Dan moet je vroeg naar huis toe, ja.quote:
Hehehe. Zoals de waard is, Faxie...quote:
ik heb t alle3quote:Op maandag 23 april 2012 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Koffie wel, maar niet dat groene spul![]()
En ook geen B&J ijs
Mij is jaloersquote:Op maandag 23 april 2012 22:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb t alle3wil niemand jaloers maken ofzo haha
Ja enorm en je bent ook nog een vrouwquote:Op maandag 23 april 2012 22:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb t alle3wil niemand jaloers maken ofzo haha
hossel jij de barman tochquote:Op maandag 23 april 2012 22:11 schreef Myraela het volgende:
Hosselbaasjes.
Straks zit ik daar forever alone terwijl iedereen aan het hosselen is.
Ja, je kent ons. Echte hosselaars.quote:Op maandag 23 april 2012 22:11 schreef Myraela het volgende:
Hosselbaasjes.
Straks zit ik daar forever alone terwijl iedereen aan het hosselen is.
Dat is altijd een optie.quote:
Inderdaad, daarom ben ik er zo bang voor.quote:Op maandag 23 april 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, je kent ons. Echte hosselaars.
Fax natuurlijk!quote:Op maandag 23 april 2012 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
Fax hosselt Myr
Kaneel hosselt C_M
Wie hosselt Snarf?
er wordt ook echt een schema gemaaktquote:Op maandag 23 april 2012 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
Fax hosselt Myr
Kaneel hosselt C_M
Wie hosselt Snarf?
Die optie is er ook nog. Belangrijker wie zou ik (tijnbrein) mogen hosselen?quote:Op maandag 23 april 2012 22:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
er wordt ook echt een schema gemaaktzou idd balen zijn als iemand van je concurerende vrienden ermee vandoor gaat ghehe
Koffie denk ik.quote:Op maandag 23 april 2012 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
Fax hosselt Myr
Kaneel hosselt C_M
Wie hosselt Snarf?
Er is in Plantage een wat ouder publiek meestal, dus daar ga ik niks van hosselen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is altijd een optie.
[..]
Inderdaad, daarom ben ik er zo bang voor.
Schema's maken het wel overzichtelijkerquote:Op maandag 23 april 2012 22:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
er wordt ook echt een schema gemaaktzou idd balen zijn als iemand van je concurerende vrienden ermee vandoor gaat ghehe
Ik doe niet meer aan FOK!kers. Straks krijg ik nog een slechte naam enzo.quote:Op maandag 23 april 2012 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
Fax hosselt Myr
Kaneel hosselt C_M
Wie hosselt Snarf?
alsof ik aan de linkerkant niet zie staan wie "ik" isquote:Op maandag 23 april 2012 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die optie is er ook nog. Belangrijker wie zou ik (tijnbrein) mogen hosselen?
quote:Op maandag 23 april 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens is C_M onhosselbaar. Dus als ik haar hossel, verdien ik wel mad props.
ik ken CM niet zo goed...quote:Op maandag 23 april 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens is C_M onhosselbaar. Dus als ik haar hossel, verdien ik wel mad props.
Sowieso.quote:Op maandag 23 april 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is geen antwoord. Maar goed ik zie dat Myr zich al terug trekt. C_M onhosselbaar is. En jij way out of my legeau bent.quote:Op maandag 23 april 2012 22:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alsof ik aan de linkerkant niet zie staan wie "ik" is
Sorry kon het niet latenquote:
Wat is er wel within your league trouwens? Datzelfde vraag ik mezelf trouwens ook afquote:Op maandag 23 april 2012 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Maar goed ik zie dat Myr zich al terug trekt. C_M onhosselbaar is. En jij way out of my legeau bent.
Wil je er nu nog inzetten waar de meet is?quote:Op maandag 23 april 2012 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die optie is er ook nog. Belangrijker wie zou ik (tijnbrein) mogen hosselen?
Dan moet je juist komen.quote:
Dan laat ik een t-shirt drukken denk ik.quote:
je had verwacht dat we ruzie gingen maken enzo omdat we allemaal door jou gehosselt willen worden...? Ik weet niet eens of ik wel eens gemeet hebtquote:Op maandag 23 april 2012 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Maar goed ik zie dat Myr zich al terug trekt. C_M onhosselbaar is. En jij way out of my legeau bent.
Ik heb godverdomme al een week niet geneukt, en toen was ik vandaag zo bij een vriend. En toen was het helemaal zo vanquote:
Je bent bij de Royco meet geweest.quote:Op maandag 23 april 2012 22:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je had verwacht dat we ruzie gingen maken enzo omdat we allemaal door jou gehosselt willen worden...? Ik weet niet eens of ik wel eens gemeet hebtonthou niet zo goed gezichten en echte namen/schermnamen.... heel slecht haha
Kom maar langs, ik heb m'n zuidwestertje al aanquote:Op maandag 23 april 2012 22:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme al een week niet geneukt, en toen was ik vandaag zo bij een vriend. En toen was het helemaal zo van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en toen moest ik zo van "NOESS Kna niet ik ben ongesteld.
"
Heb hier medelijden met mij.
* Kaneelstokje Heeft medelijdenquote:Op maandag 23 april 2012 22:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme al een week niet geneukt, en toen was ik vandaag zo bij een vriend. En toen was het helemaal zo van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ik dachr dat je zei dat je onder de verspetters zat... maar nu krijg ik een ander beeld van die vlekkenquote:Op maandag 23 april 2012 22:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
"
He gatsie Snarf!quote:Op maandag 23 april 2012 22:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik dachr dat je zei dat je onder de verspetters zat... maar nu krijg ik een ander beeld van die vlekken
Geen ideequote:Op maandag 23 april 2012 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is er wel within your league trouwens? Datzelfde vraag ik mezelf trouwens ook af
Zal ik doenquote:Op maandag 23 april 2012 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je er nu nog inzetten waar de meet is?
Cafe de Plantage Hogewoerd 168 2311 HW Leiden
Dan ben ik helemaal blij.Bedankt.
Nee ik heb jou nog nooit gemeet. Ik had gehoopt dat er opeens iemand uit het niets opsprong en ze ik wil je hosselen tijn.quote:Op maandag 23 april 2012 22:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je had verwacht dat we ruzie gingen maken enzo omdat we allemaal door jou gehosselt willen worden...? Ik weet niet eens of ik wel eens gemeet hebtonthou niet zo goed gezichten en echte namen/schermnamen.... heel slecht haha
Geen echte schipper die vriend dusquote:Op maandag 23 april 2012 22:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
"
check... maar CM weet ik me echt niet voor de geest te halen, ze zal zich vast met haar echte naam hebben voorgesteld..? (niet dak die nog weet haha) foto plaatsen jullie zeker niet... logischquote:Op maandag 23 april 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent bij de Royco meet geweest.
Dus je hebt Twi, Faxie, magnetronkoffie, Myra, C_M en mij wel eens ontmoet.
Jamaar, ongesteld! Wat is een zuidwestertje?quote:Op maandag 23 april 2012 22:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom maar langs, ik heb m'n zuidwestertje al aan
Bah.quote:Op maandag 23 april 2012 22:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik dachr dat je zei dat je onder de verspetters zat... maar nu krijg ik een ander beeld van die vlekken
Zij was dat kleine lieve meisje die samen met Kaneel Joy en Mur binnenkwamquote:Op maandag 23 april 2012 22:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
check... maar CM weet ik me echt niet voor de geest te halen, ze zal zich vast met haar echte naam hebben voorgesteld..? (niet dak die nog weet haha) foto plaatsen jullie zeker niet... logisch
Die valt dan alleen op als ze naast kaneel staat..quote:Op maandag 23 april 2012 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zij was dat kleine lieve meisje die samen met Kaneel Joy en Mur binnenkwam
klein en lief gezichtje ... was silk toch?quote:Op maandag 23 april 2012 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zij was dat kleine lieve meisje die samen met Kaneel Joy en Mur binnenkwam
die was er nietquote:Op maandag 23 april 2012 22:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klein en lief gezichtje ... was silk toch?
Er staan foto's in haar fobo geloof ik snarfquote:Op maandag 23 april 2012 22:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klein en lief gezichtje ... was silk toch?
Hoe vaak heb jij met een ongesteld meisje seks gehad?quote:Op maandag 23 april 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
Geen echte schipper die vriend dusFaal
of uberhaupt seks gehadquote:Op maandag 23 april 2012 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij met een ongesteld meisje seks gehad?
ik ga zoeken..!quote:Op maandag 23 april 2012 22:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er staan foto's in haar fobo geloof ik snarf
Nog niet maar ik zie het probleem niet zo. Maar dat kan aan mij liggenquote:Op maandag 23 april 2012 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij met een ongesteld meisje seks gehad?
Dat is zo'n schippersmuts voor de zwaarste stormenquote:Op maandag 23 april 2012 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jamaar, ongesteld! Wat is een zuidwestertje?
[..]
Bah.
Zie dm.quote:Op maandag 23 april 2012 22:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
check... maar CM weet ik me echt niet voor de geest te halen, ze zal zich vast met haar echte naam hebben voorgesteld..? (niet dak die nog weet haha) foto plaatsen jullie zeker niet... logisch
Alsof wij zo veel verschillen in grootte.quote:Op maandag 23 april 2012 22:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die valt dan alleen op als ze naast kaneel staat..
Mur en ik zijn te lang.. dan valt ze weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat heb ikquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof wij zo veel verschillen in grootte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Van de 5 dagen ongesteldheid zijn er meestal 2 waarop ik geen seks hoef te hebben, als je echt heftig bloed is het gewoon niet chill. En als je echt geil bent lost een bed en een handdoek alles wel op, maar niet op een kale harde vloer en net geschilderde muren.quote:Op maandag 23 april 2012 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog niet maar ik zie het probleem niet zo. Maar dat kan aan mij liggen
Oh, dat zou wel helpen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is zo'n schippersmuts voor de zwaarste stormen
Pff dan ben je gewoon niet geil genoegquote:Op maandag 23 april 2012 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van de 5 dagen ongesteldheid zijn er meestal 2 waarop ik geen seks hoef te hebben, als je echt heftig bloed is het gewoon niet chill. En als je echt geil bent lost een bed en een handdoek alles wel op, maar niet op een kale harde vloer en net geschilderde muren.
Oh.quote:Op maandag 23 april 2012 22:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff dan ben je gewoon niet geil genoeg
Sowieso kale harde vloerquote:Op maandag 23 april 2012 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van de 5 dagen ongesteldheid zijn er meestal 2 waarop ik geen seks hoef te hebben, als je echt heftig bloed is het gewoon niet chill. En als je echt geil bent lost een bed en een handdoek alles wel op, maar niet op een kale harde vloer en net geschilderde muren.
Nog een weekje volhoudenquote:Op maandag 23 april 2012 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh.Maar ik kan helemaal niet zo lang zonder seks normaal. Misschien is er dan iets mis met me?
hoeveel dagen?quote:Op maandag 23 april 2012 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh.Maar ik kan helemaal niet zo lang zonder seks normaal. Misschien is er dan iets mis met me?
Beetje te leuk he, dat gefokquote:Op maandag 23 april 2012 22:31 schreef marbasnarf het volgende:
oeh shit tis al half 11.... ik ga honden uitlaten en douchen... wilde heeeeeel graag nog serie kijken en anders raak ik van mn schema (stomme autist dak ben)
tja... maar ik ga douchen... en dan in de 1e reclame van serie de honden uitlatenquote:Op maandag 23 april 2012 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beetje te leuk he, dat gefok
quote:Op maandag 23 april 2012 22:31 schreef marbasnarf het volgende:
anders raak ik van mn schema (stomme autist dak ben)
Nee dat is gezond jongen.quote:
Ok. Succes.quote:Op maandag 23 april 2012 22:33 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn muur moet nog geverfd worden.
Ik leef met je mee. Oh wacht nee dat doe ik nietquote:
Ik koop ze al niet eens meer.quote:
Hoe weet jij dit soort dingen?quote:Op maandag 23 april 2012 22:33 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn muur moet nog geverfd worden.
Yeah right.quote:Op maandag 23 april 2012 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Oh wacht nee dat doe ik nietkom maar terug als het 80 dagen zijn
Ik koop geen pakken Oreo meer.quote:Op maandag 23 april 2012 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan eet je er toch minder? Problem solved
Ik dacht al.quote:
Wat nietquote:
Geen pandapunten voor jou dusquote:
Oh ja dat is waarquote:Op maandag 23 april 2012 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben student, ik heb al een punt na 1 week.
Ik voel met je mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |