quote:Op maandag 23 april 2012 19:59 schreef bijdehand het volgende:
Het mooiste is dat er wat vet aan een vrouw zit
pedobear much?quote:Op maandag 23 april 2012 19:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Alles boven de 45 kilo raak ik niet aan
Dan ben ik sowieso jouw type nietquote:
En ribben op het bordquote:Op maandag 23 april 2012 20:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Vet doen we in de frituurpan.
Wat een verrassingquote:Op maandag 23 april 2012 20:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan ben ik sowieso jouw type niet_!
Een onaangename verrassingquote:
Je moet is ophouden met het nodig hebben van een ander z'n mening om een beeld over jezelf te krijgen. Smaken verschillen en er is altijd wel iemand die je mooi vind. Het gaat echt niet alleen om het uiterlijk.quote:Op maandag 23 april 2012 19:57 schreef jojojo-97 het volgende:
Ik ben een meisje van net 15 jaar.
Ik zit al sinds mijn 9e met eetproblemen. Het is niet zo dat ik een echte eetstoornis heb zoals anorexia of bolumia. Maar ik heb wel erg veel problemen gehad met mijn gewicht en lichaam. Zoals veel meiden.
Nu zit ik met een paar dingen.
Want ik wil heel graag weten wat jullie nou mooi vinden, meningen van anderen. Ik respecteer iedereens mening en ben ook niet gekwetst door iets wat iemand zegt (Als het teminste met respect word geformuleerd).
Wat vinden jullie nou een mooi figuur? Dik, dun, vol, mager, mollig, of maakt het je niet uit?
Je mag ook voorbeelden geven van mensen, alles is welkom.
Reacties zijn welkom van iedereen, vrouw of man.
Alvast bedankt!
Bij mij zal je het nooit te weten komen aangezien ik 'm peer voordat jij wakker wordtquote:Op maandag 23 april 2012 20:03 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd in de morgen als ze wakker worden
En dit uiteraard!quote:Op maandag 23 april 2012 20:03 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Je moet is ophouden met het nodig hebben van een ander z'n mening om een beeld over jezelf te krijgen. Smaken verschillen en er is altijd wel iemand die je mooi vind. Het gaat echt niet alleen om het uiterlijk.
Goed oké ik snap dat jij dit vind. Maar toch ik vind het fijn om meningen van anderen te horen. Voor mij is dat gewoon in deze fase van mijn leven erg belangrijk.quote:Op maandag 23 april 2012 20:03 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Je moet is ophouden met het nodig hebben van een ander z'n mening om een beeld over jezelf te krijgen. Smaken verschillen en er is altijd wel iemand die je mooi vind. Het gaat echt niet alleen om het uiterlijk.
Lukt je nietquote:Op maandag 23 april 2012 20:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij mij zal je het nooit te weten komen aangezien ik 'm peer voordat jij wakker wordt
Is dit een verkapte ik wil pics van TS?quote:Op maandag 23 april 2012 20:06 schreef Banaaninpyjama het volgende:
Maar niemand kan je toch beoordelen op deze manier?
Onzin; de enige meningen die voor sommige zaken nog enigszins relevant voor je kunnen zijn, zijn die van de mensen die dicht bij jou staan in je leven of die je begeleiden met iets (bv. docenten).quote:Op maandag 23 april 2012 20:05 schreef jojojo-97 het volgende:
[..]
Goed oké ik snap dat jij dit vind. Maar toch ik vind het fijn om meningen van anderen te horen. Voor mij is dat gewoon in deze fase van mijn leven erg belangrijk.
Chimeids jeweetzelf.quote:Op maandag 23 april 2012 20:06 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://farm3.staticflickr(...)123bdaf4a_z.jpg?zz=1
Perfectie
Gadverdamme is dat geval tegen een trein opgekets? Wat een gedrochtquote:Op maandag 23 april 2012 20:06 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://farm3.staticflickr(...)123bdaf4a_z.jpg?zz=1
Perfectie
Ach,zolang jij vind dat je een mooi figuur hebt heb je dat. ongeacht hoe dik of dun je ook bent.quote:Op maandag 23 april 2012 20:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Onzin; de enige meningen die voor sommige zaken nog enigszins relevant voor je kunnen zijn, zijn die van de mensen die dicht bij jou staan in je leven of die je begeleiden met iets (bv. docenten).
En daarmee jezelf mentaal en fysiek naar de donder helpen. Hartstikke goed!quote:Op maandag 23 april 2012 20:05 schreef jojojo-97 het volgende:
[..]
Goed oké ik snap dat jij dit vind. Maar toch ik vind het fijn om meningen van anderen te horen. Voor mij is dat gewoon in deze fase van mijn leven erg belangrijk.
Het zit je hoog he, ?quote:Op maandag 23 april 2012 20:08 schreef jojojo-97 het volgende:
Ik heb even in mijn 1ste post geschreven hoe ik er zelf uitzie omdat mensen hiernaar vroegen.
Nu pas besef ik dat je uit '97 komt. Ik word oud.quote:Op maandag 23 april 2012 20:08 schreef jojojo-97 het volgende:
Ik heb even in mijn 1ste post geschreven hoe ik er zelf uitzie omdat mensen hiernaar vroegen.
Haha nee, ik hoef geen foto's. Meer op de manier dat het een beetje onzin is om dat te vragen als we je niet kennenquote:Op maandag 23 april 2012 20:06 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Is dit een verkapte ik wil pics van TS?
http://a3.ec-images.myspa(...)20ec9d973f4443/l.jpgquote:Op maandag 23 april 2012 20:07 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Gadverdamme is dat geval tegen een trein opgekets? Wat een gedrocht
Nou nee hoor, want het is niet zo dat als iemand mijn figuur lelijk vind dat ik dan meer de behoefte heb om af te vallen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En daarmee jezelf mentaal en fysiek naar de donder helpen. Hartstikke goed!
Die tieten zijn wel heel erg grootquote:Op maandag 23 april 2012 20:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
http://a3.ec-images.myspa(...)20ec9d973f4443/l.jpg
Nu praat je wel anders
Neptieten, blahquote:Op maandag 23 april 2012 20:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Nu praat je wel anders
quote:Op maandag 23 april 2012 20:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Nu praat je wel anders
Ze is 15, ga fappen op een facebookfoto van iemand ofzoquote:Op maandag 23 april 2012 20:13 schreef Beach het volgende:
Misschien dat we met een foto van jou ons beeld beter kunnen vormen en dan zeker kunnen zeggen of het wel/niet nodig is dat je wat afvalt of moet sporten.
Weet je TS. Heb vandaag zelf een hele pizza en een 30 cm dikbelegd broodje van de Subway op. Lekker hoor.quote:Op maandag 23 april 2012 20:12 schreef jojojo-97 het volgende:
[..]
Nou nee hoor, want het is niet zo dat als iemand mijn figuur lelijk vind dat ik dan meer de behoefte heb om af te vallen.
Ik kan best voor mezelf opkomen en mezelf gelukkig houden. Want ik weet dat niet het hele leven om uiterlijk draait. Maar toch, voor mij op deze leeftijd is het wel iets wat een rol speelt.
En ik verwacht ook niet dat iedereen dat begrijpt want iedereen denkt er anders over.
Maar het is niet zo dat ik mijzelf naar de donder help.
Man man wat is dat voor opgelapt wrakquote:Op maandag 23 april 2012 20:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Nu praat je wel anders
Sorry ik plaats geen foto van mezelf op een forum.quote:Op maandag 23 april 2012 20:13 schreef Beach het volgende:
Misschien dat we met een foto van jou ons beeld beter kunnen vormen en dan zeker kunnen zeggen of het wel/niet nodig is dat je wat afvalt of moet sporten.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze is 15, ga fappen op een facebookfoto van iemand ofzo
Oud genoeg toch?quote:Op maandag 23 april 2012 20:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze is 15, ga fappen op een facebookfoto van iemand ofzo
Foto's vragen aan een meisje van 15quote:Op maandag 23 april 2012 20:14 schreef Beach het volgende:
[..]Waarom zou ik meteen moeten fappen op een foto.
Groot gelijk.quote:Op maandag 23 april 2012 20:14 schreef jojojo-97 het volgende:
[..]
Sorry ik plaats geen foto van mezelf op een forum.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:14 schreef jojojo-97 het volgende:
[..]
Sorry ik plaats geen foto van mezelf op een forum.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:15 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mag hopen dat je zelf niet ouder bent dan 17 jaar.
Ik schrik echt van zo een uitspraak.quote:Op maandag 23 april 2012 20:14 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Man man wat is dat voor opgelapt wrak
Andermans mening is nu juist niet zo relevant.quote:Op maandag 23 april 2012 19:57 schreef jojojo-97 het volgende:
Ik zit al sinds mijn 9e met eetproblemen. Het is niet zo dat ik een echte eetstoornis heb zoals anorexia of bolumia. Maar ik heb wel erg veel problemen gehad met mijn gewicht en lichaam. Zoals veel meiden. De laatste tijd ben ik wel wat gelukkiger met mezelf. Maar er mag altijd nog wel wat af.
Hoe ik er zelf uit zie:
Ik ben zelf 1.69 en ik weeg zo'n 68 kg.
Ik heb wel wat vet maar niet zoveel dat ik een hangbuik heb of iets dergelijks.
Ik heb een redelijk platte buik maar geen sixpack en ook geen ribben als ik mijn buik niet inhoud.
Ik heb gespierde benen.
Ik heb cupmaat D.
Kleding maat 36-38
Want ik wil heel graag weten wat jullie nou mooi vinden, meningen van anderen. Ik respecteer iedereens mening en ben ook niet gekwetst door iets wat iemand zegt (Als het teminste met respect word geformuleerd).
Wat vinden jullie nou een mooi figuur? Dik, dun, vol, mager, mollig, of maakt het je niet uit?
Alvast bedankt!
inderdaad, ze zal hier weinig serieuze respons krijgen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:05 schreef erikkll het volgende:
Fok is echt niet het goede platform voor zo'n discussie door het grote aantal trolls.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:03 schreef Axel1988 het volgende:
Liefst vol; lekker dikke tieten en kont; buikje mag ook wel... afknapper wordt het zodra je geen nek meer hebt.
Ik ben juist blij dat ik geen kont heb.quote:Op maandag 23 april 2012 19:58 schreef sylviexlovesyou het volgende:
Billen ja, zeg ik als dame zonder kont helaas
Dit.quote:
Wat ik mooi vind? Ik vind zelfvertrouwen mooi. Als je dat uitstraalt ben je automatisch al zooveel mooier. En ik weet dat het moeilijk is hoor. Ik ben zelf absoluut niet 1 van de dunste, en daar ben ik nog te vaak onzeker over. Maar waarom zou ik mezelf gaan veranderen? Om andere een plezier te doen? Ik peins er niet over. Ik ben zoals ik ben, en of ik nou 90 kilo zou wegen, of 60, ik blijf hetzelfde persoon.quote:Op maandag 23 april 2012 19:57 schreef jojojo-97 het volgende:
Ik zit al sinds mijn 9e met eetproblemen. Het is niet zo dat ik een echte eetstoornis heb zoals anorexia of bolumia. Maar ik heb wel erg veel problemen gehad met mijn gewicht en lichaam. Zoals veel meiden. De laatste tijd ben ik wel wat gelukkiger met mezelf. Maar er mag altijd nog wel wat af.
Hoe ik er zelf uit zie:
Ik ben zelf 1.69 en ik weeg zo'n 68 kg.
Ik heb wel wat vet maar niet zoveel dat ik een hangbuik heb of iets dergelijks.
Ik heb een redelijk platte buik maar geen sixpack en ook geen ribben als ik mijn buik niet inhoud.
Ik heb gespierde benen.
Ik heb cupmaat D.
Kleding maat 36-38
Alvast bedankt!
Zoveel mensen, zoveel wensen...quote:Op maandag 23 april 2012 19:57 schreef jojojo-97 het volgende:
Want ik wil heel graag weten wat jullie nou mooi vinden, meningen van anderen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:37 schreef DS4 het volgende:
Op basis van lengte en gewicht heb ik het idee dat je voor mij wel eens te stevig kan zijn.
En iedereen heeft een andere mening dus je schiet er niets mee op.quote:Op maandag 23 april 2012 20:05 schreef jojojo-97 het volgende:
[..]
De goedkeuring van anderen schiet je in dit soort gevallen sowieso niet zoveel mee op denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:40 schreef trovey het volgende:
[..]
En iedereen heeft een andere mening dus je schiet er niets mee op.
Lijkt me vervelend zitten danquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik geen kont heb.
Gewoon uit je pubertijd komen werkt een stuk beter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:41 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
De goedkeuring van anderen schiet je in dit soort gevallen sowieso niet zoveel mee op denk ik.
Wat begrijp je er niet aan?quote:
Ik begrijp het prima, vond het alleen grappig.quote:
Wat was er grappig aan dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:50 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ik begrijp het prima, vond het alleen grappig.
Dat mensen proberen een meisje met eetproblemen moed in te praten en jij zegt dat ze maar jouw smaak waarschijnlijk iets te zwaar is.quote:
Hij valt toch op mannen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:17 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Ik schrik echt van zo een uitspraak.
Ik krijg spontaan zin in een friet speciaal.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:52 schreef Ffleamig het volgende:
Ik heb een hekel aan dikke meiden (vind ik ruggegraatloze vreetzakken veelaal vanuit de onderkant van de maatschappij) en ik heb een hekel aan te dunne meiden (onzekere bibbertrienen). Iedereen kan er goed uit zien als ze maar wat discipline, klasse en een sterk karakter hebben.
Ik hou niet zo van liegen, daar schiet niemand wat mee op...quote:Op woensdag 25 april 2012 09:33 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Dat mensen proberen een meisje met eetproblemen moed in te praten en jij zegt dat ze maar jouw smaak waarschijnlijk iets te zwaar is.
Ik val op vrouwen en ik vind het ook niet om aan te gluren. Grafkop en gewoon te dik.quote:
Ik heb bij jou nu echt zo'n hardloopfiguur voor mequote:Op woensdag 25 april 2012 11:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van liegen, daar schiet niemand wat mee op...
Ik zeg ook niet dat ze rap moet afvallen, maar wel dat ze op moet letten wat ze eet. Dat ze gezond eet en gewoon met een zelfdiscipline (dus niet te veel, minimaal 3 maaltijden per dag, genoeg fruit en groente).
Natuurlijk kan je ook zeggen "meid, je bent mooi zoals je bent, gewoon doorgaan". En dan is ze straks 20, weegt ze 80 en is het pas echt lastig om e.e.a. onder controle te krijgen.
Zo ene die bij elke hap zegt, 'weet je wel hoeveel calorieën er in zitten?? 'quote:Op woensdag 25 april 2012 11:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb bij jou nu echt zo'n hardloopfiguur voor me
Haha. Ja precies.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo ene die bij elke hap zegt, 'weet je wel hoeveel calorieën er in zitten?? '
Ik ben oud-topsporter, dus ik heb wel geleerd om goed voor mijn lichaam te zorgen. Maar door rugproblemen ben ik helaas niet meer zo actief... Waardoor het extra belangrijk is om een beetje te letten op mijn inname.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:36 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb bij jou nu echt zo'n hardloopfiguur voor me
Nee, dat heeft niets te maken met gezond eten. Ik hou van lekker eten en kan ook best een keer mijzelf laten gaan.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
Zo ene die bij elke hap zegt, 'weet je wel hoeveel calorieën er in zitten?? '
Fysieke aantrekking is toch wel onderdeel van dat proces...quote:Op woensdag 25 april 2012 11:43 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb ook zo m'n voorkeuren qua uiterlijk maar weetje, zodra je verliefd bent vergeet je dat
(Er zijn grenzen)
Daar heb je ook helemaal gelijk in, zorgen dat je inname een beetje overeenkomt met je levensstijl is natuurlijk ook belangrijk. Zeker als je voorheen een topsporter bent geweest, dan is je lichaam heel erg ingesteld op een hoge verbranding, als je dan stopt en nog steeds hetzelfde dieet aanhoudt ben je binnen no-time een padje.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft niets te maken met gezond eten. Ik hou van lekker eten en kan ook best een keer mijzelf laten gaan.
Je moet alleen niet iedere dag het laten gaan. Gewoon een beetje discipline en zorgen dat je genoeg groente en fruit binnen krijgt. Voel je je ook meteen een stuk beter.
Zeker weten. Maarja verliefdheid doet rare dingen met je en verliefd wordt je op een persoon, niet op een lichaam.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Fysieke aantrekking is toch wel onderdeel van dat proces...
Grappig dat je zegt dat als ik straks 20 ben dat ik dan 80 weeg als het zo door gaat. terwijl ik juist bezig ben met afvallen al heel mijn leven. Heel negatief.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze rap moet afvallen, maar wel dat ze op moet letten wat ze eet. Dat ze gezond eet en gewoon met een zelfdiscipline (dus niet te veel, minimaal 3 maaltijden per dag, genoeg fruit en groente).
Natuurlijk kan je ook zeggen "meid, je bent mooi zoals je bent, gewoon doorgaan". En dan is ze straks 20, weegt ze 80 en is het pas echt lastig om e.e.a. onder controle te krijgen.
Je moet je niet zo aantrekken wat één iemand op een forum zegt.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:06 schreef jojojo-97 het volgende:
[..]
Grappig dat je zegt dat als ik straks 20 ben dat ik dan 80 weeg als het zo door gaat. terwijl ik juist bezig ben met afvallen al heel mijn leven. Heel negatief.
Je generaliseert wel ergquote:Op woensdag 25 april 2012 09:52 schreef Ffleamig het volgende:
Ik heb een hekel aan dikke meiden (vind ik ruggegraatloze vreetzakken veelaal vanuit de onderkant van de maatschappij) en ik heb een hekel aan te dunne meiden (onzekere bibbertrienen). Iedereen kan er goed uit zien als ze maar wat discipline, klasse en een sterk karakter hebben.
hoe bedoel je "onder controle" krijgen? Als zij zegt dat ze een eetstoornis heeft gehad: Daar drááit alles om controle en niet eens om gewicht, in feit. Het gaat bij deze ziekte meer om het gevoel van controle. Dus het is wel erg ironisch dat je het woord controle gebruikt.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Getver van een nep lichaam !! Je kunt nooit zulke grote borsten hebben met zo'n laag vetpercentagequote:
Kleiner als in lengte, of kleiner als in slanker?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
Als ik je omschrijving hoor gok ik dat je jochies van je af moet meppen, althans toen ik die leeftijd had waren dergelijke meiden sowieso in trek, al was het maar om de toevoeging van "cup D". Te dun is lelijk, en te dik ook, en de meeste jongens zoeken sowieso een meid die een beetje kleiner is dan zichzelf.
1) Mooi nep is niet lelijkquote:Op woensdag 25 april 2012 16:20 schreef Snuisterijen het volgende:
[..]
Getver van een nep lichaam !! Je kunt nooit zulke grote borsten hebben met zo'n laag vetpercentage
ik vind het iig lelijkquote:Op woensdag 25 april 2012 16:30 schreef Hijsbakkie het volgende:
[..]
1) Mooi nep is niet lelijk![]()
2) Kan wel maar is idd uitzonderlijk. Deze zijn nog niet op onnatuurlijke verhouding t.o.v. haar figuur (imo).
jij weet het BMI van de vrouwen waar je op valt?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:26 schreef Hijsbakkie het volgende:
Eerste punt, je bent 15. Het is pas rond je 18e te zeggen hoe je lichaam eruit zal zien en er vinden op die leeftijd grote veranderingen plaats. Vandaar zou ik me er niet druk over maken en gewoon gezond leven, dan komt het vanzelf wel goed.
Ik vind 'n BMI van 24 voor een vrouw wat aan de forse kant (als ze 18+ is). Meisjes die ik leuk vind zitten over het algemeen tussen 20 en 22. Dus zeker ook niet te dun.
Verder is de algemeen geaccepteerde maatstaf van aantrekkelijkheid van een vrouwenfiguur de verhouding tussen de omtrek van de heupen gedeeld door de taille. http://en.wikipedia.org/wiki/Waist%E2%80%93hip_ratio Wederom denk ik niet dat je op je 15e al kan zeggen wat die verhouding zo'n beetje gaat zijn als je ouder wordt, maar goed misschien leuk om eens naar te kijken. Mannen kijken hier onbewust allemaal naar.
Als je ogen en een beetje gewicht kan schatten weet je iemand z'n BMI wel ongeveer.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:32 schreef Snuisterijen het volgende:
[..]
jij weet het BMI van de vrouwen waar je op valt?
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:32 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi, je bent gewoon jaloers.
Ieder zijn eigen smaak.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:32 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi, je bent gewoon jaloers.
Voor de goede orde: dat was minder op jou gericht en meer op mensen naar de mond praten.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:06 schreef jojojo-97 het volgende:
Grappig dat je zegt dat als ik straks 20 ben dat ik dan 80 weeg als het zo door gaat.
Als je heel je leven bezig bent met afvallen zou ik niet een forum benaderen maar een diëtist.quote:terwijl ik juist bezig ben met afvallen al heel mijn leven. Heel negatief.
Als je een eetstoornis hebt, dan heb je geen controle. Dan ben je eerder wanhopig op zoek naar controle.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:18 schreef Snuisterijen het volgende:
hoe bedoel je "onder controle" krijgen? Als zij zegt dat ze een eetstoornis heeft gehad: Daar drááit alles om controle en niet eens om gewicht, in feit. Het gaat bij deze ziekte meer om het gevoel van controle. Dus het is wel erg ironisch dat je het woord controle gebruikt.
Kun je toch uitrekenen?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:32 schreef Snuisterijen het volgende:
jij weet het BMI van de vrouwen waar je op valt?
Jij hebt nog nooit een eetstoornis gehad, hoop ik, maar als je een eetstoornis hebt gehad heb je de illusie van controle, en dit kan een hele belangrijke houvast zijn voor die mensen.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je een eetstoornis hebt, dan heb je geen controle. Dan ben je eerder wanhopig op zoek naar controle.
Ik heb inderdaad nog nooit een eetstoornis gehad. Ik weet er zijdelings iets van omdat mijn moeder mensen met een eetstoornis onder de patiënten had zitten.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:07 schreef Snuisterijen het volgende:
Jij hebt nog nooit een eetstoornis gehad, hoop ik, maar als je een eetstoornis hebt gehad heb je de illusie van controle, en dit kan een hele belangrijke houvast zijn voor die mensen.
Gelukkig heb ik geen eetstoornis en heb ik dat ook vermeld.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je een eetstoornis hebt, dan heb je geen controle. Dan ben je eerder wanhopig op zoek naar controle.
Oké bedankt. Dit helpt me wel.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:10 schreef Selestha het volgende:
Meid, wat maakt het uit wat anderen van jou vinden of van hoe je eruit ziet.Op ieder potje past een dekseltje, écht waar; kijk gewoon eens om je heen.
Het wordt pas een probleem als je je zelf niet goed voelt over je uiterlijk, of als je ziek bent door slecht voor jezelf te zorgen. Dat straal je uit, en vaak vinden mensen dat niet aantrekkelijk.
Alles wat mensen op internet roepen over wat mooi is en wat ze wel/niet zouden daten valt weg in de normale , werkelijke interactie. Die ''dikke zeug'' die ze ''nooit zouden doen'' volgens wat ze op internet zeggen, kon namelijk in het echt wel eens hun droomvrouw zijn in gedrag en in bed.
En de sexy dame die ze allemaal ''zouden doen'' of beschrijven in posts, zou in het echt wel eens een kreng tot en met kunnen zijn dat alleen voor het geld gaat of die ze in het echt vanwege haar domme/sletterige gedrag niet eens zien staan.
Je hoeft je dus geen zorgen te maken
Squatten deadliften en banken als een gek.quote:Gewoon goed getraind. En dat bereik je niet door jezelf uit te hongeren maar goed te eten en te squatten.
Je moet echt mijn reacties op anderen in samenhang lezen met hetgeen ik op reageer...quote:Op woensdag 25 april 2012 18:05 schreef jojojo-97 het volgende:
Gelukkig heb ik geen eetstoornis en heb ik dat ook vermeld.
Dan ga je dus uit van liegen...quote:Op woensdag 25 april 2012 18:10 schreef Selestha het volgende:
Alles wat mensen op internet roepen over wat mooi is en wat ze wel/niet zouden daten valt weg in de normale , werkelijke interactie. Die ''dikke zeug'' die ze ''nooit zouden doen'' volgens wat ze op internet zeggen, kon namelijk in het echt wel eens hun droomvrouw zijn in gedrag en in bed.
Deze manquote:Op maandag 23 april 2012 20:03 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon goed getraind. En dat bereik je niet door jezelf uit te hongeren maar goed te eten en te squatten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |