Nee dat zou het niet zijn, die onzekerheid gaat niet weg op het moment dat je gaat samenwonen.quote:ik weet ook wel dat als we samenwonen het goed zou zijn
ervaring?quote:Op maandag 23 april 2012 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat zou het niet zijn, die onzekerheid gaat niet weg op het moment dat je gaat samenwonen.
Daar hoef je niet eens ervaring voor te hebben. Of gaat TS d'r vriend opsluiten in huis als ze eenmaal samenwonen?quote:
Zorg dat je zwanger van hem wordt, dan blijft ie altijd bij je.quote:Op maandag 23 april 2012 21:47 schreef kreeftjegirl het volgende:
ik weet ook wel dat als we samenwonen het goed zou zijn ook al is dat nog geen echte bevestiging dat je altijd bij elkaar blijft, maar samenwonen doe je niet zomaar. in dit geval geldt dus dat daden meer zeggen dan woorden. dat heb ik in dit geval ook nodig. we wonen alleen allebei nog thuis waardoor het niet snel zal gebeuren dat we samenwonen.
Hoezeer ik zelf ook van trollen houd.quote:Op maandag 23 april 2012 21:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zorg dat je zwanger van hem wordt, dan blijft ie altijd bij je.
Ja zo dachten wel meerdere dames... Totdat hun vriend er tijdens de zwangerschap al vandoor gingquote:Op maandag 23 april 2012 21:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zorg dat je zwanger van hem wordt, dan blijft ie altijd bij je.
daarom, indoctrinatie, je moet zorgen dat je het gelooft.quote:Op maandag 23 april 2012 21:59 schreef kreeftjegirl het volgende:
@Johnfuckinmayer: ik had met mijn eerste vriendje een soort van open relatie omdat ik hem niet kwijt wou en daardoor heeft hij ook met andere meisjes gezoend. ik was toen 15 vandaar alleen zoenen. toen we wat kregen bleef ik wel ietwat achterdochtig. hij is ook verliefd geworden op iemand anders na bijna 4 jaar toen we nog wat hadden dus ben ook gewoon bang.
@TBakkert: daar heb je wel een punt, maar zoiets vergeet je snel als je het niet gelooft
@kwiwi: samenwonen geeft mij gewoon meer een bevestiging omdat je dat niet zomaar doet. tuurlijk besef ik wel dat we dan nog gewoon uit elkaar kunnen gaan, maar voor mijn gevoel meent die het dan meer doordat die dan die stap neemt. ook omdat die moeite heeft zichzelf te geven.
Je moet wel begrijpen dat iemand die een open relatie met een 15-jarige wil al vanaf het begin aan niet echt serieus is geweest met je. Jouw huidige vriend is niet zo blijkbaar, want die wil geen open relatie. Totdat hij iets doet waardoor hij laat zien dat hij niet te vertrouwen is, heb je toch helemaal geen reden om aan hem te twijfelen?quote:Op maandag 23 april 2012 21:59 schreef kreeftjegirl het volgende:
@Johnfuckinmayer: ik had met mijn eerste vriendje een soort van open relatie omdat ik hem niet kwijt wou en daardoor heeft hij ook met andere meisjes gezoend. ik was toen 15 vandaar alleen zoenen. toen we wat kregen bleef ik wel ietwat achterdochtig. hij is ook verliefd geworden op iemand anders na bijna 4 jaar toen we nog wat hadden dus ben ook gewoon bang.
Dat hij een monogame relatie met je wil, in plaats van een open zoals je eerste vriendje, zou al genoeg moeten zeggenquote:@kwiwi: samenwonen geeft mij gewoon meer een bevestiging omdat je dat niet zomaar doet. tuurlijk besef ik wel dat we dan nog gewoon uit elkaar kunnen gaan, maar voor mijn gevoel meent die het dan meer doordat die dan die stap neemt. ook omdat die moeite heeft zichzelf te geven.
Met als gevaar dat je onbewust dan wel bewust gaat aansturen/pushen tot samenwonen om toch die bevestiging te kunnen halen, terwijl de ander daar eigenlijk niet 100% achter hoeft te staan.quote:Op maandag 23 april 2012 21:59 schreef kreeftjegirl het volgende:
...
samenwonen geeft mij gewoon meer een bevestiging omdat je dat niet zomaar doet. tuurlijk besef ik wel dat we dan nog gewoon uit elkaar kunnen gaan, maar voor mijn gevoel meent die het dan meer doordat die dan die stap neemt. ook omdat die moeite heeft zichzelf te geven.
Ah op die manier. Dat heeft dan ook niks met je vorige relatie te maken, want daar dacht je blijkbaar ook al zo, anders had je niet min of meer tegen je zin een open relatie gehad.quote:Op maandag 23 april 2012 22:08 schreef kreeftjegirl het volgende:
@coco98: hij weet dat ik dat wil en verder hebben we het er ook niet echt over. ik zal hem ook nooit daarin pushen want ik wil niet samenwonen met iemand die dat doet om van mijn gezeik af te zijn
@kwiwi: het is niet zozeer dat ik hem niet vertrouw want ik weet wel dat die niks zal doen, maar het is meer het idee dat ik niet kan begrijpen waarom die voor mij heeft gekozen. soort van i"m nothing special
dat zeg je nu, maar doordat je je onzeker voelt, wil je dit onbewust toch zo graag dat je hem misschien een beetje pusht.quote:Op maandag 23 april 2012 22:08 schreef kreeftjegirl het volgende:
@coco98: hij weet dat ik dat wil en verder hebben we het er ook niet echt over. ik zal hem ook nooit daarin pushen want ik wil niet samenwonen met iemand die dat doet om van mijn gezeik af te zijn
Lijkt me ook. Misshien naar een psycholoog gaan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:31 schreef o.us het volgende:
Als het dan niets met vertrouwen heeft te maken, ben je dan onzeker over jezelf? Klinkt meer als een zelfvertrouwenkwestie.
Moet ze gewoon doen. Ik was ook een hele erge tijd onzeker geweest door nare ervaringen (waardoor je het automatisch projecteert op jezelf) en heb er de nadelen er van mogen ondervinden. Ik raad TS aan om gauw een psych te bezoeken voordat zij er hele erge kwaad mee doet tegen haar vriendje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Misshien naar een psycholoog gaan?
True thatquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Moet ze gewoon doen. Ik was ook een hele erge tijd onzeker geweest door nare ervaringen (waardoor je het automatisch projecteert op jezelf) en heb er de nadelen er van mogen ondervinden. Ik raad TS aan om gauw een psych te bezoeken voordat zij er hele erge kwaad mee doet tegen haar vriendje.
Onzekerheid kan echt een bitch zijn als het helemaal nergens voor nodig is.
Nouja, relatiekiller. Als het daarom uitgaat stond jouw relatie sowieso op klappenquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:46 schreef ovoxo het volgende:
[..]
True that. Je hebt helemaal gelijk, alhoewel ik nooit ervaring(en) heb gehad met een psych of echt onzekerheid, maar ik kan wel bedenken dat het een relatie killer is..
Ik heb een vriendin en haar vriend was zó onzeker. Hij belde haar minstens 5 x in één uur en smste haar om de minuut en probeerde alles te controleren want hij was bang dat ze hem zou verlaten en ze hadden ook nog eens vaak ruzie om helemaal niks. Dat was wel een echt een onzeker en gestoord persoonquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Nouja, relatiekiller. Als het daarom uitgaat stond jouw relatie sowieso op klappen. Onzekerheid is wel een sociale afknapper, dat wel, maar een relatiekiller moet het dan wel héél erg hoog zitten.
Ik geef eerlijk toe dat de eerste alinea in mijn onzekere periode hèèl erg herkenbaar wasquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:53 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin en haar vriend was zó onzeker. Hij belde haar minstens 5 x in één uur en smste haar om de minuut en probeerde alles te controleren want hij was bang dat ze hem zou verlaten en ze hadden ook nog eens vaak ruzie om helemaal niks. Dat was wel een echt een onzeker en gestoord persoon.
Iedereen is van nature wel een klein beetje onzeker en dat maakt ook niet, maar het wordt een probleem als je het reflecteert op andere mensen of je relatie, dan moet je er zsm wat aan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |