Trouwens.. heel de french blaat idee voor mijn nagels voor trouwerij...... I give upquote:
Da's toch mooi, een mani die je zelf tof vindt?quote:Op zondag 22 april 2012 21:44 schreef PriemGirl het volgende:
Goeien matigen seks? Whut?
[..]
Trouwens.. heel de french blaat idee voor mijn nagels voor trouwerij...... I give up![]()
Heb ze meermaals nude gelakt.. En gestempeld... En het is LELIJK !
Ik haat het ik haat het ik haat het
En dus heb ik alles doorzocht en toen kwam ik op de perfecten waar ik me ook goei bij voel
A-england - princess tears
I like
Voor de nail art wedstrijd?quote:Op zondag 22 april 2012 21:45 schreef Mss het volgende:
Ik ben neon skittles aan het lakken. Goeden matigen idee van IJs.
quote:Op zondag 22 april 2012 21:45 schreef Mss het volgende:
quote:Op zondag 22 april 2012 21:45 schreef Mss het volgende:
Nee, maar dingen met tintels and such vind ik het bellen toch ook wel waardquote:Op zondag 22 april 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
trix, ik kan niet acuut overlijden aan rugpijn volgens mij, maar ik zal morgen idd even bellen
Soort van. Zwerft ergens in LIF.quote:Op zondag 22 april 2012 21:48 schreef Incantrix het volgende:
Is er een wedstrijd?
Ik durf niet te lakken op het moment
Je mist er weinig aan.quote:Op zondag 22 april 2012 21:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, ik had beneden gekeken maar daar stond niks. Nouja, whatever
Op zich niet heel raar.quote:
Mwehehe.quote:
Goeie vraagquote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
wat is dat eigenlijk voor een gaar wijf?
Kan wel, de ischias begon bij mij ps later door te stralen maar mijn been. Heb je ook last van je SI-gewrichten?quote:Op zondag 22 april 2012 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
oh en ik heb een pijnlijke zenuwknoop in mijn rechterheup, maar geen last van mijn benen, dus ischias zal het ook wel niet zijn dan?
Ik vraag me vooral af hoe lang het gaat blijven.quote:
Dat is wat ik me afvraag inderdaad. Dat was mijn probleem in ieder geval.quote:Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
wat zijn si gewrichten?
Ijs, ik ben juist hard aan mijn houding aan het werken. Of zou het de verandering zijn?
quote:Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
wat zijn si gewrichten?
Ijs, ik ben juist hard aan mijn houding aan het werken. Of zou het de verandering zijn?
te snel gelezen, dat is dus precies de plek die pijn doet, mwehehe. Morgen naar de dokter dusquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 22:29 schreef Mss het volgende:
Verdomme, ik ben aan de race. Goeien timing ook met natte nagels.
Extra kleuraccent.quote:Op zondag 22 april 2012 22:29 schreef Mss het volgende:
Verdomme, ik ben aan de race. Goeien timing ook met natte nagels.
Uit je anus zeiken.quote:
Ik kan niet meer normaal met paypal betalen waardoor ik pas een week later mijn spullen kan ontvangenquote:
Wat moet je hebben? Ik kan naar de winkel en dan opsturen?quote:Op zondag 22 april 2012 23:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan niet meer normaal met paypal betalen waardoor ik pas een week later mijn spullen kan ontvangenJa, dan is het al te laat.
Jup, dat deed 't mquote:Op maandag 23 april 2012 08:02 schreef Incantrix het volgende:
Overigens: jezelf op je zij rollen aan de rand van je bed, benen over de rand, je bovenlijf ietsjes doorrollen en je kunt jezelf zo opdrukken..
nee, ik moest roken, poepen, koffie maken, laptop aanzetten etc, en dat alles in bejaardentempo...quote:Op maandag 23 april 2012 08:17 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb nu het beeld in mijn hoofd van SQ die al sinds haar laatste post in een soort van brug half uit bed hangt
Yep, kwart voor tienquote:Op maandag 23 april 2012 08:18 schreef Puckzzz het volgende:
Goedemoggel....
Succes met je rug SkjoeHopelijk gaat het gauw beter. Ga je naar de dokter vandaag?
quote:
in geblekkig engels ja?quote:Op maandag 23 april 2012 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
naar een chinees luisteren op de vroege maandagochtend
Yes is pwolly. The fact that. Chinese people do. Tend to. Speak like this. A bit. Thank you.quote:Op maandag 23 april 2012 08:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
in geblekkig engels ja?![]()
I speak vely good diffelent languages
![]()
Waren het gypsies?quote:Op maandag 23 april 2012 09:07 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens... Gisteren naar trouwzaal gegaan om laatste dingen door te spreken. Zit er voor ons een jong gezin waar meisje haar plechtige communie gaat vieren daaro...
Ok. prima.. Iets wat ik al niet zou doen (in zo'n chice zaal dan.. ik had mijn communie ook gewoon thuis). Hadden ze dus champagnebuffet (); 3 giga grote torentaarten (
). Voor elk kind 1 of andere mega cadeau én de naamkaartjes had moeders allemaal zelf geknutseld met frustels; verschillende kleuren weet ik het... om een bepaald 'thema' te creëren... Daarbij ook bijpassende versieringen voor op de tafels... Ik keek m'n ogen uit
Dus toen zei ik maar aan cif dat we beter ons feest annuleren en de zondag bij hun aanschuiven..![]()
Wat is er mis met thuis gewoon lekker met iedereen afspreken en kinderchampagne te drinken (wat al luxe was vroegahh) !
Thema's.....![]()
Thihi een stiekeme mensen die... post![]()
Neinz ! Helen chicen volk zelfsquote:Op maandag 23 april 2012 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waren het gypsies?
Communiefeesten, dat ken ik helemaal niet, ik kom uit refo-land
Morantiekquote:Op maandag 23 april 2012 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
sms van bb:
is het nog gelukt of lig je te creperen op de badkamervloer?
Ekten liefde
quote:Op maandag 23 april 2012 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
sms van bb:
is het nog gelukt of lig je te creperen op de badkamervloer?
Ekten liefde
Awwquote:Op maandag 23 april 2012 08:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik moest roken, poepen, koffie maken, laptop aanzetten etc, en dat alles in bejaardentempo...
gewoon op de fietsquote:Op maandag 23 april 2012 09:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning!![]()
Jeej vrije dag!![]()
Skjoe is het nou in een paar dagen zo erg geworden met je rug?![]()
Hoe ga je nou in godsnaam bij de dokter komen?
Nou ja, als je zoveel moeite moet doen om op te staan, kan ik me voortellen dat reizen ook best een uitdaging isquote:Op maandag 23 april 2012 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon op de fiets
ik ben kreupel, niet verlamd
Had je m'n mail nog gehad gisteren? Ik proberen vanavond deel 2 te sturen.quote:Op maandag 23 april 2012 09:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ga je nou eindelijk naar de dokter skjoe!
dan hoef ik in ieder geval al niet uit liggende positie omhoog te komen.quote:Op maandag 23 april 2012 09:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou ja, als je zoveel moeite moet doen om op te staan, kan ik me voortellen dat reizen ook best een uitdaging is
Nope! heb sinds vanmorgen eindelijk weer internetquote:Op maandag 23 april 2012 09:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Had je m'n mail nog gehad gisteren? Ik proberen vanavond deel 2 te sturen.
Je stond in mijn ongewenst dus heb hem tochquote:Op maandag 23 april 2012 09:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Had je m'n mail nog gehad gisteren? Ik proberen vanavond deel 2 te sturen.
Omdat trol-dokterquote:Op maandag 23 april 2012 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
en waarom zijn mensen die later binnenkomen altijd eerder aan de beurt?
Ik zou ze slaan, ze zijn toch al bij de dokterquote:
Goeden tipquote:Op maandag 23 april 2012 10:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou ze slaan, ze zijn toch al bij de dokter
Op je hotmail-adres niet? Hmm...quote:Op maandag 23 april 2012 09:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nope! heb sinds vanmorgen eindelijk weer internet
Je zat in mijn ongewenstquote:
Of ik lees even verder iddquote:Op maandag 23 april 2012 09:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Je stond in mijn ongewenst dus heb hem toch
Heb je ook nog gezien wat er allemaal verwijderd is uit dat topic? Kip was op dreefquote:Op maandag 23 april 2012 10:10 schreef Lindytje het volgende:
Die nail art battle![]()
Dat gaat een mooien topique worden
Nee, dat heb ik gemistquote:Op maandag 23 april 2012 10:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je ook nog gezien wat er allemaal verwijderd is uit dat topic? Kip was op dreef![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 10:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je ook nog gezien wat er allemaal verwijderd is uit dat topic? Kip was op dreef![]()
VIJF keer??? Dafuq? Why??quote:Op maandag 23 april 2012 10:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien..
Tevens heeft mijn kind 5 (VIJF!!) keer gekakt onder de douche![]()
Ik heb mezelf aardig gehouden, maar de laatste keer moest ik toch overgeven
Lekkahquote:Op maandag 23 april 2012 10:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien..
Tevens heeft mijn kind 5 (VIJF!!) keer gekakt onder de douche![]()
Ik heb mezelf aardig gehouden, maar de laatste keer moest ik toch overgeven
The nazi grammer a.k.a Kipquote:Op maandag 23 april 2012 10:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kind van Trix heeft goeden darmen!![]()
En Kip had daar wat subtiele berichten met betrekking tot de spelling van TS achtergelaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
En hij zag er zo lief uitquote:Op maandag 23 april 2012 10:27 schreef Incantrix het volgende:
Noowp, geen race, hij poept gewoon in etappesEn dan elke keer "Mama!! Nogge poepje!"
En ik telkens vragen of hij nu klaar was, want anders zou ik hem op het toilet zetten, maar dat werkte natuurlijk voor geen meter want daat gaat hij meteen weer vanaf
Bwhehehehequote:Op maandag 23 april 2012 10:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kind van Trix heeft goeden darmen!![]()
En Kip had daar wat subtiele berichten met betrekking tot de spelling van TS achtergelaten
Ik zie hem al staanquote:Op maandag 23 april 2012 10:27 schreef Incantrix het volgende:
Noowp, geen race, hij poept gewoon in etappesEn dan elke keer "Mama!! Nogge poepje!"
En ik telkens vragen of hij nu klaar was, want anders zou ik hem op het toilet zetten, maar dat werkte natuurlijk voor geen meter want daat gaat hij meteen weer vanaf
maar hij plaste toch ook op rare plekken?quote:
Niet eens een goeden dosis drugs?quote:Op maandag 23 april 2012 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
whoei, doorverwijsbrief fysiotherapie
wat is het nou dan?quote:Op maandag 23 april 2012 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 23 april 2012 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
Jah, dat doen ze als ze nog niet zindelijk zijnquote:Op maandag 23 april 2012 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar hij plaste toch ook op rare plekken?
wat heb je met dat kind gedaan incan![]()
ik heb net trouwens wel wat van die mini dingen op de bus gedaan
Goeden diagnose!quote:
Daar was je zelf ook al achterquote:
Ohja!!!!!!!quote:Op maandag 23 april 2012 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet nog gaan bellen voor een afspraak, trix. Moest eerst naar de apotheek voor happy pills en eczeemzalf
veel meer kan zo iemand echt niet zeggen, alleen dat het waarschijnlijk niets ernstigs is? Ik kijk er iig niet van op.quote:
Hebben ze wel echt goed gekeken enzo?quote:Op maandag 23 april 2012 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
veel meer kan zo iemand echt niet zeggen, alleen dat het waarschijnlijk niets ernstigs is? Ik kijk er iig niet van op.
wat had ze dan moeten zeggen?quote:Op maandag 23 april 2012 10:37 schreef Incantrix het volgende:
Meh, dokters zeggen tegenwoordig niet meer wat je hebt geloof ikDe laatste keer dat ik grafteringziek was kreeg ik een enorme sloot medicijnen (allemaal gele plakkertjes, the good stuff
) maar wat het dan was..?
ja tuurlijk, maar het is rugpijn, geen open wond, het is heel moeilijk bepalen waar het nu precies aan ligt.quote:Op maandag 23 april 2012 10:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hebben ze wel echt goed gekeken enzo?
Hopen dat je snel bij de fysio terecht kan
Tegen jou? Weinig waarschijnlijk, rug kan zoveel zijn en is vaak redelijk specifiek. Maar het is me opgevallen dat ik de laatste x keer bij de dokter niet echt meer te horen kreeg wat ik had, maar wel vaak medicijnen kreeg, dus dat je dan iets krijgt tegen een ontsteking, maar dat je zelf niet weet hoe en wat. Gezien het feit dat mijn leidinggevende altijd exáct wil weten wat ik precies heb wanneer ik me ziekmeld is dat wel eens lastig ja.quote:
Dat is waar.quote:Op maandag 23 april 2012 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja tuurlijk, maar het is rugpijn, geen open wond, het is heel moeilijk bepalen waar het nu precies aan ligt.
Bepanthen kan niet bij het laatste stukjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op maandag 23 april 2012 10:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Bepanthen kan niet bij het laatste stukje
Het onderste stukje vleugelIk heb ook in onmogelijke posities gezeten om mijn rugtattoo's in te smeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gok op het laatstequote:Op maandag 23 april 2012 10:47 schreef Incantrix het volgende:
Kom maar langs, haha![]()
Ik wil zo naar mijn ouders ff, even kijken hoe het met mijn moeder is enzo. Maar ze heeft sinds gisteren een nieuwe telefoon dus nu reageert ze niet op sms-jesZou ze nog slapen of snapt ze gewoon niet dat ze een berichtje heeft gekregen is nu de vraag
Photoshop????quote:Op maandag 23 april 2012 10:57 schreef Lindytje het volgende:
Mensen met FB-profielfoto's waar ze zo gunstig op staan dat je weet: maar in het echt ben jij veel lelijker![]()
![]()
(mensen-die-post!!!)
quote:Op maandag 23 april 2012 10:57 schreef Lindytje het volgende:
Mensen met FB-profielfoto's waar ze zo gunstig op staan dat je weet: maar in het echt ben jij veel lelijker![]()
![]()
(mensen-die-post!!!)
Ah, dat moest ik ookquote:Op maandag 23 april 2012 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
maar nu weer achter laptop. Summarized:
Ik moest mijn broek uitdoen, ze heeft mijn rug gevoeld, mijn bekken, mijn houding beoordeeld (die was prima), toen heb ik op het bed gelegen en heeft ze mijn benen getrokken en geduwd. Conclusie: geen zenuwprobleem, iets in de spier of gewrichtscategorie. Dus fysio
ik heb NU enen meeting, mens!quote:Op maandag 23 april 2012 10:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, dat moest ik ook
Ik moest alleen alles uit doen, behalve mijn onderbroek en BH... sta je daar
Alleen dacht ze bij mij wel aan de gewrichtscategorie... Heb ik al een fysio gebeld? Neh, natuurlijk niet man![]()
Nee, echt zo'n hele toevallige gunstige hoek van een foto ofzo... Dat je weet: als je deze pose weer na zou moeten doen, zou je dat NEVERNOOITNIET lukkenquote:
Wat jonguh? Ik zeg toch niet dat jij moet bellen?? Ik had het over mezelfquote:
Sorry... mijn profielfoto is idd gruwelijk mooiquote:Op maandag 23 april 2012 11:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, echt zo'n hele toevallige gunstige hoek van een foto ofzo... Dat je weet: als je deze pose weer na zou moeten doen, zou je dat NEVERNOOITNIET lukken
Inderdaad, gij biatchquote:Op maandag 23 april 2012 11:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sorry... mijn profielfoto is idd gruwelijk mooi
oh, sorryquote:Op maandag 23 april 2012 11:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat jonguh? Ik zeg toch niet dat jij moet bellen?? Ik had het over mezelf
Daar had ik nou nog niks van gemerktquote:Op maandag 23 april 2012 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, sorryben een beetje edgy vandaag
![]()
Nog 5 dagen woeiiiiquote:Op maandag 23 april 2012 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
Kut. De zenuwen beginnen toch te komen...Wtf...
*gaat even zorgen dat ze heel druk is
*
Komt echt goed schatteke!!quote:Op maandag 23 april 2012 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
Kut. De zenuwen beginnen toch te komen...Wtf...
*gaat even zorgen dat ze heel druk is
*
Ja kweet kweet... Maar een baas die dan zegt "het is 'maar' een bruiloft he....." omdat ik dus aan het stressen ben over alles (ook werk dus); helpt dan ook niet echtquote:
Joahquote:
Gewoon slaanquote:Op maandag 23 april 2012 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja kweet kweet... Maar een baas die dan zegt "het is 'maar' een bruiloft he....." omdat ik dus aan het stressen ben over alles (ook werk dus); helpt dan ook niet echt
Moest ergggg op mijn tanden bijten; maar goed
[..]
Joah
Zal blij zijn als het woensdagavond is zodat ik niet meer over werk hoef te piekeren
Obviously annoyingquote:Op maandag 23 april 2012 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die in elke zin het woord 'obviously' gebruiken
Goeden zinquote:Op maandag 23 april 2012 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
so, obviously, we are using the word obviously obviouslily too much, obviously.
Tsjechenquote:Op maandag 23 april 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
ach, het is nog steeds beter dan de chinees.
Straks tsjechen
Ik zou een tosti gaan eten op de campus met een vriendinnetje straksquote:
Neon glitterbomquote:Op maandag 23 april 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
tosti omnomnom!
Ik ga straks een neon glitterbom maken!!!!!!!!! Einzzzz!
wel retro he!quote:Op maandag 23 april 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
tosti omnomnom!
Ik ga straks een neon glitterbom maken!!!!!!!!! Einzzzz!
quote:Op maandag 23 april 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
nou, ik kan donderdagmiddag naar de fysio. Kon ook vanmiddag maar dan heb ik een meetink.
retro?quote:Op maandag 23 april 2012 12:05 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben bezig aan mijnen neon glitterbom
Tip: eerst wit, dan neon!quote:Op maandag 23 april 2012 12:08 schreef Lindytje het volgende:
Ik was even vergeten dat neon zo vertieft streperig lakt
goed busy jijquote:Op maandag 23 april 2012 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
kak, te snel eten, de hik, de hik met quasimodo-rug =
Die heb ik ook! zullen we allemaal die lakkenquote:Op maandag 23 april 2012 12:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden tip
Het zit er nu al op
Flip flop fantasy
Den besten neon ever!quote:Op maandag 23 april 2012 12:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden tip
Het zit er nu al op
Flip flop fantasy
Op z'n kop staan met water in je mond en je adem tegelijk 6 minuten inhouden en in je handen klappen en de hik is zo weer wegquote:Op maandag 23 april 2012 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
kak, te snel eten, de hik, de hik met quasimodo-rug =
You might also be deadquote:Op maandag 23 april 2012 12:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Op z'n kop staan met water in je mond en je adem tegelijk 6 minuten inhouden en in je handen klappen en de hik is zo weer weg
ja, niet alleen de hikquote:Op maandag 23 april 2012 12:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Op z'n kop staan met water in je mond en je adem tegelijk 6 minuten inhouden en in je handen klappen en de hik is zo weer weg
Dankuquote:Op maandag 23 april 2012 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's waar. In dat geval: goeden matigen tip!
My eyeeeeees they buuuuurn !!!quote:
je wordt er wel instant bruiner vanquote:
quote:This picture does this color no justice because this color is not as pink in person...it's more coral. I think "Flip Flop Fantasy" is one of the most unique colors of this 6 piece collection.
Dat welquote:Op maandag 23 april 2012 12:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
je wordt er wel instant bruiner van
Precies, fff is de ultieme zelfbruinerquote:Op maandag 23 april 2012 12:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
je wordt er wel instant bruiner van
This picture does this colour no justice is toch niet echt correct engels toch?quote:
Geen idee....quote:Op maandag 23 april 2012 12:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
This picture does this colour no justice is toch niet echt correct engels toch?
Welles!quote:Op maandag 23 april 2012 12:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
This picture does this colour no justice is toch niet echt correct engels toch?
Ik dacht altijd dat het beter:quote:Op maandag 23 april 2012 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welles!
Wat moet het dan volgens jou zijn?
And I speak very good english with an accentje on !quote:Op maandag 23 april 2012 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welles!
Wat moet het dan volgens jou zijn?
Ja dat dus gewoon vanuit NL naar ENGquote:Op maandag 23 april 2012 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
And I speak very good english with an accentje on !
Maar de zin is te letterlijk vertaald imho (geen idee of het dan fout is trouwens)
hehehe nouja deel 1 danquote:Op maandag 23 april 2012 12:35 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja dat dus gewoon vanuit NL naar ENG
O ik heb trouwens de download binnen Read ALL the books!
Je mag ook gewoon ff lekker aan je bruiloft enzo denken hoorquote:Op maandag 23 april 2012 12:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
hehehe nouja deel 1 danGa kijken of ik deel 2 vanavond kan uploaden; maar moet ook nog naar verj. van schoonmoeders. Anders stuur ik hem je morgen
Als mijn ontzettend warhoofd me niet in de steek laat zoals de laatste weken eik het geval is
Pousse heeft gelijkquote:Op maandag 23 april 2012 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
pousse vindt werken overrated
[ afbeelding ]
plus ende ook tevens:quote:Op maandag 23 april 2012 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij ook zo'n kadderquote:Op maandag 23 april 2012 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
BAM JONGEUH !!!quote:
MAUW?quote:Op maandag 23 april 2012 12:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
plus ende ook tevens:
Mijn lievelingspousse![]()
'zonne grote vuurbal' paste er helaas niet opquote:Op maandag 23 april 2012 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n kadder
[..]
BAM JONGEUH !!!![]()
![]()
Mauw? MAUUUWWW??quote:
kak.quote:Op maandag 23 april 2012 12:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
'zonne grote vuurbal' paste er helaas niet op
quote:Op maandag 23 april 2012 12:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
'zonne grote vuurbal' paste er helaas niet op
Bwhehehehe, heb je diprosone-creme??quote:Op maandag 23 april 2012 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
Dilemma: ik heb eczeemzalf gekregen, daar moet ik mijn eczeemplekken mee insmeren.
Ik heb drie eczeemplekken: op de beide voeten en de handpalm van mijn linkerhand.
Op de gebruiksaanwijzing staat: na gebruik grondig de handen wassen.
Oh jonguh!! Die had ik vroeger ook!quote:
Altijd een goeden antwoordquote:Op maandag 23 april 2012 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, tuurlijk. We moeten een of andere fonetische notatie uitvogelen en ik herken echt bijna niks. Behalve "neger".
Wilde jij nou afvallen?quote:Op maandag 23 april 2012 13:17 schreef Diconnected het volgende:
Goeden nailart Lin
Boterham met geitenkaas, boterham met eiersalade en een worstenbroodjeGoeden lunch.
+1quote:Op maandag 23 april 2012 13:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar herken in ook 'neger' in. Goeden antwoord dus !
quote:Op maandag 23 april 2012 13:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar herken in ook 'neger' in. Goeden antwoord dus !
Bwehehehehe.quote:
oog om oog, tand om tand jonge!quote:Op maandag 23 april 2012 14:04 schreef Mss het volgende:
Dafuq, gij gaat die nailart contest winnen zie ik al.
quote:
in m'n pauzequote:Op maandag 23 april 2012 14:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je dat tijdens je telefoontje met de chinezen gedaan?
Ik weet nog niet zo goed wat ik van haar moet denken.quote:Op maandag 23 april 2012 14:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die mevrouw van dat topic loopt nu te soppen jonge!
Ik weet niet wat ik erger vind.quote:Op maandag 23 april 2012 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Matigen advertentie is matig.
Door te gehoorzamen dit een eenvoudig dieet trucsquote:Op maandag 23 april 2012 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Matigen advertentie is matig.
Advertentiejattert.quote:Op maandag 23 april 2012 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Door te gehoorzamen dit een eenvoudig dieet trucs
Het gaat als volgt:
Eet een appel.
Herhaal dit dagelijks.
gr gr!
Ik vind het wel geinig dat ze niet zeker zijn of je er 12 of 15 kg mee verliest,quote:
quote:
Inclusief comic sans en muziekje?quote:Op maandag 23 april 2012 14:34 schreef Dwyn het volgende:
Wat hebben sommige 'schoonheidssalons' toch slechte websites.
Ja en foto's van de 'specialisten' met kort pittig kapsel.quote:Op maandag 23 april 2012 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Inclusief comic sans en muziekje?
cht h! Spr tff nzndngen!!quote:Op maandag 23 april 2012 14:11 schreef rosakai het volgende:
dat gaat de goede knt op!!!
leuk bezig!
(en dt op een znnige maandag middag.)
Pahahah had deze nog niet gezienquote:
Rip aan de nabestaanden.quote:Op maandag 23 april 2012 14:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wou deze posten; maar ik denk dat ie meteen zou worden verwijderd; dus ik pleur em hier neer:
[..]
cht h! Spr tff nzndngen!!
mn klnkrs zn kpt
gdn mtgn nwn mnr vn tpnquote:Op maandag 23 april 2012 14:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wou deze posten; maar ik denk dat ie meteen zou worden verwijderd; dus ik pleur em hier neer:
[..]
cht h! Spr tff nzndngen!!
mn klnkrs zn kpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |