Iets met dronken mensen spreken de waarheid.quote:
Hoezodatzoquote:Op maandag 23 april 2012 10:59 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Iets met dronken mensen spreken de waarheid.
Jammer!
Echt hequote:Op maandag 23 april 2012 10:59 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Iets met dronken mensen spreken de waarheid.
Jammer!
Geen ideequote:Op maandag 23 april 2012 11:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit zo nasty te hoesten steeds. Kan dat van één joint?
Rook je hem nu?quote:Op maandag 23 april 2012 11:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ik word er superactief vanquote:Op maandag 23 april 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik lieg vooral tegen mezelf als ik dronken ben
u haf lyf ful uf canceurquote:Op maandag 23 april 2012 11:01 schreef Harajuku. het volgende:
quote:
Mja technisch gezien valt het er helaas wel onderquote:Op maandag 23 april 2012 11:04 schreef miesjelle112 het volgende:
[..](mits we alcohol buiten beschouwing laten)
Dit is wél een lekker wijf! Hier ga je géén spijt van krijgen! En zulks!quote:Op maandag 23 april 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
Ik lieg vooral tegen mezelf als ik dronken ben
Haha de bekende bierbril, je ziet niet eens dat ze lelijk isquote:Op maandag 23 april 2012 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dit is wél een lekker wijf! Hier ga je géén spijt van krijgen! En zulks!
Sterker nog, een van de zwaardere harddrugs.quote:Op maandag 23 april 2012 11:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja technisch gezien valt het er helaas wel onder
Ja.quote:Op maandag 23 april 2012 11:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ik mag toch hopen dat je vrienden je daarvoor behoeden (mits ze zelf niet lam zijn)?quote:Op maandag 23 april 2012 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dit is wél een lekker wijf! Hier ga je géén spijt van krijgen! En zulks!
Je kan beter blowen en af en toe een xtc pil nemen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoe scheef het ook is, het klopt wel ja.
Waarom?quote:Op maandag 23 april 2012 11:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan beter blowen en af en toe een xtc pil nemen.
Je kan het beter matigen... af en toe is lang niet zo erg tov elke dagquote:Op maandag 23 april 2012 11:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Naw. Dit is de nu de vierde keer in mn leven geweest, ik vind er weinig aanquote:Op maandag 23 april 2012 11:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent een rookster toch?quote:Op maandag 23 april 2012 11:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Naw. Dit is de nu de vierde keer in mn leven geweest, ik vind er weinig aanPillen en snuiven doe ik helemaal niet.
Ja maar het effect is toch anders?quote:Op maandag 23 april 2012 11:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens de lijst zou dat minder schadelijk zijn.
Dat is natuurlijk onzin.quote:Op maandag 23 april 2012 11:08 schreef shifto het volgende:
Als het bij blowen al fout gaat kun je inderdaad beter ook niet aan zwaardere middelen beginnen
Er is een verschil tussen natuurlijke en synthetische middelen, IMO.quote:Op maandag 23 april 2012 11:08 schreef shifto het volgende:
Als het bij blowen al fout gaat kun je inderdaad beter ook niet aan zwaardere middelen beginnen
Like a bawsquote:Op maandag 23 april 2012 11:08 schreef MohMi het volgende:
Ja, ik vind het mooi geweest voor vandaag, ik ga om 1u naar huis
Fuck yeah
N00bs die na 1x blowen helemaal para bad gaan, kun je beter geen paddo oid geven hoorquote:
Ja, elke drugs is anders. Ach, iedereen moet doen waar hij zin in heeft, maar dan doen alsof je zwaar tegen drugs ben is dan natuurlijk een beetje dommie.quote:Op maandag 23 april 2012 11:08 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja maar het effect is toch anders?
Ik geniet van bier en neem het uitschakelen van mijn hersens dan maar voor lief, maar ik ga niet voor de lol een beetje high zitten wezen ofzo. Kan daar niet tegen.
Ik begin niet eens aan de sigarettenquote:Op maandag 23 april 2012 11:08 schreef shifto het volgende:
Waz with joe?quote:Op maandag 23 april 2012 11:08 schreef MohMi het volgende:
Ja, ik vind het mooi geweest voor vandaag, ik ga om 1u naar huis
Fuck yeah
Grote meidquote:Op maandag 23 april 2012 11:09 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik begin niet eens aan de sigaretten
quote:Op maandag 23 april 2012 11:09 schreef shifto het volgende:
[..]
N00bs die na 1x blowen helemaal para bad gaan, kun je beter geen paddo oid geven hoor
Truequote:Op maandag 23 april 2012 11:10 schreef Murdera het volgende:
[..]Die kunnen dan wel een avond helemaal los gaan met een pil.
Denk dat mijn zus een prachtig voorbeeld isquote:Op maandag 23 april 2012 11:09 schreef shifto het volgende:
[..]
N00bs die na 1x blowen helemaal para bad gaan, kun je beter geen paddo oid geven hoor
Waz met jouquote:Op maandag 23 april 2012 11:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Grote meid
Vind je vast niet erg dat ik op onze date wel een aantal keer rook hè
"Er in blijven" bij pillen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Denk dat mijn zus een prachtig voorbeeld isUren bad gaan van een half hasjkoekje
Als die pillen oid zou doen, blijft ze er volgens mij in.
zou het dan ook nog uitmaken of je klein of groot bent? Lijkt me wel toch?
Groot zekerquote:Op maandag 23 april 2012 11:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Grote meid
Vind je vast niet erg dat ik op onze date wel een aantal keer rook hè
Verstandig trouwens, roken is goor en duurquote:Op maandag 23 april 2012 11:12 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Groot zeker
Euh nou... liever niet
Ik zal voor het zoenen wel een kaugompje pakken hoorquote:Op maandag 23 april 2012 11:12 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Groot zeker
Euh nou... liever niet
quote:Op maandag 23 april 2012 11:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zal voor het zoenen wel een kauwgompje pakken hoor
En het stinkttttquote:Op maandag 23 april 2012 11:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verstandig trouwens, roken is goor en duur. /rookt ook niet
Maar... maar...quote:Op maandag 23 april 2012 11:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zal voor het zoenen wel een kaugompje pakken hoor
Allergisch voor kaugom?quote:Op maandag 23 april 2012 11:13 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Maar... maar...
Dan ben ik allergisch voor je
Hahah, shit ik was al bang dattie verkeerd door zou komen..quote:
Balkon ftw!quote:Op maandag 23 april 2012 11:14 schreef Mystikvm het volgende:
Dat vind ik ook vies. Ik ben een roker, maar binnen roken is out of the question. Alles, maar dan ook alles stinkt.
Goedzo vrouwke, houdt em onder de duim!quote:Op maandag 23 april 2012 11:12 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Groot zeker
Euh nou... liever niet
Ik ben heul niet zwaar tegen drugs.quote:Op maandag 23 april 2012 11:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, elke drugs is anders. Ach, iedereen moet doen waar hij zin in heeft, maar dan doen alsof je zwaar tegen drugs ben is dan natuurlijk een beetje dommie.
quote:Op maandag 23 april 2012 11:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ben heul niet zwaar tegen drugs.
Zuurkool vind ik ookmaar ik ben er niet op tegen dat mensen dat eten.
Ik zal er over nadenken, als we zouden daten ben ik wel zenuwachtig natuurlijk en moet ik de spanning wegrokenquote:Op maandag 23 april 2012 11:14 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Hahah, shit ik was al bang dattie verkeerd door zou komen..
Allergisch voor rook!
quote:Op maandag 23 april 2012 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een mooie vergelijking,Dan geef ik je groot gelijk.
Dan ga je in plaats van het roken maar een rondje om het restaurant rennenquote:Op maandag 23 april 2012 11:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken, als we zouden daten ben ik wel zenuwachtig natuurlijk en moet ik de spanning wegroken
Want voor zweetlucht ben je niet allergischquote:Op maandag 23 april 2012 11:18 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Dan ga je in plaats van het roken maar een rondje om het restaurant rennen
Mannelijke zweetlucht trekt vrouwen al vanaf de oertijd aanquote:Op maandag 23 april 2012 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want voor zweetlucht ben je niet allergisch
Daar zijn wel grenzen aanquote:Op maandag 23 april 2012 11:19 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Mannelijke zweetlucht trekt vrouwen al vanaf de oertijd aan
Dafuq?quote:Op maandag 23 april 2012 11:19 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Mannelijke zweetlucht trekt vrouwen al vanaf de oertijd aan
Verse zweetlucht, niet die lucht van een week niet douchenquote:Op maandag 23 april 2012 11:20 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dafuq?
Als ik een partijtje ga zitten zweten staat er dan ineens zo'n cavewoman voor mijn deur?
Awesome!
Ik douche iedere dag ja!quote:Op maandag 23 april 2012 11:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verse zweetlucht, niet die lucht van een week niet douchen![]()
Ik ook.quote:Op maandag 23 april 2012 11:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde het alleen even duidelijk maken
Ik slaap er een nachtje over ok?quote:Op maandag 23 april 2012 11:18 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Dan ga je in plaats van het roken maar een rondje om het restaurant rennen
Hmm je mag een nachtje slapen over alternatieve methoden.. Vind dat je dat niet roken wel voor me over moet hebben.quote:
Je kunt natuurlijk ook met mij op date gaan, ik rook helemaal nietquote:Op maandag 23 april 2012 11:25 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Hmm je mag een nachtje slapen over alternatieve methoden.. Vind dat je dat niet roken wel voor me over moet hebben.
Dat gaat niet werkenquote:Op maandag 23 april 2012 11:25 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Hmm je mag een nachtje slapen over alternatieve methoden.. Vind dat je dat niet roken wel voor me over moet hebben.
jij bent 100quote:Op maandag 23 april 2012 11:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook met mij op date gaan, ik rook helemaal niet
Met goede spelling is dan weer een ander verhaalquote:Op maandag 23 april 2012 11:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met leugens andere voor je winnen is echt slecht van je
Gelukkig hoeven wij niet te trouwen he, je zou je dood ergerenquote:Op maandag 23 april 2012 11:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met goede spelling is dan weer een ander verhaal
Doesn't matter, had sex!quote:Op maandag 23 april 2012 11:26 schreef muhahaha het volgende:
Met leugens anderen voor je winnen is echt slecht van je
Doodergeren zou ik me zeker, en als ik dan dood ben ga jij je ook nog over mijn grafsteen ontfermen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven wij niet te trouwen he, je zou je dood ergeren
Ik zou je laten cremeren en je as uitstrooien over een weiland.quote:Op maandag 23 april 2012 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doodergeren zou ik me zeker, en als ik dan dood ben ga jij je ook nog over mijn grafsteen ontfermen.
Thanks, but no thanks
Waar dan de koeien weer overheen schijten? Lekker ben jij!quote:Op maandag 23 april 2012 11:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou je laten cremeren en je as uitstrooien over een weiland.
quote:Op maandag 23 april 2012 11:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken1e eis is al binnen voor we daten, daar ben ik allergisch voor
As is goed voor het land, ik zou de natuur een plezier doen. Dat jij meteen denkt aan poepende koeien zegt meer over jou dan over mijquote:Op maandag 23 april 2012 11:30 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Waar dan de koeien weer overheen schijten? Lekker ben jij!
En mijn as ligt dan ook op het gras dat ze eten. En dat komt dan in de melk. En zo eindig ik in de magen van vele Nederlanders.quote:Op maandag 23 april 2012 11:30 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Waar dan de koeien weer overheen schijten? Lekker ben jij!
Iets met een h en een ypocrietquote:Op maandag 23 april 2012 11:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En mijn as ligt dan ook op het gras dat ze eten. En dat komt dan in de melk. En zo eindig ik in de magen van vele Nederlanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |