Daar zou ik die afgetrainde mannen voor moeten zien, heb je pics?quote:Op zondag 22 april 2012 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb vanavond naar afgetrainde mannen in Speedo's gekeken, ben ik nu homo?
Nee, imagination only!quote:Op zondag 22 april 2012 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar zou ik die afgetrainde mannen voor moeten zien, heb je pics?
Prrrrrrrrquote:
Het had wel wat!!quote:Op zondag 22 april 2012 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
-Vaduz-
Hoogstens ben je nu een biboy!
geile groet van tante tineke!
Ja soms ervaar ik dat ook zoquote:
Ik heb alles gezien wat de provincie te bieden heeft.quote:Op zondag 22 april 2012 22:02 schreef Renesite het volgende:
Vaduz, weet je nog? Naar Groningen centraal?![]()
Haha, hoezo?quote:Op zondag 22 april 2012 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Er ligt hier een Linda op een kastje, ik moet nu vreemd genoeg aan Patrique denken?
Wifi-button ff indrukken!quote:Op zondag 22 april 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
JONGENS, jullie lijden me af...
ik moet nog 2 vragen beantwoorden..
doe er al bijna... 12 uur over
quote:Op zondag 22 april 2012 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien wat de provincie te bieden heeft.
Ja, en groot dat ie is!quote:Op zondag 22 april 2012 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien wat de provincie te bieden heeft.
quote:Schrijf op: Wat betekent dit (zie onder terugblikken) en wat leer ik hieruit? Wat betekende dit voor de ander? Wat heb ik ontdekt? Wat veranderde er?
Geen idee, zie hem liggen en denk 'ah ja, die had ik gekregen, straks meenemen naar boven om nog te lezen in bed.......Ah Patriqje'quote:
HIIIIquote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, zie hem liggen en denk 'ah ja, die had ik gekregen, straks meenemen naar boven om nog te lezen in bed.......Ah Patriqje'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |