quote:Op maandag 23 april 2012 20:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah, dat mag.. ik pink ook wel eens een traantje weg als ik helemaal in de film zit..
quote:
Kom net een grafiekje over mijn reputatie tegen.. Die piek was volgens mij met het tuinklusje bij Ireth, al klopt de datum niet helemaal...quote:
Jaaa die is ook leukquote:Op maandag 23 april 2012 21:03 schreef Ireth het volgende:
Deze is ook sooooo sielig!!!
(heej, weer Nicolas Cage)
Datum klopt idd niet, want mijn tuinklus was vorig jaar de zaterdag voor moederdagquote:Op maandag 23 april 2012 21:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
Kom net een grafiekje over mijn reputatie tegen.. Die piek was volgens mij met het tuinklusje bij Ireth, al klopt de datum niet helemaal...
[ afbeelding ]
Zolang ie maar vaak en lang (en liefst half naakt!quote:Op maandag 23 april 2012 21:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haha k kon Nicolas Cage in 1 film echt niet uit staan, even zoeken welke!
Is dat nu pas net een jaartje geleden?quote:Op maandag 23 april 2012 21:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Datum klopt idd niet, want mijn tuinklus was vorig jaar de zaterdag voor moederdag
Nope, is echt vorig jaar pasquote:Op maandag 23 april 2012 21:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is dat nu pas net een jaartje geleden?
Voelt al als veel langer geleden..
Hahaha leuke foto!quote:Op maandag 23 april 2012 21:09 schreef belle1608 het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Rucky & JK
Leuk!!quote:Op maandag 23 april 2012 21:09 schreef belle1608 het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Rucky & JK
Volgens mij hou jij wel van verkleedpartijtjes, of niet?quote:Op maandag 23 april 2012 21:09 schreef belle1608 het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Rucky & JK
quote:Op maandag 23 april 2012 21:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij hou jij wel van verkleedpartijtjes, of niet?
quote:Op maandag 23 april 2012 21:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En wel iedere keer van die bijna-prinsessenjurken
Wat let je? En dan doet Merlijn de fotoshoot, toch?quote:Op maandag 23 april 2012 21:13 schreef belle1608 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wil nog zoo graag een keer een echte Belle jurk aan
Ik wil wel weer een nieuwe Ghost Rider :p die van dit jaar heb ik al gezien...quote:Op maandag 23 april 2012 21:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zolang ie maar vaak en lang (en liefst half naakt!) door het beeld huppelt is elke film met Nicolas Cage goed
quote:Op maandag 23 april 2012 21:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat let je? En dan doet Merlijn de fotoshoot, toch?
Jason Statham heeft ook vaak wel aardige rollen inderdaad: Transporter, Blitz etc.quote:Op maandag 23 april 2012 21:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik wil wel weer een nieuwe Ghost Rider :p die van dit jaar heb ik al gezien...
Doe mij maar Johnny Depp, altijd een beetje geschift...
Bij Jason Statham weet je dat de film altijd goed te doen is.
En ik ben nou enmal gevallen voor Ewan McGregor in Moulin Rouge
Ik hoorde Rucky net vertellen dat ie heel handig is mt de naaimachine :pquote:Op maandag 23 april 2012 21:15 schreef belle1608 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WOW![]()
![]()
Ja, maar een echte belle jurk is niets zo makkelijk te vinden voor een schappelijke prijs
't Lijkt wel een toetje!quote:Op maandag 23 april 2012 21:15 schreef belle1608 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WOW![]()
![]()
Ja, maar een echte belle jurk is niets zo makkelijk te vinden voor een schappelijke prijs
quote:Op maandag 23 april 2012 21:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik hoorde Rucky net vertellen dat ie heel handig is mt de naaimachine :p
Ghost Rider vond ik ook weer minder qua film, maar he.. Nic hequote:Op maandag 23 april 2012 21:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jason Statham heeft ook vaak wel aardige rollen inderdaad: Transporter, Blitz etc.
Ghost Rider lijkt me dan weer niks, met dat vage gedoe.
Ok, ik neem bij deze mijn opmerking terug dat Nicolas Cage eigenlijk altijd wel goede rollen heeft..
quote:Op maandag 23 april 2012 21:09 schreef belle1608 het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Rucky & JK
Ik heb Safe vorige week gezien. Was weer prima..quote:Op maandag 23 april 2012 21:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jason Statham heeft ook vaak wel aardige rollen inderdaad: Transporter, Blitz etc.
Ghost Rider lijkt me dan weer niks, met dat vage gedoe.
Ok, ik neem bij deze mijn opmerking terug dat Nicolas Cage eigenlijk altijd wel goede rollen heeft..
quote:Op maandag 23 april 2012 21:21 schreef Rucky het volgende:
[..]Je had er zo tussen gekund:
[ afbeelding ]
Sukkel.. dat kan helemaal nietquote:Op maandag 23 april 2012 21:24 schreef Merlijn het volgende:
Dammit! ik zat nog in het verkeerde topic
quote:Op maandag 23 april 2012 21:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
't Ziet er anders lekker uit hoor belle.. Ik zou je opeten!
Wel als ik ondertussen een telefoongesprek voer, een storing oplos, een script schrijf en het topic probeer bij te houden....quote:
Oh, in het vorige nog bedoel je?quote:Op maandag 23 april 2012 21:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wel als ik ondertussen een telefoongesprek voer, een storing oplos, een script schrijf en het topic probeer bij te houden....
quote:Op maandag 23 april 2012 21:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wel als ik ondertussen een telefoongesprek voer, een storing oplos, een script schrijf en het topic probeer bij te houden....
Jongen, ga nou es ook gewoon effe relaxen..quote:Op maandag 23 april 2012 21:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Bier! En niet aan de ipad komen, krijg je ruzie met mijn dochter....quote:Op maandag 23 april 2012 21:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jongen, ga nou es ook gewoon effe relaxen..
* JK1982 Merlijn z'n iPad door de kamer frisbeed, de telefoon er achteraan gooit en Merlijn achteruit op de bank duwt..
Zo.. koffie of bier?
quote:Op maandag 23 april 2012 21:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Bier! En niet aan de ipad komen, krijg je ruzie met mijn dochter....
Kom maar onder het dekentje schuilen..quote:Op maandag 23 april 2012 21:29 schreef belle1608 het volgende:
Ik hou niet van dit soort scenes dan word ik bang
* Rucky pakt ipad op en geeft aan dochter. En vervolgens een stuk touw om Merlijn aan de bank vast te binden met een biertje erbij.quote:Op maandag 23 april 2012 21:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Eén bier voor meneer..quote:Op maandag 23 april 2012 21:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |