we leven niet meer in de jaren 70 maar we moeten wel oude waarden en normen hanteren? ik zie een tegenstelling.quote:Op maandag 23 april 2012 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mensen hebben vaak de neiging te ver te gaan met dingen, Fred Teeven voelt dat goed aan en zet af en toe de rem er op. Vind ik wel prettig, we leven niet meer in de 70's. Geldt ook voor Opstelten, niks mis met wat oude normen en waarden hanteren, het is geen pretpark.
De jaren '70 hadden geen waarden en normen.quote:Op maandag 23 april 2012 16:02 schreef dawg het volgende:
[..]
we leven niet meer in de jaren 70 maar we moeten wel oude waarden en normen hanteren? ik zie een tegenstelling.
niks mis met waarden en normen aanpassen aan de tijd.
de meest basale waarden en normen zullen toch niet zo snel veranderen.
Wietpasjesquote:Op maandag 23 april 2012 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De laatste jaren niet zoveel meer natuurlijk door de voorgestelde maatregelen, maar zoals wietpasjes en meer toezicht op het internetgebruik is niks mis mee.
Uiteindelijk is elke partij in zekere zin uit op macht. Maar ik denk niet dat elke partij zich laat gedogen door een idiote fascistische extreem-rechtse partij die vol zit met clowns. De VVD heeft keihard gefaald en het land onnodig enorm in de problemen gebracht en jij verwacht dat er echt zoveel mensen zo dom zijn om ze daarvoor te belonen met hun stem? Alhoewel, t blijft Nederland....quote:Op maandag 23 april 2012 15:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net als de rest van de oppositie en de incidentele gedoogpartners?
Dat ook dus.quote:Op maandag 23 april 2012 16:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik geloof wat dat betreft nog altijd in Paars en de economie van de derde weg. En niet in links of rachts dogmatisme.
Dus de VVD mag van mij ondanks alles door in een heel wat meer bescheiden rol.
Ik heb geen zin er over te discussiėren.quote:Op maandag 23 april 2012 16:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wietpasjeshoe krijg ik die zooi het snelst het de straat op, hoofdstuk 1.
Duidelijk.quote:Op maandag 23 april 2012 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De laatste jaren niet zoveel meer natuurlijk door de voorgestelde maatregelen, maar zoals wietpasjes en meer toezicht op het internetgebruik is niks mis mee.
Haha nee dat kenmerkt de afgelopen anderhalf jaar prima idd!quote:Op maandag 23 april 2012 16:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb geen zin er over te discussiėren.
Wat voor normen & waarden heeft Opstelten dan terug gebracht?quote:Op maandag 23 april 2012 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mensen hebben vaak de neiging te ver te gaan met dingen, Fred Teeven voelt dat goed aan en zet af en toe de rem er op. Vind ik wel prettig, we leven niet meer in de 70's. Geldt ook voor Opstelten, niks mis met wat oude normen en waarden hanteren, het is geen pretpark.
klinkt als die pvv'er bij debat op 2: "er is geen crisis".quote:Op maandag 23 april 2012 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De jaren '70 hadden geen waarden en normen.
Als de VVD daar hun campagneslogan van maakt zijn ze in ieder geval eerlijk.quote:Op maandag 23 april 2012 16:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb geen zin er over te discussiėren.
Het terugbrengen en controleren is niet zozeer het zelfde als het de illegaliteit induwen.quote:Op maandag 23 april 2012 16:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat voor normen & waarden heeft Opstelten dan terug gebracht?
Het de illegaliteit induwen van prostitutie, wietverkoop en het verbieden van camouflagekleding op de schietbaan?
Gevolg is dat er meer in het criminele circuit terecht komt. En meer criminaliteit is iets wat jij goed vindt?
Het probleem is dat de nutcases een beetje het dagelijkse beeld zijn gaan bepalen. Zo'n voorschrift kan alleen denken in extremen en ziet alleen wiebelende hippie's en linkse maatschappij leraren in z'n hoofd wanneer hij aan de jaren '70 denkt.quote:Op maandag 23 april 2012 16:05 schreef dawg het volgende:
[..]
klinkt als die pvv'er bij debat op 2: "er is geen crisis".
waarden en normen zijn van alle tijden.
quote:Op maandag 23 april 2012 16:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het probleem is dat de nutcases een beetje het dagelijkse beeld zijn gaan bepalen. Zo'n voorschrift kan alleen denken in extremen en ziet alleen wiebelende hippie's en linkse maatschappij leraren in z'n hoofd wanneer hij aan de jaren '70 denkt.
Danmoet je fijn SGP gaan stemmen maar dat heeft totaal niets meer met liberaal beleid te maken dingen maar gaan verbieden omdat je onderbuik het zegt.quote:Op maandag 23 april 2012 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nooit meegemaakt, is het wel?quote:
Dit zei laatst Kees van der Staaij (SGP) laatst nog letterlijk. Van die leuke partij met leuke mensen.quote:Op maandag 23 april 2012 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind ik wel prettig, we leven niet meer in de 70's. Geldt ook voor Opstelten, niks mis met wat oude normen en waarden hanteren, het is geen pretpark.
Nope.quote:Op maandag 23 april 2012 16:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nooit meegemaakt, is het wel?
Soms heeft de SGP ook wel gelijk.quote:Op maandag 23 april 2012 16:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dit zei laatst Kees van der Staaij (SGP) laatst nog letterlijk. Van die leuke partij met leuke mensen.
Dacht het al. Totaal wereldvreemd dus. En dan 'links' tunnelvisie verwijten...quote:
En soms moet je bedenken dat het een schande is jezelf liberaal te noemen... wees dan een vent.quote:Op maandag 23 april 2012 16:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Soms heeft de SGP ook wel gelijk.
Yup.quote:Op maandag 23 april 2012 16:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dacht het al. Totaal wereldvreemd dus. En dan 'links' tunnelvisie verwijten....
Waar heb ik mezelf liberaal genoemd?quote:Op maandag 23 april 2012 16:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
En soms moet je bedenken dat het een schande is jezelf liberaal te noemen... wees dan een vent.
Sorry voor het backfire topic. Ik laat je nu weer verder met je benepen repressieve sigarenclubje.quote:Op maandag 23 april 2012 16:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yup.
Ben je nu klaar met je zinloze geblaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |