Wat is dat nou voor bagger vergelijkingquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:29 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens jullie niet bij de top 10% toch? Want die hebben immers zooo hard gewerkt voor hun centjes.
De SP kan me wat, die poster is enkel lachwekkend.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:29 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens jullie niet bij de top 10% toch? Want die hebben immers zooo hard gewerkt voor hun centjes.
Ik vind die poster behoorlijk eng trouwens. Als maar genoeg mensen deze onzin geloven en denken dat het werkt dan kunnen we net zo goed vragen of Griekenland garant voor ons wil staan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De SP kan me wat, die poster is enkel lachwekkend.
daar hebben we een arbeidsongeschiktheidsregeling voor, maar dan ben je er niet toe in staat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja joh, met wat uitleg kunnen mensen die geestelijk en/of lichamelijk niet capabel zijn zich wel redden.
Jongens schaf de gezondsheidszorg maar af, volgens Captain Obvious hier moet je mensen gewoon uitleggen hoe iets werkt, dan komt het vanzelf goed.
Man man man, wat dom.
Mwoah, dat SP'ers raar zijn moge geen verrassing meer zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:34 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik vind die poster behoorlijk eng trouwens. Als maar genoeg mensen deze onzin geloven en denken dat het werkt dan kunnen we net zo goed vragen of Griekenland garant voor ons wil staan.
Wat grappig dat je 't arbeidsongeschiktheids "regeling" noemt ipv uitkeringquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
daar hebben we een arbeidsongeschiktheidsregeling voor, maar dan ben je er niet toe in staat.
Ik had het over de mensen die het wel kunnen, maar het gewoonweg niet doen...
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoah, dat SP'ers raar gevaarlijk zijn moge geen verrassing meer zijn.
Wat is er feitelijk onjuist aan wat er op die poster staat?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:34 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik vind die poster behoorlijk eng trouwens. Als maar genoeg mensen deze onzin geloven en denken dat het werkt dan kunnen we net zo goed vragen of Griekenland garant voor ons wil staan.
Vertel mij eens hoe het volgens jou dan echt zit? Jij hebt blijkbaar de wijsheid in pachtquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:34 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik wil wel eens weten hoeveel van dat bedrag liquide is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat is er feitelijk onjuist aan wat er op die poster staat?
Alleen tyfusmongolen of ook mensen die buiten hun schuld op een uitkering zijn aangewezen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:24 schreef TJV het volgende:
O sorry. Elke tyfusmongool met een uitkering moet gaan werken voor zijn geld, de overheid moet hier geen geld meer aan uitgeven. Flikker een eind op met die linkse rakkers.
Allemaal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Alleen tyfusmongolen of ook mensen die buiten hun schuld op een uitkering zijn aangewezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Dus als je kunt werken en er is werk mag je nog steeds lekker uitkering trekken? Kom toch op zeg.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Alleen tyfusmongolen of ook mensen die buiten hun schuld op een uitkering zijn aangewezen?
Dat vroeg ik niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:05 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik wil wel eens weten hoeveel van dat bedrag liquide is.
Zeg ik dat?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:08 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dus als je kunt werken en er is werk mag je nog steeds lekker uitkering trekken? Kom toch op zeg.
Succes met inkomstenbelasting heffen over een huis. Of tien.quote:
Er word de suggestie gewekt dat als je vermogend bent ook veel belasting kunt dragen wat niet zo hoeft de zijn. Door deze foute en kromme vergelijkingen probeert de SP zieltjes te winnen en dat is gevaarlijk.quote:
Als je tien huizen kunt kopen maar geen belasting kunt betalen dan is dat je eigen schuld. Daar heb ik geen medelijden mee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:10 schreef TJV het volgende:
[..]
Succes met inkomstenbelasting heffen over een huis. Of tien.
Jezus wat ben jij dom zeg.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je tien huizen kunt kopen maar geen belasting kunt betalen dan is dat je eigen schuld. Daar heb ik geen medelijden mee.
Jammer dat dergelijke personen ook stemrecht hebbenquote:
Als mensen een beneden modaal inkomen hebben is dat hun eigen schuld. Hadden ze maar door moeten leren of meer moeten investeren in zich zelf.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je tien huizen kunt kopen maar geen belasting kunt betalen dan is dat je eigen schuld. Daar heb ik geen medelijden mee.
Bezuinigen of lastenverhogen hoeft natuurlijk niet altijd te gaan om directe belastingenquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:10 schreef TJV het volgende:
[..]
Succes met inkomstenbelasting heffen over een huis. Of tien.
Ah het is slechts suggestie, maar feitelijk niet onjuist of onzin zoals werd beweerd. Dan zijn we het wat dat betreft eens.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:10 schreef Kirov het volgende:
[..]
Er word de suggestie gewekt dat als je vermogend bent ook veel belasting kunt dragen wat niet zo hoeft de zijn. Door deze foute en kromme vergelijkingen probeert de SP zieltjes te winnen en dat is gevaarlijk.
Dat weet ik, maar zoals altijd zal het wel weer neerkomen op een verhoging in de hoogste schijf.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bezuinigen of lastenverhogen hoeft natuurlijk niet altijd te gaan om directe belastingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |