SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En welke ben jij?quote:Op zondag 22 april 2012 20:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Klik op het plaatje om het in origineel formaat te bekijken.
AOE-grap..
Wa ne janetquote:Op zondag 22 april 2012 20:57 schreef Ayca het volgende:
Stomme aoe, had ook een vriend die dat speelde.. vond het hilarisch Tamam! tegen me te zeggen
Oturmadasi!quote:Op zondag 22 april 2012 20:57 schreef Ayca het volgende:
Stomme aoe, had ook een vriend die dat speelde.. vond het hilarisch Tamam! tegen me te zeggen
Hucum! terugzeggen.quote:Op zondag 22 april 2012 20:57 schreef Ayca het volgende:
Eigenlijk allemaal woorden die alleen in de vocabulaire van vrouwen voorkomen. "Tamam", "yaparım" en "emrin".quote:Op zondag 22 april 2012 21:01 schreef Ayca het volgende:
Hij brabbelde nog wat 'turkse' woorden maar begreep nooit wat hij bedoeldeWat voor turkse woorden zitten er nog meer in?
+efendimquote:Op zondag 22 april 2012 21:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eigenlijk allemaal woorden die alleen in de vocabulaire van vrouwen voorkomen. "Tamam", "yaparım" en "emrin".
Nee, da's een vriend/klasgenoot. Die met de baard linksonder op het screenshot hierboven.quote:Op zondag 22 april 2012 21:09 schreef msnk het volgende:
Ik vond 'm al lijken ja...
Maar ben jij ook degene die praat dan?
Ik vind het best goed klinken.quote:Op zondag 22 april 2012 21:12 schreef zarGon het volgende:
Ik ga al stuk bij het horen van het eerste toontje.
Als je je verveelt kun je mee AoE-en?quote:Op zondag 22 april 2012 21:18 schreef msnk het volgende:
Ik heb dat filmpje nu 4 keer uitgekeken en ik weet niet waarom.
Weet ik niet precies. Maar op dat moment zat ik op de Haagse Hogeschool in Den Haag, die zich achter het treinstation Den Haag Hollands Spoor bevindt. Ook leuke momenten gehad op dat station.quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 21:12 schreef zarGon het volgende:
Ik ga al stuk bij het horen van het eerste toontje.
Zo, hij heeft hier inderdaad aan de Nederlandse cultuur gesnoven. Heeft men hem naast klompen ook tulpen getoond?quote:
Yuhhh.quote:Op zondag 22 april 2012 21:32 schreef xminator het volgende:
Even douchen, scheren enzo. Spelen jullie anders 2 vs 2?
Gewoon bij HMH zelf..quote:Op zondag 22 april 2012 21:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar kun je het beste parkeren als je naar Heineken Music Hall gaat? En nog andere informatie die van pas kan komen? Ik ga hier in mei namelijk voor het eerst naar toe (Cem Yilmaz).
Akaminki, ik had niet gezegd dat jullie moesten wachten ofzoquote:
Nee dank je.quote:
Drukke school is dat man. Wel mooi. Leuke voetgangerstunnel ook, bij HS.quote:Op zondag 22 april 2012 21:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Maar op dat moment zat ik op de Haagse Hogeschool in Den Haag, die zich achter het treinstation Den Haag Hollands Spoor bevindt. Ook leuke momenten gehad op dat station.
Niet echt een duidelijke reden dus.
Niet bij Arena dus? Las dat dat ook een goede optie is.quote:
Jawel, iedereen die hem heeft gespeeld heeft hem!quote:Op zondag 22 april 2012 21:35 schreef zarGon het volgende:
Ik heb die CBA-map niet. Hoe kom ik eraan?
http://www.ensonhaber.com(...)apti-2012-04-22.htmlquote:Op zondag 22 april 2012 21:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo, hij heeft hier inderdaad aan de Nederlandse cultuur gesnoven. Heeft men hem naast klompen ook tulpen getoond?
Als hij er niet standaard bijzit heb ik hem ook niet.quote:Op zondag 22 april 2012 21:35 schreef zarGon het volgende:
Ik heb die CBA-map niet. Hoe kom ik eraan?
Ik heb het niet gespeeld geloof ik?quote:Op zondag 22 april 2012 21:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Jawel, iedereen die hem heeft gespeeld heeft hem!
Julis weet hoe het moet
hmh is toch naast arena. P6 is direct onder HMH geloof ik.quote:Op zondag 22 april 2012 21:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet bij Arena dus? Las dat dat ook een goede optie is.
Jassen in auto laten of binnen op laten hangen?
Desnoods hier even vragen: Topicreeks: Amsterdam.quote:Op zondag 22 april 2012 21:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar kun je het beste parkeren als je naar Heineken Music Hall gaat? En nog andere informatie die van pas kan komen? Ik ga hier in mei namelijk voor het eerst naar toe (Cem Yilmaz).
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoi!
Vraag die jullie misschien kunnen beantwoorden, op diverse sites wordt het me niet compleet duidelijk. Ik ga a.s. zaterdag naar Hans Teeuwen in de HMH. Nu wil ik, in verband met Ajax - FC Twente, 's-middags al vertrekken i.v.m. parkeren. Ik wil dan onder de ArenA parkeren bij de P+R. Weet iemand of dit überhaupt mogelijk is op een wedstrijddag? Alvast bedankt!
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:01 schreef wspa_ het volgende:
Dacht dat 't niet kan, tenzij je in 't bezit bent van businesstoel kaartjes. Je kan wel op P2 parkeren.
Dacht ook dat ik wat had gelezen in deze reeks, maar kan dat momenteel niet vinden.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:18 schreef Juicyhil het volgende:
Het is wel mogelijk, maar zeer druk. Je kan het beste even achter het Bijlmer station langs de bedrijven rijden. Die laten meestal bezoekers voor een 5 euro de hele avond daar parkeren op het terrein.
Jij bent de baas, jij leidt wij volgen.quote:Op zondag 22 april 2012 21:38 schreef zarGon het volgende:
Arcadia zou terug zijn in 10 minuten. Zullen we verder gaan via GameRanger?
Oké, thnx!quote:Op zondag 22 april 2012 21:36 schreef xminator het volgende:
[..]
hmh is toch naast arena. P6 is direct onder HMH geloof ik.
Bij hmh is garderobe gratis altijd (behalve tassen) maar Turken zijn vieze uitzuigers dus daar kan het misschien wel geld kosten.
Bedankt! Ik zal eens kijken.quote:Op zondag 22 april 2012 21:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Desnoods hier even vragen: Topicreeks: Amsterdam.
Ik heb even snel gezocht en dit gevonden:
[..]
[..]
[..]
Dacht ook dat ik wat had gelezen in deze reeks, maar kan dat momenteel niet vinden.
Hoe heet die room?quote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef zarGon het volgende:
Bilge, ik had jou niet in mijn vriendenlijst.. Ik heb de room aangemaakt, join de kamer. Wachtwoord: 123.
Blauwe zone 2 uurtjes galiba.. Maar als je jou auto daarna nog heel wilt aantreffen is dat niet aanteraden.quote:Op zondag 22 april 2012 21:40 schreef msnk het volgende:
Je kunt ook bij Strandvliet parkeren? Laatste keer dat ik daar was had je daar een blauwe zone.
2 uurtjes maar? Meh.quote:Op zondag 22 april 2012 21:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Blauwe zone 2 uurtjes galiba.. Maar als je jou auto daarna nog heel wilt aantreffen is dat niet aanteraden.
Zargon: conquerors.
Meestal zijn het simpele islamitische fundamentelisten die de bom inclusief opdracht gewoon krijgen, daar komt verder weinig denken aan te pas.quote:Op zondag 22 april 2012 20:19 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me allerminst eenvoudig om zo een bom te maken.
Daarnaast scoort de analfabeet hoger op de meetlat zelfopoffering. Netzoals Kamikaze-piloten die voor het grotere doel zichzelf opofferen.
Dat is waar. Maar ik zou een vechter niet alleen beoordelen op finesse. Zelfopoffering en wilskracht zijn bijvoorbeeld ook wat waard.quote:Op zondag 22 april 2012 22:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Meestal zijn het simpele islamitische fundamentelisten die de bom inclusief opdracht gewoon krijgen, daar komt verder weinig denken aan te pas.
In Irak, Afghanistan en pallieland dan.
Hoax, die heeft geen baard.quote:
Ik welquote:Op zondag 22 april 2012 22:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Pics van msnk? Die heb oik ook nog nooit gezien.
[..]
Hoax, die heeft geen baard.
Baardenquote:Op zondag 22 april 2012 22:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 april 2012 22:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Verkapt smeken tot een date?quote:Op zondag 22 april 2012 23:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik hou niet van pics... irl kom ik beter tot mijn recht.
Okequote:Op zondag 22 april 2012 23:18 schreef Ayca het volgende:
Ik denk niet dat mijn toekomstige man dat goedkeurt.. maar als je je af en toe wil verkleden als vrouw is er vast wel iets te regelen.
quote:Op zondag 22 april 2012 23:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Met een certificaat van het_eunuch_zijn mag je vast ook wel met onze Aaai naar de kaasmarkt toe van haar man
quote:Castreerders sneden de gehele penis plus balzak van de jongetjes af, waarna de urineafvoer via een rietje in stand werd gehouden. Na de operatie (zonder verdoving) verloor de jongen de controle over de sluitspier en plaste dus voortdurend in de broek en in bed. De castreerder bewaarde de penis en ballen, die de eunuch later voor een fikse prijs kon terugkopen.
quote:Mensen verklaren me voor gek, maar ik vind stiekem dat je eigenlijk een 'stemdiploma' moet halen. Ongeïnteresseerde en domme mensen moeten niks te zeggen hebben over politieke- en beleidskwesties.
Mja.. wat houdt zo'n diploma in dan?quote:Op zondag 22 april 2012 23:46 schreef AryaMehr het volgende:
Wat vinden jullie van deze stelling?
[..]
Voor 50 euro wil ik ze wel stiekem maken.quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 00:08 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Voor 50 euro wil ik ze wel stiekem maken.
Nu ben ik weer terug. Genoeg geleerd.quote:
Ik bied 5 cent.quote:Op maandag 23 april 2012 00:08 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Afgewezen.quote:
Ik zal het overwegen.quote:
Oh. Cool.quote:Op maandag 23 april 2012 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze zat hele tijd met mij te chatten.
Hm... Ik bied 50 eurocent.quote:Op maandag 23 april 2012 00:08 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Ik doe het!quote:
Trollquote:Op maandag 23 april 2012 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dinsdag zie ik hem weer. Dan wa ik het je.quote:
Haha oke!quote:Op maandag 23 april 2012 00:17 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dinsdag zie ik hem weer. Dan wa ik het je.
Ik zal je niet teleurstellen.quote:Op maandag 23 april 2012 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik bied [ afbeelding ]4.50. Ik hoop wel dat het fantastisch is.
En jouw foto's dan?quote:Op maandag 23 april 2012 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik bied [ afbeelding ]4.50. Ik hoop wel dat het fantastisch is.
Wel eerst die 50 cent storten he!quote:
quote:
Niet haten.quote:
Bezem!quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 00:27 schreef Ayca het volgende:
Dan ga ik er wel op stampen.
Want ik heb m toch gekocht!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I don't like your attitude mister.quote:
Halfbloedjes.quote:
Want Vlad.quote:Op maandag 23 april 2012 00:30 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Halfbloedjes.Waarom discrimineer jij mij altijd?
Bro's before chicko's.quote:Op maandag 23 april 2012 00:31 schreef msnk het volgende:
[..]
"Een meisje", hoor wat je zegt... Een meisje...
Je hebt geluk dat ik geen vlees eet want ik kan je bloed wel drinken nu.quote:
Say it pussyquote:
Mijn bloed is als gif voor Roemenen.quote:Op maandag 23 april 2012 00:32 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik geen vlees eet want ik kan je bloed wel drinken nu.
Komt wel heel dichtbij.quote:
Jij hebt respect voor mij?quote:
okquote:Op maandag 23 april 2012 00:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
Pfff.. Jullie zijn saai vandaag. Ik ga slapen
TM = eik The Marokkaan.quote:Op maandag 23 april 2012 00:35 schreef Ayca het volgende:
TM heeft een geheime map met bontkraagjes waar hij elke nacht even in kijkt. Waarom hij deze nacht de foto's met ons deelt is mij onbekend.
Dus al die lieve woordjes waren gelogen?quote:Op maandag 23 april 2012 00:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Msnk, jij mag er gewoon van mee profiteren.
Welke lieve woordjes?quote:Op maandag 23 april 2012 00:36 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dus al die lieve woordjes waren gelogen?Mijn zelfvertrouwen wat doe je
![]()
Wat?!quote:Op maandag 23 april 2012 00:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
Pfff.. Jullie zijn saai vandaag. Ik ga slapen
Selectief geheugen eh?quote:
Ik zei mijn zelfvertrouwen niet mijn hart lan! Jij blijft mijn askimquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 00:35 schreef Ayca het volgende:
TM heeft een geheime map met bontkraagjes waar hij elke nacht even in kijkt. Waarom hij deze nacht de foto's met ons deelt is mij onbekend.
je hebt mijn hart gebroken.quote:
Jij bent de enige die dat zegtquote:Op maandag 23 april 2012 00:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe normaal man, msnk gaat denken dat ik achter je aanzit ofzo
Check drawsomething danquote:Op maandag 23 april 2012 00:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
je hebt mijn hart gebroken.
Ik word ingeruild voor AoE
quote:Op maandag 23 april 2012 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 april 2012 00:36 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dus al die lieve woordjes waren gelogen?Mijn zelfvertrouwen wat doe je
![]()
Te laatquote:Op maandag 23 april 2012 00:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe normaal man, msnk gaat denken dat ik achter je aanzit ofzo
Haha grappig.quote:
Fitne ( vraag maar aan msnk) is makkelijk verspreid.quote:Op maandag 23 april 2012 00:38 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jij bent de enige die dat zegt.
Ja nu pas.quote:
Het jouwe?! Kijk waar ik net achter moest komen, via dit topic nota benequote:Op maandag 23 april 2012 00:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja nu pas.
Ik moest uuuuuuren op je wachten.. Mijn leven... is... Voorbij....
quote:
Mannenquote:Op maandag 23 april 2012 00:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Het jouwe?! Kijk waar ik net achter moest komen, via dit topic nota bene
Neee, zal nooit meer gebeuren..quote:Op maandag 23 april 2012 00:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja nu pas.
Ik moest uuuuuuren op je wachten.. Mijn leven... is... Voorbij....![]()
Nou, vooruit... Kusje?quote:Op maandag 23 april 2012 00:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Neee, zal nooit meer gebeuren..
Het spijt me vergeef me..
quote:Op maandag 23 april 2012 00:43 schreef msnk het volgende:
Waar is Spiked, ik kan nu wel wat raki gebruiken.
Haram.quote:Op maandag 23 april 2012 00:43 schreef msnk het volgende:
ahwww yeah!quote:
Yetim, dul braktiklarin ya?quote:Op maandag 23 april 2012 00:47 schreef msnk het volgende:
Of nee weet je wat. Gebert. Gebert de bitsin hersey.
Je maakt me bangquote:Op maandag 23 april 2012 00:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ahwww yeah!
Hubbahubbahubba.. Huh hah huh
*johnny bravo voice*
quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 00:42 schreef msnk het volgende:
Hoeveel kan een man hebben! MENS, TOON WAT COMPASSIE!
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 00:43 schreef msnk het volgende:
Kadinlara el kalkmaz.quote:Op maandag 23 april 2012 00:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt een Romeo & Juliet afloop?
Je had allang gezien dat ik eng benquote:
Want?quote:Op maandag 23 april 2012 00:52 schreef msnk het volgende:
[..]
In dat geval zou ik maar met één oog open slapen.
Nja, meer een hipsterquote:Op maandag 23 april 2012 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Je had allang gezien dat ik eng ben
Wtf is een hipster?quote:
nouja! Alleen door die bril?quote:
Jij bent vele malen knapper, uiteraard. Was meer ter voorbeeldquote:Op maandag 23 april 2012 01:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat een lelijk wijf heb je uitgekozen op de foto trouwens, ik voel me beledigd
Nah, ik voel me dus echt totaal niet aangesprokenquote:Op maandag 23 april 2012 01:08 schreef AryaMehr het volgende:
Het ergste zijn de vrouwen die met termen als 'sophisticated' strooien. Van die vrouwen die enorm hip zijn en zich graag laten fotograferen met een enorme Starbucks-beker in de hand.
Nu hou ik weer van jequote:Op maandag 23 april 2012 01:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij bent vele malen knapper, uiteraard. Was meer ter voorbeeld
Dat begrijp ik.quote:Op maandag 23 april 2012 01:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nah, ik voel me dus echt totaal niet aangesproken
Vrouwen die zich zogenaamd niks van je mening aantrekken, maar wel een heel attitude ophangen als je zegt het niks te vinden.quote:Op maandag 23 april 2012 01:08 schreef AryaMehr het volgende:
Het ergste zijn de vrouwen die met termen als 'sophisticated' strooien. Van die vrouwen die enorm hip zijn en zich graag laten fotograferen met een enorme Starbucks-beker in de hand.
Picsquote:Op maandag 23 april 2012 01:11 schreef AryaMehr het volgende:
Ik laat lekker mijn baard staan. Heb hem al vier weken niet geschoren.
Dat noem ik gewoon arrogantquote:Op maandag 23 april 2012 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vrouwen die zich zogenaamd niks van je mening aantrekken, maar wel een heel attitude ophangen als je zegt het niks te vinden.
Precies ja. Hatelijk.quote:Op maandag 23 april 2012 01:11 schreef Triggershot het volgende:
Vrouwen die zich zogenaamd niks van je mening aantrekken, maar wel een heel attitude ophangen als je zegt het niks te vinden.
Hmmhhh, je ging anders wel meerdere malen op de fotoquote:Op maandag 23 april 2012 01:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
+ ik hou niet van starbucks en ook niet van gefotografeerd worden (ask Turq)
Alle vrouwen zijn zo.quote:Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat noem ik gewoon arrogant
Doen alsof niks je kan schelen maar uiteindelijk wel ieman zn mening bashen als het ze niet aanstaat
1x omdat ik werd gechanteerdquote:Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmhhh, je ging anders wel meerdere malen op de foto
Ik heb 'm gisteren eindelijk weer 'ns geschoren na 2 weken. Best wel pijnlijk, moet ik zeggen.quote:Op maandag 23 april 2012 01:11 schreef AryaMehr het volgende:
Ik nietquote:
bitch please, ik scheer al 2 maanden nietquote:Op maandag 23 april 2012 01:11 schreef AryaMehr het volgende:
Waarom nou?quote:Op maandag 23 april 2012 01:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb 'm gisteren eindelijk weer 'ns geschoren na 2 weken. Best wel pijnlijk, moet ik zeggen.
Vrouwen in Iran hebben een hekel aan baarden.quote:Op maandag 23 april 2012 01:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kom je wel makkelijker Iran binnen
Doe is liefquote:
Zwakke baardgroei zeker?quote:Op maandag 23 april 2012 01:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
bitch please, ik scheer al 2 maanden niet
Na de douane gewoon scherenquote:Op maandag 23 april 2012 01:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vrouwen in Iran hebben een hekel aan baarden.
Wat is een Sjietisch baardgroei?quote:Op maandag 23 april 2012 01:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nah, gewoon zo'n sjiitische baardgroei bij aankomst natuurlijk.
Nog geluk mee dan.quote:Op maandag 23 april 2012 01:16 schreef Weissman het volgende:
Nee helaas niet maar het gaat gew erg traag bij mij
Sorry, bedoelde natuurlijk een sjiitische baardstyle.quote:Op maandag 23 april 2012 01:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is een Sjietisch baardgroei?
Geil juistquote:Op maandag 23 april 2012 01:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sorry, bedoelde natuurlijk een sjiitische baardstyle.
We gaan trouwen.. Yeeeeeyquote:Op maandag 23 april 2012 01:17 schreef xminator het volgende:
Straks komt een belangrijke mededeling!!!
Zelfs een Alawitische.quote:Op maandag 23 april 2012 01:18 schreef Ayca het volgende:
Wat is sjiitische baardgroei? Is er ook soennitische baardgroei?
Trouwen dan?quote:Op maandag 23 april 2012 01:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die draag ik sowieso standaard. Draag denk ik 80% van de tijd zo'n dergelijke stijl baard.
Euhhh.... Woundquote:Op maandag 23 april 2012 01:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Sssttt waarom zeg je dat nu al
Wat heb je getekend anlamiyorum
Pics.quote:Op maandag 23 april 2012 01:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die draag ik sowieso standaard. Draag denk ik 80% van de tijd zo'n dergelijke stijl baard.
Ik dacht dat ik het bekend mocht makenquote:Op maandag 23 april 2012 01:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Sssttt waarom zeg je dat nu al
Wat heb je getekend anlamiyorum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |