gebrek aan lange termijnvisie
Ja, de rijkeren worden gespaard in Nederlandquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind hervormingen prima, maar niet op de manier waarop de VVD dat wilt doen. Zij willen vooral de rijkeren sparen.
Had ze dat niet meer geld gekost uiteindelijk?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat de overheid garant zou hebben gestaan tot 100k indien de ABN was omgevallen
economie is niet het enige waar we ons wel zorgen over mogen maken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Want hervormingen en investeringen doorvoeren getuigen van een gebrek aan lange termijnvisie
No offence, ik kies niet voor mijn portemonneequote:Op dinsdag 24 april 2012 01:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met verkiezingen hoor je maar wat vaak slap geouwehoer over waarop je het beste kan stemmen, maar uiteindelijk kiest iedereen toch voor de portemonnee
Via de Nederlandse bank krijg je tot een ton vergoed. Dus je centjes krijg je wel. Heb je meer dan een ton? Ga je maar invensteren. Dat helpt de economie ook goed. Of je neemt het rissico op kwijtraken wanneer de bank omvaltquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij snapt niet denk ik dat als bijv. de ABN omvalt ik mijn centjes niet meer kan opnemen.
De VVD wil niet eens bepaalde noodzakelijke dingen hervormen, zoals de woningmarkt. De enige reden dat ze dat in het Catshuis toch zijn gaan doen is omdat ze niet anders meer konden. Ze hadden al veeel eerder op de woningmarkt in moeten grijpen. En de echte problemen op de woningmarkt pakken ze niet eens aan in hun Catshuisplannenquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, de rijkeren worden gespaard in Nederland
Dat deed ik ook niet toen ik jouw leeftijd had, dat komt later welquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
No offence, ik kies niet voor mijn portemonnee
Met andere woorden, het gaat al jaren en jaren niet goed met onze economiequote:Op dinsdag 24 april 2012 01:22 schreef dawg het volgende:
[..]
economie is niet het enige waar we ons wel zorgen over mogen maken.
maar je hebt wel gelijk, economie is tot een dogma verheven. het gaat goed met een land als de staatsschuld laag is en er een begrotingsoverschot ipv tekort is. niks over sociale cohesie of wat dan ook.
De rijken die voor werkgelegenheid zorgen, die in belastingbox 3 zitten en dus 51% belasting betalen. Vind je het niet genoeg dat ze meer dan de helft aan belasting moeten betalen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind hervormingen prima, maar niet op de manier waarop de VVD dat wilt doen. Zij willen vooral de rijkeren sparen.
Het zijn de rijkeren die deze crisis veroorzaakt hebben. Waarom zouden zij daarvoor niet ook mee moeten bloeden?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De rijken die voor werkgelegenheid zorgen, die in belastingbox 3 zitten en dus 51% belasting betalen. Vind je het niet genoeg dat ze meer dan de helft aan belasting moeten betalen?
Geen idee, heb ik me eerlijk gezegd niet in verdiept maar ervan uitgaande dat er 16.800.000.000 euri was gemoeid met de overname is het nog maar de vraag. De gemiddelde spaargelden in Nederland zijn niet absurd hoog of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Had ze dat niet meer geld gekost uiteindelijk?
politici hebben zich te lang laten leiden door partijbelang en electoraat, en dus niets hervormt zodat bepaalde sectoren mee kunnen met de mondiale ontwikkelingen. nu plukken we daar de rotte vruchten van, het zal niet smaken denk ik zo. : Pquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met andere woorden, het gaat al jaren en jaren niet goed met onze economie
Uit egoisme zou ik natuurlijk nee zeggen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De rijken die voor werkgelegenheid zorgen, die in belastingbox 3 zitten en dus 51% belasting betalen. Vind je het niet genoeg dat ze meer dan de helft aan belasting moeten betalen?
Klopt. Politici kijken normaliter niet verder dan een jaar of uhm...4quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:26 schreef dawg het volgende:
[..]
politici hebben zich te lang laten leiden door partijbelang en electoraat, en dus niets hervormt zodat bepaalde sectoren mee kunnen met de mondiale ontwikkelingen. nu plukken we daar de rotte vruchten van, het zal niet smaken denk ik zo. : P
Oh vertel, wat hebben die precies gedaan dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het zijn de rijkeren die deze crisis veroorzaakt hebben. Waarom zouden zij daarvoor niet ook mee moeten bloeden?
Nee, ik verdien later genoeg om me daar geen zorgen over te maken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat deed ik ook niet toen ik jouw leeftijd had, dat komt later wel
het laatste decennium doorgaans niet eens verder dan een jaar of 2 ongeveer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt. Politici kijken normaliter niet verder dan een jaar of uhm...4
U wilt hervormingenquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:26 schreef dawg het volgende:
[..]
politici hebben zich te lang laten leiden door partijbelang en electoraat, en dus niets hervormt zodat bepaalde sectoren mee kunnen met de mondiale ontwikkelingen. nu plukken we daar de rotte vruchten van, het zal niet smaken denk ik zo. : P
Dat dacht ik ook toen ik jouw leeftijd was, dat ik later veel zou verdienen na een goede opleiding genoten te hebben. Het is in mijn geval toch ietsje anders gelopen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik verdien later genoeg om me daar geen zorgen over te maken.
Ja klopt, met een links kabinet was deze hele crisis niet gebeurd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het zijn de rijkeren die deze crisis veroorzaakt hebben. Waarom zouden zij daarvoor niet ook mee moeten bloeden?
Zij zijn met hun hebzucht de veroorzakers van die crisis. Of dacht je dat dat door de arbeider kwam of zo?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh vertel, wat hebben die precies gedaan dan?
Ja, alle rijke mensen hebben de crisis veroorzaaktquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zij zijn met hun hebzucht de veroorzakers van die crisis. Of dacht je dat dat door de arbeider kwam of zo?
Of voel je je soms aangesproken gek?
ten eerste denk ik dan dat je het programma niet gelezen hebt, ten tweede interesseer ik me al meer dan 10 jaar in politiek en het enige waar ik tot nu zeker van ben is dat er een groot, heel groot verschil zit tussen wat een politicus doet, en wat hij zegt te zullen doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
U wilt hervormingen
U gaat PVDD
U begrijpt het niet
Tsja, kabinetten hebben tegenwoordig een houdsbaarheidsdatum van een pak melk lijkt het welquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:29 schreef dawg het volgende:
[..]
het laatste decennium doorgaans niet eens verder dan een jaar of 2 ongeveer.
Niet alle, maar het kwam wel uit die hoekquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, alle rijke mensen hebben de crisis veroorzaakt
quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja klopt, met een links kabinet was deze hele crisis niet gebeurd.van de afgelopen 30 jaar heeft de vvd er 26 van in coalities doorgebracht. dat je het even weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dusquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:32 schreef dawg het volgende:
[..]
ten eerste denk ik dan dat je het programma niet gelezen hebt, ten tweede interesseer ik me al meer dan 10 jaar in politiek en het enige waar ik tot nu zeker van ben is dat er een groot, heel groot verschil zit tussen wat een politicus doet, en wat hij zegt te zullen doen.
kortom, u begrijpt het niet.
De plannen van de SP zijn ronduit schandalig en totaal niet op de toekomst gerichtquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet alle, maar het kwam wel uit die hoek
paars 1 volgens mij.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, kabinetten hebben tegenwoordig een houdsbaarheidsdatum van een pak melk lijkt het wel
Wanneer hebben we het laatste kabinet gehad dat niet is gevallen eigenlijk?
Ik weet het maar ik snap niet wat je punt is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:33 schreef dawg het volgende:
[..]
van de afgelopen 30 jaar heeft de vvd er 26 van in coalities doorgebracht. dat je het even weet.
En wat heeft de VVD gedaan om de huizencrisis aan te pakken? Helemaal niets, ze moesten en zouden zolang mogelijk hervormingen in de woningmarkt tegenhouden. Terwijl het allang al duidelijk was dat die woningmarkt vroeger of later zou gaan vastlopen of zelfs crashen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:33 schreef dawg het volgende:
[..]
van de afgelopen 30 jaar heeft de vvd er 26 van in coalities doorgebracht. dat je het even weet.
dat je links iets verwijt wat dus onmogelijk is aangezien links de afgelopen 30 jaar niet meer geregeerd heeft.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik snap niet wat je punt is.
Wat heeft mijn opmerking nou weer met de SP te maken?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De plannen van de SP zijn ronduit schandalig en totaal niet op de toekomst gericht
Is dit een grapquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:32 schreef dawg het volgende:
[..]
ten eerste denk ik dan dat je het programma niet gelezen hebt, ten tweede interesseer ik me al meer dan 10 jaar in politiek en het enige waar ik tot nu zeker van ben is dat er een groot, heel groot verschil zit tussen wat een politicus doet, en wat hij zegt te zullen doen.
kortom, u begrijpt het niet.
Hebben we überhaubt wel eens een links kabinet gehad? Zou wel een kans mogen krijgen nu rechts aan de beurt is geweest...:Pquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:35 schreef dawg het volgende:
[..]
dat je links iets verwijt wat dus onmogelijk is aangezien links de afgelopen 30 jaar niet meer geregeerd heeft.
Ik vreesde voor een SP-stemquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat heeft mijn opmerking nou weer met de SP te maken?
wat ik al zei, partijbelang aka electoraat. plus dat sinds begin jaren 90 tot pakweg 2006 het geld niet op leek te kunnen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wat heeft de VVD gedaan om de huizencrisis aan te pakken? Helemaal niets, ze moesten en zouden zolang mogelijk hervormingen in de woningmarkt tegenhouden. Terwijl het allang al duidelijk was dat die woningmarkt vroeger of later zou gaan vastlopen of zelfs crashen.
Geef eens een voorbeeld dan waar uit blijkt dat de "rijken" de crisis veroorzaakt hebben?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zij zijn met hun hebzucht de veroorzakers van die crisis. Of dacht je dat dat door de arbeider kwam of zo?
Of voel je je soms aangesproken gek?
Maar dat was natuurlijk bedrog. Huizenprijzen stegen met 100% in 10 jaar tijd. Zoveel stegen de lonen lang niet mee, vroeger of later loopt zoiets spaak. En wat doet de VVD? Diyt systeem zo lang mogelijk overend houden! Dommerds die VVD-ersquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:37 schreef dawg het volgende:
[..]
wat ik al zei, partijbelang aka electoraat. plus dat sinds begin jaren 90 tot pakweg 2006 het geld niet op leek te kunnen.
Ik vrees van wel maar ik hoop uit het diepste van mijn hart dat je Groenlinks gaat stemmen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus mijn denkbeelden komen het beste overeen met de SP wil je zeggen? Thanks voor de tip!
natuurlijk niet. maar wacht jij maar tot je gestemd hebt en je partij toch iets doet wat haaks staat op hetgeen jouw reden is geweest om op ze te stemmen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is dit een grap![]()
Elke regerende partij gaat alles doen wat die heeft beloofd
Sorrie, maar ik ben nu een beetje te moe om jou te gaan bedienen. Anders ga je je maar even inlezen hoe Lehman brothers omviel en de kredietcrisis is ontstaanquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld dan waar uit blijkt dat de "rijken" de crisis veroorzaakt hebben?
Neem bv de oud ditecteur van de ABN. Die is ook beticht van hebzucht. Maar de beste man heeft niks fouts gedaan.
Als directeur had hij een aandelen pakket van een x aantal aandelen. De bank is verkocht en daar mee ook zijn aandelen. Die aandelen hadden toen een waarde op dat moment van 40miljoen. Dus daar heeft hij recht op. Zo gaat dat als een bedrijf verkocht is of gaat worden.
Op dat moment is hij ook ontslagen, daar bij is dan een uitvloei regelen bij. Net zoals iedereen die krijgt. Zijn salaris had een bepaalde hoogte en in zijn geval kreeg hij door die regeling 2. Nog wat miljoen mee. Dit was geen bonus zoals vele zeiden.
Dus ik zie niet wat daar fout aan is.
Iets met concessies maken om tot overeenstemmingen te komen. Met zo'n visie zullen er nooit partijen samen kunnen regerenquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:40 schreef dawg het volgende:
[..]
natuurlijk niet. maar wacht jij maar tot je gestemd hebt en je partij toch iets doet wat haaks staat op hetgeen jouw reden is geweest om op ze te stemmen.
Ik zie het wel. Ik denk dat ik het al weet, maar mijn stem zit nog niet in de bus!quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vrees van wel maar ik hoop uit het diepste van mijn hart dat je Groenlinks gaat stemmen.
Je suggereert hier toch niet dat door het omvallen van Lehman brothers de kredietcrisis is ontstaan, toch?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie, maar ik ben nu een beetje te moe om jou te gaan bedienen. Anders ga je je maar even inlezen hoe Lehman brothers omviel en de kredietcrisis is ontstaan
Ik heb trouwens al gestemd maar mijn partij neemt helaas plaats in de oppositiequote:Op dinsdag 24 april 2012 01:40 schreef dawg het volgende:
[..]
natuurlijk niet. maar wacht jij maar tot je gestemd hebt en je partij toch iets doet wat haaks staat op hetgeen jouw reden is geweest om op ze te stemmen.
dm?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie het wel. Ik denk dat ik het al weet, maar mijn stem zit nog niet in de bus!
Het heeft met elkaar te maken, was ongeveer dezelfde tijd, al was het eigenlijk daarvoor al mis.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je suggereert hier toch niet dat door het omvallen van Lehman brothers de kredietcrisis is ontstaan, toch?
Je gaat me niet vertellen dat je verstand hebt van economie en politiek?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je suggereert hier toch niet dat door het omvallen van Lehman brothers de kredietcrisis is ontstaan, toch?
Er moet gesaneerd worden, maar niet zoals VVD dat wil doen. En de VVD zou beter met -echte- hervormingen moeten komen om de woningmarkt vrij te spelen, niet alleen maar de zeepbel nieuw leven inblazen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
dm?Ik ga niet verder in op je keuze maar ik hoop dat je je realiseert dat er wel bepaalde dingen moeten gebeuren in dit land.
ja zw/w gesteld werden risicovolle producten van banken onjuist gewaardeerd waardoor geld ineens als water leek, terwijl reguleringen afgeschaft werden. later bleek dat het toch risicovolle producten waren, mensen konden niet meer betalen, en werden de cdo's, de verzekeringen op de producten, geclaimd. ineens. en dat geld hadden verzekeraars niet, konden hun verplichtingen aan banken niet meer voldoen et voila. crisis.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat was natuurlijk bedrog. Huizenprijzen stegen met 100% in 10 jaar tijd. Zoveel stegen de lonen lang niet mee, vroeger of later loopt zoiets spaak. En wat doet de VVD? Diyt systeem zo lang mogelijk overend houden! Dommerds die VVD-ers
Lekker makkelijk dit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie, maar ik ben nu een beetje te moe om jou te gaan bedienen. Anders ga je je maar even inlezen hoe Lehman brothers omviel en de kredietcrisis is ontstaan
Wat zou voor jou een reële kabinetsformatie zijn die de nodige zaken die momenteel spelen aanpakt?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er moet gesaneerd worden, maar niet zoals VVD dat wil doen. En de VVD zou beter met -echte- hervormingen moeten komen om de woningmarkt vrij te spelen, niet alleen maar de zeepbel nieuw leven inblazen.
Hier een samenvatting van wat ook_gek net geschreven heeftquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
russico 2de froudevastgoed frouwde. De Fiot lioen griekeland. Bodem loze put.
Er is geen enkele partij die mij helemaal aanspreekt. De VVD doet op zich wel goed omdat ze tenminste slagkrachtige weize beslissingen nemen. Ze nemen echter -voor mij- de verkeerde beslissingen. Dus liever niet hun.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat zou voor jou een reële kabinetsformatie zijn die de nodige zaken die momenteel spelen aanpakt?
Nee, okee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het heeft met elkaar te maken, was ongeveer dezelfde tijd, al was het eigenlijk daarvoor al mis.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je verstand hebt van economie en politiek?Ik ga het je wel vertellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel wat verstand van economie en politiek.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, okee.
[..]
Ik ga het je wel vertellen.Ik heb wel wat verstand van economie en politiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]Ben je nu dronken? Dan dronken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je nu nuchter? Dan nuchter.![]()
Ik wil bij deze even melden dat de kans <20% is dat ik VVD ga stemmen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is geen enkele partij die mij helemaal aanspreekt. De VVD doet op zich wel goed omdat ze tenminste slagkrachtige weize beslissingen nemen. Ze nemen echter -voor mij- de verkeerde beslissingen. Dus liever niet hun.
Jij bent de 1equote:Op dinsdag 24 april 2012 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je nu dronken? Dan dronken.
Ben je nu nuchter? Dan nuchter.
hosselaar.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hosselaar..
Eerst moet er nog wat gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de laatste keer PvdA gestemd, maar dat was een strategische stem. Ik wou dat er eindelijk iets aan de woningmarkt werd gedaan en dat wil de VVD helemaal niet. Zij willen het liefst woningmarkt staus quo handhaven, maar dat gaat nu echt niet meer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil bij deze even melden dat de kans <20% is dat ik VVD ga stemmen.
Nee ik ook niet, ik val bijna om lolquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik wilde wel op in gaan, maar op dit tijdstip ben ik nooit zo helder.
Samenvatting: hebzuchtquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:51 schreef Drommeldaris het volgende:
De reden van de crisis was het gebrek aan transparantie in de financiële producten die de banken elkaar onderlingen aanboden.
Ik zie de voordelen van hypotheekrenteaftrek wel in. Het zorgt voor de wat hoger opgeleide mensen toch in een optie om hun levensstandaard vanaf het begin wat beter te laten zijn. Echter zou er een beperking moeten komen op de hoogte en de duur hiervan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb de laatste keer PvdA gestemd, maar dat was een strategische stem. Ik wou dat er eindelijk iets aan de woningmarkt werd gedaan en dat wil de VVD helemaal niet. Zij willen het liefst woningmarkt staus quo handhaven, maar dat gaat nu echt niet meer.
Ben benieuwd wat hun volgende verkiezingsprogramma gaat zijn (VVD. PvdA boeit me eigenlijk niet zo).
quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Eerst moet er nog wat gebeurenOoh daar kan ik nu nog wel even aan werken. Het duurt toch nog wel even voor wij elkaar zien, denk ik zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan kan je nog verder gaan of het lag aan het tot dat moment nauwelijks bemoeien van de overheid of het moment dat de overheid de banken overeind hielp.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:51 schreef Drommeldaris het volgende:
De reden van de crisis was het gebrek aan transparantie in de financiële producten die de banken elkaar onderlingen aanboden.
En je dus de commissie de wit kreeg met code Tabaksblat.Gelukkig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ik val bijna om lol![]()
Maar op het moment dat je produkten gaat verkopen die niet deugdelijk zijn, weet je op een gegeven moment dat je fout zit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Alle bedrijven hebben een winstoogmerk anders is het geen bedrijf
De overheid had zich meer met de eisen van de presentatie van de producten moeten bemoeien in de bankenwereld.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar op het moment dat je produkten gaat verkopen die niet deugdelijk zijn, weet je op een gegeven moment dat je fout zit.
Dat mensen zulke dingen hebben kunnen verkopen zeg -_-
De banken hadden zelf toch ook beter kunnen weten? Nu vielen ze bijna om en zijn we een hoop peon krijtgeraaktquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De overheid had zich meer met de eisen van de presentatie van de producten moeten bemoeien in de bankenwereld.
Ja maar indien het van maatschappelijk belang is dat de overheid ingrijpt dienen ze dat naar mijn mening ook te doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De banken hadden zelf toch ook beter kunnen weten? Nu vielen ze bijna om en zijn we een hoop peon krijtgeraakt
een kredietbeoordelaar is ook een instelling met een winstoogmerk. en die verzorgen de presentatie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De overheid had zich meer met de eisen van de presentatie van de producten moeten bemoeien in de bankenwereld.
Johquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:03 schreef dawg het volgende:
[..]
een kredietbeoordelaar is ook een instelling met een winstoogmerk. en die verzorgen de presentatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |