Ik zou juist proberen of hij genoeg heeft aan avondeten + yoghurt 's avonds en fruit 's ochtends en dus 11.00 en 21.00uur te minderen.quote:Op maandag 23 april 2012 12:50 schreef Cyntiaa het volgende:
Wat is haar schema nu, Susie?
Cas drinkt op 7:00 / 11:00 / 15:00 en een laatste fles rond 21:00. De 11 en 15 uur zijn we nu aan het minderen.
De 11:00 uur minderen is totaal geen probleem, hij eet nu ook brood op het kdv en thuis. Die van 21:00 minderen kan ik proberen maar dan gok ik op nog minder slaap. Woensdag maar weer eens kijken wat meneer zal doen.quote:Op maandag 23 april 2012 13:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zou juist proberen of hij genoeg heeft aan avondeten + yoghurt 's avonds en fruit 's ochtends en dus 11.00 en 21.00uur te minderen.
Maar ligt ook een beetje aan het tijdstip van naar bed gaan of die lange ruk in 1x maken zonder voeding lukt.
Als het slapen al lastig is is het moeilijk in te schatten of het wakker worden 's nachts van de honger is idd.quote:Op maandag 23 april 2012 13:18 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
De 11:00 uur minderen is totaal geen probleem, hij eet nu ook brood op het kdv en thuis. Die van 21:00 minderen kan ik proberen maar dan gok ik op nog minder slaap. Woensdag maar weer eens kijken wat meneer zal doen.
maar ean is 72cm en 8580 en ik vind haar alles behalve te dik.quote:Op maandag 23 april 2012 13:57 schreef Deepfreeze het volgende:
ai susie. Maar Chris was ook zo eentje.. Bij 6 maand was hij 70 cm en 8,9 kg.. En hij is sinds hij los is gaan lopen bij 18 maand echt helemaal terug gevallen in de curve tot het midden..
Chris kon met 6 maand naar 4 flessen, fruit en groente. Dan zat er tussen die flessen zo'n 5 uur. Dus niet vervangen, maar doorschuiven. Effe denken: 7-10(fruit)-12-16-18(groente)-21/22. (laatste fles was dan na zo'n anderhalf of 2.15 uur slaap, dan zat hij precies 2 of 3 slaapcycli verder en was dan redelijk wakker te krijgen)
Maar hij at al snel goede porties. Vaak 1 stuk fruit en 125+gram groente..
naja, misschien kun je er iets mee
Ja maar jouw mupje is al bijna een jaar en Chris was 6 maandenquote:Op maandag 23 april 2012 14:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
maar ean is 72cm en 8580 en ik vind haar alles behalve te dik.
dat wel maar lengte en gewicht blijft het zelfdequote:Op maandag 23 april 2012 14:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar jouw mupje is al bijna een jaar en Chris was 6 maanden
Ean is inmiddels gewoon een lekker gevuld meisje maar het ziet er op de curve heel anders uit door dat verschil in leeftijd.quote:Op maandag 23 april 2012 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dat wel maar lengte en gewicht blijft het zelfde
Ik zal haar morgen in het zwembad eens bekijkenquote:Op maandag 23 april 2012 15:25 schreef ferrari_rood het volgende:
dat wel maar dik vind ik haar niet
maar wellicht zie je haar binnenkort kun je het zelf zien. misschien heb ik als moeder wel een heel scheef beeld van d'r spekjes
En dat is altijd nog 5 cm langer als Anouk, en dat is (vind ik) best een verschil toch?quote:Op maandag 23 april 2012 14:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
maar ean is 72cm en 8580 en ik vind haar alles behalve te dik.
quote:Op maandag 23 april 2012 15:27 schreef ferrari_rood het volgende:
is prima als je het bij haar spekjes houdt. Die van mij zijn er nl in overvloed
ach, die vraag kreeg ik toen ik 16 was al. Gewoon proberen om erom te lachen. En ja, ik weet dat dat moeilijk is.quote:Op maandag 23 april 2012 15:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ja lach maar ik kreeg vorige week de vraag of ik zwanger was
I feel your pain. Hier hetzelfdequote:Op maandag 23 april 2012 15:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar ik heb helemaal geen zwangerschapskilo's alleen maar na zwangerschapskilo's
Nu niet boos worden, ik bedoel het niet vervelend. Echt niet. En mensen die weten hoe ik eruit zie weten dat het heel erg van toepassing op mezelf:quote:Op maandag 23 april 2012 15:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar ik heb helemaal geen zwangerschapskilo's alleen maar na zwangerschapskilo's
Ik ben weer aan het hardlopen maar mijn nog steeds aanwezige misselijkheid helpt dan niet echt. Als ik daarna kotsend boven de wc hangquote:Op maandag 23 april 2012 15:49 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Nu niet boos worden, ik bedoel het niet vervelend. Echt niet. En mensen die weten hoe ik eruit zie weten dat het heel erg van toepassing op mezelf:
Maar als je er zo een probleem mee hebt moet je er niet over zeuren maat er iets aan doen.
Ik heb zelf ook jaren negatieve gevoelens gehad bij mijn figuur, en al helemaal bij de opmerkingen die anderen erover maakten. Nu heb ik dan eindelijk besloten om er iets aan te doen omdat ik merkte dat het zeuren alleen de negatieve gevoelens maar versterkt.
Hier dus hetzelfde. Maar, ik heb via google, vriendinnen en een beetje logisch nadenken wat tips gevonden die ik zelf zo veel mogelijk in praktijk probeer te brengen waardoor de sportschool niet echt nodig is:quote:Op maandag 23 april 2012 15:50 schreef Cyntiaa het volgende:
De welbekende flapjesI Haz them!
Maar tijd om te sporten is er amper met een kleintje. Toch wil ik het graag weer oppakken!
joh das keinormaalquote:Op maandag 23 april 2012 15:56 schreef Aventura het volgende:
Maar nog even over mijn vent, ik ga zijn eetgedrag wel even aankaarten bij het cb. Laatste keer dat ik daar was, was hij 6 maanden oud en was voeding nog niet zo'n onderwerp. Inmiddels vind ik het toch wel opvallend dat hij alleen gepureerd voedsel wil, gaat kokhalzen bij brood en verder ook nog weinig blieft. Ik ontdekte laatst dat hij eten opspaart in zijn verhemelte en het dan later uitspuugt. Soms moet ik het eruit halen met mijn pink. Het lijkt of hij moeite heeft met iets in zijn mondje hebben en dit dan doorslikken.
ik hoop dat ze je bij het CB kunnen helpen. Je kunt ook zelf contact met een logopediste opnemen.quote:Op maandag 23 april 2012 15:56 schreef Aventura het volgende:
Maar nog even over mijn vent, ik ga zijn eetgedrag wel even aankaarten bij het cb. Laatste keer dat ik daar was, was hij 6 maanden oud en was voeding nog niet zo'n onderwerp. Inmiddels vind ik het toch wel opvallend dat hij alleen gepureerd voedsel wil, gaat kokhalzen bij brood en verder ook nog weinig blieft. Ik ontdekte laatst dat hij eten opspaart in zijn verhemelte en het dan later uitspuugt. Soms moet ik het eruit halen met mijn pink. Het lijkt of hij moeite heeft met iets in zijn mondje hebben en dit dan doorslikken.
Even een stukje psychologie van de koude grond en boerenverstand enzo. Heeft-ie zich ooit eens flink verslikt in een stukje eten? Dat er nu iets van angst bij komt kijken?quote:Op maandag 23 april 2012 15:56 schreef Aventura het volgende:
Maar nog even over mijn vent, ik ga zijn eetgedrag wel even aankaarten bij het cb. Laatste keer dat ik daar was, was hij 6 maanden oud en was voeding nog niet zo'n onderwerp. Inmiddels vind ik het toch wel opvallend dat hij alleen gepureerd voedsel wil, gaat kokhalzen bij brood en verder ook nog weinig blieft. Ik ontdekte laatst dat hij eten opspaart in zijn verhemelte en danclater uitspuugt. Soms moet ik het eruit halen met mijn pink. Het lijkt of hij moeite heeft met iets in zijn mondje hebben en dit dan doorslikken.
dubbelpostert!quote:Op maandag 23 april 2012 15:05 schreef Aventura het volgende:
Hm, bij ventje moet het nog glad hoor. En ik heb ontdekt dat hij toch heel veel vaster voedsel niet doorslikt. Hij bewaart het in zijn verhemelte, om het later uit te spugen. Soms moet ik hem erbij helpen, hij eet nu eigenlijk alleen nog maar glad gepureerd fruit en groente. Brood lukt echt nog niet. Morgen naar het cb, dan maar eens aankaarten. Laatste keer was hij 6 maanden, toen waren voedingskwesties nog niet zo actueel, heb dus geen idee met wat voor advies ze gaan komen.
Dat is ook niet grappigquote:Op maandag 23 april 2012 15:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ja lach maar ik kreeg vorige week de vraag of ik zwanger was
Ik weet niet wat normaal is, ik heb maar 1 kind en alle andere kids die ik ken eten als bootwerkersquote:Op maandag 23 april 2012 15:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
joh das keinormaalde 1 doet er 6 mnd over om aan bijvoeding te wennen, de ander vreet binnen een week de oren van je hoofd. Elin heeft het t eerste jaar alleen maar op BV gedaan en die bleef netjes op r lijntje
Ik heb een flapje op mijn buik, dat hangt sierlijk tegen mijn riem aan te schommelenquote:Op maandag 23 april 2012 15:50 schreef Cyntiaa het volgende:
De welbekende flapjesI Haz them!
Maar tijd om te sporten is er amper met een kleintje. Toch wil ik het graag weer oppakken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou eerlijk gezegd ga ik ook bijna over mijn nek van toetjes waar dan nog brokjes inzitten als ik ze niet verwachtquote:Op maandag 23 april 2012 19:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Asy, dat is waar. hier gingen 8 maanden potjes ook slecht om die reden.. Nou was hij al niet gek op potjes, maar hij begon van die potjes weer te kokhalzen..
Goed...En wie zei er een tijdje terug ook alweer dat je baby's niet kunt verwennen?quote:Op maandag 23 april 2012 19:54 schreef Asyniur het volgende:
Ow en nog een vraagje:
Huubke wil 7 van de 10 keer niet in zijn wiegje slapen.
.
Bij mij in bed slaapt hij als een roosje,
Puree met klonten doen we nog maar niet. Denk dat ik dan liever meteen overga naar het bereiden en prakken of pureren van (delen van) ons eigen avondeten.quote:Op maandag 23 april 2012 19:48 schreef Asyniur het volgende:
Heb een beetje hier en daar gelezen.
O.a. over voedselintroductie. Hou er rekening mee dat puree met stukjes veel moeilijker eten is voor hummeltjes dan gewoon stukjes of alleen puree (denk hierbij aan als jij vla eet met brokjes erin, dan moet je eerst de brokjes uit de vla zeven in je mond die je mond kauwen).
Aventura, als je je ventje gewoon stukken geeft? als je dat (nog) niet doet
Dan kan hij zelf een beetje aanrommelen en oefenen hoe je voedsel zelf naar achter in je mond transporteert. Als ie dat kan, dan slikt hij het ook uiteindelijk door.
Ik wilde eigenlijk nog een foto'tje plakken van mijn jongste maar die is in slaap gevallen op mijn buik
We zijn een maand geleden al spelenderwijs begonnen met stukken geven om te proeven en met pap van een lepel (en die pap heeft de nachtrust aanzienlijk verbetert). Dus wel een beetje vals gespeelt hieroquote:Op maandag 23 april 2012 22:00 schreef Susie het volgende:
Wat gaat het fijn met Danne zo te horen Nirak! En wat ver al met het eten!
Ean al 8 tanden??quote:Op maandag 23 april 2012 20:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Wow gaat goed met E. Sannne drinkt ze nu ook minder nu je weer werkt?
Mefke ik vergat helemaal te jompelen voor tienus. Wat fijn dat zijn helm af mocht.
Ean heeft 8 tanden en bijt echt al hele stukken ergens van af.
Hij is op 19 november geboren Susie, dus hij is nu 5 maanden en een paar dagen.quote:Op maandag 23 april 2012 19:04 schreef Susie het volgende:
Wat fijn Clubsoda!![]()
En klavertje alvast succes morgen!
Och hier ook zo'n schortje voor en nog zeker +12 kg minimaal, maar heb ook nog totaal nix aan sport gedaan en let eigenlijk ook nog totaal niet op mijn etenHet knopje is nog niet om bij mij zeg maar....komt wel een keer.
TJ, hoe oud is hij nou? Zie hem niet in het lijstje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha....hoe krijg je haar zover? Het dochtertje van een vriend van me doet het ook. Erg grappigquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:52 schreef Sannne het volgende:
Over in de wieg slapen ben ik wel de allerlaatste die tips kan geven
De wieg is hier onbeslapen richting zolder terug gegaan.. Heb wel een foto nog waarin ze toch even een paar minuutjes IN de wieg slaapt. Voor het fotoalbum
Voor degene die niet op mijn fb zitten:
Dat is toch ook geen fijne eethouding?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:49 schreef Aventura het volgende:
Je kunt je kind toch op schoot nemen, beentjes tussen je benen en een armpje onder je oksel geklemd? Scheelt ook veel rondvliegend voedsel!
Oh goed idee, helemaal niet aan gedacht. idd zo'n hoes is dan een stuk handiger. Thanksquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:49 schreef Clubsoda het volgende:
Je hebt ook een baby-inzet voor de tripp trapp. Ik zou in ieder geval niet beginnen met vast voedsel in een stoel waar hij nog niet stabiel in zit, want en balans bewaren en het hele proces van voedsel ervaren, kauwen en slikken allemaal tegelijk is heel veel voor 'n kindje en het risico op verslikken is dan erg groot. Dan zou ik kiezen voor knoeien in een wippertje. Kun je geen aankleedkussenhoes oid om t wippertje doen zodat je dat kunt wassen?
Ja die had ik ook al gezien, maar momenteel financieel niet handig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:27 schreef Clubsoda het volgende:
Je hebt van Stokke ook nog zo'n baby'schaal', die echt geschikt is vanaf de geboorte. Wij hebben 'm voor onze puk en ik vind het heel handig, maar ik kan me voorstellen dat je 'm niet nog met 5 maanden eens aan gaat schaffen.
[ afbeelding ]
Zo'n bumbo lijkt me inderdaad handig, maar volgens mij kunnen ze van een kinderstoel langer gebruik maken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:35 schreef Susie het volgende:
Ohw, Asy, wat een lekker ding![]()
Ik zat eraan te denken om de Bumbo aan te schaffen. Volgens mij heeft KD die? Die lijkt mij ook wel goed voor gepruts met eten? En schijnen ze lang in te kunnen? Weet alleen niet of Anouk met dr spekbenen er wel in kan![]()
Tsja het kan, maar ik wil het eetmoment wel relaxed houdenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:49 schreef Aventura het volgende:
Je kunt je kind toch op schoot nemen, beentjes tussen je benen en een armpje onder je oksel geklemd? Scheelt ook veel rondvliegend voedsel!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Nouquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:20 schreef Aventura het volgende:
Mooie stoel maar wat een astronomische prijs, omg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O En TJ foto van bijgetrokken Rayen?En KD foto van Bassie-Lex?
![]()
Ja wat dat betreft mogen er vaker "onverwachte" foto's gepost worden wat mij betreftquote:Op woensdag 25 april 2012 10:57 schreef Susie het volgende:
Sander![]()
Rayen
Wat een heerlijkheid die baby foto's!
gewoon blij zijn met het goede nieuws? ik zou dolblij zijn als ik uitga van een afwijking, dat het dan enorm lijkt mee te vallen...quote:Op woensdag 25 april 2012 13:26 schreef NotTheSame het volgende:
Rayen en Sander, wauw!!!
Ventje ook weer goedgekeurd!
Hier zijn we terug van de orthopeed... Ik kan heel dat ziekenhuisvolk onderhand wel wurgen. Manman, wat werkt dat langs elkaar af.
De orthopeed bracht de boodschap als volgt:
Ik heb slecht nieuw voor u...
*Zag de bui al hangen, dat word een spreidbroek*
Ik snap niet waarom ze u hebben laten komen, want zowel de echo als de foto zien er goed uit. Ja, er zit wel een miniem verschil in de koppen, maar dat is zo minimaal dat we er niets aan doen.
Kan ik u verder nog ergens mee helpen? Tot ziens!
*insert flabbergasted smiley*...
Kortom, WEER voor de katzeviool naar het ziekenhuis geweest...
Dat is dan weer wel herkenbaar, in 'ons' ziekenhuis is het zo erg dat de doktersassistentes gewoon pubiekelijk schelden op de artsen waarvoor ze werken, en openlijk in huilen uitbarsten. Gewoon genant. Ergste fout vond ik trouwens dat ik tot 3x toe een rontgenfoto moest laten maken van mijn gebroken hand, terwijl ik zwanger was (dat wisten ze). Dit omdat ze eerst de verkeerde hoek had genomen en daarna omdat ze er eentje dwars door het gips had genomen (dit had er eerst af gemoeten). Omg.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:26 schreef NotTheSame het volgende:
Sorry voor de mensen die zich aangesproken voelen, maar ik doel op het feit dat ik 4x naar het ziekenhuis moet komen voor iets wat in principe ook in een afspraak zou kunnen. Daarbij heb ik tot vanmorgen echt het gevoel gehad dat er serieus iets mis zou zijn want de communicatie onderling EN naar de client is gewoon uitermate bedroevend hier, dat was tijdens m'n zwangerschap al zo. En als je dan nog van de orthopeed te horen krijgt dat je weer voor eigenlijk niks naar het ziekenhuis bent gekomen, dan denk ik toch dat ik best wel even boos mag zijn op hun beleid.
Natuurlijk ben ik blij met de uitslag, maar de manier waarop hier alles gaat frustreerd me. Niemand gaat immers (als client zijnde) voor zijn of haar lol naar het ziekenhuis, en als er dan ook zo langs elkaar heen gewerkt word is het nog vervelender.
Dus nogmaals mijn excuses voor de dames die het persoonlijk hebben opgevat, het was niet mijn bedoeling om jullie te kwetsen!
Gelukkig is het alleen IN november. Per 1 december is er gewoon ewer plek. Ik heb dit ook al doorgegeven tijdens mijn arbeidsvoorwaardengesprek en ze gaven aan dat ik zonder problemen die 4 dagen thuis zou kunnen werken. Ik weet alleen van mezelf dat er dan niet zo veel van werken terecht zal komen omdat ik het veel te fijn vind om met sc-tje te tutten.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:01 schreef mefke79 het volgende:
nts, altijd even aan het ziekenhuis (klachtenafdeling) laten weten! Daar kunnen ze wat van leren.
SB, gefeliciteerd met je baan! En je nog niet te druk maken over die missende dag vanaf november. Ervaring leert dat het voor die tijd al tig keer anders kan zijn op een kdv.
quote:Op woensdag 25 april 2012 09:57 schreef Fee-nix het volgende:
Kyara hoe kan je dat met je wasmachine hebben?Speelt die ook een deuntje dan? Zielig dat je mannetje zo verdrietig was! Het blijft toch altijd raden wat er aan de hand is... Tot je inderdaad ineens een tandje ziet en denkt 'oooooooo dat was het dus'.
DF fijn dat het bij jou ook zo goed gaat! En knap hoor, omrollen!
KD veel plezier bij de bezichtiging. En Lex a la Bassie
.
Ah TJ, nou laat dan maar. Ik ga niet 'helemaal' naar Bergen op Zoom voor schoenen
. Maar leuk zijn ze wel!
O hier trouwens ook een baby die na de geboorte helemaal opgezwollen was. Z'n ogen zaten echt dicht door die dikke wangetjes die er tegen aan drukten, haha! Toch gek, want meestal zijn ze zo 'gaaf' na een keizersnee. Maar het is goed bijgetrokken hoor! (Al zeg ik het zelf)wat groeit hij opeens hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O En TJ foto van bijgetrokken Rayen?En KD foto van Bassie-Lex?
![]()
en ik vind m maar weinig op zijn broer lijken?
mn bassie
rond mei horen we of we de woning krijgen
Niet te druk over maken hoor Fee-nix. Eva had dat ook (misschien nog steeds, ik weet het eigenlijk niet) en ze is daarom ook voor een echo gestuurd. Bij het cb ook al even gevoeld, maar voor de zekerheid doorgestuurd.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:36 schreef Fee-nix het volgende:
voor de mooie stats van Aventura!
NTS ik snap je wel hoor... het is gewoon niet fijn om steeds weer heen te moeten voor jan met de korte achternaam... Maar wel fijn dat er niks aan de hand blijkt te zijn! Ik zal binnenkort ook met Sander voor een echo van de heupjes moeten... en ik heb er geen goed voorgevoel over. Ik heb ooit eens gehoord op het CB dat als de 'plooien' in de beentjes niet gelijk zijn (dus oneven aantal bijv.), dat dat niet goed is. En Sander heeft in zijn ene been een plooi meer dan in de andere. Nou we zullen zien.
klavertje fijn dat het toch leuk was op je werk!
Asy, lekker dat het tutpopje werkt!
SB gefeliciteerd met je baan!
KD ja hij groeit zoooo hard! Hij zit nu al in maat 62. Hij had laatst een pakje aan die Jesper aan had toen hij 5 maanden was! En Sander is dus 2,5 maand
. En ik vind m ook niet erg op z'n broer lijken hoor... Sommige mensen die zeggen dat ze heel veel lijken en anderen zijn het weer met mij eens dat ze erg verschillend zijn! Maar ik denk dat ze wel precies dezelfde kleur ogen krijgen
.
Het huis viel dus in de smaak? Spannend!
Midas ook. Meer dan een vermelding was het inderdaad niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:59 schreef Aventura het volgende:
Ventje had ook ongelijke plooien, maar sinds die ene constatering is de cb-arts er niet meer op terug gekomen. Ze heeft vandaag zijn achterkant bekeken, als ze wat had gezien had ze het wel gemeld denk ik!
Ze is absoluut niet uitgedroogd maar ik wil eigenlijk de avond fles eraf hebben omdat wij haar er voor wakker moeten maken. Nu ik vakantie heb geef ik haar eerder avondeten en de laatste fles net voor ze naar bed gaat. Met wisselend resultaat want afgelopen nacht waren we allemaal vana 01:30 wakker.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:11 schreef Deepfreeze het volgende:
KD, heerlijk jochie!
Waar zijn je bassie-smink-paint-skills ?
Fee, dat zou wel een onderneming worden. Zeker met die hitte daar. Dan misschien toch maar hier laten bij een vertrouwde oppas. Al kan ik me voorstellen dat dat ook niet ideaal is.
Ander misschien kijken of er goed vervoer geregeld kan worden (met airco en stoeltjes ter plaatse), of dat je eerst een nachtje bij het vliegveld/op een uurtje rijden doet om bij te komen?
FR, ik dacht 750-1000cc.. Maar dan mag je fruit en groente en yoghurt ook meerekenen. Sommige drinken ook gewoon minder of meer. Heeft ze genoeg plasluiers, tranen etc? Dan zal het met uitdrogen wel meevallen..
Hier geen ongelijke plooitjes, maar wel een echo vanwege stuit in 3e trimester. Was niks aan de hand. Bij mij waren de plooien ook ongelijk, maar ook niks aan de hand..
Dank je dat je zo mee denkt.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik gaf Chris met 12 maand een fles thee met een scheut melk voor het slapen. Maar hij had dan ook meestal nog wel een uur of meer na het eten, voordat hij echt naar bed ging..
Hoe zit je met de hoeveelheid zuivel? Anders zou je kunnen kijken of ze yoghurtdrank lust in de middag? Yoghurt+water of melk + een drupje roosvicee/diksap.
Ik moet ook toegeven dat Chris redelijk wat sap (diksap/roosvicee) kreeg, omdat hij ook geen water/thee wilde. Water lukte niet, daar verslikte hij zich in. Een drupje smaak erin en het ging wel goed..
Ja, bij Harry ook met 6 weken, maar nu ga ik dus met een baby van 2,5 week oudquote:Op woensdag 25 april 2012 19:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Nts fijn dat er niks aan de hand bleek
@asy bij ean ging de pas foto verrassend goed ze was toen ongeveer 5mnd
dat komt omdat vanaf 26 juni bijschrijvingen op je paspoort niet meer geldig zijn...quote:Op donderdag 26 april 2012 08:08 schreef Fee-nix het volgende:
Oe thnx Asy! Dat duurt lang zeg! Dan moeten we er echt wel achteraan!
Da's toch geen ramp? Niks om je voor te schamenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:30 schreef Deepfreeze het volgende:
Chris kreeg ook nog de fles tot 17 maand..
Anouk kijkt ook heerlijk vrolijk op de pasfotoquote:Op donderdag 26 april 2012 11:12 schreef Asyniur het volgende:
Nou ja zeg! Of hij al doorslaapt...
Serieus, dat vroeg de mevrouw van de gemeente. Kind is 2,5 week oud! Gek mens!
Maar goed, Huubke staat zeer oncharmant op de pasfoto. Echt zielig dat hij het daar de komende 4 jaar mee moet doen...
PureEvil, jij woont toch in Dld? Geen idee hoe de regels daar zijn...
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Asy O lijkt op cartmankan erger dus :p
Ik ga helemaal stuk hier!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lex op zijn 3e dag
de mijne normaal ook niet. Ik had ook wel even strijd haar te laten liggen ze kwam steeds omhoog. Ze was duidelijk nog moe maar de lichtschakelaar was zo interessant. En we hebben vakantie dus ik had ook genoeg tijd.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:06 schreef __Isis__ het volgende:
Op je buik geslapen, wat heerlijk FR!![]()
Dat doet mijn meiske helaas al heeeel lang niet meer....
Zou ik voor mezelf nou helemaaaaaal niet erg vindenquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:38 schreef Clubsoda het volgende:
O jee, daar moet je ook niet aan denken, alweer zwanger zijn... Ik niet althans![]()
Nee dat is serieus bedoeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |