Hij is voor mij geslaagd. Maar is wel met mij gestart.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]x duizend.
Zit die gast bij jouw op school, want dan kan je hem er meteen vanaf knikkeren.
OHquote:
Ik ga (als ik slaag) dit jaar ook naar MBO, Maar als iemand met tabellen gaat coderen ga ik hem vierkant uitlachen en zal ik hem alvast de deur wijzen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:25 schreef -Datdus- het volgende:
En jongens. Zo werkt het MBO nou. Sterker nog. Dit was zijn eindproject.
Hoe oud ben je dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik ga (als ik slaag) dit jaar ook naar MBO, Maar als iemand met tabellen gaat coderen ga ik hem vierkant uitlachen en zal ik hem alvast de deur wijzen.
misschien niet netjes, maar waarom anders doen als het goed werkt?quote:
Tabellen zijn niet bedoeld om websites mee vorm te geven het is zo simpel als dat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien niet netjes, maar waarom anders doen als het goed werkt?
divjes kunnen echt een ramp zijn, zeker als er geen goede basis wordt uitgelegd...
Geen ondertitel/sig en geen ui.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:51 schreef maurisioo het volgende:
mschol waarom plaats je nooit emoticons?
Bedankt, Zal ik zeker onthoudenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:32 schreef -Datdus- het volgende:
Pas echt op dat als je naar het MBO gaat je niet super gedemotiveerd raakt en er van school niets komt. Dat had ik een beetje. Mijn eigen bedrijfje liep beter en was uitdagender dan school. Maar ja, je moet wel een diploma hebben om naar het HBO te gaan...
Wel een uiquote:
Specs?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Straks eens bij de pcboer een offerte voor een deftig systeempje opvragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |