Dat tijdperk is voorbij.quote:Op zondag 22 april 2012 22:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
wat is er nu ? Sporting is al jaren de derde club van Portugal, worden 1x in de 10 jaar kampioen, PSV is normaal 1 van de topclubs hier.
Terechtquote:
Trainer Cercle Brugge toch?quote:
Als ze hadden gewonnen waarschijnlijk de halve uitzendingquote:
ja knap toch van Real, andersom praten ze daar de helft van de tijd over. Het gaat nu over niets.quote:
Dat gebeurt pas zodra Messi, Ronaldo een keer gedold heeft, of het nou een doelpunt oplevert of niet.quote:
typisch iddquote:Op zondag 22 april 2012 22:52 schreef Caland het volgende:
normaal gesproken had Sjek het al 45 minuten lang al klaarkomend over El Clasico gehad. Maar toevallig wordt die wedstrijd nu volledig ontkend.
SV is pure nonsense. Volwassen mannen die zonder zelfspot en (goede) humor allerlei futiliteiten analyseren.quote:
Duitsland Europees Kampioenquote:Op zondag 22 april 2012 22:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag je weer over duitsers praten zonder dat half nederland op straat staat.
Dank voor den tip.quote:Op zondag 22 april 2012 22:55 schreef Grifte het volgende:
Jongens allemaal sappen zometeen naar BBC 2, MOTD, Man U, City enzo!!! Begint 23:00
City wint tochquote:Op zondag 22 april 2012 22:55 schreef Grifte het volgende:
Jongens allemaal sappen zometeen naar BBC 2, MOTD, Man U, City enzo!!! Begint 23:00
united - evertonquote:Op zondag 22 april 2012 22:55 schreef Grifte het volgende:
mooi hij fapt tenminste niet op messiquote:
MOTD. Engelse decadentie.quote:Op zondag 22 april 2012 22:55 schreef Grifte het volgende:
C. Ronaldo staat toch wel op 1 lijn met Malki, beide fenomenenquote:
Echt waar?quote:Op zondag 22 april 2012 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
VI is tig keer leuker dan dit. Stom geneuzel dit
quote:Op zondag 22 april 2012 22:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
C. Ronaldo staat toch wel op 1 lijn met Malki, beide fenomenen
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij ook meteen bij die goal opviel dat de keeper wel heel slecht zijn werk deed.quote:Op zondag 22 april 2012 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
ja slecht gekeept niet goed van Ronaldo. Ligt niet omdat Madrid goed is.
Ik ben het eens met deze stelling.quote:Op zondag 22 april 2012 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Daar werd de wedstrijd gepeeld Sjon.quote:Op zondag 22 april 2012 22:57 schreef zoekeenleven het volgende:
over real praten en camp nou op de achtergrond![]()
![]()
![]()
ozil is wel baasquote:
Want zaterdag was daar de clasico?quote:Op zondag 22 april 2012 22:57 schreef zoekeenleven het volgende:
![]()
![]()
VI ownt SV en MOTD.quote:Op zondag 22 april 2012 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Bij een Messi goal komt de keeper nooit ter sprake andersquote:Op zondag 22 april 2012 22:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij ook meteen bij die goal opviel dat de keeper wel heel slecht zijn werk deed.
op dit moment he?quote:Op zondag 22 april 2012 22:57 schreef Tyron het volgende:
niet ajax noemen bij beste clubs ter wereld
Welkom bij de NOS, van alle markten thuis, met een briljante, humoristische en kwalikatief hoogstaande objectieve analyse.quote:Op zondag 22 april 2012 22:57 schreef zoekeenleven het volgende:
![]()
![]()
Ok.quote:Op zondag 22 april 2012 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
Bij een Messi goal komt de keeper nooit ter sprake anders
alleen als boilesen fit isquote:Op zondag 22 april 2012 22:57 schreef Tyron het volgende:
niet ajax noemen bij beste clubs ter wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |