abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110668719
JAAAAAAAA JE HEBT HEM _O_ :D
pi_110668741
Volgens mij zat die commentator gewoon naast 1 van de 2 Ado supporters in het stadion en durfde daarom niet negatief over Ado te zijn.
BFF met GGMM
pi_110668747
Yesss! w/ Mijn dag, week... Wat zeg ik? JAAR KAN NIET MEER STUK.
  maandag 23 april 2012 @ 12:05:35 #5
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_110668752
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:50 schreef heiden6 het volgende:

[..]

El Ahmadi is makkelijker op te vangen, heeft meer geld waard en een aflopend contract.
El Ahmadi makkelijker op te vangen dan Vlaar??? :D
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Want Feijenoord kan het zich nog steeds niet veroorloven 5 miljoen te laten 'lopen' om Ahmadi (met 1.3 miljoen salaris) nog één seizoen te laten spelen.

Dan speelt hij dus voor "6.3" miljoen één seizoen in De Kuip.

Nou, als DAT niet onverantwoord is weet ik niet wat het wel is :').
El Ahmadi is met afstand onze beste speler dit seizoen. Iedereen heeft het altijd over Guidetti maar El Ahmadi is vele malen belangrijker dan Guidetti. Het fooitje dat je voor Karim krijgt is verwaarloosbaar als je het opzet tegen de enorme sportieve achteruitgang. Als je vooruit wil kijken en volgend jaar wederom bovenin wil mee doen zul je El Ahmadi moeten behouden. Bovendien spelen we (hoogstwaarschijnlijk) volgend jaar Europees dan kunnen we El Ahmadi ook wel gebruiken lijkt me.

Overigens snap ik eigenlijk helemaal niet waar dat geleuter vandaan komt dat El Ahmadi weg gaat. Ik hoor dat nu al tijden.. Maar is er ook maar enkele aanleiding voor om dat te denken?
pi_110668772
quote:
17s.gif Op maandag 23 april 2012 12:05 schreef Typisch het volgende:
Voelt een beetje alsof je de wereldbeker hebt gewonnen toch... :+
BFF met GGMM
pi_110668776
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2012 12:05 schreef DonRaja het volgende:
Volgens mij zat die commentator gewoon naast 1 van de 2 Ado supporters in het stadion en durfde daarom niet negatief over Ado te zijn.
pi_110668780
Goede TT. Echt belachelijk, ik heb nog nooit zo'n slechte scheids gezien. BMI had al 3x zijn tweede geel moeten krijgen, twee zuivere penalty's niet gegeven. Heel veel geluk gehad jullie.
pi_110668785
quote:
17s.gif Op maandag 23 april 2012 12:05 schreef Typisch het volgende:
:D Ik denk ik laat 'm wel voor je ;).
  maandag 23 april 2012 @ 12:07:06 #10
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_110668820
De_kromme is bijna nog debieler dan HMF.. :')

Wanneer komt die tweede ring nou D_K? _O-
  maandag 23 april 2012 @ 12:07:10 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110668823
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2012 12:06 schreef De_kromme het volgende:
Goede TT. Echt belachelijk, ik heb nog nooit zo'n slechte scheids gezien. BMI had al 3x zijn tweede geel moeten krijgen, twee zuivere penalty's niet gegeven. Heel veel geluk gehad jullie.
Wel me eens ja. Moet je nagaan als Toonstra wel meedeed gisteren. Dan waren we echt hard afgemaakt. Den Haag had 90 minuten lang het beste van het spel. Vooral knap hoe ze zich telkens onder onze druk uit wisten te voetballen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110668836
quote:
17s.gif Op maandag 23 april 2012 12:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Baas _O_ .

Verder vond ik het ook jammer dat de hoekvakken niet waren uitverkocht. Moet wel verandering inkomen, gaat nergens over dit.. Toch nog te weinig mensen met clubkaarten bij Den Haag, wellicht volgend jaar naar een 4 op 1 verkoop gaan.
pi_110668841
quote:
Je hebt misschien 2x op het doel geschoten joh, gekkie. :')
pi_110668845
quote:
Maar zijn jullie echt zó slecht, of was dit een momentopname?
En waar waren de Ado-supporters, het was toch wel bekendgemaakt dat jullie thuis speelden?
BFF met GGMM
pi_110668847
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:05 schreef inZanity het volgende:

[..]

Die snapt er niets van joh :D.

quote:
El Ahmadi is met afstand onze beste speler dit seizoen. Iedereen heeft het altijd over Guidetti maar El Ahmadi is vele malen belangrijker dan Guidetti. Het fooitje dat je voor Karim krijgt is verwaarloosbaar als je het opzet tegen de enorme sportieve achteruitgang.
Gast. VIJF MILJOEN. en dan 1.3 miljoen salaris. 6.3 miljoen. 20% van onze TOTAALSCHULD. Dat is niet 'een fooitje' voor Feijenoord.

quote:
Als je vooruit wil kijken en volgend jaar wederom bovenin wil mee doen zul je El Ahmadi moeten behouden. Bovendien spelen we (hoogstwaarschijnlijk) volgend jaar Europees dan kunnen we El Ahmadi ook wel gebruiken lijkt me.
Dat 'hoogstwaarschijlijk' zou ik niet te hard op rekenen. Wij kunnen in de voorrondes er best wel hard uitgaan helaas :{.

quote:
Overigens snap ik eigenlijk helemaal niet waar dat geleuter vandaan komt dat El Ahmadi weg gaat. Ik hoor dat nu al tijden.. Maar is er ook maar enkele aanleiding voor om dat te denken?
Het feit dat hij nog niet bijgetekend heeft, Feijenoord centen nodig heeft en 5 miljoen transferwaarde niet kan laten lopen?
pi_110668870
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2012 12:07 schreef DonRaja het volgende:

[..]

En waar waren de Ado-supporters, het was toch wel bekendgemaakt dat jullie thuis speelden?
_O- :D
pi_110668871
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Wel me eens ja. Moet je nagaan als Toonstra wel meedeed gisteren. Dan waren we echt hard afgemaakt. Den Haag had 90 minuten lang het beste van het spel. Vooral knap hoe ze zich telkens onder onze druk uit wisten te voetballen.
_O-
pi_110668876
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Het gaat niet over het spel. Natuurlijk was Feijenoord veel sterker. Het gaat gewoon over twee overduidelijke penalty's (vooral die waarbij Vlaar Immers gewoon onderuit trapt) die niet gegeven worden.

Als we hierdoor nacompetitie moeten spelen..
  maandag 23 april 2012 @ 12:09:01 #19
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_110668889
quote:

[..]

Ze hadden al een reisje naar belgie geboekt, en dat gaat toch voor he :')
pi_110668898
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2012 12:08 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Het gaat niet over het spel. Natuurlijk was Feijenoord veel sterker. Het gaat gewoon over twee overduidelijke penalty's (vooral die waarbij Vlaar Immers gewoon onderuit trapt) die niet gegeven worden.

Dan hoop ik dat jullie degraderen :D
pi_110668902
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:05 schreef inZanity het volgende:

[..]

[..]

El Ahmadi is met afstand onze beste speler dit seizoen. Iedereen heeft het altijd over Guidetti maar El Ahmadi is vele malen belangrijker dan Guidetti. Het fooitje dat je voor Karim krijgt is verwaarloosbaar als je het opzet tegen de enorme sportieve achteruitgang. Als je vooruit wil kijken en volgend jaar wederom bovenin wil mee doen zul je El Ahmadi moeten behouden. Bovendien spelen we (hoogstwaarschijnlijk) volgend jaar Europees dan kunnen we El Ahmadi ook wel gebruiken lijkt me.

Wat dacht je van z'n contract dat nog maar 1 jaar doorloopt? :)
pi_110668917
quote:

[..]

Dan had je ergens anders punten moeten pakken. Als je met zo'n dorp van weet ik 't hoeveel mensen en zo'n groot stadion (voor Eredivisie begrippen) het niet redt, dan moet je ook niet zeuren. Ik zou ADO wel in willen ruilen voor Sparta, altijd leuk die Spartanen.
pi_110668919
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:09 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat dacht je van z'n contract dat nog maar 1 jaar doorloopt? :)
Ik heb het het vorige topic al min of meer uitgelegd, ik heb het nu HEEL duidelijk uitgelegd: Feijenoord kan 5 miljoen transfersom van Ahmadi simpelweg niet afslaan. De 6.3 miljoen die we met een transfer binnenhalen (1.3 miljoen salaris die niet betaalt hoeft te worden) is TE belangrijk voor Feijenoord :{.
pi_110668920
quote:

[..]

Voor de rest is Feyenoord natuurlijk totaal geen stap hogerop zoals je heel 't seizoen al beweert.
pi_110668927
quote:

[..]

Het was verre van goed, maar alsnog hadden we de overwinning verdiend. Gewoon 3-2 als die pingels worden gegeven.

En waarom heb jij zo'n grote bek, terwijl je zelf nooit in een stadion te vinden bent? Ik zou maar eens naar je eigen supporters kijken, voordat je over anderen oordeelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')