SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Gewoon die nieuwe hosselen danquote:Op maandag 23 april 2012 17:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
die chick van eerst gaat m niet meer worden
Wel die andere maar die was vandaag naar a'dam. Had gehoord dat ze laatst iemand had afgewezen
Modden is wat anders dan overal op lopen te reagerenquote:Op maandag 23 april 2012 17:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Sowieso
Maar serieus, mod van KPD?
Nu beeld ik me echt zon dikke in die met een pizza slice overal loopt te reageren over lichamen daar enzo
gelukkig mag ik A_T nog steeds gewoon proberen te trollen zonder consequenties omdat wij SC-genootjes zijn
Pizza Slicequote:Op maandag 23 april 2012 17:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Modden is wat anders dan overal op lopen te reageren
Ben zelf bijna niet actief in KPD, daarom was ik ook nogal verbaasd dat ze me uberhaupt vroegen als mod daar
En dik ben iks owieso niet, vraag maar aan MREen pizza slice op z'n tijd daarentegen
quote:Op maandag 23 april 2012 17:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En dik ben iks owieso niet, vraag maar aan MREen pizza slice op z'n tijd daarentegen
quote:
quote:
een IP-adres is uniek, dus allemaal een andere volgens mijquote:Op maandag 23 april 2012 17:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Weet iemand dit toevallig? Stel je hebt meerdere laptops aangesloten op een router/internetverbinding. Hebben die dan allemaal hetzelfde ip adres of allemaal een andere?
En het nota bene nog actief in de gaten houdt ookquote:Op maandag 23 april 2012 17:36 schreef DeJori het volgende:
Dit is waarschijnlijk ook de eerste keer dat er een mod meeleest in dit topic.
Oke apart. Mijn pa moest en zou mijn ip adres hebben. Dus ik dacht dat hij dezelfde had en het daarom nodig had. Thx fedjequote:Op maandag 23 april 2012 17:41 schreef FedExpress het volgende:
[..]
een IP-adres is uniek, dus allemaal een andere volgens mij
AT, gefeliciteerd met je moderatorschap
Chillquote:Op maandag 23 april 2012 18:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Goed, ik eet nu met zilveren bestek en alles
quote:Op maandag 23 april 2012 18:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Goed, ik eet nu met zilveren bestek en alles
Niet hier doen hè?quote:Op maandag 23 april 2012 18:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan idd ook TT's en OP's veranderen ja
Dankjewel, dat is lief van je.quote:Op maandag 23 april 2012 18:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet hier doen hè?![]()
En mr: ik heb mijn ouders bedankt
Dat weet ik.quote:
Ik heb hier toch niks om te veranderen, mij hoor je niet klagen over de TTquote:Op maandag 23 april 2012 18:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet hier doen hè?![]()
En mr: ik heb mijn ouders bedankt
Nee maar ook toekomstige TT's niet veranderen bittequote:Op maandag 23 april 2012 18:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb hier toch niks om te veranderen, mij hoor je niet klagen over de TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |