Pas op, straks ketent hij zich aan je auto.quote:
Ja, maar op basis van de TT wist je al dat dit een leuk topic zou worden.quote:Op maandag 23 april 2012 21:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
alsof het ook maar iets uitmaakt wat wij willen
Neuh die is over 4 jaar commissaris bij Essent / Vatteval.quote:Op maandag 23 april 2012 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pas op, straks ketent hij zich aan je auto.
Ik heb alle respect voor remlof.quote:
Doe eens normaal manquote:Op maandag 23 april 2012 22:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb alle respect voor remlof.
Maar 0,0 voor PvdA'ers.
En ik ben lid van de meest asociale partij van Nederland.quote:Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Doe eens normaal manWat heb je tegen ons
Wij zijn de meeste sociale partij van NL ja
en de SP dan?quote:Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Die titel heeft Roemer toch bij jullie weggehaald?quote:Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Gewoon VVD stemmen weer.quote:
Past goed bij me.quote:
en fc zwolle is veel sterker dan IJsselmeervogels.quote:
Nou! Daar vergis je je in. Ijsselmeervogels is best goed hoor.quote:Op maandag 23 april 2012 22:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
en fc zwolle is veel sterker dan IJsselmeervogels.
Roemer doet het op links ook best aardigquote:Op maandag 23 april 2012 22:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou! Daar vergis je je in. Ijsselmeervogels is best goed hoor.
Je gebruikt zelfs al een VMBO spellingquote:Op maandag 23 april 2012 22:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
R E S P C E T, zo'n VMBO woord is dat geworden. Iets wat men standaard denkt te krijgen door het geven van een grote bek.
quote:Op maandag 23 april 2012 22:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En ik ben lid van de meest asociale partij van Nederland.
Fawakka, ieck represent jwtz!
Dat kan lekker wel van de PVDA en weetje ik heb al heel veel boekjes van ze gekregenquote:Op maandag 23 april 2012 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]sinds wanneer kun je lid worden van de PVV?
Toe maar. Ik was even Nieuwsuur kijken. Maar ik heb niets tegen je, ik ken je niet eens. Ik heb geen idee waar je dat vandaan haalt, het zal wel van reacties van mij op je posts komen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zou het willen he... Maar nee: ik vind je een gevaarlijke gek, kortzichtig en extremistisch in zijn denken. Wat jij eventueel van mij zou denken interesseert me niet. Ik hecht weinig waarde aan de manier waarop jouw oordelen zich vormen, dus ik kan het prima van me af laten glijden. Maar dat neemt niet weg dat ik er genoegen in kan scheppen je af en toe over je thee te helpen. Gewoon, omdat het zo gemakkelijk gaat
Tot zaterdagquote:Op maandag 23 april 2012 22:37 schreef zwelgje76 het volgende:
Goed dat ik dit topic zo maar even zie want ik wist niet dat de ledenraad was. Toch maar even naar toe, eens zien wat ze over de ontstane situatie te zeggen hebben. En oh ja: campagne-tijd komt er weer aan!!!! Leuk.
Nee, ik ga bijvoorbeeld om aan te geven dat ik vind dat we die 3% norm niet moeten overschrijden volgend jaar, zoals Samsom wil.quote:Op maandag 23 april 2012 22:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Jullie gaan om te trollen, neem ik aan?
Terecht. Als we het niet nakomen worden we nog meer het lachertje van Europaquote:Op maandag 23 april 2012 22:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ga bijvoorbeeld om aan te geven dat ik vind dat we die 3% norm niet moeten overschrijden volgend jaar, zoals Samsom wil.
Stem dan gewoon geen PvdA en zeg je lidmaatschap op.quote:Op maandag 23 april 2012 22:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ga bijvoorbeeld om aan te geven dat ik vind dat we die 3% norm niet moeten overschrijden volgend jaar, zoals Samsom wil.
De beste optie uiteraard.quote:Op maandag 23 april 2012 23:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stem dan gewoon geen PvdA en zeg je lidmaatschap op.
Beste, enige, verstandigste, ga zo maar door.quote:
Nee, want de standpunten van de PvdA staan nog steeds het dichtste bij de mijne van alle partijen. En het is een democratische partij, daarom kan ik mijn mening geven en hopen dat ze daar wat mee doen.quote:Op maandag 23 april 2012 23:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stem dan gewoon geen PvdA en zeg je lidmaatschap op.
Alle partijen behoudens PVV zijn democratisch, dus dat geneuzel heeft nul waarde.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want de standpunten van de PvdA staan nog steeds het dichtste bij de mijne van alle partijen. En het is een democratische partij, daarom kan ik mijn mening geven en hopen dat ze daar wat mee doen.
JA ZO IS HET JAquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:20 schreef zwelgje76 het volgende:
Het allermooiste van de PvdA: iedereen mag gewoon een eigen mening hebben zonder dat ze daarvoor worden bestempeld als dissident of zonder dat ze dan gedwongen zijn om de partij te verlaten. Daar kunnen andere partijen nog wat van leren! De PvdA is een mooie partij, de haters zijn gewoon jaloers.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:22 schreef Voorschrift het volgende:
De PvdA moge branden in de hel waar ze vandaan komen.
Ik heb nog wel meer haat one-liners, just in case.quote:
Je hebt gewonnen Paulquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:29 schreef Paul het volgende:
De PVDA is niet te stoppen mensen, de VVDers verlaten the building
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |