Trouwens.. heel de french blaat idee voor mijn nagels voor trouwerij...... I give upquote:
Da's toch mooi, een mani die je zelf tof vindt?quote:Op zondag 22 april 2012 21:44 schreef PriemGirl het volgende:
Goeien matigen seks? Whut?
[..]
Trouwens.. heel de french blaat idee voor mijn nagels voor trouwerij...... I give up![]()
Heb ze meermaals nude gelakt.. En gestempeld... En het is LELIJK !
Ik haat het ik haat het ik haat het
En dus heb ik alles doorzocht en toen kwam ik op de perfecten waar ik me ook goei bij voel
A-england - princess tears
I like
Voor de nail art wedstrijd?quote:Op zondag 22 april 2012 21:45 schreef Mss het volgende:
Ik ben neon skittles aan het lakken. Goeden matigen idee van IJs.
quote:Op zondag 22 april 2012 21:45 schreef Mss het volgende:
quote:Op zondag 22 april 2012 21:45 schreef Mss het volgende:
Nee, maar dingen met tintels and such vind ik het bellen toch ook wel waardquote:Op zondag 22 april 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
trix, ik kan niet acuut overlijden aan rugpijn volgens mij, maar ik zal morgen idd even bellen
Soort van. Zwerft ergens in LIF.quote:Op zondag 22 april 2012 21:48 schreef Incantrix het volgende:
Is er een wedstrijd?
Ik durf niet te lakken op het moment
Je mist er weinig aan.quote:Op zondag 22 april 2012 21:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, ik had beneden gekeken maar daar stond niks. Nouja, whatever
Op zich niet heel raar.quote:
Mwehehe.quote:
Goeie vraagquote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
wat is dat eigenlijk voor een gaar wijf?
Kan wel, de ischias begon bij mij ps later door te stralen maar mijn been. Heb je ook last van je SI-gewrichten?quote:Op zondag 22 april 2012 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
oh en ik heb een pijnlijke zenuwknoop in mijn rechterheup, maar geen last van mijn benen, dus ischias zal het ook wel niet zijn dan?
Ik vraag me vooral af hoe lang het gaat blijven.quote:
Dat is wat ik me afvraag inderdaad. Dat was mijn probleem in ieder geval.quote:Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
wat zijn si gewrichten?
Ijs, ik ben juist hard aan mijn houding aan het werken. Of zou het de verandering zijn?
quote:Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
wat zijn si gewrichten?
Ijs, ik ben juist hard aan mijn houding aan het werken. Of zou het de verandering zijn?
te snel gelezen, dat is dus precies de plek die pijn doet, mwehehe. Morgen naar de dokter dusquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 22:29 schreef Mss het volgende:
Verdomme, ik ben aan de race. Goeien timing ook met natte nagels.
Extra kleuraccent.quote:Op zondag 22 april 2012 22:29 schreef Mss het volgende:
Verdomme, ik ben aan de race. Goeien timing ook met natte nagels.
Uit je anus zeiken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |