Jammer ja. Nu ziet Tong mij minder vaak staan.quote:Op maandag 23 april 2012 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ze reageert echt in elke tong topic, is echt te sneu voor woorden
Ja, blijkbaar wel.quote:Op maandag 23 april 2012 17:44 schreef DonRaja het volgende:
Zeg, er was vroeger toch nog een slowchat in VBL?
But they did found love.quote:Op maandag 23 april 2012 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ze reageert echt in elke tong topic, is echt te sneu voor woorden
op elk potje past een dekselquote:
diep dezequote:
Ben je zo vol gespoten? En ik ben nog niet eens langsgeweest vandaag.quote:Op maandag 23 april 2012 17:59 schreef Jojoortje het volgende:
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat vol.
Altijd over seks he Krommequote:Op maandag 23 april 2012 17:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben je zo vol gespoten? En ik ben nog niet eens langsgeweest vandaag.
Alles goed Jojoortje?
Niet echt, voorhoofdsholteontsteking. Ik ben homeopatische shit gekocht van ene Vogel. Gaat waarschijnlijk voor geen fuck werkenquote:Op maandag 23 april 2012 18:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Altijd over seks he Kromme
Ja goedDaar ook?
Gewoon antibiotica van de dokter regelen joh, ben je zo van af.quote:Op maandag 23 april 2012 18:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niet echt, voorhoofdsholteontsteking. Ik ben homeopatische shit gekocht van ene Vogel. Gaat waarschijnlijk voor geen fuck werken.
Maar voor de rest prima. Tentamens klaar en chicks enzo. En volgende week weer lekker aan de X, hopelijk tijdens dag, maar nach is ook prima
.
Neejoh, gewoon uitzitten. Verdwijnt vanzelf wel weer, beetje para erin en gaan met die banaan. Het kan ook nog komen van het zware weekend, ik lijk wel een opa'tje als ik paar dagen achter elkaar goed doorzuip. En dan gisteren ook nog zo vroeg een wedstrijd, waarbij je het verdriet van de twee niet gegeven 100% pingels moet wegdrinken 's middagsquote:Op maandag 23 april 2012 18:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon antibiotica van de dokter regelen joh, ben je zo van af.
Onverdiend?quote:Op maandag 23 april 2012 17:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Onverdiend. Wel jammer dat je een weekend weg bent voor de mooiste wedstrijd van het seizoen voor Feijenoord toch? Revanche voor die 0-3 blamage was wel nodig thuis; dat wilden ze voorkomen, dus kopen ze de scheids maar om. Heel slim nagedacht.
En @steven, vind je sos echt chill? Die shit werkt een half uur, is fucking duur, en absoluut niet boeiend. Snap niet hoe mensen daar verslaafd aan kunnen raken, pep is 10x beter en 10x goedkoper.
OMKOPING. ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE KN010B-MAFFIA.quote:Op maandag 23 april 2012 18:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Onverdiend?Op alle fronten verdiend voor Feyenoord. Tot 5 min. voor tijd ADO niet gezien. Ons zelf nog moeilijk gemaakt door niet meer te scoren.
Jij hebt de wedstrijd zeker niet gezien? Feijenoord was inderdaad beter, maar twee 100% pingels werden ADO onthouden.quote:Op maandag 23 april 2012 18:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Onverdiend?Op alle fronten verdiend voor Feyenoord. Tot 5 min. voor tijd ADO niet gezien. Ons zelf nog moeilijk gemaakt door niet meer te scoren.
De samenvatting. Die op Immers was een twijfelgeval, andere was niks man!quote:Op maandag 23 april 2012 18:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij hebt de wedstrijd zeker niet gezien? Feijenoord was inderdaad beter, maar twee 100% pingels werden ADO onthouden.
Welke was niks? Dat eerste keer duwen en vasthouden van Leerdam? Ik weet niet hoor, maar Vicento wordt gewoon achteruit getrokken, duidelijk vasthouden = pingel.quote:Op maandag 23 april 2012 18:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De samenvatting. Die op Immers was een twijfelgeval, andere was niks man!
Ik ben Feyenoorderquote:Op maandag 23 april 2012 18:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Welke was niks? Dat eerste keer duwen en vasthouden van Leerdam? Ik weet niet hoor, maar Vicento wordt gewoon achteruit getrokken, duidelijk vasthouden = pingel.
En jij bent mod. Dat zouden toch altijd scheidsrechters kunnen zijn, wordt gezegd?
Welke twee vond je geen penalty danquote:Op maandag 23 april 2012 18:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben FeyenoorderNee maar vond er 2 zeker geen penalty en 1 twijfelachtig. Buiten dat speelde ADO gewoon kut en was Feyenoord op alle vlakken beter. Beetje makkelijk om je achter de penalty's te verschuilen.
Die 2. Je maakt het groter dan het is. Waren duels waarin beide spelers wat deden.quote:Op maandag 23 april 2012 18:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Welke twee vond je geen penalty dan? Ken jij de regels van het spelletje wel? Een duw met twee handen in de rug, of overduidelijk vasthouden in de 16 = beide pingel.
Hier komen er niet uitquote:Op maandag 23 april 2012 18:44 schreef De_kromme het volgende:
Hahaha, beide spelers wat deden? Vicento gaat beide keren voor de bal en houdt dat kindsoldaatje van jullie absoluut niet vast.
Iemand nog een avondeten tip? Snel en makkelijk.
Broodje voetbalverstandquote:Op maandag 23 april 2012 18:44 schreef De_kromme het volgende:
Hahaha, beide spelers wat deden? Vicento gaat beide keren voor de bal en houdt dat kindsoldaatje van jullie absoluut niet vast.
Iemand nog een avondeten tip? Snel en makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |