F1 2000 lukte het aardig en was helemaal niet zo'n verkeerde game...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is eerst wachten op de kalender.
Daarna is het wachten op hoe de auto's eruit zien stuk voor stuk.
Vervolgens wachten op de sponsors.
Daarna wachten op hoe de verhoudingen nou echt liggen.
Dat eerste, tweede en derde punt kost niet veel tijd lijkt me.
De banen heb je, die hoef je maar in je game te frotten.
Auto´s hoe ze eruit zien lijkt me ook niet heel erg veel werk om dat 3d voor elkaar te krijgen.
Sponsoren is een kwestie van textures. Ook dat stelt geen zak voor.
Dan wachten op hoe de verhoudingen liggen een paar races na europa.
Dat in je game zetten, alles naar de persen en voor het in de winkel ligt is het september denk ik.
Dat is over een kleine 4 maanden al he.
Ik denk niet dat het gaat werken om op de dag van de seizoensopener je game in de winkel te leggen eerlijk gezegd.
Gezien je naam (die natuurlijk slaat op de Groene Hel lijkt me), vroeg ik me ineens af, gezien het feit dat je in Oostenrijk zit, of je misschien op de A1 ring was nu?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:57 schreef RingBewoner het volgende:
Zo, even de live-stream kijken vanuit Oostenrijk.
Nee, was met maar zo mooi. Die wil ik nog wel bezoeken. Ik ben in Ossiach, vlakbij Villach aan de Ossiacher See. Ben daar voor zomerwerk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Gezien je naam (die natuurlijk slaat op de Groene Hel lijkt me), vroeg ik me ineens af, gezien het feit dat je in Oostenrijk zit, of je misschien op de A1 ring was nu?
Met alle hulpmiddelen uit ? Dat is wel heel goed volgens mij al heb ik nog nooit met een FI gereden. Maar met F1 2010 won ik altijd op Canada en Abu Dhabi en had altijd pole op Canada, zelfs met een Virginquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:17 schreef Fir3fly het volgende:
F1 2011 is wel behoorlijk makkelijk, ik zet op de hoogste moeilijkheidsgraad al een Force India op pole...
Inderdaad. Het spektakel op mn werk begint weer om 1400quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Even snel douchen en dan mag het spektakel weer beginnen
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Het spektakel op mn werk begint weer om 1400
Werkzequote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:22 schreef vosss het volgende:
Veel plezier alvast met de Q. Ik kijk hem vanavond om 0000 terug als ik thuis ben.
Jups.quote:
Altijd dat werk van jouquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:22 schreef vosss het volgende:
Veel plezier alvast met de Q. Ik kijk hem vanavond om 0000 terug als ik thuis ben.
koos werkeloosquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:26 schreef vosss het volgende:
Ik wou dat ik werkeloos was
En de jackpot gewonnen had eergister![]()
Die jackpot willen we allemaal welquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:26 schreef vosss het volgende:
Ik wou dat ik werkeloos was
En de jackpot gewonnen had eergister![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |