Hoe oud ben je?quote:Op maandag 23 april 2012 19:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit is gewoon vaderongelofelijk. Echt.
İnsan yedisinde ne ise yetmişinde de odur.quote:Op maandag 23 april 2012 19:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ook nog best jong duswel leuke leeftijd.
olm ik heb foto van mijn zoon gepost. Ik ben getrouwd, huisje gekocht enzo, zo vreemd?quote:Op maandag 23 april 2012 19:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar even serieus, je maakt een grapje dat je vader bent of niet?
Aha, dat noemen wij geen vader. Een vader is een persoon die waakt over zijn gezin. Een persoon die zijn kinderen van alles bij probeert te brengen over de wereld, en niet alleen zijn eigen mening. Iemand die een goed praatje kan maken, als het toch uit de hand loopt zal hij geen ruzie maken maar gewoon rustig weglopen. Iemand die buiten alles zich volwassen gedraagt. Jij bent gewoon een persoon die een kind heeft. Niks meer niks minder.quote:
Jij bent 15. Je komt net om de hoek kijken man.quote:Op maandag 23 april 2012 19:56 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Aha, dat noemen wij geen vader. Een vader is een persoon die waakt over zijn gezin. Een persoon die zijn kinderen van alles bij probeert te brengen over de wereld, en niet alleen zijn eigen mening. Iemand die een goed praatje kan maken, als het toch uit de hand loopt zal hij geen ruzie maken maar gewoon rustig weglopen. Iemand die buiten alles zich volwassen gedraagt. Jij bent gewoon een persoon die een kind heeft. Niks meer niks minder.
Misschien. Op je 7e gecim sikintin yok, alles is leuk. Op een later leeftijd is dat anders. Atalarimiz bu sozu ne diye soylediyseler.quote:Op maandag 23 april 2012 19:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
İnsan yedisinde ne ise yetmişinde de odur.
Mensen die uitzichzelf namens 'wij' spreekt, the fuck?quote:Op maandag 23 april 2012 19:56 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Aha, dat noemen wij geen vader. Een vader is een persoon die waakt over zijn gezin. Een persoon die zijn kinderen van alles bij probeert te brengen over de wereld, en niet alleen zijn eigen mening. Iemand die een goed praatje kan maken, als het toch uit de hand loopt zal hij geen ruzie maken maar gewoon rustig weglopen. Iemand die buiten alles zich volwassen gedraagt. Jij bent gewoon een persoon die een kind heeft. Niks meer niks minder.
gastquote:Op maandag 23 april 2012 19:56 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dan hoef je niet zo raar te antwoorden, oud genoeg.quote:Op maandag 23 april 2012 19:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zolderkamerje praat tegen een getrouwd man/vader.
Hoe oud ben je.
Hahahaquote:Op maandag 23 april 2012 19:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aah, wat schattig, haar eerste post op FOK!...
[..]![]()
Ik ben 15 maar ik gedraag me in het echt veel volwassener dan 50% van de "mannen".quote:Op maandag 23 april 2012 19:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij bent 15. Je komt net om de hoek kijken man.
Aan de hand van je posts... erg zorgwekkend.quote:Op maandag 23 april 2012 19:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
olm ik heb foto van mijn zoon gepost. Ik ben getrouwd, huisje gekocht enzo, zo vreemd?
Maakt geen moer uit. Je worstelt nog steeds elke dag met je hormonen man.quote:Op maandag 23 april 2012 19:59 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik ben 15 maar ik gedraag me in het echt veel volwassener dan 50% van de "mannen".
Wat doet iedereen geheimzinnig over zijn leeftijd..en wel willen meetenquote:Op maandag 23 april 2012 19:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan hoef je niet zo raar te antwoorden, oud genoeg.
quote:Op maandag 23 april 2012 19:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maakt geen moer uit. Je worstelt nog steeds met je hormonen man.
Zie het wetenschappelijk, hij is zich nog puberaal aan het afzetten, is toch lief?quote:Op maandag 23 april 2012 19:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maakt geen moer uit. Je worstelt nog steeds elke dag met je hormonen man.
Nee, ik kom niet.quote:Op maandag 23 april 2012 19:59 schreef msnk het volgende:
TM? Meet? Ja/misschien/nee/waarschijnlijk hangt af van...?
Dan moet je buiten dit topic checken, o.a. In K&W.quote:Op maandag 23 april 2012 19:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aan de hand van je posts... erg zorgwekkend.
Zoals een Syrisch spreekwoord luidt: Probeer niet te bewijzen dat je een man bent, wees een man.quote:Op maandag 23 april 2012 20:00 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens niets erger dan mensen die zichzelf niet naar hun leeftijd gedragen. Een wijs man blijft sowieso eeuwig kind.
Nee, irritant.quote:Op maandag 23 april 2012 20:00 schreef Triggershot het volgende:
Zie het wetenschappelijk, hij is zich nog puberaal aan het afzetten, is toch lief?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |