Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
KOM DAN!quote:Op maandag 23 april 2012 21:05 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat Fellaini niet IF komt, vieze ragebol die vent.
HAHA JA XDquote:Op maandag 23 april 2012 21:05 schreef Walxie het volgende:
Ik gun het geen van beiden, laat Isaac of Gerrit voor die gekke oostblok chillingz etc etc!!!
jaquote:Op maandag 23 april 2012 21:06 schreef Pino0 het volgende:
Ben een beetje flauw geworden door mijn bronzes. Wil een zilver eredivisie team en heb ong 25k.. kan ik daar iets redelijks van maken?
Ik ga er ook 1 maken met Suk wanneer mijn volgende filmpje af is.quote:Op maandag 23 april 2012 21:06 schreef Pino0 het volgende:
Ben een beetje flauw geworden door mijn bronzes. Wil een zilver eredivisie team en heb ong 25k.. kan ik daar iets redelijks van maken?
Kom hier danquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, echt vet cute enzo. ik moest toen echt een traantje laten omdat er weer een van god zijn creaties ter wereld kwam.quote:Op maandag 23 april 2012 21:19 schreef n0ir het volgende:
Heee dat is toevallig, ik woon ook in Emmeloord!
Waren jullie ook bij de Intratuin Groendag toen dat lammetje werd geboren?
die is zo rarequote:Op maandag 23 april 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
De gewone de Bruyne is wel ruk, de IF is ziekelijk goed.
Volgens mij woon jij in Frieslandquote:Op maandag 23 april 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, echt vet cute enzo. ik moest toen echt een traantje laten omdat er weer een van god zijn creaties ter wereld kwam.
Hoezo geen Kabir? Held is dat.quote:
Oh snap!quote:Op maandag 23 april 2012 21:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Volgens mij woon jij in Friesland
Intratuinquote:Op maandag 23 april 2012 21:19 schreef n0ir het volgende:
Heee dat is toevallig, ik woon ook in Emmeloord!
Waren jullie ook bij de Intratuin Groendag toen dat lammetje werd geboren?
quote:Op maandag 23 april 2012 21:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
weet 't, ga hem halen zodra ik 30k heb
Fer moet echt in dat team..El Kabir is als spits ook veel beter dan Overtoomquote:Op maandag 23 april 2012 21:20 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
speelt heerlijknu meer dan 100 games gespeeld en meer dan 90 gewonnen er mee. Ga 'm denk toch nog ombouwen naar deze omdat ik Elm en Labyad echt kut vind spelen. [ afbeelding ]
Rob van Dijk?quote:Op maandag 23 april 2012 21:25 schreef vandermar het volgende:
Jezus, ik heb een bejaarde op doel bij mijn team43 jaar lol
Rogerio Ceni?quote:Op maandag 23 april 2012 21:25 schreef vandermar het volgende:
Jezus, ik heb een bejaarde op doel bij mijn team43 jaar lol
Hehe, nee Antonioli van Cesenaquote:
Ik wil ook een filmpje maken maar weet niet wat.quote:Op maandag 23 april 2012 21:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ga er ook 1 maken met Suk wanneer mijn volgende filmpje af is.
Heb je deze tackle (beetje onduidelijk) nog gezien?quote:
Ja ziek was die hequote:Op maandag 23 april 2012 21:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je deze tackle (beetje onduidelijk) nog gezien?
http://www.whoateallthepi(...)aniel-sturridge.html
Kos
Je was op het begin veel beter, daarna werd het iets gelijkwaardiger. Hart keepte idd een hele goede pot. Tweede wedstrijd kan zo heel anders gaanquote:Op maandag 23 april 2012 21:36 schreef DutchSL het volgende:
MaartenFM 2-1 DutchSL
Gelijkopgaande wedstrijd met veel kansen, maar keepers waren in vorm. Ik 1-0 via Nani, hij 1-1 via Ronaldo en 2-1 Ben Arfa.
DM naar Fuszy verstuurd.
Voor dit seizoen had ik nog mijn twijfels maar hij is sterk, snel, atletisch en verdedigend erg goed. Goede scouting van Arsenal.quote:Op maandag 23 april 2012 21:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja ziek was die heHad hem inderdaad al gezien!
Sowieso één van de beste CV's van Europa
Haha ja, Sierdjee.quote:Op maandag 23 april 2012 21:51 schreef Thorb het volgende:
Die gozer bij VI van die amateurclub die Koekoek zei
Dat valt bij een EK vaak wel mee..WK's zijn dan een stuk grootschaliger.quote:Op maandag 23 april 2012 22:04 schreef Pobberd het volgende:
Nog maar 45 dagen tot het EK.
Hele dagen voetbal kijken
Ja, dat klopt wel, maartochquote:Op maandag 23 april 2012 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat valt bij een EK vaak wel mee..WK's zijn dan een stuk grootschaliger.
Ga je alles verkopen?quote:Op maandag 23 april 2012 22:10 schreef Fuszy het volgende:
Iemand interesse in mijn bronze dutch/ eredivisie
[ afbeelding ]
en mijn koreanen
[ afbeelding ]
(alles heeft 7 chem of meer)
4 star skiller tussen die koreanen? then i wantquote:
Is Snijders niet wat waard?quote:
Geen idee of die er tussen zit. Heb er nooit mee gespeeld.quote:Op maandag 23 april 2012 22:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
4 star skiller tussen die koreanen? then i want
De CF is een 4* skillquote:Op maandag 23 april 2012 22:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
4 star skiller tussen die koreanen? then i want
dat hoef je niet eens te melden joh, standaard de schuld van EAquote:Op maandag 23 april 2012 22:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm ik wordt weer eens van de EA server afgegooid... Mijn internet doet het prima en xbox live ook...
Dat is die Poolse keeper, Kaczmarek ofzo. Die heb ik nog nodig in 4-5-1, ook al heb ik maar 1 wedstrijd met mijn Poolse bronzes gespeeld en verlorenquote:Op maandag 23 april 2012 22:36 schreef wieisboos het volgende:
Krijg ik een bronze keeper met 78 reflexes, 70 diving en 202 cm lang uit een pack, ik helemaal blij, blijkt hij nog geen 300 coins waard te zijn
weet je dit nou serieus uit je hoofd?quote:Op maandag 23 april 2012 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is die Poolse keeper, Kaczmarek ofzo. Die heb ik nog nodig in 4-5-1, ook al heb ik maar 1 wedstrijd met mijn Poolse bronzes gespeeld en verloren
Sinds wanneer? Ik had Cicinho in een 400c pack (nog geen IF Twigg) en GJE en Lindgren. zijn geband.quote:
Nee.quote:Op maandag 23 april 2012 22:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
Zijn er ook goede keepers die korter dan 1.80 zijn?
Ja, ik ken de namen van de spelers uit mijn teams uit mijn hoofd (ok, niet alle voornamen en de namen van mijn Koreaanse bronzes misschien ook nietquote:Op maandag 23 april 2012 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet je dit nou serieus uit je hoofd?
2dagen, was rond 7 ook nog even aanwezig. Maar niks gelezen toen. De ban wist ik al. Succes met IF Twiggquote:Op maandag 23 april 2012 22:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Ik had Cicinho in een 400c pack (nog geen IF Twigg) en GJE en Lindgren. zijn geband.
in FIFA kan dat gewoon niet. Zelfs een keeper met overal 99 qua stats is in dit spel kut als hij klein is..quote:Op maandag 23 april 2012 22:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
Zijn er ook goede keepers die korter dan 1.80 zijn?
Ik heb nu nog een uur ofzo want morgen ga ik op excursie (van school) Ik denk niet dat ik IF Twigg nog ga krijgen maar die Cicinho maakt al een hoop goed, ik verkocht hem voor 24kquote:Op maandag 23 april 2012 22:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
2dagen, was rond 7 ook nog even aanwezig. Maar niks gelezen toen. De ban wist ik al. Succes met IF Twigg
1.82 ofzo, ook niet zo hele beste keeper. Diego Lopez is beterquote:
Prima team! Als je het kan betalen, is UP Benzema natuurlijk een betere optie dan de normale.quote:Op maandag 23 april 2012 22:53 schreef WezepAFCA het volgende:
http://futhead.com/12/squad/565193 wil ik graag proberen, iemand nog verbeterpunten?
UP Benzema. Als je wilt voorzetten misschien IF Valbuena en anders Ben Arfaquote:Op maandag 23 april 2012 22:53 schreef WezepAFCA het volgende:
http://futhead.com/12/squad/565193 wil ik graag proberen, iemand nog verbeterpunten?
Casillas is gewoon goedquote:Op maandag 23 april 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
1.82 ofzo, ook niet zo hele beste keeper. Diego Lopez is beter
Nee....quote:Op maandag 23 april 2012 22:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Casillas is gewoon goed. Zelfs beter dan Lopez
Ik heb een spaans team voor dat toernooi met de 84 Benzema in de spits, als ik dan de UP haal kan ik ze beide gebruiken of werkt dat niet aangezien het eigenlijk de zelfde is? (en je ze dan dus moet ruilen)quote:Op maandag 23 april 2012 22:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Prima team! Als je het kan betalen, is UP Benzema natuurlijk een betere optie dan de normale.En IF Valbuena.
Je kunt ze idd niet beide gebruiken (in 1 team)quote:Op maandag 23 april 2012 22:56 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik heb een spaans team voor dat toernooi met de 84 Benzema in de spits, als ik dan de UP haal kan ik ze beide gebruiken of werkt dat niet aangezien het eigenlijk de zelfde is? (en je ze dan dus moet ruilen)
Kan inderdaad niet, dan zou je er telkens één op de tradepile moeten zetten.quote:Op maandag 23 april 2012 22:56 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik heb een spaans team voor dat toernooi met de 84 Benzema in de spits, als ik dan de UP haal kan ik ze beide gebruiken of werkt dat niet aangezien het eigenlijk de zelfde is? (en je ze dan dus moet ruilen)
Shit happens, Casiljas heeft goede reflexes maar ballen in de hoek laat hij allemaal door.quote:Op maandag 23 april 2012 22:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Casillas het nog ballen van 3meter afstand, Lopez liet bij mij alles door
Een beetje een onduidelijke vraag en daardoor dus verschillende reacties.quote:Op maandag 23 april 2012 22:56 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
ja, alledrie goed maar Mangala is de snelstequote:Op maandag 23 april 2012 23:00 schreef WezepAFCA het volgende:
Is die Mangala een betere CB dan Sakho of M'bia? Zie hem nu op auction search bij franse spelers, zag hem op Futhead niet. Stats lijken wel goed.
Oke thanks!quote:Op maandag 23 april 2012 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een beetje een onduidelijke vraag en daardoor dus verschillende reacties.
Je kan 84 Benzema en UP Benzema allebei in je club hebben en in meerdere teams hebben. Het enige dat niet kan is ze tegelijk in hetzelfde team hebben.
Mangala is wel bizar snel, maar op andere punten zijn Sakho en M 'Bia wel echt beter. Verschillen zijn klein though.quote:Op maandag 23 april 2012 23:00 schreef WezepAFCA het volgende:
Is die Mangala een betere CB dan Sakho of M'bia? Zie hem nu op auction search bij franse spelers, zag hem op Futhead niet. Stats lijken wel goed.
Als ik dan klaar ben, dan heb ik niks meer overquote:Op maandag 23 april 2012 23:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
Fuszy mag ik een injectie van je baasheid
That's what she said.quote:Op maandag 23 april 2012 23:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
Fuszy mag ik een injectie van je baasheid
Whuutt? 24K.quote:Op maandag 23 april 2012 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nu nog een uur ofzo want morgen ga ik op excursie (van school) Ik denk niet dat ik IF Twigg nog ga krijgen maar die Cicinho maakt al een hoop goed, ik verkocht hem voor 24k
quote:Op maandag 23 april 2012 23:12 schreef Pino0 het volgende:
Heb me zelf daarnet zo hard op mijn hoofd geslagen dat ik zwart zag en 'sterretjes', allemaal gekleurde puntjes in mijn vizier.. stond 2-0 voor en hij wist nog terug te komen en te winnen..
misschien toch maar goed om een boks balletje op te hangen oid
dudequote:Op maandag 23 april 2012 23:12 schreef Pino0 het volgende:
Heb me zelf daarnet zo hard op mijn hoofd geslagen dat ik zwart zag en 'sterretjes', allemaal gekleurde puntjes in mijn vizier.. stond 2-0 voor en hij wist nog terug te komen en te winnen..
misschien toch maar goed om een boks balletje op te hangen oid
Dat dacht ik eerst ook tot ik besefte dat ik dat niet ben....quote:
Wat voor team heb je dan?quote:Op maandag 23 april 2012 23:31 schreef Fuszy het volgende:
Iniesta, wat een fucking baas.
Die passes daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn!!
Eerste wedstrijd 6-3. 3 tegendoelpunten door veel te snel te happen haha
Die is echt zo chillquote:Op maandag 23 april 2012 23:42 schreef vandermar het volgende:
NUmmertje voor het slapen gaan.
Nostalgie
quote:Op maandag 23 april 2012 23:42 schreef vandermar het volgende:
NUmmertje voor het slapen gaan.
Nostalgie
quote:Op maandag 23 april 2012 23:38 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wat voor team heb je dan?Ben wel benieuwd
Zie net 3David Silva's voor 45K weggaan en ik krijg die van mij niet eens voor 38K eruit![]()
Geen IF Boatengquote:Op maandag 23 april 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
Mijn team heeft al meer IF's
[ afbeelding ]
Bazig team thoughhoe bevalt Aguero aan de zijkant?
Ik heb Aguero ook soms op cam, maar ik ben er niet echt over te spreken.quote:Op maandag 23 april 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
Mijn team heeft al meer IF's
[ afbeelding ]
Bazig team thoughhoe bevalt Aguero aan de zijkant?
quote:Op maandag 23 april 2012 23:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
valt wel mee. Niets echt bijzonders, geen IF's of iets dergelijks.
Geen coins voor, heb Maikon Leite gekocht en nu nog 1Kquote:Op maandag 23 april 2012 23:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen IF Boateng.
Aguero bevalt goed. Staat meestal nog op de goede plek voor de afvallende bal. Snelheid is zeker een plus en hij kan wel redelijk schieten. Passing is helaas wat slechter, maar daar heb ik nog niet veel van gemerkt.
Shooting stats op de kaart van iniesta zijn wel gelogen
Speelt ook wel redelijk. Wilde een rush maken, maar daar was hij wel te traag voor hahaquote:
Ok bedankt voor de tip.quote:Op maandag 23 april 2012 23:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Speelt ook wel redelijk. Wilde een rush maken, maar daar was hij wel te traag voor haha
Ik. Niet veel bijzonders eigenlijk.quote:
Oké thanks.quote:
SIF Menez in de spits.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Nog best lastig om een leuk teampje met Boateng en Remy te maken. Misschien ben ik m'n team creating skills kwijt hoor... Misschien Mounier voor een rechtspoot vervangen.
Kom niet verder dan dit:
[ afbeelding ]
Vergeleken met een ander filmpje zijn zijn immitaties maar zwakjesquote:
Van Hout..dat is toch die mega keeper?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:42 schreef GuRBuH het volgende:
Wil je een team bouwen met wat je uit packs krijgt krijg je dit soort grappen:
[ afbeelding ]
Ja, maar ik heb al 2 keepers. Krijg ik er weer 3 bijquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van Hout..dat is toch die mega keeper?
Geniaal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:57 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie Google al open geritst?
www.google.nl
Heel slecht maar nu krijg ik wel zin om een team met Verhoeven in de spits te makenquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van Hout..dat is toch die mega keeper?
haha dat doen ze echt met alles, gewoon dollar vervangen voor euro en hup de prijs in euro.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:03 schreef wieisboos het volgende:
Die expension pack kost ook echt 20 euro of 20 dollar voor US20 euro = 26 dollar
Als je Poulsen vervangt voor van Aanholt, dan kun je misschien Donk inpassen. Een goede CB is wel noodzakelijk bij Eredivisie Zilvers. En anders raad ik Marcelo en Moisander aanquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:23 schreef Pino0 het volgende:
Jammer dat er zo weinig zilvers@eredivisie online staan @ 4-2-3-1.
Ik heb nu
Sigtorson
Overtoom - x -Anderson
Anita - Enoh
Poulsen - x - x - Rosales
Velthuizen staat er voor 5k op.. vind ik iets te veel
Op Marcelo heb ik een bod gedaan. En de stats van Moisander zien er goed uit inderdaad.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:28 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Als je Poulsen vervangt voor van Aanholt, dan kun je misschien Donk inpassen. Een goede CB is wel noodzakelijk bij Eredivisie Zilvers. En anders raad ik Marcelo en Moisander aan
En op CF IF Duricic of Serero?
CAM>CF kaartje kost niks, ik zou Serero er neer zettenquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:39 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Op Marcelo heb ik een bod gedaan. En de stats van Moisander zien er goed uit inderdaad.
CF is ook lastig om te kopen, staan er nu 5 op in mijn formatie, Overtoom die ik al heb, IF Dost, 2x IF Elm, en 1x Altidore. Nog maar even wachten dus
Ik heb gisteren velthuizen nog voor 600c verkochtquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:23 schreef Pino0 het volgende:
Jammer dat er zo weinig zilvers@eredivisie online staan @ 4-2-3-1.
Ik heb nu
Sigtorson
Overtoom - x -Anderson
Anita - Enoh
Poulsen - x - x - Rosales
Velthuizen staat er voor 5k op.. vind ik iets te veel
Vanwege zn heading?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:47 schreef Fuszy het volgende:
Iemand trouwens interesse in een CDM Cahill 4-3-3 (heb hem gebruikt als CB)
Het was de beste CB die australië had. Naast hem gebruikte ik een bronze CDM als CB.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vanwege zn heading?
Fucking weinig posts in dit topic nu troueens :p
de helft slaapt en de andere helft zit op school/werkquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vanwege zn heading?
Fucking weinig posts in dit topic nu troueens :p
Heb je picje?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het was de beste CB die australië had. Naast hem gebruikte ik een bronze CDM als CB.
Ik had een australië team
Nee, maar ik heb nu deze Serie Russi A hybrid en daar past hij moeiteloos in op de plek van Kerzhakov of Danny. Hij lijkt me wel fijn met zijn 5* weak foot, alleen low/low work rates is wat twijfelachtig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:16 schreef Apekoek het volgende:
Iemand al met IF Arshavin gespeeld? Lijkt me leuk voor een Russian L./Serie A hybrid.
Tof team. Wilkshire en Rukavytsya vond ik zelf echt lekkere spelers.quote:
Het was wel echt lastig om daar mee te spelen. Wel elke wedstrijd gewonnen, maar je focus moet dus 110% zijn anders lopen ze er doorheen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tof team. Wilkshire en Rukavytsya vond ik zelf echt lekkere spelers.
@Dutch:
Marktplaats gewoon. Advertentie plaatsen met daarin duidelijk hoe je de coins gaat overmaken en betaalmogelijkheden enzo. Anders krijg je allemaal van die koters die willen ruilen voor Runescape coins en PSN/MS cards etc
Ja zoiets heb ik ook, alleen dan minder dure spelers. IF Doumbia ben ik helaas niet helemaal tevreden over.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb nu deze Serie Russi A hybrid en daar past hij moeiteloos in op de plek van Kerzhakov of Danny. Hij lijkt me wel fijn met zijn 5* weak foot, alleen low/low work rates is wat twijfelachtig.
4-2-2-2
IF Kerzhakov - Eto'o
IF Danny - Carlos Eduardo
IF Nocerino - Roberto Carlos
Taiwo - SIF Chiellini - Silva - Maicon
Buffon
Heb je Emenike wel eens geprobeerd? Die kerel heeft 97 Strenght ofzo, en is nog redelijk snel. Ik vond hem wel een leuke spelerquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:34 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja zoiets heb ik ook, alleen dan minder dure spelers. IF Doumbia ben ik helaas niet helemaal tevreden over.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:42 schreef DutchSL het volgende:
Eto'o is de beste spits in Rusland, daarna komen Kerzhakov & Welliton.
DoumbiaAgbon en Nilmar bezorgen me altijd meer ellende bij dat soort spitsen.
Hij was mijn eerste IF in een pakjequote:
Vaakst heb ik inderdaad Eto'o en Kerzha IF in de spits, aardig goede shit. Welliton is wat mij betreft zelfde ellende als IF Doumbia.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:42 schreef DutchSL het volgende:
Eto'o is de beste spits in Rusland, daarna komen Kerzhakov & Welliton.
DoumbiaAgbon en Nilmar bezorgen me altijd meer ellende bij dat soort spitsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Maar die heeft 35 strenght, dat vind ik echt te weinig. Speelde eerst ook met Neymar op CF maar nu met Kaka, die sterker is in de lucht en op de grond, win en scoor ik veel meer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
CAM>CF kaartje kost niks, ik zou Serero er neer zetten
Lekkerquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:43 schreef Fuszy het volgende:
GaryTim Cahill CDM voor 1.1k BIN op de tradepile. Koopje aangezien je een CAM -> CM kaartje moet betalen. Daarnaast ook nog een 4-3-3
Hehe boeiequote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:07 schreef detennismaster het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1614347.page
Die Dembele ziet er echt ziek uit!Als er dan ook
Nog een IF Fellaini komt!Krijg je echt een ziek middenveld! Wel jammer dat Naingolan dan weg moet!
Robinho is de best vergelijkbare kwa pace en skills en weinig strength, maar ik vind Giovinco beter. Ik vind Di Natale ook beter dan beiden (ook de IF versies), wel minder pace en skills, maar beter schot en voorzet. SIF Jovetic doet het ook goed voor mij.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand nog een vergelijkbare speler als Giovinco in de Serie A op CAM in 4-2-2-2
Rijstballen.quote:
25 euro of wat kost het down the drain ? Of was het een demo?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:46 schreef Fuszy het volgende:
euro 2012 geprobeerd.
3-0 verloren, geen kans gehad. Nooit meer spelen dus
demo geprobeerd. Normale spel kost 20 euroquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
25 euro of wat kost het down the drain ? Of was het een demo?
400k volgens mij.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:49 schreef DutchSL het volgende:
Weet je, ik ga mijn coins gewoon verkopen voor een PSN card.
Zij sturen me code, ik kan gelijk checken of het werkt, zo ja kunnen we verder.
Hoeveel coins moet ik verkopen voor 50 euro?
Ik wil wel, net studiefinanciering binnenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:51 schreef DutchSL het volgende:
Ok, laat ik het dan eerst hier voor een vriendenprijsje aanbieden.
Iemand die 500k wilt kopen voor 50 euro aan PSN tegoed? Of als je in de omgeving van Nijmegen woont mag 50 euro contant ook.
Ik doe gewoon via de bank. Zij storten het geld op mn rekening en zodra het binnen is maak ik de coins over.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:51 schreef DutchSL het volgende:
Ok, laat ik het dan eerst hier voor een vriendenprijsje aanbieden.
Iemand die 500k wilt kopen voor 50 euro aan PSN tegoed? Of als je in de omgeving van Nijmegen woont mag 50 euro contant ook.
Ik heb het al geregeld met wieisboos, 500k voor code voor 50 euro op PSN.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik doe gewoon via de bank. Zij storten het geld op mn rekening en zodra het binnen is maak ik de coins over.
Wat ga je doen met die 50 PSN dan? Packs kopen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb het al geregeld met wieisboos, 500k voor code voor 50 euro op PSN.
Denk het niet, dan kun je beter van die 500k pack kopen. Dan heb je er veel meer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wat ga je doen met die 50 PSN dan? Packs kopen?
En dan ga je van die 50 euro pakjes kopen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb het al geregeld met wieisboos, 500k voor code voor 50 euro op PSN.
Het was ook een grap.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:08 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Denk het niet, dan kun je beter van die 500k pack kopen. Dan heb je er veel meer.
Nee, misschien als er nog wat over is in het begin van FIFA 13.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wat ga je doen met die 50 PSN dan? Packs kopen?
Ik had op 1 januari Messi in een pakje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:10 schreef kilozout het volgende:
[..]
En dan ga je van die 50 euro pakjes kopen?
Je zal nooit 500K in pakjes vinden, tenzij je fucking veel mazzel hebt.
het is juist een drijfveer om je oude aantal coins terug te handelen, het wordt alleen maar erger eigenlijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:11 schreef Fuszy het volgende:
Misschien dat wanneer ik mijn coins verkoop ik veel minder tijd ga besteden aan fifa. Dan kan ik eindelijk een keer die andere spellen spelen
Daarom koop ik ook nooit coins, ooit eens 10 euro opgemaakt aan pakjes, dat vond ik al erg zat. FIFA zelf kost 50 euro, dan ga je toch niet 70 euro neerleggen voor coins of een speler dat in zijn geheel al duurder is dan het hele spel zelf?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had op 1 januari Messi in een pakje.![]()
Maar ik heb schat ik ook wel zo'n 3 miljoen aan pakjes uitgegeven als het niet meer is, minstens 300 euro als je het omrekend.. best treurig![]()
En ik heb een TOTY Sergio Ramos gekocht voor 70 euro
Waarschijnlijk bedoeld hij het wanneer je het zou omrekenen naar euro's.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Daarom koop ik ook nooit coins, ooit eens 10 euro opgemaakt aan pakjes, dat vond ik al erg zat. FIFA zelf kost 50 euro, dan ga je toch niet 70 euro neerleggen voor coins of een speler dat in zijn geheel al duurder is dan het hele spel zelf?
Hij bedoelt dat hij als hij het aantal coins wat hij heeft uitgegeven aan Ramos had verkocht dat hij dan 70 euro had kunnen hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Daarom koop ik ook nooit coins, ooit eens 10 euro opgemaakt aan pakjes, dat vond ik al erg zat. FIFA zelf kost 50 euro, dan ga je toch niet 70 euro neerleggen voor coins of een speler dat in zijn geheel al duurder is dan het hele spel zelf?
2 mei komen de eerste twee al volgens mij. Eriksenquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:43 schreef StijnDa het volgende:
Die stats in het TOTY topic zijn te ziek![]()
Iemand enig idee wanneer die echt gaat komen?
Thanksquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
2 mei komen de eerste twee al volgens mij. Eriksen![]()
Voor consistent zonder IF denk ik wel hoor, en die wordt gekozen door FIFA spelers zelf in dat topic, hij is wel populair dus ik heb er vertrouwen in.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Thanks![]()
Eriksen gaar er denk ik niet in komen. Niet echt bijzonder dit jaar.
Nee hij wordt gekozen door EAquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Voor consistent zonder IF denk ik wel hoor, en die wordt gekozen door FIFA spelers zelf in dat topic, hij is wel populair dus ik heb er vertrouwen in.
Lees jij nog eens. De community bepaalt de spelers, EA bepaalt de ratings/stats.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee hij wordt gekozen door EALees de OP nog eens
Damnquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lees jij nog eens. De community bepaalt de spelers, EA bepaalt de ratings/stats.
Goed streven, maar denk niet dat het mogelijk is dat poule A alle wedstrijden nog speelt. Maar moeten wel een heel eind kunnen komenquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:57 schreef Fuszy het volgende:
Wat vinden de toernooideelnemers hiervan:
Ik zou graag willen dat het volledige toernooi komend weekend afgelopen is. Groep A (waaronder ikzelf) verzaakt in het spelen van wedstrijden. GJE heeft keer op keer geen team, maar dan moet ie maar met een slechter team spelen.
dan houden we het hier wel bijquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:20 schreef Fuszy het volgende:
scoor er maar zoveel als je wil. Ik heb er geen zin meer in
dan maar revanchequote:Op dinsdag 24 april 2012 14:21 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
dan houden we het hier wel bijwas niet de bedoeling
haha dankje, maar het ging ook wel erg goed hoor. direct nog 1?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:21 schreef Fuszy het volgende:
overigens de eerste keer dat ik mijn controller neer leg. Voel je vereerd.
Je speelt wel heel goed vind ik, daar is niks op aan te merken
Wat mooi! Het Franse nationale elftal!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:40 schreef WezepAFCA het volgende:
http://futhead.com/12/squad/565193
Speel nu met dit team, kan eerlijk zeggen dat dit het fijnste team is waar ik tot nu toe mee heb gespeeld. Snelheid, kracht, passing, afmaken alles zit er in!
Ja klopt. Die zijn erg zeldzaamquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:40 schreef Dudeweiser het volgende:
lol er zijn 3 IF Mauri's op de markt, eentje daarvan heb ik net gekocht voor 16k in 41212, blijkt het een TOTW1 te zijngemiddelde prijs 38k
Met je Iniesta team?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:41 schreef Fuszy het volgende:
Dit was al een beter potje.
Eerste wedstrijd stond het 6-0 en toen legde ik mijn controller neer. Ongeveer de 60ste minuut denk ik. Ik had helemaal niks in te brengen.
Tweede wedstrijd 2-1 verloren
niceeeeeequote:Op dinsdag 24 april 2012 14:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja klopt. Die zijn erg zeldzaamHad er zel;f ook eentje
Ik zie een vandermarretjequote:Op dinsdag 24 april 2012 14:40 schreef WezepAFCA het volgende:
http://futhead.com/12/squad/565193
Speel nu met dit team, kan eerlijk zeggen dat dit het fijnste team is waar ik tot nu toe mee heb gespeeld. Snelheid, kracht, passing, afmaken alles zit er in!
Laurent Blanc heeft nog nooit gehoord van Mangalaquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat mooi! Het Franse nationale elftal!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:41 schreef Fuszy het volgende:
Dit was al een beter potje.
Eerste wedstrijd stond het 6-0 en toen legde ik mijn controller neer. Ongeveer de 60ste minuut denk ik. Ik had helemaal niks in te brengen.
Tweede wedstrijd 2-1 verloren
Tweede wedstrijd ging inderdaad al beter, was zowaar nog spannend ookquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:45 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
[..]
Tweede wedstrijd ging inderdaad al beter, was zowaar nog spannend ook
Eerste wedstrijd had je maar 1 schot: http://i39.tinypic.com/2i0w4cm.jpg vond het wel foto waardig
Volgens mij stond ik na 4 minuten al met 2-0 achter en na 10 minuten met 3-0quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:45 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
[..]
Tweede wedstrijd ging inderdaad al beter, was zowaar nog spannend ook
Eerste wedstrijd had je maar 1 schot: http://i39.tinypic.com/2i0w4cm.jpg vond het wel foto waardig
Ik heb geen idee wat het franse nationale elftal is, heb op futhead alle franse spelers gezocht, een team gebouwd wat mij qua stats en comments het beste leek en toen gekocht. Maar goed, het Franse nationale elftal speelt dan wel goddelijk!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat mooi! Het Franse nationale elftal!
-edit met een verdwaalde Afrikaan
Hehe naja, tweede keer heb je je eer wel gered vind ikquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij stond ik na 4 minuten al met 2-0 achter en na 10 minuten met 3-0
Als GJE nog niet gereageerd heeft over 20 minuten dan wil ik wel. PSN = rhahyrionquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:53 schreef diedjuh het volgende:
Maartenfm over 20 minuten potje?
Edit: had je post nog niet gelezen.
Okequote:Op dinsdag 24 april 2012 14:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als GJE nog niet gereageerd heeft over 20 minuten dan wil ik wel. PSN = rhahyrion
ja hoor, moet je de 301ste post pakken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:05 schreef Pino0 het volgende:
Mag ik ook een keer een nieuw topic aanmaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |