Verkapte 'verdomme, hoe zit het nou met jullie!' postquote:Op zondag 22 april 2012 20:45 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
jullie moeten wel familie zijn ofzo
Gaat beetje tegen het idee in van koffie halen voor mensen ofnie?quote:
Ik sta in de keuken aan mijn ketting..quote:Op zondag 22 april 2012 20:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Gaat beetje tegen het idee in van koffie halen voor mensen ofnie?
quote:Op zondag 22 april 2012 20:52 schreef shifto het volgende:
Maar ik onthoud dit. MohMi hoor je dat? Als we onze orgie-meet houden hoef jij geen koffie te halenDoet Joysa
![]()
Maar ik onthoud dit. MohMi hoor je dat? Als we onze orgie-meet houden hoef jij geen koffie te halenDoet Joysa
![]()
![]()
Even naar de wallen om wat gezelschap uit te zoeken?quote:Op zondag 22 april 2012 20:55 schreef WasMachinator het volgende:
Bijna vergeten, morgen naar Amsterdam toe om wat dingetjes te regelen voor mijn vakantie plannen
haha neequote:Op zondag 22 april 2012 20:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Even naar de wallen om wat gezelschap uit te zoeken?
Ja vind je het niet eng om alles met de trein te doen?quote:Op zondag 22 april 2012 20:57 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
haha nee, onze eurotrip even doornemen en reserveringen regelen voor de verschillende treinen die we moeten pakken !
haha nee, extra avontuurquote:Op zondag 22 april 2012 20:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja vind je het niet eng om alles met de trein te doen?Hier is de NS al niet geweldig en dat is nr. 3. van de wereld kwa OV met de trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |