SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En welke ben jij?quote:Op zondag 22 april 2012 20:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Klik op het plaatje om het in origineel formaat te bekijken.
AOE-grap..
Wa ne janetquote:Op zondag 22 april 2012 20:57 schreef Ayca het volgende:
Stomme aoe, had ook een vriend die dat speelde.. vond het hilarisch Tamam! tegen me te zeggen
Oturmadasi!quote:Op zondag 22 april 2012 20:57 schreef Ayca het volgende:
Stomme aoe, had ook een vriend die dat speelde.. vond het hilarisch Tamam! tegen me te zeggen
Hucum! terugzeggen.quote:Op zondag 22 april 2012 20:57 schreef Ayca het volgende:
Eigenlijk allemaal woorden die alleen in de vocabulaire van vrouwen voorkomen. "Tamam", "yaparım" en "emrin".quote:Op zondag 22 april 2012 21:01 schreef Ayca het volgende:
Hij brabbelde nog wat 'turkse' woorden maar begreep nooit wat hij bedoeldeWat voor turkse woorden zitten er nog meer in?
+efendimquote:Op zondag 22 april 2012 21:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eigenlijk allemaal woorden die alleen in de vocabulaire van vrouwen voorkomen. "Tamam", "yaparım" en "emrin".
Nee, da's een vriend/klasgenoot. Die met de baard linksonder op het screenshot hierboven.quote:Op zondag 22 april 2012 21:09 schreef msnk het volgende:
Ik vond 'm al lijken ja...
Maar ben jij ook degene die praat dan?
Ik vind het best goed klinken.quote:Op zondag 22 april 2012 21:12 schreef zarGon het volgende:
Ik ga al stuk bij het horen van het eerste toontje.
Als je je verveelt kun je mee AoE-en?quote:Op zondag 22 april 2012 21:18 schreef msnk het volgende:
Ik heb dat filmpje nu 4 keer uitgekeken en ik weet niet waarom.
Weet ik niet precies. Maar op dat moment zat ik op de Haagse Hogeschool in Den Haag, die zich achter het treinstation Den Haag Hollands Spoor bevindt. Ook leuke momenten gehad op dat station.quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 21:12 schreef zarGon het volgende:
Ik ga al stuk bij het horen van het eerste toontje.
Zo, hij heeft hier inderdaad aan de Nederlandse cultuur gesnoven. Heeft men hem naast klompen ook tulpen getoond?quote:
Yuhhh.quote:Op zondag 22 april 2012 21:32 schreef xminator het volgende:
Even douchen, scheren enzo. Spelen jullie anders 2 vs 2?
Gewoon bij HMH zelf..quote:Op zondag 22 april 2012 21:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar kun je het beste parkeren als je naar Heineken Music Hall gaat? En nog andere informatie die van pas kan komen? Ik ga hier in mei namelijk voor het eerst naar toe (Cem Yilmaz).
Akaminki, ik had niet gezegd dat jullie moesten wachten ofzoquote:
Nee dank je.quote:
Drukke school is dat man. Wel mooi. Leuke voetgangerstunnel ook, bij HS.quote:Op zondag 22 april 2012 21:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Maar op dat moment zat ik op de Haagse Hogeschool in Den Haag, die zich achter het treinstation Den Haag Hollands Spoor bevindt. Ook leuke momenten gehad op dat station.
Niet echt een duidelijke reden dus.
Niet bij Arena dus? Las dat dat ook een goede optie is.quote:
Jawel, iedereen die hem heeft gespeeld heeft hem!quote:Op zondag 22 april 2012 21:35 schreef zarGon het volgende:
Ik heb die CBA-map niet. Hoe kom ik eraan?
http://www.ensonhaber.com(...)apti-2012-04-22.htmlquote:Op zondag 22 april 2012 21:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo, hij heeft hier inderdaad aan de Nederlandse cultuur gesnoven. Heeft men hem naast klompen ook tulpen getoond?
Als hij er niet standaard bijzit heb ik hem ook niet.quote:Op zondag 22 april 2012 21:35 schreef zarGon het volgende:
Ik heb die CBA-map niet. Hoe kom ik eraan?
Ik heb het niet gespeeld geloof ik?quote:Op zondag 22 april 2012 21:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Jawel, iedereen die hem heeft gespeeld heeft hem!
Julis weet hoe het moet
hmh is toch naast arena. P6 is direct onder HMH geloof ik.quote:Op zondag 22 april 2012 21:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet bij Arena dus? Las dat dat ook een goede optie is.
Jassen in auto laten of binnen op laten hangen?
Desnoods hier even vragen: Topicreeks: Amsterdam.quote:Op zondag 22 april 2012 21:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar kun je het beste parkeren als je naar Heineken Music Hall gaat? En nog andere informatie die van pas kan komen? Ik ga hier in mei namelijk voor het eerst naar toe (Cem Yilmaz).
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoi!
Vraag die jullie misschien kunnen beantwoorden, op diverse sites wordt het me niet compleet duidelijk. Ik ga a.s. zaterdag naar Hans Teeuwen in de HMH. Nu wil ik, in verband met Ajax - FC Twente, 's-middags al vertrekken i.v.m. parkeren. Ik wil dan onder de ArenA parkeren bij de P+R. Weet iemand of dit überhaupt mogelijk is op een wedstrijddag? Alvast bedankt!
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:01 schreef wspa_ het volgende:
Dacht dat 't niet kan, tenzij je in 't bezit bent van businesstoel kaartjes. Je kan wel op P2 parkeren.
Dacht ook dat ik wat had gelezen in deze reeks, maar kan dat momenteel niet vinden.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:18 schreef Juicyhil het volgende:
Het is wel mogelijk, maar zeer druk. Je kan het beste even achter het Bijlmer station langs de bedrijven rijden. Die laten meestal bezoekers voor een 5 euro de hele avond daar parkeren op het terrein.
Jij bent de baas, jij leidt wij volgen.quote:Op zondag 22 april 2012 21:38 schreef zarGon het volgende:
Arcadia zou terug zijn in 10 minuten. Zullen we verder gaan via GameRanger?
Oké, thnx!quote:Op zondag 22 april 2012 21:36 schreef xminator het volgende:
[..]
hmh is toch naast arena. P6 is direct onder HMH geloof ik.
Bij hmh is garderobe gratis altijd (behalve tassen) maar Turken zijn vieze uitzuigers dus daar kan het misschien wel geld kosten.
Bedankt! Ik zal eens kijken.quote:Op zondag 22 april 2012 21:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Desnoods hier even vragen: Topicreeks: Amsterdam.
Ik heb even snel gezocht en dit gevonden:
[..]
[..]
[..]
Dacht ook dat ik wat had gelezen in deze reeks, maar kan dat momenteel niet vinden.
Hoe heet die room?quote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef zarGon het volgende:
Bilge, ik had jou niet in mijn vriendenlijst.. Ik heb de room aangemaakt, join de kamer. Wachtwoord: 123.
Blauwe zone 2 uurtjes galiba.. Maar als je jou auto daarna nog heel wilt aantreffen is dat niet aanteraden.quote:Op zondag 22 april 2012 21:40 schreef msnk het volgende:
Je kunt ook bij Strandvliet parkeren? Laatste keer dat ik daar was had je daar een blauwe zone.
2 uurtjes maar? Meh.quote:Op zondag 22 april 2012 21:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Blauwe zone 2 uurtjes galiba.. Maar als je jou auto daarna nog heel wilt aantreffen is dat niet aanteraden.
Zargon: conquerors.
Meestal zijn het simpele islamitische fundamentelisten die de bom inclusief opdracht gewoon krijgen, daar komt verder weinig denken aan te pas.quote:Op zondag 22 april 2012 20:19 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me allerminst eenvoudig om zo een bom te maken.
Daarnaast scoort de analfabeet hoger op de meetlat zelfopoffering. Netzoals Kamikaze-piloten die voor het grotere doel zichzelf opofferen.
Dat is waar. Maar ik zou een vechter niet alleen beoordelen op finesse. Zelfopoffering en wilskracht zijn bijvoorbeeld ook wat waard.quote:Op zondag 22 april 2012 22:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Meestal zijn het simpele islamitische fundamentelisten die de bom inclusief opdracht gewoon krijgen, daar komt verder weinig denken aan te pas.
In Irak, Afghanistan en pallieland dan.
Hoax, die heeft geen baard.quote:
Ik welquote:Op zondag 22 april 2012 22:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Pics van msnk? Die heb oik ook nog nooit gezien.
[..]
Hoax, die heeft geen baard.
Baardenquote:Op zondag 22 april 2012 22:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 april 2012 22:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Verkapt smeken tot een date?quote:Op zondag 22 april 2012 23:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik hou niet van pics... irl kom ik beter tot mijn recht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |