SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En welke ben jij?quote:Op zondag 22 april 2012 20:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Klik op het plaatje om het in origineel formaat te bekijken.
AOE-grap..
Wa ne janetquote:Op zondag 22 april 2012 20:57 schreef Ayca het volgende:
Stomme aoe, had ook een vriend die dat speelde.. vond het hilarisch Tamam! tegen me te zeggen
Oturmadasi!quote:Op zondag 22 april 2012 20:57 schreef Ayca het volgende:
Stomme aoe, had ook een vriend die dat speelde.. vond het hilarisch Tamam! tegen me te zeggen
Hucum! terugzeggen.quote:Op zondag 22 april 2012 20:57 schreef Ayca het volgende:
Eigenlijk allemaal woorden die alleen in de vocabulaire van vrouwen voorkomen. "Tamam", "yaparım" en "emrin".quote:Op zondag 22 april 2012 21:01 schreef Ayca het volgende:
Hij brabbelde nog wat 'turkse' woorden maar begreep nooit wat hij bedoeldeWat voor turkse woorden zitten er nog meer in?
+efendimquote:Op zondag 22 april 2012 21:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eigenlijk allemaal woorden die alleen in de vocabulaire van vrouwen voorkomen. "Tamam", "yaparım" en "emrin".
Nee, da's een vriend/klasgenoot. Die met de baard linksonder op het screenshot hierboven.quote:Op zondag 22 april 2012 21:09 schreef msnk het volgende:
Ik vond 'm al lijken ja...
Maar ben jij ook degene die praat dan?
Ik vind het best goed klinken.quote:Op zondag 22 april 2012 21:12 schreef zarGon het volgende:
Ik ga al stuk bij het horen van het eerste toontje.
Als je je verveelt kun je mee AoE-en?quote:Op zondag 22 april 2012 21:18 schreef msnk het volgende:
Ik heb dat filmpje nu 4 keer uitgekeken en ik weet niet waarom.
Weet ik niet precies. Maar op dat moment zat ik op de Haagse Hogeschool in Den Haag, die zich achter het treinstation Den Haag Hollands Spoor bevindt. Ook leuke momenten gehad op dat station.quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 21:12 schreef zarGon het volgende:
Ik ga al stuk bij het horen van het eerste toontje.
Zo, hij heeft hier inderdaad aan de Nederlandse cultuur gesnoven. Heeft men hem naast klompen ook tulpen getoond?quote:
Yuhhh.quote:Op zondag 22 april 2012 21:32 schreef xminator het volgende:
Even douchen, scheren enzo. Spelen jullie anders 2 vs 2?
Gewoon bij HMH zelf..quote:Op zondag 22 april 2012 21:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar kun je het beste parkeren als je naar Heineken Music Hall gaat? En nog andere informatie die van pas kan komen? Ik ga hier in mei namelijk voor het eerst naar toe (Cem Yilmaz).
Akaminki, ik had niet gezegd dat jullie moesten wachten ofzoquote:
Nee dank je.quote:
Drukke school is dat man. Wel mooi. Leuke voetgangerstunnel ook, bij HS.quote:Op zondag 22 april 2012 21:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Maar op dat moment zat ik op de Haagse Hogeschool in Den Haag, die zich achter het treinstation Den Haag Hollands Spoor bevindt. Ook leuke momenten gehad op dat station.
Niet echt een duidelijke reden dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |