quote:
quote:
Ik net ook met 2-1 verloren in de spaanse beker.....quote:Op maandag 23 april 2012 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel gvd, verlies met 2-1 van NAC in de beker, en het was totaal niet nodig. kut scheids
Welke club?quote:Op maandag 23 april 2012 18:02 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn 1e wedstrijd van het seizoen uit bij Vitesse 6-0 gewonnen
Ajax - seizoen 2018/2019quote:
162 wedstrijden!quote:Op maandag 23 april 2012 18:28 schreef Niek92 het volgende:
Sensatie in de Eredivisie! Ajax verliest voor het eerst in 162 wedstrijden weer eens, met 3-0 bij VVV-Venlo. Wel zwaar onterecht, maar dat geheel terzijde.
Nope, zijn professioneel. Al de clubs in mijn divisie overigens..quote:Op maandag 23 april 2012 17:17 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Daar zat ik ook nog over te twijfelen, ik kon niet kiezen dus ben ik voor een club met een mooi logo gegaan.Was Sant Andreu trouwens niet semi-professioneel?
Januari 2024. M'n Ajax is uitgegroeid tot een team dat vergelijkbaar is met Barcelona/Real nu denk ik. Alleen de salarissen zijn nog een stuk lager, en dat houden we voorlopig nog wel even zo.quote:Op maandag 23 april 2012 18:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
162 wedstrijden!![]()
Welk jaar zit je in?
Waatttttt?! 2024.. Dat wordt weer een pizzatje bestellen..quote:Op maandag 23 april 2012 18:44 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Januari 2024. M'n Ajax is uitgegroeid tot een team dat vergelijkbaar is met Barcelona/Real nu denk ik. Alleen de salarissen zijn nog een stuk lager, en dat houden we voorlopig nog wel even zo.
Dit is qua waarde m'n beste speler. Deze is ook al 2x Wereldspeler van het Jaar geworden:quote:Op maandag 23 april 2012 18:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waatttttt?! 2024.. Dat wordt weer een pizzatje bestellen..![]()
Heb je een screenshot van je beste speler?
Lekker hoor! leuke spelers.quote:Op maandag 23 april 2012 19:00 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Dit is qua waarde m'n beste speler. Deze is ook al 2x Wereldspeler van het Jaar geworden:
[ afbeelding ]
Maar eigenlijk vind ik deze beter, vooral op de stats.
[ afbeelding ]
Alex krijgt 4 sterren van m'n assistent, samen met een andere regen. Nick van Oeveren, bovenste screen, krijgt 3,5 sterren. Van Oeveren heb ik zelf opgeleid trouwens.
Eerst huren daarna kopen.quote:Op maandag 23 april 2012 18:13 schreef dion_v_k het volgende:
Ik weet niet wat ik met dit talent zal doen![]()
Villarreal wil 21 miljoen, volgens mij scout moet ik hem tegen elke prijs halen en ik denk ook wel dat het 1 van de beste spelers gaat worden. Over 2 jaar is hij zeker niet haalbaar meer.
Ik heb 58 miljoen en heb alleen nog een reserve AML en RB nodig.
Toch twijfel ik of hij volgend jaar niet goedkoper is
[ afbeelding ]
EDIT: Ik kan hem ook huren voor 900k, zou hij dat tijdens zijn huurperiode goedkoper zijn?
Verhoudingen zijn zoek, vandaar dat ik nu vrijwel alleen nog spelers uit de Eredivisie koop voor teveel geld. Ik versla net toevallig Vitesse met 8-2, terwijl hun prognose 3e is. Dat zegt wel genoeg denk ik.quote:Op maandag 23 april 2012 19:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lekker hoor! leuke spelers.
En hoe is de verhouding in de Eredivisie? Zijn alle teams beter geworden of win jij er 34 uit 34?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |