Verkapte 'verdomme, hoe zit het nou met jullie!' postquote:Op zondag 22 april 2012 20:45 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
jullie moeten wel familie zijn ofzo
Gaat beetje tegen het idee in van koffie halen voor mensen ofnie?quote:
Ik sta in de keuken aan mijn ketting..quote:Op zondag 22 april 2012 20:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Gaat beetje tegen het idee in van koffie halen voor mensen ofnie?
quote:Op zondag 22 april 2012 20:52 schreef shifto het volgende:
Maar ik onthoud dit. MohMi hoor je dat? Als we onze orgie-meet houden hoef jij geen koffie te halenDoet Joysa
![]()
Maar ik onthoud dit. MohMi hoor je dat? Als we onze orgie-meet houden hoef jij geen koffie te halenDoet Joysa
![]()
![]()
Even naar de wallen om wat gezelschap uit te zoeken?quote:Op zondag 22 april 2012 20:55 schreef WasMachinator het volgende:
Bijna vergeten, morgen naar Amsterdam toe om wat dingetjes te regelen voor mijn vakantie plannen
haha neequote:Op zondag 22 april 2012 20:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Even naar de wallen om wat gezelschap uit te zoeken?
Ja vind je het niet eng om alles met de trein te doen?quote:Op zondag 22 april 2012 20:57 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
haha nee, onze eurotrip even doornemen en reserveringen regelen voor de verschillende treinen die we moeten pakken !
haha nee, extra avontuurquote:Op zondag 22 april 2012 20:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja vind je het niet eng om alles met de trein te doen?Hier is de NS al niet geweldig en dat is nr. 3. van de wereld kwa OV met de trein
Waarom las ik hier orgel meetquote:Op zondag 22 april 2012 20:52 schreef shifto het volgende:
![]()
sorryquote:Op zondag 22 april 2012 21:18 schreef miesjelle112 het volgende:
Guys, jullie gan echt weer snel! Niet bij te houden!
Langzame sjetquote:Op zondag 22 april 2012 21:18 schreef miesjelle112 het volgende:
Guys, jullie gan echt weer snel! Niet bij te houden!
Ik dacht dat ik altijd veel achter de computer zat, maar jullie slaan allesquote:
Wij wonen achter de computerquote:Op zondag 22 april 2012 21:20 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik altijd veel achter de computer zat, maar jullie slaan alles
ik heb deze avond ook nog een half uur gefietst hoorquote:Op zondag 22 april 2012 21:20 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik altijd veel achter de computer zat, maar jullie slaan alles
Ja trouwens wel slecht dat niemand je wilde, ik wel, en je niet eens kwam.quote:Op zondag 22 april 2012 21:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jesus ik ga 1 x uit mijn pan en meteen reputatie ditdat
Ik volg je zelfs op internet.quote:Op zondag 22 april 2012 21:22 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb deze avond ook nog een half uur gefietst hoor..
deze SC is alleen echt ideaal om mij afgeleid te houden van duistere gedachtes
Je reputatie is verpest, M.quote:Op zondag 22 april 2012 21:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jesus ik ga 1 x uit mijn pan en meteen reputatie ditdat
Ik krijg nachtmerries vanavondquote:Op zondag 22 april 2012 21:24 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trouwens nog een best vrolijke foto van je Mur
Was een goede dag, vrolijke bui, en sneaky foto.quote:Op zondag 22 april 2012 21:24 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trouwens nog een best vrolijke foto van je Mur
Ik zei toch, iets houd me tegenquote:Op zondag 22 april 2012 21:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja trouwens wel slecht dat niemand je wilde, ik wel, en je niet eens kwam.
Kom maar naast mij liggen dan, ik bescherm je welquote:
Ja, beetje jammer van de flits, maakt alles zo duidelijkquote:Op zondag 22 april 2012 21:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was een goede dag, vrolijke bui, en sneaky foto.Anders had ik stoerder gekeken.
WAT DAN?!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bang dat je me in mijn poepertje zou nemen in mijn beschonken toestand terwijl ik gebogen over je pot sta om deze uit te likkenquote:
Doesn't matter, had sex.quote:Op zondag 22 april 2012 21:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bang dat je me in mijn poepertje zou nemen in mijn beschonken toestand terwijl ik gebogen over je pot sta om deze uit te likken![]()
![]()
Je kan nog zoveel ontdekken, juist wanneer je er voor "open" staatquote:
Hm daar heb je wel een goed puntquote:Op zondag 22 april 2012 21:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Je kan nog zoveel ontdekken, juist wanneer je er voor "open" staat
Screwquote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef screwloose het volgende:
Een joysa topic! Daar moet ik ff mn kup laten zien!
joysa heeft fansquote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef screwloose het volgende:
Mensen die niet fan van joy zijnquote:
Wat mot je.quote:
![]()
Oh vlaaitje van mij.quote:
Heloef, die app van jou he... Loopt dat een beetje?quote:
Kleine a cup, toch welkom.quote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef screwloose het volgende:
Kindjes lokkenquote:Op zondag 22 april 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
shifto waarom rij jij nog rond in je ijsco wagen
Zo ben ikquote:
Toen we er mee bezig waren liep dat vrij aardig.quote:Op zondag 22 april 2012 21:48 schreef screwloose het volgende:
[..]
Heloef, die app van jou he... Loopt dat een beetje?
Limbotjequote:
Check zijn "ik ben ceo" linkquote:
Mijn app.quote:
Taal is niet een van onze sterkste punten.quote:Op zondag 22 april 2012 21:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, los van de taalfouten ziet het er wel tof uit.
Daar is de F7 dan ook voor uitgevondenquote:Op zondag 22 april 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Taal is niet een van onze sterkste punten.
Zelfs na 5x herschrijven.
Welkom terug baasquote:Op zondag 22 april 2012 21:56 schreef Skv het volgende:
* Skv is toe aan weekend. Nog maar vijf dagen knallen.
wat heb jij de afgelopen dagen gedaanquote:Op zondag 22 april 2012 21:56 schreef Skv het volgende:
* Skv is toe aan weekend. Nog maar vijf dagen knallen.
- Het enige dat u altijd bij u dient te dragen als u reist met de trein is uw smartphone.quote:Op zondag 22 april 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Taal is niet een van onze sterkste punten.
Zelfs na 5x herschrijven.
Wees blij dat je de site nu pas ziet danquote:Op zondag 22 april 2012 22:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
- Het enige dat u altijd bij u dient te dragen als u reist met de trein is uw smartphone.
- ov-kaart (kleine letters en koppelteken)
- simkaart
Lol, was het zo erg dan?quote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wees blij dat je de site nu pas ziet dan
Dat was echt dramatisch.quote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wees blij dat je de site nu pas ziet dan
Ik ga je nu een geheimpje vertellen.quote:Op zondag 22 april 2012 22:07 schreef Crutch het volgende:
Heb je de app zelf geschreven heloef? iOS? Java?
quote:Op zondag 22 april 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga je nu een geheimpje vertellen.
Er is geen app.
Het ging om de marketing.
Lol!quote:Op zondag 22 april 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga je nu een geheimpje vertellen.
Er is geen app.
Het ging om de marketing.
Arme jij! t komt echt wel goed hoorquote:Op zondag 22 april 2012 22:08 schreef ovoxo het volgende:
* ovoxo Is toe aan zomervakantie en iemand bij me nu.
aw dankjewel, alleen het duurt al veels te langquote:Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Arme jij! t komt echt wel goed hoor!
Even een toepasselijk nummer.quote:
Bij mij ook, naar mijn gevoel..quote:Op zondag 22 april 2012 22:10 schreef ovoxo het volgende:
[..]
aw dankjewel, alleen het duurt al veels te lang.
En met jou ook de NS en een heleboel consumenten.quote:Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Lol!
Nou daar ben ik dan mooi ingetuind. Ik heb er 300 besteld.
Nee daar zit je op te wachten...quote:
Heloef, je weet dat dit niet helpt hèquote:
Als kind vond ik het wel mooi.quote:
Stel je nu voor dat ik het zing met mijn zwoele stem en volle haardos.quote:
Ja zoietsquote:Op zondag 22 april 2012 22:11 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Bij mij ook, naar mijn gevoel..
heb echt dagen erbij zitten dat ik gewoonweg een emotioneel wrak ben..
Oh ja dan is het zeker een goed nummerquote:Op zondag 22 april 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Stel je nu voor dat ik het zing met mijn zwoele stem en volle haardos.
quote:Op zondag 22 april 2012 22:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je zou er bijna weer van over je nek gaan
Bijna wel ja, gedverdemmequote:Op zondag 22 april 2012 22:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je zou er bijna weer van over je nek gaan
Toen ik liefdesverdriet had luisterde ik dit soort dingen:quote:Op zondag 22 april 2012 22:14 schreef sawadie het volgende:
[..]
Nou, als ik iets niet kan gebruiken is het deze emotionele onzin
ditquote:Op zondag 22 april 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:
Toen ik liefdesverdriet had greep ik naar de drank
herkenbaar...quote:Op zondag 22 april 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:
kort gezegd, we konden elkaar steeds minder zien. en doordat we enigzins botsende karakters hadden was de weinige tijd dat we bij elkaar konden zijn steeds minder leukquote:Op zondag 22 april 2012 22:13 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ach het komt wel goed, alleen het mag nu wel opschieten. Ben benieuwd voor hoe lang ik er nog mee zit. Hoe ging het eigenlijk uit bij jou
?
Ik kon opeens heel makkelijk stoppen met blowen en andere meukquote:Op zondag 22 april 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:
Awhquote:Op zondag 22 april 2012 22:19 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
kort gezegd, we konden elkaar steeds minder zien. en doordat we enigzins botsende karakters hadden was de weinige tijd dat we bij elkaar konden zijn steeds minder leuk..
uiteindelijk trok zij er maar de stekker uit zogezegd..
Ja dat sowiesoquote:
Maar het mag wel sneller beter gaan, heb nog wel vaak dat ik me echt kut voel 's avonds als ik in bed ligquote:Op zondag 22 april 2012 22:22 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ja dat sowieso..
en heb jij nog een beetje kunnen leren ?
Was een grapje, ik heb gewoon als een zombie rond gelopen en afleiding gezochtquote:Op zondag 22 april 2012 22:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik kon opeens heel makkelijk stoppen met blowen en andere meukM'n hoofd was zonder die zooi al een bende genoeg.
Ik merk dat ik nog helemaal gek doe als ik haar tegenkomquote:Op zondag 22 april 2012 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was een grapje, ik heb gewoon als een zombie rond gelopen en afleiding gezocht. Nu kan ik aan haar denken zonder dat er gevoelens bij komen kijken. Alleen het tegenkomen heb ik nog wat moeite mee, zeker omdat haar nieuwe vriend er dan vaak bij is
Ik weet niet waar ik moet kijkenquote:Op zondag 22 april 2012 22:25 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ik merk dat ik nog helemaal gek doe als ik haar tegenkomKwam haar gisteravond ook tegen tijdens uitgaan...weird...
ja de avond kan nog zo leuk zijn, maar zodra je in bed gaat liggen en je hoofd leeg raakt gaat het spoken.. mijn tactiek is nu zo lang wakker blijven en dingen doen dat ik meteen in slaap valquote:Op zondag 22 april 2012 22:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Maar het mag wel sneller beter gaan, heb nog wel vaak dat ik me echt kut voel 's avonds als ik in bed lig. Wat liefde met je kan doen is echt vreselijk
.
En nee niet echt, maar 1 hoofdstuk van wiskunde. Jij?
ik waag het er gewoon niet meer opquote:Op zondag 22 april 2012 22:28 schreef muhahaha het volgende:
Hm dat spoken heb ik niet meer, ik denk nog heel weinig aan haar eigenlijk.
Het slijt kerel, het slijtquote:Op zondag 22 april 2012 22:29 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik waag het er gewoon niet meer op
ja dat wel..quote:
Bij mij ook. Ontmaagd ditdatquote:Op zondag 22 april 2012 22:31 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ja dat wel..
Maarja, t was mijn eerste serieuze relatie dus dat is denk ik ook wel anders..
Ja, preciesquote:Op zondag 22 april 2012 22:27 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ja de avond kan nog zo leuk zijn, maar zodra je in bed gaat liggen en je hoofd leeg raakt gaat het spoken.. mijn tactiek is nu zo lang wakker blijven en dingen doen dat ik meteen in slaap val..
en indd, Liefde..
Nee ik heb gesogged
ja soggen is te makkelijk thuis, in de universiteits bibliotheek kan ik me eigenlijk pas echt concentrerenquote:Op zondag 22 april 2012 22:32 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, precies. Je moet vooral afleiding zoeken, maar het helpt niet altijd.. Ik was zo dom om alles weg te stoppen en hem te 'blokkeren' in m'n hoofd, maar vrijdag kwam alles weer 10x harder terug
.
En soggen, haha.
Volgens mij wel....Kan niet goed zijnquote:
Same here, maar dan nog waren er momenten waarop ik merkte dat ik er toch nog niet helemaal over heen was. God dank heb ik dat idee nu wel (besef dat ook dit weer kan veranderen), het feit dat ik na de breuk meteen in een ander huis ging wonen dan het huis waar ik met mijn ex heb gewoond, scheelde de wereld!quote:Op zondag 22 april 2012 22:38 schreef sawadie het volgende:
[..]
Volgens mij wel....Kan niet goed zijn
Heb zelf helemaal niets geblokkeerd, heb bewust mijn gevoelens de ruimte gegeven
Niet dat het help oid...
denk ook wel dat je er assertiever van wordtquote:Op zondag 22 april 2012 22:41 schreef heloef het volgende:
Ik merk wel dat harder ben geworden nadat ik er eenmaal overheen was.
Ik ook!quote:Op zondag 22 april 2012 22:41 schreef heloef het volgende:
Ik merk wel dat harder ben geworden nadat ik er eenmaal overheen was.
Dat dan weer niet, er sloop alleen maar meer angst in.quote:Op zondag 22 april 2012 22:42 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
denk ook wel dat je er assertiever van wordt
Dat had ik dus gisteren....Je denkt dat het goed zit en dan zie je haar en je kan weer overnieuw beginnenquote:Op zondag 22 april 2012 22:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Same here, maar dan nog waren er momenten waarop ik merkte dat ik er toch nog niet helemaal over heen was. God dank heb ik dat idee nu wel (besef dat ook dit weer kan veranderen), het feit dat ik na de breuk meteen in een ander huis ging wonen dan het huis waar ik met mijn ex heb gewoond, scheelde de wereld!Hier is alles MohMi, alleen mijn eigen herinneringen
Iets andersquote:Op zondag 22 april 2012 22:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ook!Zonder dat het zijn schuld was ofzo, is de gevoelige kant jegens nieuwe mensen echt ver, ver verborgen
Bedoel jij ook zoiets of toch niet helemaal?
Angst? Voor wat?quote:Op zondag 22 april 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, er sloop alleen maar meer angst in.
Afwijzing.quote:
Ja ik kan me beter concentreren op school/in de bieb dan thuisquote:Op zondag 22 april 2012 22:36 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ja soggen is te makkelijk thuis, in de universiteits bibliotheek kan ik me eigenlijk pas echt concentreren..
Ja dat blokkeren is niet het slimste, maar ja het is niet alsof we zoveel ervaring hebben met heartbroken te zijn.
Ken ik jah...En mn hart ga ik niet zo snel weer weggeven aan iemand, zitten er paar goede scheuren in atm...quote:
Is toch wat ik bedoel alleen heb ik het wat krommer verwoordquote:Op zondag 22 april 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Iets anders
Ik was vroeger altijd heel lief en naief, daarna werd ik wat meer een klootzak.
Is het lang geleden?quote:Op zondag 22 april 2012 22:46 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ken ik jah...En mn hart ga ik niet zo snel weer weggeven aan iemand, zitten er paar goede scheuren in atm...
Ja dat mag van mij ook niet echt veel meer worden..quote:Op zondag 22 april 2012 22:46 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja ik kan me beter concentreren op school/in de bieb dan thuis. Maar ja, m'n eerste heartbreak idd
. Ik hoop dat er niet vele volgen
Ik geloof nog wel in de oprechtheid van anderen, dat dan weer wel.quote:Op zondag 22 april 2012 22:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is toch wat ik bedoel alleen heb ik het wat krommer verwoordDurf mezelf niet meer te geloven als ik denk dat iemand oprecht lief tegen me doet
Ach ja, is ook handig dus het boeit me even niets
quote:Op zondag 22 april 2012 21:58 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
wat heb jij de afgelopen dagen gedaan?
Joehoe!quote:
Wil je het terug veranderen (zover dat mogelijk is) of ben je zelf wel blij met deze ontwikkeling?quote:Op zondag 22 april 2012 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geloof nog wel in de oprechtheid van anderen, dat dan weer wel.
Ik had ook helemaal niet door dat het me had veranderd tot een vriendin het afgelopen week tegen me zei.
Kan me voorstellenquote:Op zondag 22 april 2012 22:48 schreef sawadie het volgende:
[..]
3 maanden, maar het voelt veel langer
Tsja dat verschilt per exquote:Op zondag 22 april 2012 22:52 schreef Skv het volgende:
Hoe zijn jullie overigens in het contact met je ex nu? Wel of niet meer?
Ik ga vrijdag een hapje met d'r eten.
We zouden nog een keer een filmpje gaan pikken/drankje pakken ofzo, maar dat hebben we maar op de lange baan geschoven..quote:Op zondag 22 april 2012 22:52 schreef Skv het volgende:
quote:Op zondag 22 april 2012 22:52 schreef Skv het volgende:
Ja hoor! Alleen wel met up and downsquote:Op zondag 22 april 2012 22:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kan me voorstellenWordt het iig wel minder in de afgelopen drie maanden?
Vroeger was ik altijd die lieve jongen die automatisch in friendzone werd gestopt.quote:Op zondag 22 april 2012 22:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wil je het terug veranderen (zover dat mogelijk is) of ben je zelf wel blij met deze ontwikkeling?
Misschien een stomme vraag hoor, maar vind het zelf wel prettig dat ik harder ben geworden ook al ben ik zo eigenlijk niet. Dus kan me voorstellen dat jij ook zoiets hebt van; laat maar even zo.
Dat sowieso, eerst jezelf oplappen, is alleen maar gezond.quote:Op zondag 22 april 2012 22:55 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ja hoor! Alleen wel met up and downs
En contact met haar heb ik via het werk, daar zie ik haar af en toe. Verder mag ze het lekker zelf uitzoeken, moet dit eerst maar eens verwerken....
Lief op de juiste momentenquote:Op zondag 22 april 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Vroeger was ik altijd die lieve jongen die automatisch in friendzone werd gestopt.
Een verharding vind ik niet zo erg, maar ik zal toch altijd wel die lieve jongen blijven. Maar misschien net iets minder lief en naief dan vroeger.
quote:Op zondag 22 april 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Vroeger was ik altijd die lieve jongen die automatisch in friendzone werd gestopt.
Een verharding vind ik niet zo erg, maar ik zal toch altijd wel die lieve jongen blijven. Maar misschien net iets minder lief en naief dan vroeger.
Nee zie er niet tegenop. Afgelopen weken al twee keer wat gedronken, was erg gezellig. Heb ook nog wat spullen van mij bij d'r liggen, kan ik dat ook direct meenemen. Lijkt me wel heel raar, met haar in ons oude huis te zijn en wat te eten. Ach, what doesn't kill you makes you stronger.quote:Op zondag 22 april 2012 22:54 schreef MohMi het volgende:
[..]Zie je er tegenop..? Of juist blij d'r weer te zien?
Hier geen contact meer, wat nog erg zeer doet aangezien we tien jaar matties waren, dat mis ik.
En ik ga nooit meer shoppen met iemand omdat ik haar leuk vind.quote:
Succesquote:Op zondag 22 april 2012 22:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee zie er niet tegenop. Afgelopen weken al twee keer wat gedronken, was erg gezellig. Heb ook nog wat spullen van mij bij d'r liggen, kan ik dat ook direct meenemen. Lijkt me wel heel raar, met haar in ons oude huis te zijn en wat te eten. Ach, what doesn't kill you makes you stronger.
Het is niet dat je er niets van geleerd hebt hequote:Op zondag 22 april 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik ga nooit meer shoppen met iemand omdat ik haar leuk vind.
Lijkt me op de lange termijn een goede zaak. Ken dat ook wel van mezelf, ben er nu een stuk minder mee bezig wat andere mensen van me denken. En dat trekt juist waar anderen aan op de één of andere manier. Lief en aardig zijn maakt je een 'gezellige warme knul' ofzo, wat een soort van 'ga door naar de friendszone, u komt niet langs start'-kaart is.quote:Op zondag 22 april 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk dat je nooit dommer uit een relatie komt, hoe crappy die ook wasquote:Op zondag 22 april 2012 22:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is niet dat je er niets van geleerd hebt he
Ik heb er altijd wel lollig over gedaan maar je bent er niet dommer van geworden
Dat denk ik ook nietquote:Op zondag 22 april 2012 23:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Denk dat je nooit dommer uit een relatie komt, hoe crappy die ook was
Wijze lessen zijn geleerd. Zoals word niet verliefd op je beste vriendin. Geen goed idee.quote:Op zondag 22 april 2012 22:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is niet dat je er niets van geleerd hebt he
Ik heb er altijd wel lollig over gedaan maar je bent er niet dommer van geworden
Komt wel goed, schatjequote:Op zondag 22 april 2012 23:05 schreef sawadie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook nietMaar ben nog wel zo dom om weer terug naar haar te gaan als ze het nu zou voorstellen denk ik
Dommer niet, maar soms wel onzekerder, wantrouwender en dergelijke...quote:Op zondag 22 april 2012 23:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Denk dat je nooit dommer uit een relatie komt, hoe crappy die ook was
ik ook denk ikquote:Op zondag 22 april 2012 23:05 schreef sawadie het volgende:
[..]
Maar ben nog wel zo dom om weer terug naar haar te gaan als ze het nu zou voorstellen denk ik
Je leert dus wordt wijzer, lijkt me altijd winstquote:Op zondag 22 april 2012 23:07 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Dommer niet, maar soms wel onzekerder, wantrouwender en dergelijke...
Weet niet wat ik liever heb
Laten we het hopen... Op dit moment is het enige positieve nog dat ik afgevallen benquote:Op zondag 22 april 2012 23:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je leert dus wordt wijzer, lijkt me altijd winstDie takkegevoelens zakken wel, de lessen houd je.
ik ookquote:Op zondag 22 april 2012 23:10 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Laten we het hopen... Op dit moment is het enige positieve nog dat ik afgevallen ben
Das altijd goed toch?quote:Op zondag 22 april 2012 23:10 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Laten we het hopen... Op dit moment is het enige positieve nog dat ik afgevallen ben
quote:Op zondag 22 april 2012 23:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je leert dus wordt wijzer, lijkt me altijd winstDie takkegevoelens zakken wel, de lessen houd je.
quote:
trustequote:Op zondag 22 april 2012 23:15 schreef MohMi het volgende:
[..]1x in de 5 topics ook echt over exen praten, lijkt me een mooie score.
Tijd om te slapen, truste iedereen
Woei dat is wel heel erg veel! De periode erna ging hopelijk toch niet ook zo hard?quote:Op zondag 22 april 2012 23:10 schreef sawadie het volgende:
[..]
Das altijd goed toch?
Ben zelf meer dan 5 kilo kwijt geraakt de eerste week, nu bezig om weer aan te komen!
Hahah!quote:Op zondag 22 april 2012 23:15 schreef MohMi het volgende:
[..]1x in de 5 topics ook echt over exen praten, lijkt me een mooie score.
Tijd om te slapen, truste iedereen
Nee, dat viel mee...Had het zelf niet eens door, maar hoorde van mensen dat ik wel erg mager werdquote:Op zondag 22 april 2012 23:15 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Woei dat is wel heel erg veel! De periode erna ging hopelijk toch niet ook zo hard?
Bij mij was het inderdaad wel welkom haha! Nu zelf nog doorgaan om er op een gezonde manier nog wat extra's af te krijgen
Hangt van je lengte af hequote:Op zondag 22 april 2012 23:18 schreef sawadie het volgende:
[..]
Nee, dat viel mee...Had het zelf niet eens door, maar hoorde van mensen dat ik wel erg mager werd
En ik was maar 75 kilo, dus kan niet echt heel veel kwijt
Trusten allemaal alvast!
haha, vrouwenquote:Op zondag 22 april 2012 23:21 schreef ovoxo het volgende:
Slaap lekker mies. En ben ook iets van 5 kilo afgevallen, maarja. Die mogen er wel af blijven
bij mij mocht het er ook wel afquote:Op zondag 22 april 2012 23:21 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Hangt van je lengte af he
Ik woog ook 76 (wel vrouw natuurlijk, maar ook lang), opzich al niet verkeerd, maar nu nog beter
Trustennn! Hier gaat het lichtje ook uit
Lange mannenquote:Op zondag 22 april 2012 23:22 schreef sawadie het volgende:
[..]
haha, vrouwen
Ben tegen de 1.90, dus was ik wel iets te licht
Weltrusten allemaal!
Maar dan wel heel mager hequote:
Het is ook geen slechte ontwikkeling nee.quote:Op zondag 22 april 2012 22:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Lijkt me op de lange termijn een goede zaak. Ken dat ook wel van mezelf, ben er nu een stuk minder mee bezig wat andere mensen van me denken. En dat trekt juist waar anderen aan op de één of andere manier. Lief en aardig zijn maakt je een 'gezellige warme knul' ofzo, wat een soort van 'ga door naar de friendszone, u komt niet langs start'-kaart is.
Net zoals m'n exquote:Op zondag 22 april 2012 23:24 schreef sawadie het volgende:
[..]
Maar dan wel heel mager he
Maar ben nu al twee maanden aan het krachttrainen, dus het gaat de goede kant op!
Smurfjequote:Op zondag 22 april 2012 23:29 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Kleintje.
grapje, ben zelf 12 cm kleiner
Dan ben je zelf ook niet heel grootquote:Op zondag 22 april 2012 23:29 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Kleintje.
voor een man ben ik relatief klein voor nederlandse begrippenquote:Op zondag 22 april 2012 23:29 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Kleintje.
Ja dat welquote:Op zondag 22 april 2012 23:31 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
voor een man ben ik relatief klein voor nederlandse begrippen
ik weet het, genoeg vrienden die 1 a 2 koppen groter zijn en 2 jaar jongerquote:Op zondag 22 april 2012 23:32 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja dat weler zaten echt reuzen in m'n klas. Een jongen was 13 en al 1.80
Soms schop ik een open deur toch even open....Gewoon, omdat het kan!quote:
Hakken.quote:Op zondag 22 april 2012 23:33 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik weet het, genoeg vrienden die 1 a 2 koppen groter zijn en 2 jaar jonger
Ja, dat doen mensen ook soms bij mij. Heel aardig van zequote:Op zondag 22 april 2012 23:33 schreef sawadie het volgende:
[..]
Soms schop ik een open deur toch even open....Gewoon, omdat het kan!
Vind het wel schattig hoor
Heel goed gedacht.quote:
haha, is wel makkelijker bij kleinere vrouwen..quote:
quote:
Niet op ingaan iig! Laat hem maar lekker. Het enige wat er nu gebeurd is dat jij helemaal gek wordt, en das ook niet de bedoelingquote:Op zondag 22 april 2012 23:55 schreef ovoxo het volgende:
M'n ex doet echt heel vaag. Nu weer een status op WhatsApp die duidelijk voor mij/over mij gaat. Wat wil hij nou...
![]()
![]()
aandacht, probeer t te negerenquote:Op zondag 22 april 2012 23:55 schreef ovoxo het volgende:
M'n ex doet echt heel vaag. Nu weer een status op WhatsApp die duidelijk voor mij/over mij gaat. Wat wil hij nou...
![]()
![]()
Ik wil weten wat hij nou van me wil, waarom hij dubbele signalen geeftquote:Op zondag 22 april 2012 23:57 schreef sawadie het volgende:
[..]
Niet op ingaan iig! Laat hem maar lekker. Het enige wat er nu gebeurd is dat jij helemaal gek wordt, en das ook niet de bedoeling
Just don't voxje!quote:Op zondag 22 april 2012 23:59 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik wil weten wat hij nou van me wil, waarom hij dubbele signalen geeft. Ik ben nog te veel met hem bezig, sleeeeecht.
Hou je in.quote:Op zondag 22 april 2012 23:59 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik wil weten wat hij nou van me wil, waarom hij dubbele signalen geeft. Ik ben nog te veel met hem bezig, sleeeeecht.
En dat is nou precies wat hij wil dat je doet...Die dubbele signalen blijven nog wel even, maar probeer sterk te blijven voor jezelf!quote:Op zondag 22 april 2012 23:59 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Shameless hier, op Humor tv!quote:Op maandag 23 april 2012 00:01 schreef WasMachinator het volgende:
Oeh reclame van The big bang theory..
ik weet wat ik ga kijken zometeen
Hm het gaat al wat beter, bleeeeh.quote:Op maandag 23 april 2012 00:02 schreef sawadie het volgende:
[..]
En dat is nou precies wat hij wil dat je doet...Die dubbele signalen blijven nog wel even, maar probeer sterk te blijven voor jezelf!
even je hersenen een waarschuwing geven, denk er nog eens aan en er komt nog meer waterquote:Op maandag 23 april 2012 00:17 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja water doet wonderen. Heel koud water dan..
Het werkt verhelderendquote:Op maandag 23 april 2012 00:27 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
even je hersenen een waarschuwing geven, denk er nog eens aan en er komt nog meer water
kloptquote:Op maandag 23 april 2012 00:30 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Het werkt verhelderend. Ik snap gewoon echt niet wat hij nou wil zeggen... mweh.
Je hebt gelijk. Ik ga maar slapen, dit gaat niet werken zo :p slaap lekker alvast hequote:Op maandag 23 april 2012 00:33 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
klopt![]()
hij wilt jou betrekken bij het verwerken, gok ik.. iig wilt hij een reactie uitlokken
En het zo voor hem makkelijker maken....Zo deed mijn ex het ook. Hoorde niets van haar totdat zij het moeilijk had, toen was ze er opeens weer...Grr!!quote:Op maandag 23 april 2012 00:33 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
klopt![]()
hij wilt jou betrekken bij het verwerken, gok ik.. iig wilt hij een reactie uitlokken
Slaap lekkerquote:Op maandag 23 april 2012 00:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ga maar slapen, dit gaat niet werken zo :p slaap lekker alvast he.
slaap lekker!quote:Op maandag 23 april 2012 00:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ga maar slapen, dit gaat niet werken zo :p slaap lekker alvast he.
Goeiemorgenquote:Op maandag 23 april 2012 07:37 schreef WasMachinator het volgende:
Morge!
Zo druk in de trein, gelukkig wel een plaatsje kunnen veroveren!
Jup, alweer de 3e dag dat de wekker om 6 gaat..quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
Ik voel me goed matig, maar zie er uit als een wrak vandaag
Jup,ff werken vandaag, morgen vrij!quote:Op maandag 23 april 2012 07:46 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Jup, alweer de 3e dag dat de wekker om 6 gaat..
En jij moet werken?
Zit hier een gast met een headset op zijn kop..
Mijn Latte Vanilla is al opquote:Op maandag 23 april 2012 08:52 schreef MohMi het volgende:
MogguhDat bakje koffie uit de TT gaat er wel in
Zaterdag, dronken.quote:Op maandag 23 april 2012 08:50 schreef Mystikvm het volgende:
Vermaak mij met jullie spannende weekendverhalen!
Kan ik me niets meer van herinnerenquote:Op maandag 23 april 2012 08:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik was kkachterlijk dit weekend, maar ook een leuken jongen gekust.Of nou ja, man.
hara plsquote:Op maandag 23 april 2012 08:58 schreef Harajuku. het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Vrijdag naar kennis in almere.. Was gezellig, te weinig geslapen.quote:Op maandag 23 april 2012 08:50 schreef Mystikvm het volgende:
Vermaak mij met jullie spannende weekendverhalen!
Koekje bij de koffie gaat er wel inquote:Op maandag 23 april 2012 09:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
He did it all for the nookie, c'mon te nookie, c'mon, so you could take that cookie?
Anti-climax. Tenzij er alsnog nookie was na het fietsdebacle.quote:Op maandag 23 april 2012 09:14 schreef Cue_ het volgende:
Misverstand ging over dat ie ineens verdwenen was toen ik m'n fiets had weggezet in m'n schuur. Dus ik boos enzo. Bleek dat hij wel gewacht had, maar uit t zicht ofzo en is toen ook maar boos naar huis gegaan. In ieder geval vaag allemaal. Dus allebei boos op en neer gesmst.. toen heeft ie maar gebeld.. en hebben we t even uitgepraat en toen naar hem gegaan.
Haha. Het tijdstip zegt weinig. maar dat ie dat wil/zou krijgen, ach daar zat geen verrassing in. maar het is/was geen vereiste van de avondquote:Op maandag 23 april 2012 09:11 schreef Mystikvm het volgende:
Dat denk ik ook, maar ik wil niet teveel aannames doen
like duh!quote:Op maandag 23 april 2012 09:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Anti-climax. Tenzij er alsnog nookie was na het fietsdebacle.
Ze zei dat ze daarheen ging om te slapen, wazmejouquote:Op maandag 23 april 2012 09:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Anti-climax. Tenzij er alsnog nookie was na het fietsdebacle.
het kwam nog goedquote:rond 8 uur denk ik dat we richting bed zijn gegaan..
Selectief gelezen.quote:Op maandag 23 april 2012 09:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze zei dat ze daarheen ging om te slapen, wazmejou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |