Het levert niet op dan werknemers ontslaan en vervangen door deze mensen met een subsidie. Nog meer mensen die niet kunnen kopen, dus ook minder verkoop, dus nog meer ontslagen. Het bedrag hevelt elkaar over. Dus nog steeds nee.quote:
Het levert niet op dan werknemers ontslaan en vervangen door deze mensen met een subsidie. Nog meer mensen die niet kunnen kopen, dus ook minder verkoop, dus nog meer ontslagen. Het bedrag hevelt elkaar over. Dus nog steeds nee.quote:
Kom nou toch, vraag 100 mensen wat ze van de politiek vinden en 70 mensen interesseert het geen zak. 28 vinden dat het huichelaars en boeven zijn. En de 2 overgebleven mensen vermaken zich op forums zoals POL, in de echte politiek of houden zich bezig met pressiegroepen.quote:Op maandag 23 april 2012 17:04 schreef Hexagon het volgende:
Wanneer politici openlijk jouw volk (Polen) of president (Turkije) beledigen, en de premier lacht dat maar een beetje weg dan heeft dat zeker zo zijn gevolgen.
Dus maar gewoon in stand houden? Want zo kan je elke bezuiniging wel onderuit halen; slaat altijd ergens neer.quote:Op maandag 23 april 2012 17:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Het levert niet op dan werknemers ontslaan en vervangen door deze mensen met een subsidie. Nog meer mensen die niet kunnen kopen, dus ook minder verkoop, dus nog meer ontslagen. Het bedrag hevelt elkaar over. Dus nog steeds nee.
Ik heb het niet over elke bezuiniging, maar deze maatregel gaat alleen maar nog meer werkelozen opleveren, dus minder belasting etcquote:Op maandag 23 april 2012 17:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dus maar gewoon in stand houden? Want zo kan je elke bezuiniging wel onderuit halen; slaat altijd ergens neer.
Het salaris en de uitkering dragen anders niets bij aan de economie daar het voor 100% afkomstig is uit belastingen. Het is dus alleen maar rondpompen van geld.quote:Op maandag 23 april 2012 17:10 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb het niet over elke bezuiniging, maar deze maatregel gaat alleen maar nog meer werkelozen opleveren, dus minder belasting etc
omdat je er waarschijnlijk na je studie heel veel profijt van hebt.quote:Op maandag 23 april 2012 17:15 schreef sweetlady-o het volgende:
Ik ben binnenkort weer studente, waarom zou ik moeten stemmen op de VVD?
En waar worden belastingen over geheven? En waar krijgen werkgevers hun subsidiepotjes van om deze mensen in dienst te nemen...oftewel te vervangen voor werknemers die wel belasting afdragen? Juist.quote:Op maandag 23 april 2012 17:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het salaris en de uitkering dragen anders niets bij aan de economie daar het voor 100% afkomstig is uit belastingen. Het is dus alleen maar rondpompen van geld.
Wat zijn je beweegredenen om op een bepaalde partij te stemmen? Ik proef dat je vooral op zoek bent naar wat voor jou zelf het beste is. Is dat juist?quote:Op maandag 23 april 2012 17:15 schreef sweetlady-o het volgende:
En daarna weer een crisis, en uiteraard de import van werkvolk om je looneisen te drukken. Er moet uiteraard wel werkloosheid blijven.quote:Op maandag 23 april 2012 17:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
omdat je er waarschijnlijk na je studie heel veel profijt van hebt.
Meer werkgelegenheid in vrijwel iedere sector over een paar jaar.
Vooral doen als je alleen maar aan jezelf denktquote:Op maandag 23 april 2012 17:15 schreef sweetlady-o het volgende:
Omdat je al je hersens moet gebruiken voor je studie.quote:Op maandag 23 april 2012 17:15 schreef sweetlady-o het volgende:
Of het boeit mensen gewoon wat minder in plaats van angstvallig naar Den Haag te kijken of ze er zelf nog beter van kunnen worden.quote:Op maandag 23 april 2012 17:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik schat dat de VVD op 40 zetels gaat uitkomen. Het land is moreel compleet failliet. Het is de "normaalste"zaak van de wereld tegenwoordig om de rijken nog rijker te maken en de armen nog armer.
Straks mogen 1 op de 7 Nederlanders naar de voedselbank zoals in the usa
Ik vind dit wel top eigenlijk. Het geeft mij de kans specifiek de punten onderuit te halen waar ik volledig tegen ben. In een algemeen topic zou dit ondersneeuwen. De manier om voor en tegens van partijen naast elkaar neer te leggen.quote:Op maandag 23 april 2012 17:24 schreef remlof het volgende:
Wat is dit voor een kutreeks? Slechtste VKZ-reeks ooit. Of wou je straks allemaal 'Stem XXX' topics?
die stemt sowieso PvdAquote:
Dat je die bagger gelooftquote:Op maandag 23 april 2012 17:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Het is de "normaalste"zaak van de wereld tegenwoordig om de rijken nog rijker te maken en de armen nog armer.
VVD-ers geilen op die soort onzin topicsquote:Op maandag 23 april 2012 17:24 schreef remlof het volgende:
Wat is dit voor een kutreeks? Slechtste VKZ-reeks ooit. Of wou je straks allemaal 'Stem XXX' topics?
VVD heeft daar nooit over gelogen hoor. Is nooit schijnheilig geweest over het er alleen voor de rijken en werkgevers van grote bedrijven te zijn. Net als andere partijen ook een doelgroep hebben om het die naar de zin te maken ten koste van een andere groep binnen de samenleving.quote:
Dat eerste natuurlijk. Op de man spelen doe je maar per PM of beter nog, niet.quote:Op maandag 23 april 2012 17:36 schreef De_Guidance het volgende:
Is dit het VVD topic of het VS-bash topic ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |