Iets met dronken mensen spreken de waarheid.quote:
Hoezodatzoquote:Op maandag 23 april 2012 10:59 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Iets met dronken mensen spreken de waarheid.
Jammer!
Echt hequote:Op maandag 23 april 2012 10:59 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Iets met dronken mensen spreken de waarheid.
Jammer!
Geen ideequote:Op maandag 23 april 2012 11:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit zo nasty te hoesten steeds. Kan dat van één joint?
Rook je hem nu?quote:Op maandag 23 april 2012 11:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ik word er superactief vanquote:Op maandag 23 april 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik lieg vooral tegen mezelf als ik dronken ben
u haf lyf ful uf canceurquote:Op maandag 23 april 2012 11:01 schreef Harajuku. het volgende:
quote:
Mja technisch gezien valt het er helaas wel onderquote:Op maandag 23 april 2012 11:04 schreef miesjelle112 het volgende:
[..](mits we alcohol buiten beschouwing laten)
Dit is wél een lekker wijf! Hier ga je géén spijt van krijgen! En zulks!quote:Op maandag 23 april 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
Ik lieg vooral tegen mezelf als ik dronken ben
Haha de bekende bierbril, je ziet niet eens dat ze lelijk isquote:Op maandag 23 april 2012 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dit is wél een lekker wijf! Hier ga je géén spijt van krijgen! En zulks!
Sterker nog, een van de zwaardere harddrugs.quote:Op maandag 23 april 2012 11:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja technisch gezien valt het er helaas wel onder
Ja.quote:Op maandag 23 april 2012 11:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ik mag toch hopen dat je vrienden je daarvoor behoeden (mits ze zelf niet lam zijn)?quote:Op maandag 23 april 2012 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dit is wél een lekker wijf! Hier ga je géén spijt van krijgen! En zulks!
Je kan beter blowen en af en toe een xtc pil nemen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoe scheef het ook is, het klopt wel ja.
Waarom?quote:Op maandag 23 april 2012 11:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan beter blowen en af en toe een xtc pil nemen.
Je kan het beter matigen... af en toe is lang niet zo erg tov elke dagquote:Op maandag 23 april 2012 11:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Naw. Dit is de nu de vierde keer in mn leven geweest, ik vind er weinig aanquote:Op maandag 23 april 2012 11:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent een rookster toch?quote:Op maandag 23 april 2012 11:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Naw. Dit is de nu de vierde keer in mn leven geweest, ik vind er weinig aanPillen en snuiven doe ik helemaal niet.
Ja maar het effect is toch anders?quote:Op maandag 23 april 2012 11:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens de lijst zou dat minder schadelijk zijn.
Dat is natuurlijk onzin.quote:Op maandag 23 april 2012 11:08 schreef shifto het volgende:
Als het bij blowen al fout gaat kun je inderdaad beter ook niet aan zwaardere middelen beginnen
Er is een verschil tussen natuurlijke en synthetische middelen, IMO.quote:Op maandag 23 april 2012 11:08 schreef shifto het volgende:
Als het bij blowen al fout gaat kun je inderdaad beter ook niet aan zwaardere middelen beginnen
Like a bawsquote:Op maandag 23 april 2012 11:08 schreef MohMi het volgende:
Ja, ik vind het mooi geweest voor vandaag, ik ga om 1u naar huis
Fuck yeah
N00bs die na 1x blowen helemaal para bad gaan, kun je beter geen paddo oid geven hoorquote:
Ja, elke drugs is anders. Ach, iedereen moet doen waar hij zin in heeft, maar dan doen alsof je zwaar tegen drugs ben is dan natuurlijk een beetje dommie.quote:Op maandag 23 april 2012 11:08 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja maar het effect is toch anders?
Ik geniet van bier en neem het uitschakelen van mijn hersens dan maar voor lief, maar ik ga niet voor de lol een beetje high zitten wezen ofzo. Kan daar niet tegen.
Ik begin niet eens aan de sigarettenquote:Op maandag 23 april 2012 11:08 schreef shifto het volgende:
Waz with joe?quote:Op maandag 23 april 2012 11:08 schreef MohMi het volgende:
Ja, ik vind het mooi geweest voor vandaag, ik ga om 1u naar huis
Fuck yeah
Grote meidquote:Op maandag 23 april 2012 11:09 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik begin niet eens aan de sigaretten
quote:Op maandag 23 april 2012 11:09 schreef shifto het volgende:
[..]
N00bs die na 1x blowen helemaal para bad gaan, kun je beter geen paddo oid geven hoor
Truequote:Op maandag 23 april 2012 11:10 schreef Murdera het volgende:
[..]Die kunnen dan wel een avond helemaal los gaan met een pil.
Denk dat mijn zus een prachtig voorbeeld isquote:Op maandag 23 april 2012 11:09 schreef shifto het volgende:
[..]
N00bs die na 1x blowen helemaal para bad gaan, kun je beter geen paddo oid geven hoor
Waz met jouquote:Op maandag 23 april 2012 11:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Grote meid
Vind je vast niet erg dat ik op onze date wel een aantal keer rook hè
"Er in blijven" bij pillen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Denk dat mijn zus een prachtig voorbeeld isUren bad gaan van een half hasjkoekje
Als die pillen oid zou doen, blijft ze er volgens mij in.
zou het dan ook nog uitmaken of je klein of groot bent? Lijkt me wel toch?
Groot zekerquote:Op maandag 23 april 2012 11:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Grote meid
Vind je vast niet erg dat ik op onze date wel een aantal keer rook hè
Verstandig trouwens, roken is goor en duurquote:Op maandag 23 april 2012 11:12 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Groot zeker
Euh nou... liever niet
Ik zal voor het zoenen wel een kaugompje pakken hoorquote:Op maandag 23 april 2012 11:12 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Groot zeker
Euh nou... liever niet
quote:Op maandag 23 april 2012 11:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zal voor het zoenen wel een kauwgompje pakken hoor
En het stinkttttquote:Op maandag 23 april 2012 11:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verstandig trouwens, roken is goor en duur. /rookt ook niet
Maar... maar...quote:Op maandag 23 april 2012 11:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zal voor het zoenen wel een kaugompje pakken hoor
Allergisch voor kaugom?quote:Op maandag 23 april 2012 11:13 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Maar... maar...
Dan ben ik allergisch voor je
Hahah, shit ik was al bang dattie verkeerd door zou komen..quote:
Balkon ftw!quote:Op maandag 23 april 2012 11:14 schreef Mystikvm het volgende:
Dat vind ik ook vies. Ik ben een roker, maar binnen roken is out of the question. Alles, maar dan ook alles stinkt.
Goedzo vrouwke, houdt em onder de duim!quote:Op maandag 23 april 2012 11:12 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Groot zeker
Euh nou... liever niet
Ik ben heul niet zwaar tegen drugs.quote:Op maandag 23 april 2012 11:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, elke drugs is anders. Ach, iedereen moet doen waar hij zin in heeft, maar dan doen alsof je zwaar tegen drugs ben is dan natuurlijk een beetje dommie.
quote:Op maandag 23 april 2012 11:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ben heul niet zwaar tegen drugs.
Zuurkool vind ik ookmaar ik ben er niet op tegen dat mensen dat eten.
Ik zal er over nadenken, als we zouden daten ben ik wel zenuwachtig natuurlijk en moet ik de spanning wegrokenquote:Op maandag 23 april 2012 11:14 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Hahah, shit ik was al bang dattie verkeerd door zou komen..
Allergisch voor rook!
quote:Op maandag 23 april 2012 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een mooie vergelijking,Dan geef ik je groot gelijk.
Dan ga je in plaats van het roken maar een rondje om het restaurant rennenquote:Op maandag 23 april 2012 11:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken, als we zouden daten ben ik wel zenuwachtig natuurlijk en moet ik de spanning wegroken
Want voor zweetlucht ben je niet allergischquote:Op maandag 23 april 2012 11:18 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Dan ga je in plaats van het roken maar een rondje om het restaurant rennen
Mannelijke zweetlucht trekt vrouwen al vanaf de oertijd aanquote:Op maandag 23 april 2012 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want voor zweetlucht ben je niet allergisch
Daar zijn wel grenzen aanquote:Op maandag 23 april 2012 11:19 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Mannelijke zweetlucht trekt vrouwen al vanaf de oertijd aan
Dafuq?quote:Op maandag 23 april 2012 11:19 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Mannelijke zweetlucht trekt vrouwen al vanaf de oertijd aan
Verse zweetlucht, niet die lucht van een week niet douchenquote:Op maandag 23 april 2012 11:20 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dafuq?
Als ik een partijtje ga zitten zweten staat er dan ineens zo'n cavewoman voor mijn deur?
Awesome!
Ik douche iedere dag ja!quote:Op maandag 23 april 2012 11:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verse zweetlucht, niet die lucht van een week niet douchen![]()
Ik ook.quote:Op maandag 23 april 2012 11:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde het alleen even duidelijk maken
Ik slaap er een nachtje over ok?quote:Op maandag 23 april 2012 11:18 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Dan ga je in plaats van het roken maar een rondje om het restaurant rennen
Hmm je mag een nachtje slapen over alternatieve methoden.. Vind dat je dat niet roken wel voor me over moet hebben.quote:
Je kunt natuurlijk ook met mij op date gaan, ik rook helemaal nietquote:Op maandag 23 april 2012 11:25 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Hmm je mag een nachtje slapen over alternatieve methoden.. Vind dat je dat niet roken wel voor me over moet hebben.
Dat gaat niet werkenquote:Op maandag 23 april 2012 11:25 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Hmm je mag een nachtje slapen over alternatieve methoden.. Vind dat je dat niet roken wel voor me over moet hebben.
jij bent 100quote:Op maandag 23 april 2012 11:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook met mij op date gaan, ik rook helemaal niet
Met goede spelling is dan weer een ander verhaalquote:Op maandag 23 april 2012 11:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met leugens andere voor je winnen is echt slecht van je
Gelukkig hoeven wij niet te trouwen he, je zou je dood ergerenquote:Op maandag 23 april 2012 11:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met goede spelling is dan weer een ander verhaal
Doesn't matter, had sex!quote:Op maandag 23 april 2012 11:26 schreef muhahaha het volgende:
Met leugens anderen voor je winnen is echt slecht van je
Doodergeren zou ik me zeker, en als ik dan dood ben ga jij je ook nog over mijn grafsteen ontfermen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven wij niet te trouwen he, je zou je dood ergeren
Ik zou je laten cremeren en je as uitstrooien over een weiland.quote:Op maandag 23 april 2012 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doodergeren zou ik me zeker, en als ik dan dood ben ga jij je ook nog over mijn grafsteen ontfermen.
Thanks, but no thanks
Waar dan de koeien weer overheen schijten? Lekker ben jij!quote:Op maandag 23 april 2012 11:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou je laten cremeren en je as uitstrooien over een weiland.
quote:Op maandag 23 april 2012 11:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken1e eis is al binnen voor we daten, daar ben ik allergisch voor
As is goed voor het land, ik zou de natuur een plezier doen. Dat jij meteen denkt aan poepende koeien zegt meer over jou dan over mijquote:Op maandag 23 april 2012 11:30 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Waar dan de koeien weer overheen schijten? Lekker ben jij!
En mijn as ligt dan ook op het gras dat ze eten. En dat komt dan in de melk. En zo eindig ik in de magen van vele Nederlanders.quote:Op maandag 23 april 2012 11:30 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Waar dan de koeien weer overheen schijten? Lekker ben jij!
Iets met een h en een ypocrietquote:Op maandag 23 april 2012 11:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En mijn as ligt dan ook op het gras dat ze eten. En dat komt dan in de melk. En zo eindig ik in de magen van vele Nederlanders.
Gaat het over het gebruik van een voegwoord aan het begin van een zin?quote:
jaquote:Op maandag 23 april 2012 11:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gaat het over het gebruik van een voegwoord aan het begin van een zin?
Dan raad ik je aan om het groene boekje eens te lezen
quote:
En dat mag ja. In jou context klinkt het vloeiender als je een komma gebruikt.quote:Op maandag 23 april 2012 11:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zinnen mogen gewoon met 'en' beginnen. En daarmee uit.
Haha wat een watje ben je ookquote:Op maandag 23 april 2012 11:37 schreef Harajuku. het volgende:
Even eten maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was gisteren de hele dag outOok niet gegeten. Ik kan echt niets hebben.
Doe je dit nou met opzet?quote:Op maandag 23 april 2012 11:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dat mag ja. In jou context klinkt het vloeiender als je een komma gebruikt.
Schrijf je daar nu expres jouquote:Op maandag 23 april 2012 11:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dat mag ja. In jou context klinkt het vloeiender als je een komma gebruikt.
Met dyslexie kan je prima het verschil tussen jou en jouw leren hoor.quote:
I knowquote:Op maandag 23 april 2012 11:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met dyslexie kan je prima het verschil tussen jou en jouw leren hoor.
IS DIE ER ELKE DAG OFZO?!quote:Op maandag 23 april 2012 11:48 schreef Harajuku. het volgende:
Gudver, schoonmaakster op de overloop met de stofzuiger, nu moet ik wachten met eten maken
Ben jij bang voor de schoonmaakster dat je niet door je huis durft te bewegen als ze aan het werk is?quote:Op maandag 23 april 2012 11:48 schreef Harajuku. het volgende:
Gudver, schoonmaakster op de overloop met de stofzuiger, nu moet ik wachten met eten maken
Ik ben bang voor de verhalen over haar dochter met superduper menstruatieklachten dat ze haar huis uitdrijft.quote:Op maandag 23 april 2012 11:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben jij bang voor de schoonmaakster dat je niet door je huis durft te bewegen als ze aan het werk is?
Duh, fucking chill!quote:
Beter houd ze die voor zichquote:Op maandag 23 april 2012 11:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben bang voor de verhalen over haar dochter met superduper menstruatieklachten dat ze haar huis uitdrijft.
Ik heb toch niks tegen schoonmaakstersquote:Op maandag 23 april 2012 11:50 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Duh, fucking chill!
zegt de schoonmaakster herself
We maken hier altijd schoon voor de schoonmaakster, no worriesquote:Op maandag 23 april 2012 11:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb toch niks tegen schoonmaaksters![]()
Wel tegen mensen die zelf te lui zijn
Doe een koptelefoon op en luister naar muziekquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 11:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We maken hier altijd schoon voor de schoonmaakster, no worries
Ooh dat zeg ik ook niet! Bedoel meer dat ik me als schoonmaakster goed in kan denken dat het fucking chill is als je huisje zo maar aan kant is als je thuis komt van werkquote:Op maandag 23 april 2012 11:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb toch niks tegen schoonmaaksters![]()
Wel tegen mensen die zelf te lui zijn
Mijn ma ookquote:Op maandag 23 april 2012 11:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We maken hier altijd schoon voor de schoonmaakster, no worries
Ik zeg net dat ik schoonmaakster ben.. Maarja, jij wil niet stoppen met roken voor mijquote:
Ik vraag het normaal gesproken niet, maar...Wat is je tarief?quote:Op maandag 23 april 2012 11:56 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik schoonmaakster ben.. Maarja, jij wil niet stoppen met roken voor mij
quote:Op maandag 23 april 2012 11:56 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik schoonmaakster ben.. Maarja, jij wil niet stoppen met roken voor mij
klinkt wel leukquote:Op maandag 23 april 2012 11:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij wil Willem in een french maid-outfit
quote:Op maandag 23 april 2012 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vraag het normaal gesproken niet, maar...Wat is je tarief?
quote:Op maandag 23 april 2012 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vraag het normaal gesproken niet, maar...Wat is je tarief?
Druk. Zit nu alleen te wachten op een meneer die mij allemaal documenten door moet sturen, maar dat vertikt.quote:Op maandag 23 april 2012 12:09 schreef WasMachinator het volgende:
In de trein naar amsterdam..
Hoe is het op t werk mensen?
Lui dagje?quote:Op maandag 23 april 2012 12:43 schreef miesjelle112 het volgende:
ik ga straks maar eens naar mn werk
Ons verlatenquote:Op maandag 23 april 2012 12:43 schreef miesjelle112 het volgende:
wisselen we elkaar af, ik ben net onderweg naar huisquote:Op maandag 23 april 2012 12:43 schreef miesjelle112 het volgende:
Wat een tijden!quote:Op maandag 23 april 2012 12:50 schreef MohMi het volgende:
wisselen we elkaar af, ik ben net onderweg naar huis
Sta jij elke dag in de file?quote:Op maandag 23 april 2012 12:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat een tijden!
Ik zat om 7 uur in de auto en met een beetje mazzel ben ik om 7 uur weer thuis, maar dat zal wel niet met dit weer.
Nee, niet elke dag. Ik kan soms ook met de fiets naar mijn werk, ligt aan mijn detachering. Werk nu achter Amsterdam en dat gaat meestal goed, behalve met slecht weer.quote:
Die dag heb ik morgenquote:Op maandag 23 april 2012 12:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat een tijden!
Ik zat om 7 uur in de auto en met een beetje mazzel ben ik om 7 uur weer thuis, maar dat zal wel niet met dit weer.
Maar ik heb wel weer een hoop werk opgekregen, dus ik zal wel wat afweziger zijn...quote:
Misschien wordt het volgende kabinet ook een ramp...quote:Op maandag 23 april 2012 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
Nieuwe verkiezingen
Mooi dat dit rampenkabinet opgesodemieterd is, maar nu wordt er weer 7 maanden niks gedaan.
Duimen voor uitstel van de afschaffing van de master studiebeursquote:Op maandag 23 april 2012 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
Nieuwe verkiezingen
Mooi dat dit rampenkabinet opgesodemieterd is, maar nu wordt er weer 7 maanden niks gedaan.
Zolang de PVV er niet de hand in heeft zal het wel meevallen.quote:Op maandag 23 april 2012 13:12 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Misschien wordt het volgende kabinet ook een ramp...
Hoi oquote:Op maandag 23 april 2012 13:12 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Damnquote:Op maandag 23 april 2012 13:13 schreef Crutch het volgende:
miesjelle112 lijkt op Hannelore Zwitserlood.
Ja ik ben ook beetje bezigquote:Op maandag 23 april 2012 13:12 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Maar ik heb wel weer een hoop werk opgekregen, dus ik zal wel wat afweziger zijn...
Misschien?quote:Op maandag 23 april 2012 13:12 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Naw.quote:Op maandag 23 april 2012 13:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zolang de PVV er niet de hand in heeft zal het wel meevallen.
Zelfde appelwangen, grote neus en kinquote:Op maandag 23 april 2012 13:13 schreef Crutch het volgende:
miesjelle112 lijkt op Hannelore Zwitserlood.
Hey da's heus niet lelijk ofzo hoor.quote:Op maandag 23 april 2012 13:20 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Zelfde appelwangen, grote neus en kin
In elk geval hebben we sociaal dan een progressief beleid in plaats van dat gekut met wietpassen en 130-kilometerzones en het verbieden van steekwapensquote:Op maandag 23 april 2012 13:20 schreef ovoxo het volgende:
Als het een links kabinet wordt, dan voorspel ik een veel grotere geldcrisis
Echt mooi kan ik die chick niet noemenquote:
Ik dacht 'zelfde lekkere wijf' maar dat neem ik dan wel weer terug.quote:Op maandag 23 april 2012 13:20 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Zelfde appelwangen, grote neus en kin
Ik ken haar en vind haar mooi.quote:Op maandag 23 april 2012 13:21 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Echt mooi kan ik die chick niet noemen
hahahah, verpest ik het mooi even voor mezelfquote:Op maandag 23 april 2012 13:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik dacht 'zelfde lekkere wijf' maar dat neem ik dan wel weer terug.
Bedankt voor deze prachtige toevoegingquote:
Typisch vrouwen die er weer het negatieve uit weten te halen.quote:Op maandag 23 april 2012 13:23 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze prachtige toevoeging
Normaal gesproken gooi ik mijn eigen ruiten in, mooi dat het eens omgedraaid is.quote:Op maandag 23 april 2012 13:23 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
hahahah, verpest ik het mooi even voor mezelf
Haha hoe loop je op internet een blauwtje les 1quote:Op maandag 23 april 2012 13:23 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze prachtige toevoeging
quote:Op maandag 23 april 2012 13:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Typisch vrouwen die er weer het negatieve uit weten te halen.
Lolquote:Op maandag 23 april 2012 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Normaal gesproken gooi ik mijn eigen ruiten in, mooi dat het eens omgedraaid is.
iedereen zou daar het negatieve uitgehaald hebbenquote:Op maandag 23 april 2012 13:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Typisch vrouwen die er weer het negatieve uit weten te halen.
Ah, maar ik ben er dan ook heel erg goed in!quote:Op maandag 23 april 2012 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Normaal gesproken gooi ik mijn eigen ruiten in, mooi dat het eens omgedraaid is.
Ga jij naar les 1 spelling dan?quote:Op maandag 23 april 2012 13:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha hoe loop je op internet een blauwtje les 1
Dat is al de 2e vandaagquote:Op maandag 23 april 2012 13:29 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ah, maar ik ben er dan ook heel erg goed in!
*rinkel*quote:Op maandag 23 april 2012 13:29 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Beter ga jij mij onderwijzen in zo een mooi outfitjequote:Op maandag 23 april 2012 13:29 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ga jij naar les 1 spelling dan?![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 13:29 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik word geen juhuuuuuf!quote:Op maandag 23 april 2012 13:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter ga jij mij onderwijzen in zo een mooi outfitje![]()
![]()
![]()
Ik zal goed opletten, beloofd!
Tjah als je nou hier was kon ik je redden met de heimlich greepquote:Op maandag 23 april 2012 13:34 schreef miesjelle112 het volgende:
Verdeurie, ik stik hier even in mn broodje
Ik krijg straks echt geen diploma om voor de klas te staan hoor, dus neequote:
Ik ben toch ook geen klasquote:Op maandag 23 april 2012 13:35 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik krijg straks echt geen diploma om voor de klas te staan hoor, dus nee
Ik kreeg m hier ook al aangeboden, maar ik heb vriendelijk bedanktquote:Op maandag 23 april 2012 13:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah als je nou hier was kon ik je redden met de heimlich greep
Ik ben dan nog net wel zo slim om efficiënt te gaan werken en een klas te vormenquote:
Sorry ik ben slecht in delen (nee, niet delen als in rekenen)quote:Op maandag 23 april 2012 13:36 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik ben dan nog net wel zo slim om efficiënt te gaan werken en een klas te vormen
Je krijgt betaaldquote:Op maandag 23 april 2012 13:37 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Er wordt misbruik van me gemaakt
Omdat je het toe laatquote:Op maandag 23 april 2012 13:37 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Your badquote:Op maandag 23 april 2012 13:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry ik ben slecht in delen (nee, niet delen als in rekenen)
Mannenquote:Op maandag 23 april 2012 13:37 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Nee, mss pas als je er bentquote:Op maandag 23 april 2012 13:37 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 april 2012 13:38 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Mannen, maken misbruik van alles. gewillige vrouwen
.
Ja, doe ik.quote:
Nee hoor, mannen maken misbruik van echt alles.quote:
quote:
quote:
Ja, het is tijdquote:Op maandag 23 april 2012 13:41 schreef muhahaha het volgende:
Ovo is het weer zover? Alle mannen over 1 kam scheren.
Zo ken ik nog wel een paar clichésquote:Op maandag 23 april 2012 13:41 schreef ovoxo het volgende:
Nee hoor, mannen maken misbruik van echt alles.
Ik heb je altijd goed kunnen doorgrondenquote:Op maandag 23 april 2012 13:42 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, het is tijd. wat ken je me toch goed
![]()
Alle mannen zijn hetzelfde, dus dan is dat geen misdaad.quote:Op maandag 23 april 2012 13:41 schreef muhahaha het volgende:
Ovo is het weer zover? Alle mannen over 1 kam scheren.
quote:Op maandag 23 april 2012 13:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb je altijd goed kunnen doorgronden
Hoeveel waarheid kan er zitten in een postquote:Op maandag 23 april 2012 13:43 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Alle mannen zijn hetzelfde, dus dan is dat geen misdaad.
Wat zeik je dan nog, als we allemaal hetzelfde zijn. Beter raak je er maar snel aan gewendquote:Op maandag 23 april 2012 13:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hoeveel waarheid kan er zitten in een post
Beter zorgen jullie ervoor dat de negatieve spiraal doorbroken wordt!quote:Op maandag 23 april 2012 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat zeik je dan nog, als we allemaal hetzelfde zijn. Beter raak je er maar snel aan gewend
Stelletje negatievelingen!quote:Op maandag 23 april 2012 13:29 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
iedereen zou daar het negatieve uitgehaald hebben
quote:Op maandag 23 april 2012 13:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laat mij nu even misbruik maken van je kortzichtigheid om je flink uit te lachen
![]()
Dankjewel.
Beter ga je nu terug naar de keuken om een broodje klaar te maken!quote:Op maandag 23 april 2012 13:45 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Beter zorgen jullie ervoor dat de negatieve spiraal doorbroken wordt!
Mij treft geen blaamquote:Op maandag 23 april 2012 13:45 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Beter zorgen jullie ervoor dat de negatieve spiraal doorbroken wordt!
Nou, ik ken best veel mannen die echt bitches zijn, maar ook wel een paar lievequote:Op maandag 23 april 2012 13:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Slijmbal, zo snel kom je er niet vanaf!
Ben je vergeten dat ik net bijna in mijn broodje stikte? Beter neem je geen broodjes van mij aan.quote:Op maandag 23 april 2012 13:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter ga je nu terug naar de keuken om een broodje klaar te maken!
En blijken achteraf (@#^(*#$^#(&%(^*^ te zijnquote:
Fopperdefopquote:Op maandag 23 april 2012 13:48 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
En blijken achteraf (@#^(*#$^#(&%(^*^ te zijn
Ja, soms wel.quote:Op maandag 23 april 2012 13:48 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
En blijken achteraf (@#^(*#$^#(&%(^*^ te zijn
Dat krijgen ze niet, dat zijn de mannen bij wie ze gaan klagen dat hun waardeloze vriendje vreemd is gegaan. Die jongens zitten vervolgens met blauwe ballen te wachten tot ze zich smachtend op hun storten, maar helaas voor hun kiezen de dames de volgende keer gewoon weer voor een klootzak.quote:Op maandag 23 april 2012 13:49 schreef Crutch het volgende:
Sinds wanneer krijgen vrouwen een natte poes van lieve mannen?
Dit is ook waar.quote:Op maandag 23 april 2012 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat krijgen ze niet, dat zijn de mannen bij wie ze gaan klagen dat hun waardeloze vriendje vreemd is gegaan. Die jongens zitten vervolgens met blauwe ballen te wachten tot ze zich smachtend op hun storten, maar helaas voor hun kiezen de dames de volgende keer gewoon weer voor een klootzak.
Zou fijn zijn als je gewoon een ingebouwde leugendetector zou hebben. Dat je er niet ineens achteraf achter komt dat alles een grote grap is geweestquote:
Of je leert gewoon van je fouten.quote:Op maandag 23 april 2012 13:54 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als je gewoon een ingebouwde leugendetector zou hebben. Dat je er niet ineens achteraf achter komt dat alles een grote grap is geweest
Je leert iemand toch pas echt kennen als je ermee samen bent (geweest). Vooraf zul je altijd een risico moeten nemenquote:Op maandag 23 april 2012 13:54 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als je gewoon een ingebouwde leugendetector zou hebben. Dat je er niet ineens achteraf achter komt dat alles een grote grap is geweest
Je bent wel een lekker dingquote:Op maandag 23 april 2012 13:54 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Je kan je lot in de handen van de ander leggen, maar beter ben je een beetje zelfstandig en leer je mensen inschatten.quote:Op maandag 23 april 2012 13:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Je leert iemand toch pas echt kennen als je ermee samen bent (geweest). Vooraf zul je altijd een risico moeten nemen
Je kan niet iedereen inschattenquote:Op maandag 23 april 2012 13:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit. Je kan je lot in de handen van de ander leggen, maar beter ben je een beetje zelfstandig en leer je mensen inschatten.
Nee, maar als je van jezelf vindt dat je structureel de verkeerde mannen aantrekt dan kan je toch wel even wat gemeenschappelijke eigenschappen herkennen tussen de heren.quote:
De bitches vind je leuk, die lieve gebruik je om uit te huilenquote:Op maandag 23 april 2012 13:48 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nou, ik ken best veel mannen die echt bitches zijn, maar ook wel een paar lieve
Dat heeft meer met jou te maken dan met het broodjequote:Op maandag 23 april 2012 13:48 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ben je vergeten dat ik net bijna in mijn broodje stikte? Beter neem je geen broodjes van mij aan.
Dit dus.quote:
Ik geef de schuld aan de kaneel.. Stiekem deed ik gewoon de cinnamon challenge!quote:Op maandag 23 april 2012 14:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De bitches vind je leuk, die lieve gebruik je om uit te huilen
Zo rond je 30e, wanneer je stokken beginnen te ratelen, zie je die lieve mannen pas staan
[..]
Dat heeft meer met jou te maken dan met het broodje
Gelukkig is het bij mij nog niet structureel. Pfieuwquote:Op maandag 23 april 2012 14:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, maar als je van jezelf vindt dat je structureel de verkeerde mannen aantrekt dan kan je toch wel even wat gemeenschappelijke eigenschappen herkennen tussen de heren.
Nu heb je wel geleerd waarop te letten als het goed isquote:Op maandag 23 april 2012 14:01 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Dit dus.
Je denkt dat je iemand goed kent, maar achteraf blijkt het dan heel iemand anders te zijn. (Of hij voert nu gewoon een toneelstukje op)
Ik denk niet dat de ander structureel toneelstukjes opvoert, maar eerder dat jij iets niet ziet wat buitenstaanders wel zien. Verblind door liefde heet dat.quote:Op maandag 23 april 2012 14:01 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Dit dus.
Je denkt dat je iemand goed kent, maar achteraf blijkt het dan heel iemand anders te zijn. (Of hij voert nu gewoon een toneelstukje op)
Pics van je hoestbui + stofwolkjequote:Op maandag 23 april 2012 14:01 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan de kaneel.. Stiekem deed ik gewoon de cinnamon challenge!
Ja, wat weet je ervan dan?quote:Op maandag 23 april 2012 14:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de ander structureel toneelstukjes opvoert, maar eerder dat jij iets niet ziet wat buitenstaanders wel zien. Verblind door liefde heet dat.
Maar ja, wat weet ik er van?
Nope, ik weet nog steeds niet waar ik het aan had moeten zien/merken..quote:Op maandag 23 april 2012 14:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Nu heb je wel geleerd waarop te letten als het goed is
Eensch.quote:Op maandag 23 april 2012 14:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de ander structureel toneelstukjes opvoert, maar eerder dat jij iets niet ziet wat buitenstaanders wel zien. Verblind door liefde heet dat.
Maar ja, wat weet ik er van?
Het was een oprechte vraagquote:Op maandag 23 april 2012 14:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geen idee, zou het levenservaring kunnen zijn?
Zo ben ik zelf wel eens ergens ingetuind (en je hoort mij niet roepen dat alle vrouwen hoeren zijn) en ken ik vrouwen waarvan ik van verre al aan zie komen dat ze niet gelukkiger gaan worden van hun vriendje. Maar ja, don't want to piss on their parades...quote:
Eigenlijk is het heel simpel:quote:Op maandag 23 april 2012 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zo ben ik zelf wel eens ergens ingetuind (en je hoort mij niet roepen dat alle vrouwen hoeren zijn) en ken ik vrouwen waarvan ik van verre al aan zie komen dat ze niet gelukkiger gaan worden van hun vriendje. Maar ja, don't want to piss on their parades...
Mijn familie vind dat mijn ex mij gebruikt heeft, toch denk ik daar anders over.quote:Op maandag 23 april 2012 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zo ben ik zelf wel eens ergens ingetuind (en je hoort mij niet roepen dat alle vrouwen hoeren zijn) en ken ik vrouwen waarvan ik van verre al aan zie komen dat ze niet gelukkiger gaan worden van hun vriendje. Maar ja, don't want to piss on their parades...
quote:Op maandag 23 april 2012 14:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Eigenlijk is het heel simpel:
Standaard zijn het kuthoeren. Is het je vriendin dan is het nooit een kuthoer geweest. Loopt je relatie op de klippen dan was het toch al die tijd een kuthoer.
QFTquote:Op maandag 23 april 2012 14:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Standaard zijn het kuthoeren. Is het je vriendin dan is het nooit een kuthoer geweest. Loopt je relatie op de klippen dan was het toch al die tijd een kuthoer.
Ik moest lachenquote:Op maandag 23 april 2012 14:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op maandag 23 april 2012 14:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tot je iemands vriendin bentquote:Op maandag 23 april 2012 14:18 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Al ben ik nu dan dus ook een kuthoer
Heeft ook geen zin, geen vrouw die, omdat jij iets signaleert, de relatie daarom verbreekt. Zou trouwens ook niet goed zijnquote:Op maandag 23 april 2012 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Totdat je een vriendje hebt.quote:Op maandag 23 april 2012 14:18 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Niet als je met me gaat datenquote:Op maandag 23 april 2012 14:18 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik moest lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kuthoeren represent y'all!!!1!einz!quote:Op maandag 23 april 2012 14:18 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Daarom zeg ik er ook niks van.quote:Op maandag 23 april 2012 14:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin, geen vrouw die, omdat jij iets signaleert, de relatie daarom verbreekt. Zou trouwens ook niet goed zijnIedereen moet toch z'n eigen kop stoten. Vaak meerdere malen, dat dan weer wel
De 30-jarige actrice werd naar eigen zeggen vaak aangesproken door 'stoere, grote jongens'.quote:Op maandag 23 april 2012 14:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zat net dit wereldnieuws te lezen
http://www.nu.nl/achterkl(...)populair-school.html
Maar?quote:Op maandag 23 april 2012 14:24 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Genoeg vrijwilligers in dit topic
Vrij vertaald, op mijn rug liggen met mijn benen wijd ging ik ervoorquote:De 30-jarige actrice werd naar eigen zeggen vaak aangesproken door 'stoere, grote jongens'. "Met mijn belletjes aan mijn kisten en mijn tasje op mijn rug ging ik ervoor."
Waarom dacht ik dat jij een vrouw zou zijn?quote:
zucht.quote:Op maandag 23 april 2012 14:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oeh please, vertel meer over je avonturen met vrouwen.
quote:Op maandag 23 april 2012 14:27 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dat jij een vrouw zou zijn?
Oh echt? Zwoele zucht, harde zucht of hartstochtelijke zucht.quote:
Wij zijn allemaal foppersquote:Op maandag 23 april 2012 14:24 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Genoeg vrijwilligers in dit topic
Omdat ik een hete slet ben.quote:Op maandag 23 april 2012 14:27 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dat jij een vrouw zou zijn?
quote:Op maandag 23 april 2012 14:29 schreef Crutch het volgende:
Waag het niet om kuthoeren en klootzakken in de TT te zetten dadelijk.
Just saying.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |