quote:Op maandag 23 april 2012 13:00 schreef error_404 het volgende:
[..]
Getuigd dan niet echt van een sterke rug, toch?
Trickle down, als het beter gaat met Nederland gaat 't ook beter op de straat.quote:Op maandag 23 april 2012 13:02 schreef DrDentz het volgende:
Nee VVD is voor de rijken, ik ben maar een eenvoudige jongen van de straat.
Dat zou zo moeten zijn maar helaas werkt het niet, zie de VS.quote:Op maandag 23 april 2012 13:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Trickle down, als het beter gaat met Nederland gaat 't ook beter op de straat.
In de VS betalen de rijken dan ook 14% belasting ongeveer, waar ze hier over de 50% zitten.quote:Op maandag 23 april 2012 13:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat zou zo moeten zijn maar helaas werkt het niet, zie de VS.
quote:Op maandag 23 april 2012 12:54 schreef karr-1 het volgende:
Dat deed ik toch al en zal ik waarschijnlijk ook blijven doen
Maar dat is wel de natte droom van iedere VVD'er.quote:Op maandag 23 april 2012 13:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In de VS betalen de rijken dan ook 14% belasting ongeveer, waar ze hier over de 50% zitten.
Eensch.quote:Op maandag 23 april 2012 13:02 schreef BasEnAad het volgende:
Ze kunnen het niet maken weer met CDA te gaan regeren. Het CDA haalt het allerslechtste in de coalitiepartijen naar boven.
Dat is de vervolg-natte droom, de eerste natte droom is zo rijk worden.quote:Op maandag 23 april 2012 13:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dat is wel de natte droom van iedere VVD'er.
Maar aangezien we die niet hebben ga ik waarschijnlijk toch zoals gewoonlijk weer VVD stemmenquote:Op maandag 23 april 2012 12:54 schreef BasEnAad het volgende:
Nee, ik stem liever op een liberale partij.
Pardon?! Rutte?quote:Op maandag 23 april 2012 13:27 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft nooit echt de indruk gewekt een staatsman te zijn, het bleef toch een beetje een uitstraling van de voorzitter van een studentenclub.
Naar welke beelden keek jij? Ik zag vooral een snotneus zonder ruggengraat.quote:Op maandag 23 april 2012 13:25 schreef VVDer het volgende:
Ik vind dat Rutte zich als een waardig en respectvolle premier heeft laten zien.
Ja maar hij dan! Duidelijk. Jou zou het recht om te stemmen ontnomen moeten worden.quote:Op maandag 23 april 2012 13:28 schreef VVDer het volgende:
[..]
Pardon?! Rutte?
Zie je Roemer al staan. De voorzitter van de jostiband. Rood, rood, groen, groen, blauw, blauw, blauw..
Ik zag wat anders.quote:Op maandag 23 april 2012 13:29 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Naar welke beelden keek jij? Ik zag vooral een snotneus zonder ruggengraat.
Ik had een antwoord met het woord "spiegel" verwacht.quote:
Ik ken Hyperviper niet.quote:Op maandag 23 april 2012 13:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had een antwoord met het woord "spiegel" verwacht.
Hé Blueboy!quote:Op maandag 23 april 2012 13:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had een antwoord met het woord "spiegel" verwacht.
Hij had (heeft) bij mij wel de indruk van een staatsman; een jonge, vlotte, energieke staatsman om precies te zijn. Dat sluit misschien niet aan bij het beeld van een traditionele staatsman wat sommige mensen voor ogen hebben, maar volgensmij spreekt deze moderne vorm van een staatsman best wel veel mensen aan.quote:Op maandag 23 april 2012 13:27 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft nooit echt de indruk gewekt een staatsman te zijn, het bleef toch een beetje een uitstraling van de voorzitter van een studentenclub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |