Boerse vrouwen een afknapper idd.quote:Op maandag 23 april 2012 20:12 schreef Jahr00n het volgende:
Boerse vrouwen. Roken, boeren etc.
En dik zijn natuurlijk.
Als ze een eigen mening hebben...quote:Op maandag 23 april 2012 20:13 schreef sylviexlovesyou het volgende:
Ja, ik ben eigenlijk altijd wel benieuwd naar dé afknappers bij vrouwen en meningen van jongens.
Wat je gewoon echt niet vind kunnen.
waarom een eigen meningquote:Op maandag 23 april 2012 20:15 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als ze een eigen mening hebben...
Right...quote:Op maandag 23 april 2012 20:18 schreef sylviexlovesyou het volgende:
[..]
waarom een eigen meningbeter dan iemand die overal ja en amen op zegt...
maar er zijn vast wel dingen waarvan je van denkt : oke, nee dit gaat het niet worden.quote:Op maandag 23 april 2012 20:21 schreef Kandijfijn het volgende:
Afknappers, ach er zijn grenzen.
Maar zodra je in ene keer verliefd bent stap je daar toch veel sneller over je heen dan je denkt.
TS is onzeker over zichzelf en wil weten of zij bij de meeste mannen wel aan de criteria voldoetquote:Op maandag 23 april 2012 20:22 schreef sylviexlovesyou het volgende:
[..]
maar er zijn vast wel dingen waarvan je van denkt : oke, nee dit gaat het niet worden.
Meestal merk ik dat wel als iemand begint te praten
Nee, want als ik wel of niet aan het criteria voldoe heeft dat niet veel nut. aangezien er geen criteria isquote:Op maandag 23 april 2012 20:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
TS is onzeker over zichzelf en wil weten of zij bij de meeste mannen wel aan de criteria voldoet
we weten nu in ieder geval dat je blond haar hebt.
Ga je mond spoelen en haar snor lebberen danquote:Op maandag 23 april 2012 20:24 schreef Axel1988 het volgende:
Als ze een snor heeft is voor mij ook een afknapper.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen en haar snor lebberen dan
[ afbeelding ]
En toch open je een topic erover; ofwel... je zegt dit nu wel, maar toch maak je je er druk om.quote:Op maandag 23 april 2012 20:26 schreef sylviexlovesyou het volgende:
[..]
Nee, want als ik wel of niet aan het criteria voldoe heeft dat niet veel nut. aangezien er geen criteria iswat de een een afknapper vind, vind de ander misschien wel mooi.
daar om ook dequote:Op maandag 23 april 2012 20:26 schreef sylviexlovesyou het volgende:
[..]
Nee, want als ik wel of niet aan het criteria voldoe heeft dat niet veel nut. aangezien er geen criteria iswat de een een afknapper vind, vind de ander misschien wel mooi.
Haha, nou ga jij je gang maar; ik val op stevigere vrouwen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen en haar snor lebberen dan
[ afbeelding ]
Misschien gewoon nieuwsgierig. Misschien verveeld. Je weet het niet dus ga hier ook niet de expert uithangenquote:Op maandag 23 april 2012 20:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
En toch open je een topic erover; ofwel... je zegt dit nu wel, maar toch maak je je er druk om.
Ja omdat ik er benieuwd naar ben. maar je past nooit helemaal in de criteria van iemand dus mij erom druk maken heeft geen zin. als ik volgens sommige dingen buiten de 'criteria' val ga ik me daar echt niet op aanpassen hoorquote:Op maandag 23 april 2012 20:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
En toch open je een topic erover; ofwel... je zegt dit nu wel, maar toch maak je je er druk om.
ik zeg foto, dan kunnen mensen je beoordelenquote:Op maandag 23 april 2012 20:29 schreef sylviexlovesyou het volgende:
[..]
Ja omdat ik er benieuwd naar ben. maar je past nooit helemaal in de criteria van iemand dus mij erom druk maken heeft geen zin. als ik volgens sommige dingen buiten de 'criteria' val ga ik me daar echt niet op aanpassen hoor
Ow je hebt nu al een oogje op TS; hopelijk voor jou heeft ze ondergewicht en een snorquote:Op maandag 23 april 2012 20:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien gewoon nieuwsgierig. Misschien verveeld. Je weet het niet dus ga hier ook niet de expert uithangen
niet helemaal zichtbaarquote:
ik heb ook geen facebookquote:Op maandag 23 april 2012 20:32 schreef sylviexlovesyou het volgende:
[..]
ik zie hem zelf ook niet![]()
http://www.facebook.com/p(...)43297&type=1&theater
Ah, normaal gebouwde vrouwen aanspreken alsof ze ondergewicht hebben. Is dit omdat je zelf op volgevreten typetjes valt of?quote:Op maandag 23 april 2012 20:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ow je hebt nu al een oogje op TS; hopelijk voor jou heeft ze ondergewicht en een snor.
bazenreactiequote:Op maandag 23 april 2012 20:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah, normaal gebouwde vrouwen aanspreken alsof ze ondergewicht hebben. Is dit omdat je zelf op volgevreten typetjes valt of?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |