Maar hoe verklaar je anders haar populariteit? Wat is haar usp?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:08 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat het wel meevalt. Jolande Sap is ook niet lelijk maar dat helpt haar ook geen zier.
Prima vent, maar teveel manager en te weing politicus.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb op Marcel Wintels gestemd. Tevergeefs, denk ik.
Slechte debater? Vraag me af hoeveel debatten jij hebt gezien?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vrees dat het uiterlijk bij Mona weer doorslaggevend is bij menig CDA lid. Ik begrijp anders niet wat haar zo populair maakt. Op echte/onderscheidende inhoud kan ik ze niet echt betrappen, en een debater is ze al helemaal niet.
Ik moet niet aan denken dat het Jan Smit syndroom (want ook Volendam) de politieke arena zijn intrede gaat doen.
Ze heeft niks te maken met de teringzooi die de partij nu is.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar hoe verklaar je anders haar populariteit? Wat is haar usp?
Outsider en komt toch overtuignder over dan Wintels die niet uit de verf komt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar hoe verklaar je anders haar populariteit? Wat is haar usp?
Wij protestanten barsten van de humor.quote:
Vertel?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:32 schreef dawg het volgende:
wat een misplaatste arrogantie van 5 van de 6 zeg.
Bleker is bezig met een inhaalrace volgens peiling.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:47 schreef marcodej het volgende:
Nou, als Buma het niet wordt dan weet ik het ook niet meer.
Keijzer valt me wel tegen, zie niet zoveel in haar. Hoewel, ze heeft wel iets Thatcheriaans in zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |