Ik zit liever in de kroegquote:Op maandag 23 april 2012 16:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Liever net, lekker troosteloos met die mensen die nooit in de ArenA komen
Is al bezigquote:Op maandag 23 april 2012 16:30 schreef TheDutchguy het volgende:
Hoelaat moet jong Ajax tegen Jong Feyenoord?
Goedkoper bier iig, en als je wil roken doen ze tenminste niet moeilijkquote:
Maakt niks uit. Ik wil het daar bekijkenquote:Op maandag 23 april 2012 16:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Liever net, lekker troosteloos met die mensen die nooit in de ArenA komen
Ik zou voor de thuiswedstrijd gaan van 2 mei want de kans is dan groter dat ze kampioen wordenquote:Op maandag 23 april 2012 16:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maakt niks uit. Ik wil het daar bekijkenIk probeer met regelmaat naar de ArenA te gaan, maar dat is duur voor mij. Heel duur. Nu moet ik eigenlijk de gok maken. Óf 29 april naar Amsterdam, óf 3 mei naar Amsterdam. Meer geld heb ik niet meer
Jep, maar in dat geval moet ik nog even snel werk vinden, want dan blijf ik slapen in Amsterdam en heb ik een extra treinkaartje nodig omdat de wedstrijd pas 's avonds isquote:Op maandag 23 april 2012 16:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou voor de thuiswedstrijd gaan van 2 mei want de kans is dan groter dat ze kampioen worden
Ik ga na de huldiging voor 29 en 30 die van 31 ook missenquote:Op maandag 23 april 2012 16:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maakt niks uit. Ik wil het daar bekijkenIk probeer met regelmaat naar de ArenA te gaan, maar dat is duur voor mij. Heel duur. Nu moet ik eigenlijk de gok maken. Óf 29 april naar Amsterdam, óf 3 mei naar Amsterdam. Meer geld heb ik niet meer
Hoezo extra treinkaartje?quote:Op maandag 23 april 2012 16:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jep, maar in dat geval moet ik nog even snel werk vinden, want dan blijf ik slapen in Amsterdam en heb ik een extra treinkaartje nodig omdat de wedstrijd pas 's avonds is
Vreemd verhaal.quote:Op maandag 23 april 2012 16:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jep, maar in dat geval moet ik nog even snel werk vinden, want dan blijf ik slapen in Amsterdam en heb ik een extra treinkaartje nodig omdat de wedstrijd pas 's avonds is
Enkeltje is 21¤. Mocht Ajax 29e kampioen worden, heb ik nog een AH treinkaartje liggen, waarmee ik de hele dat kan reizen. Dan ga ik in de ochtend en ga ik terug met de laatste trein die voor 24:00 gaat. Als hij om 23:59 gaat telt het treinkaartje nog. Dan zou heen en terug mij 16 euro kosten. Ga ik op 2 verschillende dagen moet ik 2 kaartjes kopen dus dan kost het mij overnachting en 20 euro meer.quote:Op maandag 23 april 2012 16:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo extra treinkaartje?
Je kan toch 2 enkeltjes kopen
Ehh okequote:Op maandag 23 april 2012 16:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Enkeltje is 21¤. Mocht Ajax 29e kampioen worden, heb ik nog een AH treinkaartje liggen, waarmee ik de hele dat kan reizen. Dan ga ik in de ochtend en ga ik terug met de laatste trein die voor 24:00 gaat. Als hij om 23:59 gaat telt het treinkaartje nog. Dan zou heen en terug mij 16 euro kosten. Ga ik op 2 verschillende dagen moet ik 2 kaartjes kopen dus dan kost het mij overnachting en 20 euro meer.
Kaarten zijn toch gewoon tot 4uur 's nachts geldig?quote:
Als je zo dik bent als Peter Beense moet je dan 2 seizoenskaarten aanschaffen?quote:
Ja.quote:Op maandag 23 april 2012 16:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Kaarten zijn toch gewoon tot 4uur 's nachts geldig?
Die luisterde ik vroeger zo vaakquote:
Ik duik ook maar eens de studio in. En het ervan in de handen drukken van De Boer mijn levensdoel maken uiteraard. Ik heb al inspiratie op kunnen doen in Voetbalfans.quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik duik ook maar eens de studio in. En het ervan in de handen drukken van De Boer mijn levensdoel maken uiteraard. Ik heb al inspiratie op kunnen doen in Voetbalfans.
Zullen we samenquote:Op maandag 23 april 2012 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik duik ook maar eens de studio in. En het ervan in de handen drukken van De Boer mijn levensdoel maken uiteraard. Ik heb al inspiratie op kunnen doen in Voetbalfans.
Is goed, als jij mijn haartjes ook doetquote:Op maandag 23 april 2012 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet jij wel mijn haar doen hoor en 3 sterren op mijn woonwagen plakken.
Geblondeerd hannekammetje maar ala Ebecilio?, Ebecilioquote:Op maandag 23 april 2012 16:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is goed, als jij mijn haartjes ook doet.
Pas maar op straks komt die Outpost gozer weer langsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |