Te veel. Maar die discussie voeren we elders wel; niet hier.quote:Op maandag 23 april 2012 01:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoeveel marktwerking hebben we in de zorg dan, volgens jou?
nou ik dacht aan SP / Pvda / D66 / GLquote:Op zondag 22 april 2012 22:58 schreef Hexagon het volgende:
Na deze rechtse rammelconstructie vol regenten wordt het tijd voor ministers die wel in deze eeuw leven.
Daarom een topicklassieker herstarten. Stel hier je ideale kabinet samen met de mensen die Nederland weer dat voorbeeldland moeten gaan maken.
Mijn favoriete kabinet Paars III D66-PvdA-VVD. Daarbij blijven Rutte, Samsom en Pechtold gewoon in de kamer
Die marktwerking is er niet , dus die kunnen we er inderdaad wel uit halenquote:Op maandag 23 april 2012 07:50 schreef OeJ het volgende:
Milieu: Thom de Graaf
Volksgezondheid: Niet zo'n bevoogdend persoon als Ab Klink hoor, met zijn rookverbod. Nee, gewoon iemand die alert is, als het nodig is, bij een griepvirus ofzo.
Iemand die de marktwerking uit de zorg wil en iemand met een idee hoe ziekenhuizen en andere zorginstellingen beter kunnen gaan functioneren.
Op naar hetvolgende rammelkabinet, want elke politici die bekent is van televisie en TK is een regent.quote:Na deze rechtse rammelconstructie vol regenten wordt het tijd voor ministers die wel in deze eeuw leven
Dit is toch wel het meest onliberale kabinet dat je kunt makenquote:Op maandag 23 april 2012 13:10 schreef Arolsen het volgende:
Mijn droomkabinet is SP-PvdA-CU-CDA links-conservatief
Minister president: Emiel Roemer (SP)
Minister van financien: Doekle Terpstra (CDA)
Minister van Volksgezondheid: Ab Klink (CDA)
Minister van Buitenlandse zaken: Harry van Bommel (SP)
Minister van binnenlandse zaken: Lodewijk Asscher (PvdA)
Minister van veiligheid: Eberhard van der Laan (PvdA)
Minister van Immigratie en integratie: Andre Rouvoet (CU)
Minister van defensie: Joel Voordewind (CU)
Minister van Infrastructuur en Milieu: Tiny Kox (SP)
Minister van sociale zaken en werkgelegenheid: Paul Kalma (PvdA)
Minister van Onderwijs: Ruth Peetoom (CDA)
Minister van Economische zaken: Ewout Irrgang (SP)
D66 en GroenLinks gaan niet met de sp.quote:
Welk ministerie?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:26 schreef Mederiacvm het volgende:
Voor het ministerie wil ik Tjibbe Joustra nog voorstellen.
Sorry, ministerie van veiligheidquote:
Dat zullen bijzondere biologielessen worden. Serieus nemen van het scheppingsverhaal en de volledige afwezigheid van seksuele voorlichting.quote:Op maandag 23 april 2012 14:32 schreef Geelman het volgende:
Onderwijs, Cultuur en Wetenschap: v/d Staaij
Die slapjanus aan het roer en de veiligheid van Nederland kan je op straat gooienquote:Op maandag 23 april 2012 13:10 schreef Arolsen het volgende:
Mijn droomkabinet is SP-PvdA-CU-CDA links-conservatief
Minister president: Emiel Roemer (SP)
Minister van financien: Doekle Terpstra (CDA)
Minister van Volksgezondheid: Ab Klink (CDA)
Minister van Buitenlandse zaken: Harry van Bommel (SP)
Minister van binnenlandse zaken: Lodewijk Asscher (PvdA)
Minister van veiligheid: Eberhard van der Laan (PvdA)
Minister van Immigratie en integratie: Andre Rouvoet (CU)
Minister van defensie: Joel Voordewind (CU)
Minister van Infrastructuur en Milieu: Tiny Kox (SP)
Minister van sociale zaken en werkgelegenheid: Paul Kalma (PvdA)
Minister van Onderwijs: Ruth Peetoom (CDA)
Minister van Economische zaken: Ewout Irrgang (SP)
Hoezo slapjanus? Op Koninginnedag worden er boetes uitgedeeld voor openbare dronkenschap, de ambulance mag je zelf betalen bij comazuipen (is een idee, weet niet of dat er al door is) en het 538-feest is verboden. Noem dat maar halve maatregelen.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die slapjanus aan het roer en de veiligheid van Nederland kan je op straat gooien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |