El Ahmadi makkelijker op te vangen dan Vlaar???quote:Op maandag 23 april 2012 11:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
El Ahmadi is makkelijker op te vangen, heeft meer geld waard en een aflopend contract.
El Ahmadi is met afstand onze beste speler dit seizoen. Iedereen heeft het altijd over Guidetti maar El Ahmadi is vele malen belangrijker dan Guidetti. Het fooitje dat je voor Karim krijgt is verwaarloosbaar als je het opzet tegen de enorme sportieve achteruitgang. Als je vooruit wil kijken en volgend jaar wederom bovenin wil mee doen zul je El Ahmadi moeten behouden. Bovendien spelen we (hoogstwaarschijnlijk) volgend jaar Europees dan kunnen we El Ahmadi ook wel gebruiken lijkt me.quote:Op maandag 23 april 2012 11:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want Feijenoord kan het zich nog steeds niet veroorloven 5 miljoen te laten 'lopen' om Ahmadi (met 1.3 miljoen salaris) nog één seizoen te laten spelen.
Dan speelt hij dus voor "6.3" miljoen één seizoen in De Kuip.
Nou, als DAT niet onverantwoord is weet ik niet wat het wel is.
Voelt een beetje alsof je de wereldbeker hebt gewonnen toch...quote:Op maandag 23 april 2012 12:05 schreef Typisch het volgende:
Yesss!Mijn dag, week... Wat zeg ik? JAAR KAN NIET MEER STUK.
quote:Op maandag 23 april 2012 12:05 schreef DonRaja het volgende:
Volgens mij zat die commentator gewoon naast 1 van de 2 Ado supporters in het stadion en durfde daarom niet negatief over Ado te zijn.
quote:Op maandag 23 april 2012 12:05 schreef Typisch het volgende:
Yesss!Mijn dag, week... Wat zeg ik? JAAR KAN NIET MEER STUK.
Wel me eens ja. Moet je nagaan als Toonstra wel meedeed gisteren. Dan waren we echt hard afgemaakt. Den Haag had 90 minuten lang het beste van het spel. Vooral knap hoe ze zich telkens onder onze druk uit wisten te voetballen.quote:Op maandag 23 april 2012 12:06 schreef De_kromme het volgende:
Goede TT. Echt belachelijk, ik heb nog nooit zo'n slechte scheids gezien. BMI had al 3x zijn tweede geel moeten krijgen, twee zuivere penalty's niet gegeven. Heel veel geluk gehad jullie.
Baasquote:
Je hebt misschien 2x op het doel geschoten joh, gekkie.quote:Op maandag 23 april 2012 12:06 schreef De_kromme het volgende:
Goede TT. Echt belachelijk, ik heb nog nooit zo'n slechte scheids gezien. BMI had al 3x zijn tweede geel moeten krijgen, twee zuivere penalty's niet gegeven. Heel veel geluk gehad jullie.
Maar zijn jullie echt zó slecht, of was dit een momentopname?quote:Op maandag 23 april 2012 12:06 schreef De_kromme het volgende:
Die snapt er niets van johquote:Op maandag 23 april 2012 12:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
El Ahmadi makkelijker op te vangen dan Vlaar???
Gast. VIJF MILJOEN. en dan 1.3 miljoen salaris. 6.3 miljoen. 20% van onze TOTAALSCHULD. Dat is niet 'een fooitje' voor Feijenoord.quote:El Ahmadi is met afstand onze beste speler dit seizoen. Iedereen heeft het altijd over Guidetti maar El Ahmadi is vele malen belangrijker dan Guidetti. Het fooitje dat je voor Karim krijgt is verwaarloosbaar als je het opzet tegen de enorme sportieve achteruitgang.
Dat 'hoogstwaarschijlijk' zou ik niet te hard op rekenen. Wij kunnen in de voorrondes er best wel hard uitgaan helaasquote:Als je vooruit wil kijken en volgend jaar wederom bovenin wil mee doen zul je El Ahmadi moeten behouden. Bovendien spelen we (hoogstwaarschijnlijk) volgend jaar Europees dan kunnen we El Ahmadi ook wel gebruiken lijkt me.
Het feit dat hij nog niet bijgetekend heeft, Feijenoord centen nodig heeft en 5 miljoen transferwaarde niet kan laten lopen?quote:Overigens snap ik eigenlijk helemaal niet waar dat geleuter vandaan komt dat El Ahmadi weg gaat. Ik hoor dat nu al tijden.. Maar is er ook maar enkele aanleiding voor om dat te denken?
quote:Op maandag 23 april 2012 12:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar zijn jullie echt zó slecht, of was dit een momentopname?
En waar waren de Ado-supporters, het was toch wel bekendgemaakt dat jullie thuis speelden?
quote:Op maandag 23 april 2012 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel me eens ja. Moet je nagaan als Toonstra wel meedeed gisteren. Dan waren we echt hard afgemaakt. Den Haag had 90 minuten lang het beste van het spel. Vooral knap hoe ze zich telkens onder onze druk uit wisten te voetballen.
Het gaat niet over het spel. Natuurlijk was Feijenoord veel sterker. Het gaat gewoon over twee overduidelijke penalty's (vooral die waarbij Vlaar Immers gewoon onderuit trapt) die niet gegeven worden.quote:Op maandag 23 april 2012 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel me eens ja. Moet je nagaan als Toonstra wel meedeed gisteren. Dan waren we echt hard afgemaakt. Den Haag had 90 minuten lang het beste van het spel. Vooral knap hoe ze zich telkens onder onze druk uit wisten te voetballen.
Ze hadden al een reisje naar belgie geboekt, en dat gaat toch voor hequote:Op maandag 23 april 2012 12:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En waar waren de Ado-supporters, het was toch wel bekendgemaakt dat jullie thuis speelden?
Dan hoop ik dat jullie degraderenquote:Op maandag 23 april 2012 12:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het gaat niet over het spel. Natuurlijk was Feijenoord veel sterker. Het gaat gewoon over twee overduidelijke penalty's (vooral die waarbij Vlaar Immers gewoon onderuit trapt) die niet gegeven worden.
Als we hierdoor nacompetitie moeten spelen..
Wat dacht je van z'n contract dat nog maar 1 jaar doorloopt?quote:Op maandag 23 april 2012 12:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
El Ahmadi makkelijker op te vangen dan Vlaar???
[..]
El Ahmadi is met afstand onze beste speler dit seizoen. Iedereen heeft het altijd over Guidetti maar El Ahmadi is vele malen belangrijker dan Guidetti. Het fooitje dat je voor Karim krijgt is verwaarloosbaar als je het opzet tegen de enorme sportieve achteruitgang. Als je vooruit wil kijken en volgend jaar wederom bovenin wil mee doen zul je El Ahmadi moeten behouden. Bovendien spelen we (hoogstwaarschijnlijk) volgend jaar Europees dan kunnen we El Ahmadi ook wel gebruiken lijkt me.
Overigens snap ik eigenlijk helemaal niet waar dat geleuter vandaan komt dat El Ahmadi weg gaat. Ik hoor dat nu al tijden.. Maar is er ook maar enkele aanleiding voor om dat te denken?
Dan had je ergens anders punten moeten pakken. Als je met zo'n dorp van weet ik 't hoeveel mensen en zo'n groot stadion (voor Eredivisie begrippen) het niet redt, dan moet je ook niet zeuren. Ik zou ADO wel in willen ruilen voor Sparta, altijd leuk die Spartanen.quote:Op maandag 23 april 2012 12:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik heb het het vorige topic al min of meer uitgelegd, ik heb het nu HEEL duidelijk uitgelegd: Feijenoord kan 5 miljoen transfersom van Ahmadi simpelweg niet afslaan. De 6.3 miljoen die we met een transfer binnenhalen (1.3 miljoen salaris die niet betaalt hoeft te worden) is TE belangrijk voor Feijenoordquote:Op maandag 23 april 2012 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat dacht je van z'n contract dat nog maar 1 jaar doorloopt?
Voor de rest is Feyenoord natuurlijk totaal geen stap hogerop zoals je heel 't seizoen al beweert.quote:Op maandag 23 april 2012 12:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het gaat niet over het spel. Natuurlijk was Feijenoord veel sterker. Het gaat gewoon over twee overduidelijke penalty's (vooral die waarbij Vlaar Immers gewoon onderuit trapt) die niet gegeven worden.
Het was verre van goed, maar alsnog hadden we de overwinning verdiend. Gewoon 3-2 als die pingels worden gegeven.quote:Op maandag 23 april 2012 12:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |