Wel op zijn plaats ja.quote:Op maandag 23 april 2012 20:01 schreef Triggershot het volgende:
Zoals een Syrisch spreekwoord luidt: Probeer niet te bewijzen dat je een man bent, wees een man.
Iedereen derken? Ik heb liever niet zo veel prive informatie over mijzelf in het openbaar. Als je naar de meet komt vertel ik je wat je wilt.quote:Op maandag 23 april 2012 20:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat doet iedereen geheimzinnig over zijn leeftijd..en wel willen meeten
Duidelijk.quote:Op maandag 23 april 2012 20:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Iedereen derken? Ik heb liever niet zo veel prive informatie over mijzelf in het openbaar. Als je naar de meet komt vertel ik je wat je wilt.
Waarom? Om te vergelijken?quote:Op maandag 23 april 2012 20:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dan moet je buiten dit topic checken, o.a. In K&W.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:04 schreef AryaMehr het volgende:
Als de mensen die wel aanwezig zijn bij de meet gewoon zorgen voor een liveverbinding, kunnen bazen als Triggershot en ik gewoon de boel analyseren en zo nodig bijsturen.
Dat moet geen probleem zijn nee.quote:Op maandag 23 april 2012 20:05 schreef Triggershot het volgende:
![]()
Er is een technicus, zG aanwezig, dus moet lukken.
Ik ben ook technicusquote:Op maandag 23 april 2012 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]![]()
Er is een technicus, zG aanwezig, dus moet lukken.
Zoals een foutloze zin hoort: kleine letter na een dubbele punt.quote:Op maandag 23 april 2012 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoals een Syrisch spreekwoord luidt: Probeer niet te bewijzen dat je een man bent, wees een man.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zoals een foutloze zin hoort: kleine letter na een dubbele punt.
quote:Er zijn drie gevallen waarin een hoofdletter na een dubbele punt wel juist is.
Het woord na de dubbele punt heeft van zichzelf al een hoofdletter:
- Een grote verrassing: Zweden bleek helemaal niet zo'n duur land.
Er volgt een opsomming van meerdere zinnen of vragen:
- Controleer het volgende: Is het gas afgesloten? Staan alle wekkers uit? Zijn er geen bederfelijke etenswaren meer?
Er volgt een citaat of een andere zin tussen aanhalingstekens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |