Sorry hoor maar als je na een uur al weg gaat bij je examen ben je in mijn ogen niet goed bezig.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:27 schreef Dhaha het volgende:
morgenmiddag helemaal strak gaan aan de energy en dan binnen een uur het examen maken.
je mag toch na een uur al weg en daarna per halfuur?
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:29 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je na een uur al weg gaat bij je examen ben je in mijn ogen niet goed bezigWat maken die extra uurtjes nou uit, wie weet vind je nog wel iets dat beter kan.
Dit. Snelheid is moordend bij toetsen.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:29 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je na een uur al weg gaat bij je examen ben je in mijn ogen niet goed bezig.Wat maken die extra uurtjes nou uit, wie weet vind je nog wel iets dat beter kan.
Morgen fiets ik gewoon even langs de AH, hoef toch pas om 1 uur op school te zijn.quote:
Ja inderdaad, lekker Bubblicious kopenquote:Op zondag 13 mei 2012 18:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Morgen fiets ik gewoon even langs de AH, hoef toch pas om 1 uur op school te zijn.
Lekker van die grote bellen blazen en laten knappen, kunnen mensen vast waarderen.quote:
Als je voor je gevoel klaar bent, lees je het nog 3 keer door en als je dán nog niets hebt aangepast/verwijderd kun je gaan als je 't mij vraagt.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:30 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Als je klaar bent voor je gevoel ben je klaar als je het mij vraagt.
Ik wil langer dan een minuut smaak hebben.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:34 schreef Etsu het volgende:
Niet tevreden zijn met gewoon euroshopper kauwgom.
Je vergeet altijd dingen, echt altijd. Niemand kan in één keer een tien halen. Daarom ga ik ook gewoon rustig mijn tijd nemen en alles controleren.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je voor je gevoel klaar bent, lees je het nog 3 keer door en als je dán nog niets hebt aangepast/verwijderd kun je gaan als je 't mij vraagt.
Laatst hier op de uni ook nog weer een 'exam tutorial' voor een vak gehad. Daar werd ook gewoon gezegd: Als je er niet minimaal 80% van de gegeven tijd zit mis je punten. Hetzij omdat je toch kleine dingen over het hoofd hebt gezien of omdat je stiekem toch meer weet dan je dénkt.
Ga je dan een 10 scoren, ipv een 6 denk je?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil langer dan een minuut smaak hebben.
Ja, natuurlijk, kauwgom is een wondermiddel.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je dan een 10 scoren, ipv een 6 denk je?
Klopt, slechte gewoonte van mij dat ik altijd snel klaar wil zijn. Dit keer maar trachten te negeren.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil langer dan een minuut smaak hebben.
[..]
Je vergeet altijd dingen, echt altijd. Niemand kan in één keer een tien halen. Daarom ga ik ook gewoon rustig mijn tijd nemen en alles controleren.
Dus als ik er 2 neem, haal ik een 20?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, kauwgom is een wondermiddel.
140% max.quote:
Heel herkenbaar dit, die slechte gewoonte moet ik ieder schooljaar weer afleren.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:44 schreef Blistering het volgende:
[..]
Klopt, slechte gewoonte van mij dat ik altijd snel klaar wil zijn. Dit keer maar trachten te negeren.
Ik doe het ook niet hoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:47 schreef Blistering het volgende:
En ik kijk het ook eigenlijk nooit over, omdat ik dan gewoon weg wil
450% van de punten dan, dat is echt fantastisch.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
en als je er een e-sigaret bij neemt kan het helemaal niet meer stuk.
Ook herkenbaar, die neiging moet ik negeren.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:47 schreef Blistering het volgende:
En ik kijk het ook eigenlijk nooit over, omdat ik dan gewoon weg wil
Nu gewoon niks doen, lekker ontspannen.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:51 schreef Blistering het volgende:
Maar op avonden als dit zit ik vrij doelloos voor me uit te staren moet ik zeggen, omdat ik niet weet of 't nog zin heeft om te leren. Oefenexamens maken heb ik ook geen zin in. Zo maar filmpje kijken ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |