Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
KOM DAN!quote:Op maandag 23 april 2012 21:05 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat Fellaini niet IF komt, vieze ragebol die vent.
HAHA JA XDquote:Op maandag 23 april 2012 21:05 schreef Walxie het volgende:
Ik gun het geen van beiden, laat Isaac of Gerrit voor die gekke oostblok chillingz etc etc!!!
jaquote:Op maandag 23 april 2012 21:06 schreef Pino0 het volgende:
Ben een beetje flauw geworden door mijn bronzes. Wil een zilver eredivisie team en heb ong 25k.. kan ik daar iets redelijks van maken?
Ik ga er ook 1 maken met Suk wanneer mijn volgende filmpje af is.quote:Op maandag 23 april 2012 21:06 schreef Pino0 het volgende:
Ben een beetje flauw geworden door mijn bronzes. Wil een zilver eredivisie team en heb ong 25k.. kan ik daar iets redelijks van maken?
Kom hier danquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, echt vet cute enzo. ik moest toen echt een traantje laten omdat er weer een van god zijn creaties ter wereld kwam.quote:Op maandag 23 april 2012 21:19 schreef n0ir het volgende:
Heee dat is toevallig, ik woon ook in Emmeloord!
Waren jullie ook bij de Intratuin Groendag toen dat lammetje werd geboren?
die is zo rarequote:Op maandag 23 april 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
De gewone de Bruyne is wel ruk, de IF is ziekelijk goed.
Volgens mij woon jij in Frieslandquote:Op maandag 23 april 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, echt vet cute enzo. ik moest toen echt een traantje laten omdat er weer een van god zijn creaties ter wereld kwam.
Hoezo geen Kabir? Held is dat.quote:
Oh snap!quote:Op maandag 23 april 2012 21:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Volgens mij woon jij in Friesland
Intratuinquote:Op maandag 23 april 2012 21:19 schreef n0ir het volgende:
Heee dat is toevallig, ik woon ook in Emmeloord!
Waren jullie ook bij de Intratuin Groendag toen dat lammetje werd geboren?
quote:Op maandag 23 april 2012 21:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
weet 't, ga hem halen zodra ik 30k heb
Fer moet echt in dat team..El Kabir is als spits ook veel beter dan Overtoomquote:Op maandag 23 april 2012 21:20 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
speelt heerlijknu meer dan 100 games gespeeld en meer dan 90 gewonnen er mee. Ga 'm denk toch nog ombouwen naar deze omdat ik Elm en Labyad echt kut vind spelen. [ afbeelding ]
Rob van Dijk?quote:Op maandag 23 april 2012 21:25 schreef vandermar het volgende:
Jezus, ik heb een bejaarde op doel bij mijn team43 jaar lol
Rogerio Ceni?quote:Op maandag 23 april 2012 21:25 schreef vandermar het volgende:
Jezus, ik heb een bejaarde op doel bij mijn team43 jaar lol
Hehe, nee Antonioli van Cesenaquote:
Ik wil ook een filmpje maken maar weet niet wat.quote:Op maandag 23 april 2012 21:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ga er ook 1 maken met Suk wanneer mijn volgende filmpje af is.
Heb je deze tackle (beetje onduidelijk) nog gezien?quote:
Ja ziek was die hequote:Op maandag 23 april 2012 21:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je deze tackle (beetje onduidelijk) nog gezien?
http://www.whoateallthepi(...)aniel-sturridge.html
Kos
Je was op het begin veel beter, daarna werd het iets gelijkwaardiger. Hart keepte idd een hele goede pot. Tweede wedstrijd kan zo heel anders gaanquote:Op maandag 23 april 2012 21:36 schreef DutchSL het volgende:
MaartenFM 2-1 DutchSL
Gelijkopgaande wedstrijd met veel kansen, maar keepers waren in vorm. Ik 1-0 via Nani, hij 1-1 via Ronaldo en 2-1 Ben Arfa.
DM naar Fuszy verstuurd.
Voor dit seizoen had ik nog mijn twijfels maar hij is sterk, snel, atletisch en verdedigend erg goed. Goede scouting van Arsenal.quote:Op maandag 23 april 2012 21:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja ziek was die heHad hem inderdaad al gezien!
Sowieso één van de beste CV's van Europa
Haha ja, Sierdjee.quote:Op maandag 23 april 2012 21:51 schreef Thorb het volgende:
Die gozer bij VI van die amateurclub die Koekoek zei
Dat valt bij een EK vaak wel mee..WK's zijn dan een stuk grootschaliger.quote:Op maandag 23 april 2012 22:04 schreef Pobberd het volgende:
Nog maar 45 dagen tot het EK.
Hele dagen voetbal kijken
Ja, dat klopt wel, maartochquote:Op maandag 23 april 2012 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat valt bij een EK vaak wel mee..WK's zijn dan een stuk grootschaliger.
Ga je alles verkopen?quote:Op maandag 23 april 2012 22:10 schreef Fuszy het volgende:
Iemand interesse in mijn bronze dutch/ eredivisie
[ afbeelding ]
en mijn koreanen
[ afbeelding ]
(alles heeft 7 chem of meer)
4 star skiller tussen die koreanen? then i wantquote:
Is Snijders niet wat waard?quote:
Geen idee of die er tussen zit. Heb er nooit mee gespeeld.quote:Op maandag 23 april 2012 22:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
4 star skiller tussen die koreanen? then i want
De CF is een 4* skillquote:Op maandag 23 april 2012 22:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
4 star skiller tussen die koreanen? then i want
dat hoef je niet eens te melden joh, standaard de schuld van EAquote:Op maandag 23 april 2012 22:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm ik wordt weer eens van de EA server afgegooid... Mijn internet doet het prima en xbox live ook...
Dat is die Poolse keeper, Kaczmarek ofzo. Die heb ik nog nodig in 4-5-1, ook al heb ik maar 1 wedstrijd met mijn Poolse bronzes gespeeld en verlorenquote:Op maandag 23 april 2012 22:36 schreef wieisboos het volgende:
Krijg ik een bronze keeper met 78 reflexes, 70 diving en 202 cm lang uit een pack, ik helemaal blij, blijkt hij nog geen 300 coins waard te zijn
weet je dit nou serieus uit je hoofd?quote:Op maandag 23 april 2012 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is die Poolse keeper, Kaczmarek ofzo. Die heb ik nog nodig in 4-5-1, ook al heb ik maar 1 wedstrijd met mijn Poolse bronzes gespeeld en verloren
Sinds wanneer? Ik had Cicinho in een 400c pack (nog geen IF Twigg) en GJE en Lindgren. zijn geband.quote:
Nee.quote:Op maandag 23 april 2012 22:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
Zijn er ook goede keepers die korter dan 1.80 zijn?
Ja, ik ken de namen van de spelers uit mijn teams uit mijn hoofd (ok, niet alle voornamen en de namen van mijn Koreaanse bronzes misschien ook nietquote:Op maandag 23 april 2012 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet je dit nou serieus uit je hoofd?
2dagen, was rond 7 ook nog even aanwezig. Maar niks gelezen toen. De ban wist ik al. Succes met IF Twiggquote:Op maandag 23 april 2012 22:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Ik had Cicinho in een 400c pack (nog geen IF Twigg) en GJE en Lindgren. zijn geband.
in FIFA kan dat gewoon niet. Zelfs een keeper met overal 99 qua stats is in dit spel kut als hij klein is..quote:Op maandag 23 april 2012 22:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
Zijn er ook goede keepers die korter dan 1.80 zijn?
Ik heb nu nog een uur ofzo want morgen ga ik op excursie (van school) Ik denk niet dat ik IF Twigg nog ga krijgen maar die Cicinho maakt al een hoop goed, ik verkocht hem voor 24kquote:Op maandag 23 april 2012 22:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
2dagen, was rond 7 ook nog even aanwezig. Maar niks gelezen toen. De ban wist ik al. Succes met IF Twigg
1.82 ofzo, ook niet zo hele beste keeper. Diego Lopez is beterquote:
Prima team! Als je het kan betalen, is UP Benzema natuurlijk een betere optie dan de normale.quote:Op maandag 23 april 2012 22:53 schreef WezepAFCA het volgende:
http://futhead.com/12/squad/565193 wil ik graag proberen, iemand nog verbeterpunten?
UP Benzema. Als je wilt voorzetten misschien IF Valbuena en anders Ben Arfaquote:Op maandag 23 april 2012 22:53 schreef WezepAFCA het volgende:
http://futhead.com/12/squad/565193 wil ik graag proberen, iemand nog verbeterpunten?
Casillas is gewoon goedquote:Op maandag 23 april 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
1.82 ofzo, ook niet zo hele beste keeper. Diego Lopez is beter
Nee....quote:Op maandag 23 april 2012 22:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Casillas is gewoon goed. Zelfs beter dan Lopez
Ik heb een spaans team voor dat toernooi met de 84 Benzema in de spits, als ik dan de UP haal kan ik ze beide gebruiken of werkt dat niet aangezien het eigenlijk de zelfde is? (en je ze dan dus moet ruilen)quote:Op maandag 23 april 2012 22:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Prima team! Als je het kan betalen, is UP Benzema natuurlijk een betere optie dan de normale.En IF Valbuena.
Je kunt ze idd niet beide gebruiken (in 1 team)quote:Op maandag 23 april 2012 22:56 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik heb een spaans team voor dat toernooi met de 84 Benzema in de spits, als ik dan de UP haal kan ik ze beide gebruiken of werkt dat niet aangezien het eigenlijk de zelfde is? (en je ze dan dus moet ruilen)
Kan inderdaad niet, dan zou je er telkens één op de tradepile moeten zetten.quote:Op maandag 23 april 2012 22:56 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik heb een spaans team voor dat toernooi met de 84 Benzema in de spits, als ik dan de UP haal kan ik ze beide gebruiken of werkt dat niet aangezien het eigenlijk de zelfde is? (en je ze dan dus moet ruilen)
Shit happens, Casiljas heeft goede reflexes maar ballen in de hoek laat hij allemaal door.quote:Op maandag 23 april 2012 22:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Casillas het nog ballen van 3meter afstand, Lopez liet bij mij alles door
Een beetje een onduidelijke vraag en daardoor dus verschillende reacties.quote:Op maandag 23 april 2012 22:56 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
ja, alledrie goed maar Mangala is de snelstequote:Op maandag 23 april 2012 23:00 schreef WezepAFCA het volgende:
Is die Mangala een betere CB dan Sakho of M'bia? Zie hem nu op auction search bij franse spelers, zag hem op Futhead niet. Stats lijken wel goed.
Oke thanks!quote:Op maandag 23 april 2012 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een beetje een onduidelijke vraag en daardoor dus verschillende reacties.
Je kan 84 Benzema en UP Benzema allebei in je club hebben en in meerdere teams hebben. Het enige dat niet kan is ze tegelijk in hetzelfde team hebben.
Mangala is wel bizar snel, maar op andere punten zijn Sakho en M 'Bia wel echt beter. Verschillen zijn klein though.quote:Op maandag 23 april 2012 23:00 schreef WezepAFCA het volgende:
Is die Mangala een betere CB dan Sakho of M'bia? Zie hem nu op auction search bij franse spelers, zag hem op Futhead niet. Stats lijken wel goed.
Als ik dan klaar ben, dan heb ik niks meer overquote:Op maandag 23 april 2012 23:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
Fuszy mag ik een injectie van je baasheid
That's what she said.quote:Op maandag 23 april 2012 23:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
Fuszy mag ik een injectie van je baasheid
Whuutt? 24K.quote:Op maandag 23 april 2012 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nu nog een uur ofzo want morgen ga ik op excursie (van school) Ik denk niet dat ik IF Twigg nog ga krijgen maar die Cicinho maakt al een hoop goed, ik verkocht hem voor 24k
quote:Op maandag 23 april 2012 23:12 schreef Pino0 het volgende:
Heb me zelf daarnet zo hard op mijn hoofd geslagen dat ik zwart zag en 'sterretjes', allemaal gekleurde puntjes in mijn vizier.. stond 2-0 voor en hij wist nog terug te komen en te winnen..
misschien toch maar goed om een boks balletje op te hangen oid
dudequote:Op maandag 23 april 2012 23:12 schreef Pino0 het volgende:
Heb me zelf daarnet zo hard op mijn hoofd geslagen dat ik zwart zag en 'sterretjes', allemaal gekleurde puntjes in mijn vizier.. stond 2-0 voor en hij wist nog terug te komen en te winnen..
misschien toch maar goed om een boks balletje op te hangen oid
Dat dacht ik eerst ook tot ik besefte dat ik dat niet ben....quote:
Wat voor team heb je dan?quote:Op maandag 23 april 2012 23:31 schreef Fuszy het volgende:
Iniesta, wat een fucking baas.
Die passes daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn!!
Eerste wedstrijd 6-3. 3 tegendoelpunten door veel te snel te happen haha
Die is echt zo chillquote:Op maandag 23 april 2012 23:42 schreef vandermar het volgende:
NUmmertje voor het slapen gaan.
Nostalgie
quote:Op maandag 23 april 2012 23:42 schreef vandermar het volgende:
NUmmertje voor het slapen gaan.
Nostalgie
quote:Op maandag 23 april 2012 23:38 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wat voor team heb je dan?Ben wel benieuwd
Zie net 3David Silva's voor 45K weggaan en ik krijg die van mij niet eens voor 38K eruit![]()
Geen IF Boatengquote:Op maandag 23 april 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
Mijn team heeft al meer IF's
[ afbeelding ]
Bazig team thoughhoe bevalt Aguero aan de zijkant?
Ik heb Aguero ook soms op cam, maar ik ben er niet echt over te spreken.quote:Op maandag 23 april 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
Mijn team heeft al meer IF's
[ afbeelding ]
Bazig team thoughhoe bevalt Aguero aan de zijkant?
quote:Op maandag 23 april 2012 23:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
valt wel mee. Niets echt bijzonders, geen IF's of iets dergelijks.
Geen coins voor, heb Maikon Leite gekocht en nu nog 1Kquote:Op maandag 23 april 2012 23:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen IF Boateng.
Aguero bevalt goed. Staat meestal nog op de goede plek voor de afvallende bal. Snelheid is zeker een plus en hij kan wel redelijk schieten. Passing is helaas wat slechter, maar daar heb ik nog niet veel van gemerkt.
Shooting stats op de kaart van iniesta zijn wel gelogen
Speelt ook wel redelijk. Wilde een rush maken, maar daar was hij wel te traag voor hahaquote:
Ok bedankt voor de tip.quote:Op maandag 23 april 2012 23:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Speelt ook wel redelijk. Wilde een rush maken, maar daar was hij wel te traag voor haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |