Gewoon ontspannen alles nog even doorlezen. Je neemt altijd nog even wat op. Deed ik altijd als ik ging/ga slapen. Lees nog even wat je moet leren en voor m'n gevoel wist ik het die dag erna beter dan wanneer ik in de avond niks meer deedquote:Op zondag 13 mei 2012 18:51 schreef Blistering het volgende:
Maar op avonden als dit zit ik vrij doelloos voor me uit te staren moet ik zeggen, omdat ik niet weet of 't nog zin heeft om te leren. Oefenexamens maken heb ik ook geen zin in. Zo maar filmpje kijken ofzo
Je doet havo?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:53 schreef Blistering het volgende:
Nja, ik heb morgen nog niets gelukkig. Dinsdag m'n eerste, Nederlands
Yepquote:
Welk profiel? En waar heb je je PWS over gedaan?quote:
E+M. PWS onderwerp was Future English Language Development voor het vak engels (gohquote:Op zondag 13 mei 2012 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welk profiel? En waar heb je je PWS over gedaan?
Leuk!quote:Op zondag 13 mei 2012 18:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
E+M. PWS onderwerp was Future English Language Development voor het vak engels (goh), 9 voor gekregen.
Netjes.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
E+M. PWS onderwerp was Future English Language Development voor het vak engels (goh), 9 voor gekregen.
Door te extrapoleren en te vergelijken met andere (wereld)talenquote:Op zondag 13 mei 2012 19:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Netjes.Maar hoe werkt dat? Hoe weet je nou hoe een taal zich gaat ontwikkelen in de toekomst?
Oké, maar hou je dan ook rekening met het internet en zo?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:00 schreef Blistering het volgende:
[..]
Door te extrapoleren en te vergelijken met andere (wereld)talen
Het lerarentekort voor economie. 7,9.quote:
Het internet is zeker een belangrijke factor die bijdraagt aan de globale invloed van een taal. Maar er komt vrij veel bij kijken, uiteindelijk had ik 53 pagina's aan inhoud volgens mij.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, maar hou je dan ook rekening met het internet en zo?
True maar op zich wel een redelijke overstap naar hbo/uniquote:Op zondag 13 mei 2012 19:02 schreef Blistering het volgende:
Moet zeggen dat het PWS wel overrated is, vrij makkelijk een hoog cijfer scoren eerlijk gezegd.
Zo typisch.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het lerarentekort voor economie. 7,9.
Had ook daarover gehouden op havo, toen op vwo 3 a4tjes met tekst toegevoegd en weer een 8 erop gekregen.
Wtf.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Het internet is zeker een belangrijke factor die bijdraagt aan de globale invloed van een taal. Maar er komt vrij veel bij kijken, uiteindelijk had ik 53 pagina's aan inhoud volgens mij.
Dat komt doordat de school het mag beoordelen bij de normale examens.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:02 schreef Blistering het volgende:
Moet zeggen dat het PWS wel overrated is, vrij makkelijk een hoog cijfer scoren eerlijk gezegd.
Thanks, waar heb je het zelf over gedaan?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo typisch.
[..]
Wtf.Zelfs met van die brede wetenschappelijke onderwerpen heb ik moeite om voor te stellen hoe ik meer dan 20 pagina's over kan schrijven. Knap gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |