quote:Op zondag 13 mei 2012 17:58 schreef FokNederland het volgende:
Ik schiet nu echt in de stress, terwijl ik morgen nog helemaal geen examen heb.
Dit, ik denk steeds dat het pas over een paar maanden is.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:59 schreef Dhaha het volgende:
ik vergeet gewoon steeds dat ik morgen examen hebik denk er helemaal niet aan en maak me ook geen zorgen
Wat de neuk is een e-sigaret?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:59 schreef Dhaha het volgende:
ik vergeet gewoon steeds dat ik morgen examen hebik denk er helemaal niet aan en maak me ook geen zorgen
Oh, dear. Ik had altijd pillen voor als ik naar pretparken ging of lang in de auto moest zitten. Kun je die niet slikken?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:15 schreef Zamorak het volgende:
Het kutte bij mij is dat ik altijd misselijk word als ik een beetje nerveus ben.Niet echt relaxed dus, omdat je dan ook geen eten door je strot krijgt.
Dat is zo'n stick met alleen nicotine, bedoeld om af te kicken.quote:
Überhaupt afvragen of het magquote:Op zondag 13 mei 2012 18:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is zo'n stick met alleen nicotine, bedoeld om af te kicken.
Wat is er mis met een ruggegraat?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is zo'n stick met alleen nicotine, bedoeld om af te kicken.
Sommige mensen worden blijkbaar zonder geboren.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een ruggegraat?
Denk eens logisch na man.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:17 schreef Dhaha het volgende:
waarom issie nou dicht, nu weet ik niet of het mag
Omdatquote:Op zondag 13 mei 2012 18:17 schreef Dhaha het volgende:
waarom issie nou dicht, nu weet ik niet of het mag
Tijdens de les mag ik ook internetten op mijn mobiel en lullen met mijn buurman.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:18 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ja weet niet, dat ding mocht ik in de les gewoon gebruiken
Ja ik slik wel eens Domperidon tegen misselijkheid en van die kalmeringstabletten (Passiflora geloof ik), maar die werken voor geen rukquote:Op zondag 13 mei 2012 18:16 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Oh, dear. Ik had altijd pillen voor als ik naar pretparken ging of lang in de auto moest zitten. Kun je die niet slikken?
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Argumenten waarom een exa sc niet mag ontbreken trouwens.
quote:
Of in Hull wonenquote:Op zondag 13 mei 2012 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
Je zou morgen toch maar een eindexamen hebben..
Owh. Misschien helpt nervovit? Ik gebruik ze zelf tegen stress e.d.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:19 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ja ik slik wel eens Domperidon tegen misselijkheid en van die kalmeringstabletten (Passiflora geloof ik), maar die werken voor geen ruk
Moet jij niet een essay gaan typen?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
Je zou maar motorbloempje hetenquote:Op zondag 13 mei 2012 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen laatste examen Nederlands voor mij OOIT.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen essays meer voor mij!De laatste afgelopen week ingeleverd. De laatste OOIT
![]()
London vind ik a) stom en is b) duur.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:22 schreef Rezania het volgende:
Maar hoezo eigenlijk Hull? Hoezo niet bijvoorbeeld Londen?
Boten? De Humber is hier wel een eindje vandaan.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:22 schreef dramatic het volgende:
[..]
Wel een serieuze vraag; slaap je door de herrie van die boten heen?
Schepen danquote:Op zondag 13 mei 2012 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
London vind ik a) stom en is b) duur.
c) ik kreeg een beurs specifiek voor de universiteit hier
[..]
Boten? De Humber is hier wel een eindje vandaan.
Dat is wel een terechte klacht ja. Zit te wachten op weer zo'n naam-verander-mogelijkheidquote:
Dan is het een logische keuze ja.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
London vind ik a) stom en is b) duur.
c) ik kreeg een beurs specifiek voor de universiteit hier
[..]
Boten? De Humber is hier wel een eindje vandaan.
En dan wat? Welke naam?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is wel een terechte klacht ja. Zit te wachten op weer zo'n naam-verander-mogelijkheid
Heb je ooit ademhalingstechnieken geprobeerd? Ik gebruik ze meestal als ik hyper ben, maar misschien kan je ze gebruiken om te ontspannen.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:15 schreef Zamorak het volgende:
Het kutte bij mij is dat ik altijd misselijk word als ik een beetje nerveus ben.Niet echt relaxed dus, omdat je dan ook geen eten door je strot krijgt. En als ik héél zenuwachtig ben gaat het echt zo ver dat ik dan gewoon moet overgeven
![]()
Ga ik proberen, dank je!quote:Op zondag 13 mei 2012 18:22 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Owh. Misschien helpt nervovit? Ik gebruik ze zelf tegen stress e.d.Werken bij mij goed. Heeft natuurlijk wel even nodig om te werken, maar ik heb ze tegenwoordig zelfs standaard in m'n kamer liggen. xD (Ben een stresskip
)
Ja dat doe ik ook wel eens, en op zich helpt het wel "verzachtend".quote:Op zondag 13 mei 2012 18:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je ooit ademhalingstechnieken geprobeerd? Ik gebruik ze meestal als ik hyper ben, maar misschien kan je ze gebruiken om te ontspannen.
Nederlands binnen een uur maken? Goed plan.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:27 schreef Dhaha het volgende:
morgenmiddag helemaal strak gaan aan de energy en dan binnen een uur het examen maken.
je mag toch na een uur al weg en daarna per halfuur?
lukt mij sowieso. die oefenexamens ookquote:Op zondag 13 mei 2012 18:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nederlands binnen een uur maken? Goed plan.
Dat kan ik niet, niet bij Nederlands tenminste, bij Engels wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |