quote:Op zondag 22 april 2012 22:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dit dus.
Wow geen lapo, wordt ie weer door ajacied422 gemacht?
Ik vind het geweldig voor Feyenoord dat ze zo'n seizoen draaien, had ik niet verwacht, en jullie hadden dit nodig.quote:Op zondag 22 april 2012 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom iets zeggen waar je toch geen tering van meent.
Hoe is dat precies relevant?quote:Op zondag 22 april 2012 22:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig voor Feyenoord dat ze zo'n seizoen draaien, had ik niet verwacht, en jullie hadden dat nodig.
Liever dan PSV, Twente.
Jammer.quote:Op zondag 22 april 2012 22:14 schreef TakAFCA het volgende:
Woow die hommo gat een hoop geld verdienen bij miljoenenjacht.
Hij krijgt toch z'n AOW deze week?quote:Op zondag 22 april 2012 22:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vorige week koos iemand nummer 14, reden; Cruijff.
Won volgens mij niet veel.
Heb je soms iets tegen negers, homo's of mensen die je moeder neuken?quote:Op zondag 22 april 2012 22:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sorry. Dit was een moment of weakness.
Is hij ook.quote:Op zondag 22 april 2012 22:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
hij lijkt zelfs ook minder dik dan voorheen.,
hoeveel heeft ie in zijn koffertje gehad die hommo?quote:Op zondag 22 april 2012 22:25 schreef ajacied4lf het volgende:
is dat een gehandicapte bij miljoenenjacht?
Weet nog niet, hij wint 189.000 eurotjes.quote:Op zondag 22 april 2012 22:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoeveel heeft ie in zijn koffertje gehad die hommo?
quote:Op zondag 22 april 2012 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
Morgen: http://www.poolcentrumblaak.nl/
![]()
![]()
ik heb hem uitgezet vanwege zijn belachelijk accentquote:Op zondag 22 april 2012 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
zit gewoon 2.5 miljoen in denk ik![]()
Edit, 100 euro
Als het nou alleen bij een accent bleef, oke.quote:Op zondag 22 april 2012 22:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb hem uitgezet vanwege zijn belachelijk accent
Wil je pronken met je motor ofzo bra?quote:Op zondag 22 april 2012 22:35 schreef Helpmefok het volgende:
He kapi, als ik nou 'ns de motor pak naar De Kuip (extra helm) en terug naar Blaak rijd met jou achterop? Don't worry dan pak ik wel de pussymotor (Er5) in plaats van mijn beest (R6). En vanaf daar doen we dan OV, laat ik de motort gewoon staan?
gel meenemen manquote:Op zondag 22 april 2012 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil je pronken met je motor ofzo bra?Ik vind 't goed, maar dan trek ik wel m'n leren cowboybroek met uitgesneden bilpartij aan.
1 probleem btw, dan zit m'n haar in de war juist op 't moment dat ik die bardame ff moet husslen. :/
hej jij ook alquote:
Nee man met een ER5 uit 2000 valt niet te pronkenquote:Op zondag 22 april 2012 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil je pronken met je motor ofzo bra?Ik vind 't goed, maar dan trek ik wel m'n leren cowboybroek met uitgesneden bilpartij aan.
1 probleem btw, dan zit m'n haar in de war juist op 't moment dat ik die bardame ff moet husslen.Ik pak de tram wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |