quote:Op maandag 23 april 2012 19:59 schreef bijdehand het volgende:
Het mooiste is dat er wat vet aan een vrouw zit
pedobear much?quote:Op maandag 23 april 2012 19:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Alles boven de 45 kilo raak ik niet aan
Dan ben ik sowieso jouw type nietquote:
En ribben op het bordquote:Op maandag 23 april 2012 20:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Vet doen we in de frituurpan.
Wat een verrassingquote:Op maandag 23 april 2012 20:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan ben ik sowieso jouw type niet_!
Een onaangename verrassingquote:
Je moet is ophouden met het nodig hebben van een ander z'n mening om een beeld over jezelf te krijgen. Smaken verschillen en er is altijd wel iemand die je mooi vind. Het gaat echt niet alleen om het uiterlijk.quote:Op maandag 23 april 2012 19:57 schreef jojojo-97 het volgende:
Ik ben een meisje van net 15 jaar.
Ik zit al sinds mijn 9e met eetproblemen. Het is niet zo dat ik een echte eetstoornis heb zoals anorexia of bolumia. Maar ik heb wel erg veel problemen gehad met mijn gewicht en lichaam. Zoals veel meiden.
Nu zit ik met een paar dingen.
Want ik wil heel graag weten wat jullie nou mooi vinden, meningen van anderen. Ik respecteer iedereens mening en ben ook niet gekwetst door iets wat iemand zegt (Als het teminste met respect word geformuleerd).
Wat vinden jullie nou een mooi figuur? Dik, dun, vol, mager, mollig, of maakt het je niet uit?
Je mag ook voorbeelden geven van mensen, alles is welkom.
Reacties zijn welkom van iedereen, vrouw of man.
Alvast bedankt!
Bij mij zal je het nooit te weten komen aangezien ik 'm peer voordat jij wakker wordtquote:Op maandag 23 april 2012 20:03 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd in de morgen als ze wakker worden
En dit uiteraard!quote:Op maandag 23 april 2012 20:03 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Je moet is ophouden met het nodig hebben van een ander z'n mening om een beeld over jezelf te krijgen. Smaken verschillen en er is altijd wel iemand die je mooi vind. Het gaat echt niet alleen om het uiterlijk.
Goed oké ik snap dat jij dit vind. Maar toch ik vind het fijn om meningen van anderen te horen. Voor mij is dat gewoon in deze fase van mijn leven erg belangrijk.quote:Op maandag 23 april 2012 20:03 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Je moet is ophouden met het nodig hebben van een ander z'n mening om een beeld over jezelf te krijgen. Smaken verschillen en er is altijd wel iemand die je mooi vind. Het gaat echt niet alleen om het uiterlijk.
Lukt je nietquote:Op maandag 23 april 2012 20:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij mij zal je het nooit te weten komen aangezien ik 'm peer voordat jij wakker wordt
Is dit een verkapte ik wil pics van TS?quote:Op maandag 23 april 2012 20:06 schreef Banaaninpyjama het volgende:
Maar niemand kan je toch beoordelen op deze manier?
Onzin; de enige meningen die voor sommige zaken nog enigszins relevant voor je kunnen zijn, zijn die van de mensen die dicht bij jou staan in je leven of die je begeleiden met iets (bv. docenten).quote:Op maandag 23 april 2012 20:05 schreef jojojo-97 het volgende:
[..]
Goed oké ik snap dat jij dit vind. Maar toch ik vind het fijn om meningen van anderen te horen. Voor mij is dat gewoon in deze fase van mijn leven erg belangrijk.
Chimeids jeweetzelf.quote:Op maandag 23 april 2012 20:06 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://farm3.staticflickr(...)123bdaf4a_z.jpg?zz=1
Perfectie
Gadverdamme is dat geval tegen een trein opgekets? Wat een gedrochtquote:Op maandag 23 april 2012 20:06 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://farm3.staticflickr(...)123bdaf4a_z.jpg?zz=1
Perfectie
Ach,zolang jij vind dat je een mooi figuur hebt heb je dat. ongeacht hoe dik of dun je ook bent.quote:Op maandag 23 april 2012 20:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Onzin; de enige meningen die voor sommige zaken nog enigszins relevant voor je kunnen zijn, zijn die van de mensen die dicht bij jou staan in je leven of die je begeleiden met iets (bv. docenten).
En daarmee jezelf mentaal en fysiek naar de donder helpen. Hartstikke goed!quote:Op maandag 23 april 2012 20:05 schreef jojojo-97 het volgende:
[..]
Goed oké ik snap dat jij dit vind. Maar toch ik vind het fijn om meningen van anderen te horen. Voor mij is dat gewoon in deze fase van mijn leven erg belangrijk.
Het zit je hoog he, ?quote:Op maandag 23 april 2012 20:08 schreef jojojo-97 het volgende:
Ik heb even in mijn 1ste post geschreven hoe ik er zelf uitzie omdat mensen hiernaar vroegen.
Nu pas besef ik dat je uit '97 komt. Ik word oud.quote:Op maandag 23 april 2012 20:08 schreef jojojo-97 het volgende:
Ik heb even in mijn 1ste post geschreven hoe ik er zelf uitzie omdat mensen hiernaar vroegen.
Haha nee, ik hoef geen foto's. Meer op de manier dat het een beetje onzin is om dat te vragen als we je niet kennenquote:Op maandag 23 april 2012 20:06 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Is dit een verkapte ik wil pics van TS?
http://a3.ec-images.myspa(...)20ec9d973f4443/l.jpgquote:Op maandag 23 april 2012 20:07 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Gadverdamme is dat geval tegen een trein opgekets? Wat een gedrocht
Nou nee hoor, want het is niet zo dat als iemand mijn figuur lelijk vind dat ik dan meer de behoefte heb om af te vallen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En daarmee jezelf mentaal en fysiek naar de donder helpen. Hartstikke goed!
Die tieten zijn wel heel erg grootquote:Op maandag 23 april 2012 20:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
http://a3.ec-images.myspa(...)20ec9d973f4443/l.jpg
Nu praat je wel anders
Neptieten, blahquote:Op maandag 23 april 2012 20:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Nu praat je wel anders
quote:Op maandag 23 april 2012 20:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Nu praat je wel anders
Ze is 15, ga fappen op een facebookfoto van iemand ofzoquote:Op maandag 23 april 2012 20:13 schreef Beach het volgende:
Misschien dat we met een foto van jou ons beeld beter kunnen vormen en dan zeker kunnen zeggen of het wel/niet nodig is dat je wat afvalt of moet sporten.
Weet je TS. Heb vandaag zelf een hele pizza en een 30 cm dikbelegd broodje van de Subway op. Lekker hoor.quote:Op maandag 23 april 2012 20:12 schreef jojojo-97 het volgende:
[..]
Nou nee hoor, want het is niet zo dat als iemand mijn figuur lelijk vind dat ik dan meer de behoefte heb om af te vallen.
Ik kan best voor mezelf opkomen en mezelf gelukkig houden. Want ik weet dat niet het hele leven om uiterlijk draait. Maar toch, voor mij op deze leeftijd is het wel iets wat een rol speelt.
En ik verwacht ook niet dat iedereen dat begrijpt want iedereen denkt er anders over.
Maar het is niet zo dat ik mijzelf naar de donder help.
Man man wat is dat voor opgelapt wrakquote:Op maandag 23 april 2012 20:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Nu praat je wel anders
Sorry ik plaats geen foto van mezelf op een forum.quote:Op maandag 23 april 2012 20:13 schreef Beach het volgende:
Misschien dat we met een foto van jou ons beeld beter kunnen vormen en dan zeker kunnen zeggen of het wel/niet nodig is dat je wat afvalt of moet sporten.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze is 15, ga fappen op een facebookfoto van iemand ofzo
Oud genoeg toch?quote:Op maandag 23 april 2012 20:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze is 15, ga fappen op een facebookfoto van iemand ofzo
Foto's vragen aan een meisje van 15quote:Op maandag 23 april 2012 20:14 schreef Beach het volgende:
[..]Waarom zou ik meteen moeten fappen op een foto.
Groot gelijk.quote:Op maandag 23 april 2012 20:14 schreef jojojo-97 het volgende:
[..]
Sorry ik plaats geen foto van mezelf op een forum.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:14 schreef jojojo-97 het volgende:
[..]
Sorry ik plaats geen foto van mezelf op een forum.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:15 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mag hopen dat je zelf niet ouder bent dan 17 jaar.
Ik schrik echt van zo een uitspraak.quote:Op maandag 23 april 2012 20:14 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Man man wat is dat voor opgelapt wrak
Andermans mening is nu juist niet zo relevant.quote:Op maandag 23 april 2012 19:57 schreef jojojo-97 het volgende:
Ik ben een meisje van net 15 jaar.
Ik zit al sinds mijn 9e met eetproblemen. Het is niet zo dat ik een echte eetstoornis heb zoals anorexia of bolumia. Maar ik heb wel erg veel problemen gehad met mijn gewicht en lichaam. Zoals veel meiden. De laatste tijd ben ik wel wat gelukkiger met mezelf. Maar er mag altijd nog wel wat af.
Hoe ik er zelf uit zie:
Ik ben zelf 1.69 en ik weeg zo'n 68 kg.
Ik heb wel wat vet maar niet zoveel dat ik een hangbuik heb of iets dergelijks.
Ik heb een redelijk platte buik maar geen sixpack en ook geen ribben als ik mijn buik niet inhoud.
Ik heb gespierde benen.
Ik heb cupmaat D.
Kleding maat 36-38
Nu zit ik met een paar dingen.
Want ik wil heel graag weten wat jullie nou mooi vinden, meningen van anderen. Ik respecteer iedereens mening en ben ook niet gekwetst door iets wat iemand zegt (Als het teminste met respect word geformuleerd).
Wat vinden jullie nou een mooi figuur? Dik, dun, vol, mager, mollig, of maakt het je niet uit?
Je mag ook voorbeelden geven van mensen, alles is welkom.
Reacties zijn welkom van iedereen, vrouw of man.
Alvast bedankt!
inderdaad, ze zal hier weinig serieuze respons krijgen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:05 schreef erikkll het volgende:
Fok is echt niet het goede platform voor zo'n discussie door het grote aantal trolls.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:03 schreef Axel1988 het volgende:
Liefst vol; lekker dikke tieten en kont; buikje mag ook wel... afknapper wordt het zodra je geen nek meer hebt.
Ik ben juist blij dat ik geen kont heb.quote:Op maandag 23 april 2012 19:58 schreef sylviexlovesyou het volgende:
Billen ja, zeg ik als dame zonder kont helaas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |