Komt meestal van de baas af hè. IT 'ers zelf zitten gewoon heel de dag torrents te downloaden op het 100mbt netwerk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:49 schreef vogelkooi het volgende:
Waar ik me vooral aan irriteer bij it'ers op me werk dat ik niks mag instaleren. Geen spotify, chrome, mincraft en hoop andere zooi.
quote:- Slechte mappenstructuur
- Dubbele en onnodige bestanden
- verwarrende code
- Geen commentaar in de code
- CSS is niet goed georganiseerd
- SQL password was reeds het password voor alles in het systeem. (bedankt nog)
- Inlogsysteem heeft een gebruikersnaam nodig (kan beter met een email adres het is geen fok! forum)
- Menusysteem is lelijk en werkt voor geen meter
- 300 plaatjes van lelijke alternatieve headers
- CSS is om te huilen
- css is echt om te huilen.
- password wordt onversleuteld getoond bij een foutmelding. wtf man. Is de programmeur een debieltje of zo?
Ik werk in een repair center, repareer desktops.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha, het was leuk om te lezen. Wat voor werk doe je nu dan?
Vragen of je de fiets van je opa terug magquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:43 schreef -Datdus- het volgende:
> Leuk meisje
> Spreekt Duits
Jullie kiezen mijn vervolgstap!
Zag hem op TV, dacht meteen aan ginoquote:
quote:
1789quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:38 schreef -Datdus- het volgende:
Ik snap niet hoe een webpagina met een header, navigatie, content, footer meer dan 600 regels css nodig heeft. Applicatieontwikkelaars noemen ze dat dan.
Ik heb hem nagemaakt met 46 regels... 1 op 1 hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:57 schreef Sitethief het volgende:
[..]
1789![]()
Bij elkaar dan
Maar das met veel met content die allemaal anders gestyled moeten worden.
Klopt,quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:08 schreef -Datdus- het volgende:
je moet alle onnodige bullshit eruit halen. Sommige mensen denken te moeilijk.
de vraag is: werkt(/ziet) hij dan op elk platform en elke browser dan ook nog exact hetzelfde?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb hem nagemaakt met 46 regels... 1 op 1 hetzelfde.
ja. Beter zelfs.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:11 schreef mschol het volgende:
[..]
de vraag is: werkt(/ziet) hij dan op elk platform en elke browser dan ook nog exact hetzelfde?
Ook IE6quote:
Ja dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:46 schreef MineraalWater het volgende:
Volgensmij mis ik hier wat?
Over welke site hebben we het?
Ik moet voor school als eindproject iemand zijn site onderhouden. Die site is totaal bagger dus ik heb niet normaal veel te doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:46 schreef MineraalWater het volgende:
Volgensmij mis ik hier wat?
Over welke site hebben we het?
Oeh linkje, ik wil mee-afkraken!quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik moet voor school als eindproject iemand zijn site onderhouden. Die site is totaal bagger dus ik heb niet normaal veel te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |